Och het is alweer vrijdag jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Bier, hoeren, kermis enzovoorts.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Vanmiddag pas, nu nog even on topic.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Wheheequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Ga je protesteren? Weet je wel waarom je protesteert?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef Noshiba het volgende:
Nog andere mensen die vanmiddag gaan?
Ik snap bij voorbaat al niet waarom ze zoiets op vrijdag zetten (iets met normale mensen en werkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef Noshiba het volgende:
Absoluut niet, aangezien je er niets mee bereikt. Wordt gewoon een lachwekkende 410-achtige actie! Als je als supporter echt een statement wilt maken, moet het veel rigoureuzer. Nu neemt niemand je serieus, er wordt even om geglimlacht, meer niet. Het moet wat Italiaanser, Zuid-Amerikaanser. Auto's van het bestuur in de fik, bezoek brengen aan John Jaakke en Maarten Fontein thuis, het trainingsveld bestormen en de spelers vastzetten bijvoorbeeld, want zo'n protest-marsh met wat anti-liedjes maakt totaal geen indruk, integendeel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef Noshiba het volgende:
Heb je die uitspraken over het bekertoernooi gelezen vandaag? Dan hoef ik niet meer te weten hoe hij beleid voert.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:20 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ga je protesteren? Weet je wel waarom je protesteert?
Wat doet Maarten Fontein in jou ogen fout?
Omdat het op vrijdag vaste persdag is en er altijd om 13.00 een persconferentie is, dus een protest-marsch om 12.30 is een garantie voor media aandachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap bij voorbaat al niet waarom ze zoiets op vrijdag zetten (iets met normale mensen en werken), maar dat zal wel aan mij liggen
.
Maar wat voor een media-aandacht? Filmpje van een groep zingende supporters? Zullen ze van schrikken bij Ajax!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Omdat het op vrijdag vaste persdag is en er altijd om 13.00 een persconferentie is, dus een protest-marsch om 12.30 is een garantie voor media aandacht
Ik ben het 100% met je eens. Ik vind de acties met de dag slechter worden. Eerst die sites op zwart. En nu een protestmars om half 1 's middags waar alleen jongeren die op school zitten bij kunnen zijn. Dit gaat echt geen indruk maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Absoluut niet, aangezien je er niets mee bereikt. Wordt gewoon een lachwekkende 410-achtige actie! Als je als supporter echt een statement wilt maken, moet het veel rigoureuzer. Nu neemt niemand je serieus, er wordt even om geglimlacht, meer niet. Het moet wat Italiaanser, Zuid-Amerikaanser. Auto's van het bestuur in de fik, bezoek brengen aan John Jaakke en Maarten Fontein thuis, het trainingsveld bestormen en de spelers vastzetten bijvoorbeeld, want zo'n protest-marsh met wat anti-liedjes maakt totaal geen indruk, integendeel.
Ah ok, dat klinkt logischquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:34 schreef Sethje het volgende:
Omdat het op vrijdag vaste persdag is en er altijd om 13.00 een persconferentie is, dus een protest-marsch om 12.30 is een garantie voor media aandacht
Ja je klinkt nu net als Jan Marijnissen , je weet toch net zo goed als ik dat dit pure politiek is, ook vanuit de verenigde supportersgroepen binnen Ajax....het is 1 groot politiek spelletje en jammer genoeg staan auto's in de fik zetten daar bij het keuzerijtje van wat te doen niet op 1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar wat voor een media-aandacht? Filmpje van een groep zingende supporters? Zullen ze van schrikken bij Ajax!
Denk dat er ook wat media-aandacht is als de auto's van John Jaakke en Maarten Fontein dezelfde nacht in de fik worden gestoken, denk ook wel dat daar iets meer van geschrokken wordt.
True, maar dan nog. Wat schiet men hier mee op? Alleen al naar de andere clubs toe krijgt de Ajax-achterban echt een naam van een stel kleuters, want jij weet ook wat voor figuren er vanmiddag allemaal wél zijn. Als je echt indruk wilt maken, wil laten zien dat het menens is, moet er uit een ander vaatje getapt worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja je klinkt nu net als Jan Marijnissen , je weet toch net zo goed als ik dat dit pure politiek is, ook vanuit de verenigde supportersgroepen binnen Ajax....het is 1 groot politiek spelletje en jammer genoeg staan auto's in de fik zetten daar bij het keuzerijtje van wat te doen niet op 1.
True. Het is gewoon klote.Acties die kunnen maken te weinig impact, acties die wel impact maken kunnen niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Wat schiet men hier mee op? Alleen al naar de andere clubs toe krijgt de Ajax-achterban echt een naam van een stel kleuters, want jij weet ook wat voor figuren er vanmiddag allemaal wél zijn. Als je echt indruk wilt maken, wil laten zien dat het menens is, moet er uit een ander vaatje getapt worden.
Daarom toch beter helemaal geen actievoeren? Dat van vanmiddag is aandoenlijk, lachwekkend en zal nooit resultaat hebben. Dus doe het goed of doe het niet, maar goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
True. Het is gewoon klote.Acties die kunnen maken te weinig impact, acties die wel impact maken kunnen niet.
Ja er zijn blijkbaar toch mensen die vinden dat ze iets van zich MOETEN laten horenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarom toch beter helemaal geen actievoeren? Dat van vanmiddag is aandoenlijk, lachwekkend en zal nooit resultaat hebben. Dus doe het goed of doe het niet, maar goed.
quote:Ajax stelt de deelname van amateurclubs in het bekertoernooi in twijfel. Volgens de Amsterdamse club is het noodzakelijk deze clubs te weren om een sterk bekertoernooi te handhaven. Dit heeft vooral met het oog op de plannen van UEFA-voorzitter Michel Platini waarde. De preses wil per 2009-2019 de winnaars van het bekertoernooi een Champions League-ticket geven.
"Waar het gaat om het nationale bekertoernooi zal Ajax pleiten voor een andere opzet. Met het oog op de eventuele toekomstige deelname van de bekerwinnaars aan de Champions League, is Nederland gebaat bij een sterk bekertoernooi. De plannen waarmee Ajax de KNVB en de collega-clubs binnenkort wil overtuigen, zijn nog in ontwikkeling", liet de club via haar website weten.
Dat juist Ajax hier zo'n grote bek over durft te hebbenquote:
Ja, en nog 5 jaar apatisch op de tribune gaan zitten kankeren. Beter iets dan niets lijkt me.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarom toch beter helemaal geen actievoeren?
Feyenoord zegt hier dan ook niets over, dat zou net zo onterecht zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:22 schreef BonJovi het volgende:
Waar was Feyenoord toen? Je hebt daar niks over te zeggen mafkees, neemt niet weg dat het een domme zet is.
Tweemaal, pannekoek. Danny Blind overleefde de voorronde CL wél.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat juist Ajax hier zo'n grote bek over durft te hebben![]()
Die amateurclubs zouden idd uitgeschakeld worden in de voorronde CL (al is de kans minimaal dat die de beker zouden winnen), maar welke club was het ook alweer die al 3(!!!) keer op rij onze CL-voorronde plek weggegooid heeft??
Steek je tijd en energie in goed actievoeren, dan zo'n kansloze protest-marsh.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tweemaal, pannekoek. Danny Blind overleefde de voorronde CL wél.
Ow... Hij werd toch door Kopenhagen uitgeschakeld? Of was dat het jaar daarvoor?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tweemaal, pannekoek. Danny Blind overleefde de voorronde CL wél.
Dat was Ten Cate...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ow... Hij werd toch door Kopenhagen uitgeschakeld? Of was dat het jaar daarvoor?
Ah, ok mijn excusesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
Dat was TenCate begin van het seizoen
Aegon was een goede zet van hem, maar dit was gewoon dom. Het Knvb beker is juist leuk zo, zo kr ijgen de amateurs een kans om tegen de grote Clubs te spelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah, ok mijn excuses
Maar goed, laat die papzak van een Fontijn eens z'n eigen club op orde helpen ipv zich te bemoeien met andermans zaken.
In feite doet Fontijn niet zo veel fout. Goed, dit was een treurige uitspraak, maar wie binnen Ajax heeft niet eens een treurige uitspraak gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:37 schreef D3nn15 het volgende:
Laat Fontijn en Jaakke allebei eens opzouten. Tijd voor verandering in die Arena. Zo kan het niet door.
Nee, Fontein probeert te verzekeren dat Ajax ook in de toekomst voldoende inkomstenstromen heeft. Dan kan je nu wel gaan wachten totdat het beter gaat in NL maar op die manier verlies je de kansen daar. Die trein (quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:51 schreef Cordoba32 het volgende:
Fontein is Ajax alweer in China aan het verkopen en dat is nu net ff helemaal niet waar het om draait.... Dan steek je je kop wel in het zand...
De eerste foto's staan al online:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:24 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Hoe was de protest-marsch?
Protest Ajax-supporters bij ArenAquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:24 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Hoe was de protest-marsch?
quote:Ajax-spelers ruim één uur opgesloten
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Dankzij de portestmars van de Ajax-supporters zitten de spelers van de Amsterdamse club inmiddels al een uur opgesloten in de Amsterdam AernA, waar zich ongeveer 150 fans hebben verzameld. Uit voorzorg mag niemand de ArenA verlaten, onder wie dus ook de voltallige spelersgroep. De supporters hebben desondanks aangegeven dat de actie niet is gericht tegen de voetballers, maar puur tegen het bestuur.
Als ludieke actie hebben de fans een ijswagentje voor de ArenA geplaatst. Dit is als een 'knipoog' naar algemeen directeur Maarten Fontein die ooit ijsverkoper was.
hier een lijst enzoquote:Van de zeventien meest aansprekende competities in Europa heeft de Eredivisie dit seizoen tot dusverre het hoogste doelpuntengemiddelde.
De 63 wedstrijden van de eerste zeven speelronden waren goed voor 209 treffers, een fraai moyenne van 3,31.
Daarmee laat de Eredivisie alle gerenommeerde topcompetities achter zich. Achter de vaderlandse topklasse hebben alleen Zwitserland (3,23), Noorwegen (3,22) en Schotland (3,11) een gemiddelde dat boven de drie goals per duel uitkomt.
In het huidige Eredivisie-seizoen maakte Ajax tot nu toe de meeste doelpunten (26). Daarentegen kreeg VVV-Venlo er in zeven duels al 24 tegen.
De Portugese Liga is hekkensluiter met een bedroevend moyenne van nog geen twee doelpunten per competitiewedstrijd (1,98).
quote:Ajax-fans bieden ontslagbrief Jaakke en Fontein aan
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Ajax-spelers kunnen weer opgelucht ademhalen en zijn 'bevrijd' uit de Amsterdam Arena. De protestmars van ongeveer 300 Amsterdamse supporters eindigde een halfuur eerder dan gepland. Uit voorzorg was de ArenA één uur hermetisch afgesloten. Uiteindelijk werden twee fans doorgelaten die vervolgens een levensgrote ontslagbrief voor voorzitter John Jaakke en algemeen directeur Maarten Fontein aanboden.
Nadat de supporters als protest een rondje om de ArenA hadden gelopen en als ludieke actie een ijswagentje hadden geplaatst, keerden zij weer huiswaarts.
Dat vind ik toch zo'n onzin. Ooit gedacht aan en en?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:51 schreef Cordoba32 het volgende:
Fontein is Ajax alweer in China aan het verkopen en dat is nu net ff helemaal niet waar het om draait.... Dan steek je je kop wel in het zand...
quote:Ajax-trainer Koster: ‘Wij gaan weer 4-3-3 spelen’
Datum: 19-okt-2007 14:20
Door Mark van den Heuvel
Vrijdag gaf Adrie Koster zijn eerste officiële persconferentie als hoofdtrainer van Ajax. Terwijl supporters buiten protest voerden tegen het clubbeleid en het bestuur en ondermeer de hoofdingang van het stadion blokkeerden, blikte Koster binnen vooruit op het competitieduel van morgen tegen NEC. Daar liet hij weten John Heitinga in het vervolg weer als verdediger op te stellen. ‘Heitinga gaat terug naar de verdediging, waar hij rechts in het centrum zal gaan spelen,’ aldus Koster.
Verder had hij een duidelijke mening over het systeem wat Ajax volgens hem moet gaan spelen. Koster: ‘Ajax moet gewoon weer 4-3-3 gaan spelen. Daar beginnen we morgen direct weer mee.’ Ook liet de oud-coach van ondermeer RKC Waalwijk weten dat hij zaterdag kan beschikken over Spanjaard Albert Luque. Luque viel enkele weken terug geblesseerd uit tegen VVV-Venlo, maar is weer volledig fit.
433 met de punt naar voren, een 10 dus.quote:Koster zeer gecharmeerd van jeugdige Ajacied De Jong
Datum: 19-okt-2007 14:38
Door Mark van den Heuvel
Vlak na zijn aantreden als Ajax-trainer, liet Adrie Koster al weten zo zijn eigen ideeën over voetbal te hebben. Dat hij die binnen de Amsterdamse club nu ook gaat doorvoeren, blijkt uit het feit dat Koster het talent Siem de Jong (foto) voor de rest van het seizoen bij de A-selectie haalt. “Ik ben zeer gecharmeerd van De Jong,” liet Koster vrijdag optekenen.
De Jong, 18 jaar en geboren in het Zwitserse Aigle, debuteerde onlangs voor Ajax in de uitwedstrijd tegen Sparta. De aanvallende middenvelder luisterde zijn debuut op met een doelpunt. Overigens zit De Jong zaterdag niet bij de selectie voor de wedstrijd tegen NEC. De jeugdinternational werkt met Oranje onder 19 een toernooi af in Georgië.
Johnny Heitinga als inschuivende verdediger.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
433 met de punt naar voren, een 10 dus.
Prima. Ben alleen benieuwd of het dan ten koste gaat van Vermaelen, als die weer fit is.
Dit is gewoon nog beter nieuws dan een evt. ontslag van Jaakke!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef BonJovi het volgende:
Succes nog! Ik ga verhuizen dus heb geen internet daar, nog veel plezier tegen NEC.
AJAX
Foei, VoreG toch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is gewoon nog beter nieuws dan een evt. ontslag van Jaakke!
Was wel te verwachtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is gewoon nog beter nieuws dan een evt. ontslag van Jaakke!
quote:Voor zijn debuut als coach van Ajax kan Adrie Koster een beroep doen op Albert Luque. De Spanjaard is klaar voor het duel met NEC.
Koster staat bekend als adept van het 4-3-3 systeem. 'Ik denk dat dat een van de redenen is dat ik hier nu sta. Ajax heeft mij gevraagd om coach te worden omdat ik zo over voetbal denk', zegt de tijdelijke vervanger van Henk ten Cate op de website van de Amsterdamse club.
Met welke vleugelspitsen Koster zaterdag tegen NEC begint is nog ongewis. Luque is in ieder geval een serieuze optie, nu de Spanjaard verlost is van zijn liesklachten. Kennedy Bakircioglu is terug op het trainingsveld maar lijkt nog te moeten passen. 'De Zweed is fit, maar hij is nog niet echt getest.'
De overgang van Ten Cate naar Koster gaat gepaard met veranderingen. 'Iedere trainer heeft zijn eigen manier van werken', aldus de interim-coach, die zijn eigen lijn zal volgen. 'Ik weet niet wat Ten Cate allemaal voor ogen had met dit team, ik ben niet bij de wedstrijdbesprekingen en dergelijke geweest. Henk zat ook met Europese wedstrijden, die hebben invloed op de manier van trainen.'
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:07 schreef PLAE@ het volgende:
Morgen krijgen we Twente thuis taferelen? Iedereen is weer zo makkelijk op te naaien als het nog 0-0 staat in de rust hehe.
Ik zag hem ook al jaquote:
Poepoe... Wat een boefjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:22 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:"Of in elk geval geen aardappel in de keel"
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:29 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zie ik die haren van die gozer met dat masker van Jaakke...
Dan heb ik zo mijn bedenkingen!
Jij hebt vast geen hoog opleidingsniveau gedaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Fiskus het volgende:
[..]
moyennewelke taalneuroot gebruikt dat soort woorden.
![]()
Zeker nooit naar Jean Nelissen geluisterd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Fiskus het volgende:
[..]
moyennewelke taalneuroot gebruikt dat soort woorden.
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:51 schreef w00h00 het volgende:
Zit jaakke al in irak ?
het is nu duidelijk, de meesterlijke actie van vanmiddag plus je fm2008 resultaat heeft geleid tot ontslag voor Fontein!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Camplo het volgende:
Zelfs FM 2008 is er niet makkelijker op geworden.
Ik verloor 5-1 met een standaard 4-3-1-2 opstelling.
Vriendschappelijk van 2e divisie Portugezen.![]()
Doe WO, kneusje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen hoog opleidingsniveau gedaan?
Vreemd, moyenne is echt wel een gebruikelijk woord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Doe WO, kneusje.![]()
woordkeuzes relateren aan opleidingsniveau.![]()
Je 'doet' geen opleidingsniveau, je doet een opleiding van een bepaald niveau.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen hoog opleidingsniveau gedaan?
Niet echt, ik ken dat woord wel maar ik kom het zelden tegen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vreemd, moyenne is echt wel een gebruikelijk woord.
Malibu die kleine taalfoutjes opmerkt, het moet toch niet gekker worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je 'doet' geen opleidingsniveau, je doet een opleiding van een bepaald niveau.
Inderdaad. Tot twee keer toe 'moyenne' gebruiken...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Doe WO, kneusje.![]()
woordkeuzes relateren aan opleidingsniveau.![]()
Ja, jij kwam maar nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Malibu die kleine taalfoutjes opmerkt, het moet toch niet gekker worden.
quote:Geen CL-Finale in Amsterdam
De Amsterdam ArenA staat niet meer op de lijst van kandidaten voor de organisatie van de finale van de Champions League. Enkele maanden geleden droeg de KNVB het stadion voor als kandidaat voor de finale in 2010 of 2011, maar de Europese voetbalbond UEFA heeft de thuishaven van Ajax laten vallen vanwege de beperkte toeschouwerscapaciteit.
De UEFA liet donderdag tijdens een onderhoud met KNVB secretaris-generaal Harry Been weten dat in de toekomst uitsluitend stadions in aanmerking komen met een capaciteit van minimaal 70.000. “Als we dit eerder te horen hadden gekregen, hadden de betrokken partijen zich veel moeite kunnen besparen”, vertelt Been. “De argumentatie van UEFA is weliswaar plausibel, maar komt een beetje laat.”
Door de nieuwe richtlijn lijkt de strijd om de finale van het miljoenenbal in 2010 alleen nog te gaan tussen het Olympiastadion (Berlijn), Santiago Bernabéu (Madrid) en Wembley (Londen). Voor de editie van een jaar later zijn opnieuw Wembley en het te bouwen stadion van Valencia de enige kandidaten die aan de richtlijn voldoen.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ben helemáál niet tegen Fontein.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat een voorzitter en een directeur in deze situatie gewoon mogen en kunnen aanblijven?
De resultaten vallen erg tegen en geen enkele supporter staat achter deze twee heren. Ik weet zeker dat zelfs het meerendeel van de spelers niet achter hun staat.
Welke redenen zijn voor hun wel goed genoeg om op te stappen?
Bezie het eens vanuit zijn standpunt. Hij zit met een speler die weg wou, een breuk probeerde te forceren. Hij kreeg toch nog op de valreep de kans om 'm weg te doen voor dik geld. Ken jij hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat ? Ik denk v Geel beter dan jullie. Over PSV roepen ze al jaren na elk vertrek van een goede speler dat het weer minder zou worden maar ze hebben zelfs kwartfinale gehaald. Zonder v Nistelrooij, Kezman, Park, Ronaldo, Robben. Sterker nog, het verlies van oer PSV-er Bouma kwam nog het hardste aan voor de supporters. De echte toppers gaan toch wel, dat weet je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:03 schreef Silenus het volgende:
van Geel verkocht halfgod Sneijder, spil van het elftal.
Ja goed hoor want we hebben ook een geweldige 10quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
433 met de punt naar voren, een 10 dus.
Prima. Ben alleen benieuwd of het dan ten koste gaat van Vermaelen, als die weer fit is.
Sneijder probeerde geen breuk te forceren hoor. Hij zei na het AT nog 'Ik blijf 100% zeker bij Ajax'. Vond 'ie allemaal prima. Toen kwam Real met een bult geld, waarna De Held werd verkocht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:25 schreef __________ het volgende:
[..]
Bezie het eens vanuit zijn standpunt. Hij zit met een speler die weg wou, een breuk probeerde te forceren. Hij kreeg toch nog op de valreep de kans om 'm weg te doen voor dik geld. Ken jij hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat ? Ik denk v Geel beter dan jullie. Over PSV roepen ze al jaren na elk vertrek van een goede speler dat het weer minder zou worden maar ze hebben zelfs kwartfinale gehaald. Zonder v Nistelrooij, Kezman, Park, Ronaldo, Robben. Sterker nog, het verlies van oer PSV-er Bouma kwam nog het hardste aan voor de supporters. De echte toppers gaan toch wel, dat weet je.
Dat je er nu dik geld voor krijgt zie ik niet eens als een echt pluspunt. In de nederlandse competitie gaat het toch om talenten en met je geld maak je alleen maar dat je moet gaan concurreren met VEEL rijkere clubs (zowel veel clubs als veel rijker trouwens) in europa als je dat geld wil gebruiken. ajax heeft altijd al de hoogste geldstoom gehad binnen nederland. Toch doet PSV het de laatste tijd duidelijk beter op de markt.
Terug naar Sneijder. Wil jij in je bedrijf een werknemer die andere werknemers be-invloed op zo'n manier? Neem je de gok? Je weet dat hij na 6 maanden toch weg is. Of na het seizoen.
Dat was hem! Wordt hij nog gesignaleerd in het Ajax-topic?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Houniet?
Dat is het grijze gebied. Er zit vaak een gapend gat tussen wat mensen naar buiten brengen en wat er echt speelt. Denk jij echt dat de directie van ajax een speler graag verkoopt voor geld waarvan ze hopen net zulke spelers te kunnen kopen als leidraad heeft?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:07 schreef Silenus het volgende:
Hij zei na het AT nog 'Ik blijf 100% zeker bij Ajax'. Vond 'ie allemaal prima.
2008 is inderdaad klotequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Camplo het volgende:
Zelfs FM 2008 is er niet makkelijker op geworden.
Ik verloor 5-1 met een standaard 4-3-1-2 opstelling.
Vriendschappelijk van 2e divisie Portugezen.![]()
Toen ik het vermeldde, werd ik als gek verklaard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik durf de stelling wel aan: Mét Wesley speelden we nu CL en stonden we zonder puntverlies bovenaan in de eredivisie. Niemand die dan zeikt over het feit dat Wesley een jaar daarna met een titel op zak en tweede ronde CL voor 14 miljoen de deur uitgaat. Dat verschil hebben we immers ruimschoots terugverdiend, we hebben een prima seizoen gedraaid en de CL voor het seizoen '08-'09 is al bereikt.
Nu zitten we zonder Sneijder, en mét geld, wat alweer is verneukt omdat we geen CL spelen, dankzij het missen van Sneijder. Snap jij het nog? Ik wel, Sneijder=koning.
quote:'Ajax heeft geboden op Jovetic'
Ajax heeft een bod uitgebracht op het Montenegrijnse talent Stevan Jovetic van Partizan Belgrado. Dat onthult Partizans voorzitter Tomislav Karadzic in de krant Danas. "We hebben een officieel bod van Ajax binnen", zei de clubbestuurder. "De hoogte daarvan is een bedrijfsgeheim. We verwachten ook dat grote clubs binnenkort gaan bieden."
Jovetic zou ook in de belangstelling staan van Manchester United, Real Madrid, AZ en Feyenoord. Ondanks zijn zeventien lentes is de international al twee jaar basisspeler van Partizan. In 54 competitieduels scoorde hij achttien keer voor de Servische topclub. "We hebben geen haast om Jovetic van de hand te doen", stelt voorzitter Karadzic de fans gerust. "Als we hem verkopen, gebeurt dat pas na dit seizoen. In de tussentijd moeten we Jovetic beschermen tegen alle 'miljoenenverhalen'."
we gaan gewoon winnen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:30 schreef Aanvoerder het volgende:
tsja, wat als we vanavond punten laten liggen? barricade voor de hoofdingang weer?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
als we vanavond punten laten liggen raken we verder achterop.
Scherp, Einstein.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
als we vanavond punten laten liggen raken we verder achterop.
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=64089quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:40 schreef ghizzer het volgende:
Beste mensen, weet iemand hier of er voor vanavond nog kaarten (max. E 20,-) te verkrijgen zijn voor Ajax - NEC? Alvast bedankt voor reacties!
Hopelijk hebben ze een leuke middag gehad maar verder zal deze poppenkast weinig zoden aan de dijk zetten...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor de liefhebber staat hier een filmpje van de protestmarsch:
www.ajaxpride.nl
Heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze een leuke middag gehad maar verder zal deze poppenkast weinig zoden aan de dijk zetten...
Als ie bij spreekkoren weg was gegaan was ie nu al 400 keer opgestaptquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:45 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat het publiek in de Arena tijens wedstrijden gewoon met koren moet komen. Dan pakt ie zijn biezen wel. Bij Ajax schijnt alleen de trainer verantwoordelijk te zijn voor het beleid van de afgelopen 10 jaar.
Hij was erg laat terug en zal wel gewoon invallen.quote:
Ja, domme overtreding Heitinga.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
wtf? weer een pingel tegen?
Inderdaad, wie weet moet ik mn miskoop stempel er even af gaan halenquote:
Luque moet het veld eens leren breed houden als ie als linksbuiten is opgesteld. Leuk dat ie twee keer aardig op goal schiet, maar als ie iets harder rent, legt ie de bal gewoon terug op Huntelaar ipv een corner te krijgen.quote:
Gelukkig hebben we dit seizoen een brede selectiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:38 schreef twi het volgende:
Dat zijn gelukkig slechts 6 a 7 basisspelers.
Wordt Ajax daar tenminste wel nog kampioenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:38 schreef Aanvoerder het volgende:
gelukkig blijven ze bij PES wat langer heel...
51 minuut, stand 0-0.quote:
Al een tijdje.quote:
Precies, en "heer en meester" Gentenaar heeft niets de doen de 2e helftquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:55 schreef Roi het volgende:
[..]
51 minuut, stand 0-0.
"Dit zou wel eens een historische overwinning voor NEC kunnen worden"
En Maduro loopt ook te hinken nu!
Nee daar wordt het beter van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef Longmen het volgende:
En in de winterstop kopen we Perez terug
Geef het een kans, er staat een nieuwe trainer voor de groepquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef patrickt37 het volgende:
Iedereen nog steeds van mening dat HtC de oorzaak van het slechte voetbal was?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een kans?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geef het een kans, er staat een nieuwe trainer voor de groep.
Wat denk jezelf? De ->quote:
Iedereen? niks... HtC is een goede! Erg goed zelfs...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef patrickt37 het volgende:
Iedereen nog steeds van mening dat HtC de oorzaak van het slechte voetbal was?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? De ->niet gezien?
![]()
Idd ja, Jaakke altijd al als een clubverkrachtende, sigarenrokende, dollartekensinzijnogen man gezien maar van Van Geel verbaast het me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat ik na het lezen van het interview met HtC in de VI wel een beetje mijn bedenkingen heb gekregen bij Martin v Geel... terwijl ik tot op heden altijd wel vertrouwen in 'm had...
Het was Mark Wotte die degradeerde met RKC, niet Kosterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef D3nn15 het volgende:
Toch stel je wel je vraagtekens bij A3... Eerst troosteloos degraderen met RKC... En nu hoofdcoach van de moosite club van NL... Hoe is het mogelijk...
Ik zie met al die ellende Ajax eigenlijk geen kampioen meer worden dit jaar. Dan zou er wel drastisch iets moeten wijzigen tijdens de winterstop bv...
Aan de andere kant was het voor V Geel de ultieme kans om zonder afkoopsom van een trainer af te komen die ie niet zag zitten, je vraagt je alleen af waarom ie hem dan uberhaupt heeft aangesteldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:43 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Idd ja, Jaakke altijd al als een clubverkrachtende, sigarenrokende, dollartekensinzijnogen man gezien maar van Van Geel verbaast het me.
Bij een gewonnen Johan Cruijff Schaal en een 1-8 tegen De Graafschap klaagt natuurlijk niemandquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:44 schreef Aanvoerder het volgende:
het moet aan het begin van het seizoen kloppen en niet pas tijdens de winterstop kloppend maken. wanneer leren ze dat nou eens.
Ja ik ben bang dat Jaakke een slechte invloed heeft op van Geel, en dat zou niet best zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de andere kant was het voor V Geel de ultieme kans om zonder afkoopsom van een trainer af te komen die ie niet zag zitten, je vraagt je alleen af waarom ie hem dan uberhaupt heeft aangesteld
Omdat Van Geel niet capabel is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de andere kant was het voor V Geel de ultieme kans om zonder afkoopsom van een trainer af te komen die ie niet zag zitten, je vraagt je alleen af waarom ie hem dan uberhaupt heeft aangesteld
Hij heb er wel net zoveel schuld aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het was Mark Wotte die degradeerde met RKC, niet Koster.
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heb er wel net zoveel schuld aan natuurlijk.
Maandag weer naar het VMBO jochie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heb er wel net zoveel schuld aan natuurlijk.
Sterkte ermee, Aanvoerderquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:50 schreef Aanvoerder het volgende:
ik hou het maar voor gezien voor vanavond. hoe langer ik er aan denk, hoe kwader ik word. de balle!
hij is niet gedegradeerd met RKC, hij is geen hoofdcoach van een club nu. Bovendien is het niet zijn verdienste dat ie nu trainer is bij het 1ste van ajax. Hij was gewoon een subtrainer daar totdat de hoofdcoach vluchtte naar het buitenland. Bovendien vind ik het nogal snel om iemand die de zooi krijgt van een ander meteen op de erste wedstrijd af te rekenen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef D3nn15 het volgende:
Toch stel je wel je vraagtekens bij A3... Eerst troosteloos degraderen met RKC... En nu hoofdcoach van de moosite club van NL... Hoe is het mogelijk...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:57 schreef __________ het volgende:
[..]
Hij was gewoon een subtrainer daar totdat de hoofdcoach vluchtte werd weggepromoveerd door het bestuur naar het buitenland. Bovendien vind ik het nogal snel om iemand die de zooi krijgt van een ander meteen op de erste wedstrijd af te rekenen.
Hij stond met RKC niet bepaald bovenaan toen ze hem eruit gooidenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:57 schreef __________ het volgende:
[..]
hij is niet gedegradeerd met RKC, hij is geen hoofdcoach van een club nu. Bovendien is het niet zijn verdienste dat ie nu trainer is bij het 1ste van ajax. Hij was gewoon een subtrainer daar totdat de hoofdcoach vluchtte naar het buitenland. Bovendien vind ik het nogal snel om iemand die de zooi krijgt van een ander meteen op de erste wedstrijd af te rekenen.
Ik maak wel het behoud dat Adrie natuurlijk wel een kut trainer kan zijn maar op 1 gelijkspel kan je nog geen echt peil trekken natuurlijk.
Persoonlijk als Eindhovenaar geef ik het Barry stevens advies. Vooral zo doorgaan
Volgens deze redenatie komt er geeneen andere topcoach natuurlijk. Het is aan jouw om dingen te veranderen. Daar ben je voor in dienst. Zonder inovatie heb je stilstand.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:04 schreef D3nn15 het volgende:
Met het huidige team en alle randzaken was voor hem toch geen eer meer te behalen.
Mwoah, beetje gelijk heeft hij wel: Als je beste spelers worden weggehaald en er komt geen moer voor terug valt er inderdaad geen eer te behalen. Buiten gelaten wat de invloed van Ten Cate hier op is geweest. Hij heeft een hoop dingen niet best gedaan, er had een hoop beter gekund, maar ik geloof eerlijk dat er momenteel weinig eer te behalen is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:13 schreef __________ het volgende:
[..]
Volgens deze redenatie komt er geeneen andere topcoach natuurlijk. Het is aan jouw om dingen te veranderen. Daar ben je voor in dienst. Zonder inovatie heb je stilstand.
Er zullen ongetwijfeld eerst wat 'verrichtingen' buiten het stadion plaats vinden voordat men zich bezig gaat houden met de fansitequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
afca.nl nog niet op zwart?
En opeens hoor je ze weer, die -edit-kakkerlakkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NEC thuis altijd lastig. Muhahahahahaha![]()
20-10-07 Ajax - NEC 0-0 Eredivisie 2007-2008quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NEC thuis altijd lastig. Muhahahahahaha![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
20-10-07 Ajax - NEC 0-0 Eredivisie 2007-2008
30-12-06 NEC - Ajax 2 - 2 Eredivisie 2006-2007
24-09-06 Ajax - NEC 2 - 0 Eredivisie 2006-2007
15-01-06 Ajax - NEC 0 - 1 Eredivisie 2005-2006
06-11-05 NEC - Ajax 1 - 0 Eredivisie 2005-2006
13-03-05 NEC - Ajax 0 - 1 Holland Casino Eredivisie
Niet alleen thuis
Proto type internet hooligan.. Grote bek, komt ie met uitslagen waar gewoon nog fouten in zitten ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niet alleen thuis
Volgens tele2 statistieken had NEC nog nooit gewonnen bij ajaxquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niet alleen thuis
dan heeft forzanec.nl een slordige databasequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Volgens tele2 statistieken had NEC nog nooit gewonnen bij ajax
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
afca.nl nog niet op zwart?
En maar juichen voor Charisteas.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
En maar juichen voor Leonardo. Hypocriet.
Toen de aankoop van Harry bekend werd was er ook totaal geen protest ntuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
En maar juichen voor Charisteas.
Feyenoordfan die niet inziet dat alle supporters overal hetzelfde zijn.![]()
En 1 maand later stonden ze weer op de banken bij een doelpunt van hem. Zo opportunistisch is de voetbalwereld nou eenmaal, of het nou in Amsterdam of Rotterdam is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen de aankoop van Harry bekend werd was er ook totaal geen protest ntuurlijk.
Als hij scoort voor Feyenoord ja, maar hij is nooit geaccepteerd. In tegenstelling tot Leonrdo die meteen vereerd werd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En 1 maand later stonden ze weer op de banken bij een doelpunt van hem. Zo opportunistisch is de voetbalwereld nou eenmaal, of het nou in Amsterdam of Rotterdam is.
Dat had verschillende redenen, Feyenoord draaide knetterkut en het was de VIERDE spits van de aartsrivaal. Leo was gewoon een extra vleugelaanvaller die van NAC kwam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen de aankoop van Harry bekend werd was er ook totaal geen protest ntuurlijk.
Pardon? Weet jij uberhaupt wel waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als hij scoort voor Feyenoord ja, maar hij is nooit geaccepteerd. In tegenstelling tot Leonrdo die meteen vereerd werd.
Lekker vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar als jij denkt dat wij elkaar juichend in de armen vallen als Ajax in de winter Michael Mols zou contracteren als opvolger van Huntelaar dan laat ik je lekker in de waan.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar als jij denkt dat wij elkaar juichend in de armen vallen als Ajax in de winter Michael Mols zou contracteren als opvolger van Huntelaar dan laat ik je lekker in de waan.![]()
Jij wilt zeggen van niet dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Pardon? Weet jij uberhaupt wel waar je het over hebt?
alweer een aflevering van studio ajax?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:28 schreef PaRaR het volgende:
Stekelenburg dus waarschijnlijk 2 vingers gebroken volgens Stduio Sport. Morgen overigens Sjaak Swart en Keje Molenaar bij Studio Voetbal.
Ja, drama spits die komt van de aartsrivaal om topscorer te doen vergeten in slechtdraaiend elftal.quote:
In de tijd dat Leonardo bij Ajax speelt heb ik nog nooit gehoord dat hij werd toegezongen, in het begin is hij regelmatig uitgefloten.. Wat is er dan anders dan bij Feyenoord? Afgezien van het feit dat Harry daar wel na 1 dag geaccepteerd werdquote:
Ajax is het enige wat de mens boeit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:53 schreef djstoffel het volgende:
[..]
alweer een aflevering van studio ajax?
Oh je bent er zo'n 1: KNJB !!1!!11EINZ!!111 LUCKY AJAKKES!1!!1!!!!!1111quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:53 schreef djstoffel het volgende:
[..]
alweer een aflevering van studio ajax?
Gelukkig hebben jullie in de vorm van Hofs niet zo'n acteur in de selectie rondlopen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:56 schreef Steve_I. het volgende:wat een vieze vuile teringhond is die suarez
Farval2
hoop dat ie een schorsing van 5 wedstrijden krijgt en daarna een keer de pleuris in wordt geschopt terwijl niemand hem meer geloofd dat het echt een overtreding was
die 0-0,...sad
maar wij waren ook niet veel soeps
Ik heb nergens beweerd dat hij werd toegezongen, en Charisteas is echt niet na 1 dag geaccepteerd, hoe kom je daar nou bij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
In de tijd dat Leonardo bij Ajax speelt heb ik nog nooit gehoord dat hij werd toegezongen, in het begin is hij regelmatig uitgefloten.. Wat is er dan anders dan bij Feyenoord? Afgezien van het feit dat Harry daar wel na 1 dag geaccepteerd werd
Hofs maakt er geen gewoonte van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie in de vorm van Hofs niet zo'n acteur in de selectie rondlopen natuurlijk
Oh, dus dan is het goed, je excuses aanbieden voor een goal tegen je oude club uit respect, maar ondertussen wel gaan liggen rollebollen om je ex-teamgenoten te naaien wanneer er niets gebeurt. Oke, ik begrijp het volkomenquote:
Waarom is het bij Ajax dan hypocriet en bij feyenoord niet? Iedereen was blij dat hij weg was ja maar na 1 week kwamen er op internet al mensen met liedjes die gezongen moesten worden voor de "griekse held"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat hij werd toegezongen, en Charisteas is echt niet na 1 dag geaccepteerd, hoe kom je daar nou bij.Iedereen was blij dat ie opgerot was.
Maar dat Feyenoorders niet zo snel eigen spelers uitfluiten staat buiten kijf.
Nee, die gaan gewoon bij een 0-3 tegen Ajax gewoon 20 minuten voor tijd alvast naar huis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dat Feyenoorders niet zo snel eigen spelers uitfluiten staat buiten kijf.
Prima als hij een schwalbe wil maken, maar laat de Feyenoorders dan lekker in hun eigen topic over schwalbes van eigen spelers zeiken, dan doen wij Ajacieden dat hier wel in ons topic over onze spelers.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Gut gut een Feyenoordspeler maakt ook een keer een schwalbetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |