abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54037275
Zelfs FM 2008 is er niet makkelijker op geworden.
Ik verloor 5-1 met een standaard 4-3-1-2 opstelling.
Vriendschappelijk van 2e divisie Portugezen.

JOHNNY HEITINGA
pi_54037578
Lekker belangrijk.
Secrets never die. Only people.
pi_54037708
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Camplo het volgende:

het is nu duidelijk, de meesterlijke actie van vanmiddag plus je fm2008 resultaat heeft geleid tot ontslag voor Fontein!!!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54037787
Is hier al over die idioot van een Fontein en zijn voorstel gesproken?

Het VBL-columnhoekje deel 11
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54038172
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:03 schreef S-Two het volgende:

[..]

Jij hebt vast geen hoog opleidingsniveau gedaan?
Doe WO, kneusje.
woordkeuzes relateren aan opleidingsniveau.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:57:52 #106
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54038317
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Doe WO, kneusje.
Vreemd, moyenne is echt wel een gebruikelijk woord.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:18:54 #107
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54038779
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:03 schreef S-Two het volgende:

[..]

Jij hebt vast geen hoog opleidingsniveau gedaan?
Je 'doet' geen opleidingsniveau, je doet een opleiding van een bepaald niveau.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:19:38 #108
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54038792
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Vreemd, moyenne is echt wel een gebruikelijk woord.
Niet echt, ik ken dat woord wel maar ik kom het zelden tegen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:20:01 #109
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54038798
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:18 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Je 'doet' geen opleidingsniveau, je doet een opleiding van een bepaald niveau.
Malibu die kleine taalfoutjes opmerkt, het moet toch niet gekker worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:21:14 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54038827
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Doe WO, kneusje.
Inderdaad. Tot twee keer toe 'moyenne' gebruiken... Ik vind 'taalneuroot' een mooier woord.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:21:24 #111
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54038831
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Malibu die kleine taalfoutjes opmerkt, het moet toch niet gekker worden.
Ja, jij kwam maar niet

Dit was geen klein foutje maar een compleet verkeerd geformuleerde zin.
pi_54039041
quote:
Geen CL-Finale in Amsterdam
De Amsterdam ArenA staat niet meer op de lijst van kandidaten voor de organisatie van de finale van de Champions League. Enkele maanden geleden droeg de KNVB het stadion voor als kandidaat voor de finale in 2010 of 2011, maar de Europese voetbalbond UEFA heeft de thuishaven van Ajax laten vallen vanwege de beperkte toeschouwerscapaciteit.

De UEFA liet donderdag tijdens een onderhoud met KNVB secretaris-generaal Harry Been weten dat in de toekomst uitsluitend stadions in aanmerking komen met een capaciteit van minimaal 70.000. “Als we dit eerder te horen hadden gekregen, hadden de betrokken partijen zich veel moeite kunnen besparen”, vertelt Been. “De argumentatie van UEFA is weliswaar plausibel, maar komt een beetje laat.”

Door de nieuwe richtlijn lijkt de strijd om de finale van het miljoenenbal in 2010 alleen nog te gaan tussen het Olympiastadion (Berlijn), Santiago Bernabéu (Madrid) en Wembley (Londen). Voor de editie van een jaar later zijn opnieuw Wembley en het te bouwen stadion van Valencia de enige kandidaten die aan de richtlijn voldoen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:03:24 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54039712
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat een voorzitter en een directeur in deze situatie gewoon mogen en kunnen aanblijven?

De resultaten vallen erg tegen en geen enkele supporter staat achter deze twee heren. Ik weet zeker dat zelfs het meerendeel van de spelers niet achter hun staat.

Welke redenen zijn voor hun wel goed genoeg om op te stappen?
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ben helemáál niet tegen Fontein.
Fontein moet doen waar ie goed in is, en dat is dingetjes met geld, en dat doet ie prima. Hij moet zich idd niet bezig gaan houden met voetbal, zoals we in z'n KNVBbeker-voorstel zien, maar verder doet 'ie prima zaken. Hij haalt een sponsor binnen waarmee je direct de top10 van Europa binnenstoomt, en ondanks het steeds missen van de CL staat Ajax er financieel prima voor. Spelers vertrekken niet meer voor een appel en een ei zoals vroeger, maar voor gigantische bedragen.
Hij heeft een brilletje op ja, en draagt golfkleren. En praat met een aardappel in z'n keel. Lekker boeiend.

Weet je waar het fout is gegaan? Op de transfermarkt deze zomer. MARTIN VAN GEEL EN HENK TEN CATE keurden allebei deze selectie goed. Colin ( ) werd gehaald door Henk 'drama' ten Cate. Van Geel haalde een of andere logge Spanjaard met de startsnelheid van de stoomschip, van Geel verkocht halfgod Sneijder, spil van het elftal. Ten Cate stelde steeds Colin op. Ten Cate speelde steeds met rare opstellingen, laffe tactieken en dramavoetbal waardoor we nu geen europees meer spelen.
En zouden er vandaag 350 man hebben gestaan als we nu CL hadden gespeeld?
Jaakke heeft dit elftal niet samengesteld hoor.

Enfin, er moet een kop rollen en laat dat dan misschien maar de voorzitter zijn. Dat is het leven.
Mijns inziens is Fontein zeker niet de schuldige. De grootste ramp voor Ajax werkt nu bij Chelsea, en we mogen héél blij zijn dat ie weg is. Van Geel heeft veel van z'n krediet verspeeld door deze zomer de slag op de transfermarkt compleet te missen. Dát zijn de hoofdschuldigen, zij gaan over het elftal Ajax1 waar het toch allemaal om draait.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:25:49 #114
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_54040261
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:03 schreef Silenus het volgende:

van Geel verkocht halfgod Sneijder, spil van het elftal.
Bezie het eens vanuit zijn standpunt. Hij zit met een speler die weg wou, een breuk probeerde te forceren. Hij kreeg toch nog op de valreep de kans om 'm weg te doen voor dik geld. Ken jij hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat ? Ik denk v Geel beter dan jullie. Over PSV roepen ze al jaren na elk vertrek van een goede speler dat het weer minder zou worden maar ze hebben zelfs kwartfinale gehaald. Zonder v Nistelrooij, Kezman, Park, Ronaldo, Robben. Sterker nog, het verlies van oer PSV-er Bouma kwam nog het hardste aan voor de supporters. De echte toppers gaan toch wel, dat weet je.

Dat je er nu dik geld voor krijgt zie ik niet eens als een echt pluspunt. In de nederlandse competitie gaat het toch om talenten en met je geld maak je alleen maar dat je moet gaan concurreren met VEEL rijkere clubs (zowel veel clubs als veel rijker trouwens) in europa als je dat geld wil gebruiken. ajax heeft altijd al de hoogste geldstoom gehad binnen nederland. Toch doet PSV het de laatste tijd duidelijk beter op de markt.

Terug naar Sneijder. Wil jij in je bedrijf een werknemer die andere werknemers be-invloed op zo'n manier? Neem je de gok? Je weet dat hij na 6 maanden toch weg is. Of na het seizoen.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_54041016
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

433 met de punt naar voren, een 10 dus.

Prima . Ben alleen benieuwd of het dan ten koste gaat van Vermaelen, als die weer fit is.
Ja goed hoor want we hebben ook een geweldige 10
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:07:49 #116
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54041239
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:25 schreef __________ het volgende:

[..]

Bezie het eens vanuit zijn standpunt. Hij zit met een speler die weg wou, een breuk probeerde te forceren. Hij kreeg toch nog op de valreep de kans om 'm weg te doen voor dik geld. Ken jij hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat ? Ik denk v Geel beter dan jullie. Over PSV roepen ze al jaren na elk vertrek van een goede speler dat het weer minder zou worden maar ze hebben zelfs kwartfinale gehaald. Zonder v Nistelrooij, Kezman, Park, Ronaldo, Robben. Sterker nog, het verlies van oer PSV-er Bouma kwam nog het hardste aan voor de supporters. De echte toppers gaan toch wel, dat weet je.

Dat je er nu dik geld voor krijgt zie ik niet eens als een echt pluspunt. In de nederlandse competitie gaat het toch om talenten en met je geld maak je alleen maar dat je moet gaan concurreren met VEEL rijkere clubs (zowel veel clubs als veel rijker trouwens) in europa als je dat geld wil gebruiken. ajax heeft altijd al de hoogste geldstoom gehad binnen nederland. Toch doet PSV het de laatste tijd duidelijk beter op de markt.

Terug naar Sneijder. Wil jij in je bedrijf een werknemer die andere werknemers be-invloed op zo'n manier? Neem je de gok? Je weet dat hij na 6 maanden toch weg is. Of na het seizoen.
Sneijder probeerde geen breuk te forceren hoor. Hij zei na het AT nog 'Ik blijf 100% zeker bij Ajax'. Vond 'ie allemaal prima. Toen kwam Real met een bult geld, waarna De Held werd verkocht.
Sneijder verloren, rampspoed geboren. De balans is uit het elftal, Champions League werd vernaggeld, UEFA-cup ook, en als we IETS missen is het wel een creatieve middenvelder. Aangezien Henkie ook niet om kon gaan met Perez (wat overigens ook een misselijke kerel is maargoed).

Ik durf de stelling wel aan: Mét Wesley speelden we nu CL en stonden we zonder puntverlies bovenaan in de eredivisie. Niemand die dan zeikt over het feit dat Wesley een jaar daarna met een titel op zak en tweede ronde CL voor 14 miljoen de deur uitgaat. Dat verschil hebben we immers ruimschoots terugverdiend, we hebben een prima seizoen gedraaid en de CL voor het seizoen '08-'09 is al bereikt.

Nu zitten we zonder Sneijder, en mét geld, wat alweer is verneukt omdat we geen CL spelen, dankzij het missen van Sneijder. Snap jij het nog? Ik wel, Sneijder=koning.
Gourmetten of steengrillen?
pi_54041355
* teletekst pag 818 kijkend; 'oh Ajax en PSV beide op zaterdag ipv zondag... oh zal wel zijn zijn zodat ze dag extra rust hebben voor de europese wedstrijden en dan spelen ze volgende week weer op zondag zodat ze wederom extra dag rust hebben'

.....

' Ajax en Europees voetbal '

Foutje
pi_54042196
Voor de liefhebber staat hier een filmpje van de protestmarsch:
www.ajaxpride.nl

A. als Fontijn
pi_54042418
Wie was die held ook alweer die mijn avatar maakte?
Wil Litmanen er eigenlijk tussen , zowel in ajax shirt, als zijn ajax shirt met Litmanen en 10 erop.

Litmanen is trouwens een held.

[ Bericht 15% gewijzigd door Rumille op 19-10-2007 23:04:05 ]
pi_54042481
Houniet?
pi_54042583
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Houniet?
Dat was hem! Wordt hij nog gesignaleerd in het Ajax-topic?
pi_54042694
Ja, die is hier regelmatig.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:59:48 #123
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54043923
dat klopt ik wil je best helpen. PM me maar je wensen en dan zal ik er eens naar kijken
beetje ontopic blijven enzo
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:05:34 #124
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_54044056
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:07 schreef Silenus het volgende:
Hij zei na het AT nog 'Ik blijf 100% zeker bij Ajax'. Vond 'ie allemaal prima.
Dat is het grijze gebied. Er zit vaak een gapend gat tussen wat mensen naar buiten brengen en wat er echt speelt. Denk jij echt dat de directie van ajax een speler graag verkoopt voor geld waarvan ze hopen net zulke spelers te kunnen kopen als leidraad heeft?

Je moet trouwens wel heel dom zijn om niet te zien dat Sneijder gewoon weg wou. Wat z'n PR manager ook toefuisterde.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:40:26 #125
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54045887
Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Siem de Jong.

.
><(({°>
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:19:20 #126
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54046542
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Camplo het volgende:

2008 is inderdaad klote
><(({°>
pi_54047340
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik durf de stelling wel aan: Mét Wesley speelden we nu CL en stonden we zonder puntverlies bovenaan in de eredivisie. Niemand die dan zeikt over het feit dat Wesley een jaar daarna met een titel op zak en tweede ronde CL voor 14 miljoen de deur uitgaat. Dat verschil hebben we immers ruimschoots terugverdiend, we hebben een prima seizoen gedraaid en de CL voor het seizoen '08-'09 is al bereikt.

Nu zitten we zonder Sneijder, en mét geld, wat alweer is verneukt omdat we geen CL spelen, dankzij het missen van Sneijder. Snap jij het nog? Ik wel, Sneijder=koning.
Toen ik het vermeldde, werd ik als gek verklaard. .

Sneijder mis je zo ontzettend...
pi_54048054
En iedereen maar denken na de 8-1 van Ajax tegen De Graafschap dat dat niet bijzonder was en dat iedereen dat varkentje wel even zou wassen. Bwehehehe... ik lach me rot. Zouden wel eens de doelpunten kunnen zijn die we aan het einde van de rit nodig hebben.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54048275
Foto's AFCA.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:41:10 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54049223
Sneijder zei dat hij zou blijven, yadeyadeyade. Sneijder wilde in juli gewoon weg, dat merkte je aan alles. Uiteindelijk kon hij ermee leven omdat Valencia met een schamel bod kwam en Ajax de boot af hield. Dat hadden ze met Real Madrid ook kunnen doen, maar Sneijder had dan echt niet de Sneijder geweest die hij vorig seizoen voor ons was. Tenminste, zeker de eerste paar weken niet. Dus nee, ik durf niet te zeggen dat we het met Sneijder beter hadden gedaan in de Champions League kwalificaties.
pi_54049430
Vanavond moet Suarez maar weer eens scoren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:12:59 #132
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54050391
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

A. als Fontijn
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54050630
tsja, wat als we vanavond punten laten liggen? barricade voor de hoofdingang weer?
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54050651
quote:
'Ajax heeft geboden op Jovetic'

Ajax heeft een bod uitgebracht op het Montenegrijnse talent Stevan Jovetic van Partizan Belgrado. Dat onthult Partizans voorzitter Tomislav Karadzic in de krant Danas. "We hebben een officieel bod van Ajax binnen", zei de clubbestuurder. "De hoogte daarvan is een bedrijfsgeheim. We verwachten ook dat grote clubs binnenkort gaan bieden."

Jovetic zou ook in de belangstelling staan van Manchester United, Real Madrid, AZ en Feyenoord. Ondanks zijn zeventien lentes is de international al twee jaar basisspeler van Partizan. In 54 competitieduels scoorde hij achttien keer voor de Servische topclub. "We hebben geen haast om Jovetic van de hand te doen", stelt voorzitter Karadzic de fans gerust. "Als we hem verkopen, gebeurt dat pas na dit seizoen. In de tussentijd moeten we Jovetic beschermen tegen alle 'miljoenenverhalen'."
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54050851
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:30 schreef Aanvoerder het volgende:
tsja, wat als we vanavond punten laten liggen? barricade voor de hoofdingang weer?
we gaan gewoon winnen!
pi_54050882
als we vanavond punten laten liggen raken we verder achterop.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:50:57 #137
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54050974
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:53:19 #138
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54051020
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Scherp, Einstein.
pi_54051055
hoewel, Excelsior wil nog wel eens verrassen.
pi_54051174
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]
kuteufa
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_54051780
Beste mensen, weet iemand hier of er voor vanavond nog kaarten (max. E 20,-) te verkrijgen zijn voor Ajax - NEC? Alvast bedankt voor reacties!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:53:30 #142
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54051943
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:40 schreef ghizzer het volgende:
Beste mensen, weet iemand hier of er voor vanavond nog kaarten (max. E 20,-) te verkrijgen zijn voor Ajax - NEC? Alvast bedankt voor reacties!
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=64089

Nog 10, succes dus
Jawel, je keek.
pi_54053653
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor de liefhebber staat hier een filmpje van de protestmarsch:
www.ajaxpride.nl
Hopelijk hebben ze een leuke middag gehad maar verder zal deze poppenkast weinig zoden aan de dijk zetten...
pi_54053793
Ik denk dat het publiek in de Arena tijens wedstrijden gewoon met koren moet komen. Dan pakt ie zijn biezen wel . Bij Ajax schijnt alleen de trainer verantwoordelijk te zijn voor het beleid van de afgelopen 10 jaar.
pi_54053810
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hopelijk hebben ze een leuke middag gehad maar verder zal deze poppenkast weinig zoden aan de dijk zetten...
Heb je wel gelijk in.

Aan de andere kant, je kan ook met een grote mond op de bank blijven zitten, dan gebeurt er al helemaal niks.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54053914
Kieft: "Huntelaar nog niet klaar voor buitenland"
20 oktober 2007

Wim Kieft is teleurgesteld over de ontwikkeling die Klaas Jan Huntelaar doormaakt. De oud-international, die nu werkt als analist voor Sport 1, acht de spits van Ajax nog niet klaar voor het buitenland. "Ik denk dat hij nog veel dreigender in zowel zijn voetbal als zijn scoren moet worden, wil hij ook werkelijk klaar zijn voor een grote club", zegt de oud-spits van onder meer Ajax en PSV in De Telegraaf.

"Het valt me op dat er nog een hoop moet gebeuren bij hem, voordat hij een spits is die ook op het internationale niveau wordt gerespecteerd", zegt de 43-voudig international.

"Ik heb hem horen zeggen, dat hij dit seizoen als zijn laatste leerjaar bij Ajax beschouwt en dat hij daarna de stap naar een grote club in het buitenland wil maken. Maar ik vraag me af of hij daar wel klaar voor is en zelfs of hij wel de kwaliteiten heeft om in het internationale voetbal te renderen. In Nederland scoort hij dan wel makkelijk, maar internationaal heeft hij toch eigenlijk nog helemaal niets laten zien."

Mee eens?
pi_54053963
Ja maar dat mag ik niet zeggen. Dan je reactie "Ja eredivisie niveau zou hij ook niet aankunnen " boehoehoe
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:57:14 #148
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54053964
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:45 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat het publiek in de Arena tijens wedstrijden gewoon met koren moet komen. Dan pakt ie zijn biezen wel . Bij Ajax schijnt alleen de trainer verantwoordelijk te zijn voor het beleid van de afgelopen 10 jaar.
Als ie bij spreekkoren weg was gegaan was ie nu al 400 keer opgestapt
Jawel, je keek.
pi_54054133

Emanuelson: 'Vlammen voor de nieuwe trainer'
Gepubliceerd op 20-10-07 om 13:30 door Stefan Ashouwer

Zaterdagavond speelt Ajax Amsterdam een competitiewedstrijd tegen NEC Nijmegen, voor Adrie Koster zal dit zijn debuut als hoofdcoach van Ajax gaan betekenen. Adrie Koster is de vervanger van de naar Chelsea vertrokken Henk ten Cate.

Voor de spelers lijkt het een extra motivatie te zijn dat er een nieuwe man voor de groep staat. “We willen niet alleen voor onszelf en voor de club, maar ook voor de nieuwe trainer vlammen. Zeker ook voor de nieuwe trainer’’, zegt Urby Emanuelson op de officiële clubsite van Ajax Amsterdam

pi_54054149
Hij slaat z'n joints een keer over denk ik
pi_54054452
ff lekker naar het home zometeen, tis zo tyfus koud dat er wat inmoet
pi_54054730
Vanavond 3-0
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54054943
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:59 schreef MaxC het volgende:
Vanavond 3-0
3x Colin
pi_54055026
de grappen over Colin worden oud.
pi_54055041
3x Urzaiz.
pi_54055129
Als liefhebber van Ajax kan ik niet anders dan zeggen na het zien van het filmpje op ajaxpride.nl dat het weer een zoveelste sneue vertoning is van Ajax. met een paar honderd man modder gooien en met lelijke maskers achter een ijskar lopen. was geen porum. Of je gaat met minstens 5.000 man, of je gaat gewoon niet.
pi_54055792
geen Suarez
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:15:05 #158
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54055808
Langs de Lijn vanavond, kotsvirus in huis hier
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_54055833
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:14 schreef BadRabbit het volgende:
geen Suarez
Hij was erg laat terug en zal wel gewoon invallen.
pi_54055840
stel je niet aan. ik stond gisteren ook doodziek en in de kou te vernikkelen bij Slavia.

maar ik LDL met je mee vanavond.
pi_54055851
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:14 schreef BadRabbit het volgende:
geen Suarez
pas terug van interland, logisch?
pi_54055878
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:17 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

pas terug van interland, logisch?
Wist ik niet toen ik de opstelling zag, maar hoorde net de uitleg. Prima zo
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:21:47 #163
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54055931

"Als het toevallig slecht gaat, gaan ze zeggen dat Jaakke en Fontein maar weg moeten. Tja, ik begrijp dat niet helemaal."

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_54056106
toevallig slecht? het gaat al 10 jaar kut lul!
pi_54056401
Steek houdt weer de penalty!
pi_54056429
wtf? weer een pingel tegen?
pi_54056456
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
wtf? weer een pingel tegen?
Ja, domme overtreding Heitinga.
pi_54056475
Klotestream , loopt achter en hapert precies op dat moment .
pi_54057241
Luque is goed bezig!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_54057307
Wat spelen we weer slecht
pi_54057308
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Black-Death het volgende:
Luque is goed bezig!
Inderdaad, wie weet moet ik mn miskoop stempel er even af gaan halen
pi_54057315
Stekelenburg is heel held, maar leek gebleseerd aan een vinger
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_54057327
quote:
Luque is goed bezig!
vind je ?
pi_54057353
Luque heeft 2 goede schoten gehad, de rest heeft ie niets laten zien.
Net als de rest van Ajax trouwens.
pi_54057388
quote:
Luque is goed bezig!
Luque moet het veld eens leren breed houden als ie als linksbuiten is opgesteld. Leuk dat ie twee keer aardig op goal schiet, maar als ie iets harder rent, legt ie de bal gewoon terug op Huntelaar ipv een corner te krijgen.

Ik vind het nog niet heel veel, en totaaaaal geen chemie met Huntelaar.
pi_54057434
Steek heeft z'n vinger gebroken,
pi_54057437
Stekelenburg ook uitgeschakeld met een gebroken vinger
pi_54057454
Gentenaar op goal.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:26:31 #179
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54057456
GVD alles lijkt tegen ons te keren lijkt wel
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54057492
godverdegodeverdomme.
pi_54057571
KUT
pi_54057573
En ook Stam blijft achter in de kleedkamer met een blessure. Tjongejonge.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54057596
stam geblesseerd aan borstbeen
pi_54057602
Gebroken vingen voor Stekelenburg.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:34:06 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54057644
Anderhalve maand zonder Stekelenburg. Geweldig toch...
pi_54057667
Fuckin hell, hebben we eindelijk een goed spelende keeper, zo'n beetje de enige in vorm, raakt die ook nog geblesseerd :S.
pi_54057699
Tjah, wat kan je tegen zulk soort blessures doen
pi_54057709
Blessurelijstje:
- Stam
- Stekelenburg
- Kennedy
- Vermaelen
- Davids
- Delorge
- Leonardo
- Mitea
- Manucharyan

Vult iemand aan?
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:38:37 #189
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54057768
Dat zijn gelukkig slechts 6 a 7 basisspelers.
pi_54057774
gelukkig blijven ze bij PES wat langer heel...
pi_54057807
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:38 schreef twi het volgende:
Dat zijn gelukkig slechts 6 a 7 basisspelers.
Gelukkig hebben we dit seizoen een brede selectie .

pi_54057814
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:38 schreef Aanvoerder het volgende:
gelukkig blijven ze bij PES wat langer heel...
Wordt Ajax daar tenminste wel nog kampioen
pi_54057867
Gelukkig hebben we de zak met geld nog. HI-LA-RISCH.
pi_54057993
Davids staat gelukkig wel weer op het veld
pi_54058153
Vreselijke verslaggever ook
pi_54058230
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:53 schreef Longmen het volgende:
Vreselijke verslaggever ook
51 minuut, stand 0-0.
"Dit zou wel eens een historische overwinning voor NEC kunnen worden"

En Maduro loopt ook te hinken nu !
pi_54058444
Niet leuk .
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:05:34 #198
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54058543
Ajax is naar de klote..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54058708
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax is naar de klote..
Al een tijdje.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54058712
Ach gut ja, Andy heeft ook gelijk: NEC mist me nogal wat grote namen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')