Ik ben ook een vrouw en kan me hier wel in vinden..!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik geef je de vrouwlijke kant van wat Rdingetje net in een enorme post geeft en ik "vind maar wat ik vind"? Je wil het gewoon niet horen!
Als ik zo duidelijk ben naar een vent (flirten, kroelen, blijven slapen) en hij kust me niet eens? Dan ga ik er idd van uit dat ie te passief is en dat er nooit iets vanzelf uit gaat komen en dan ga ik op zoek naar een vent die wat stoerder is en niet in zn broek pist van angst als ik een keertje lonkend naar hem kijk
Plus als een man je na zo lang en zoveel duidelijke hints niet heeft gekust ga je denken dat hij je niet sexueel aantrekkelijk vind en dat wil geen een vrouw zoenen en ze zal dus ook niet lang zich zo op blijven stellen als ze toch afgewezen word
Tja... wat moet ik hier nu op zeggen. Een bitch is het niet, maar ze kan zich natuulijk nog wel ontpoppen tot ...Haha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:45 schreef AcidBurner het volgende:
Dan wordt het nog complexer, want dan speelt ze alleen maar met zijn gevoelens. is wel een echte bitch als jij gelijk hebt, want wat kruipt ze dan bij hem in zijn nest? ... ach ja... ik mis TS hier... hij is de enige die ze goed kent, en weet wat wel en niet kan.
Ghehe... jullie zitten wel te springen om vervolg op dit toch wel beetje sneue verhaal hé!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef AcidBurner het volgende:
Bakkerbakkie!!!! je bent er weer :-) eindelijk weer iemand die een zinnig woord kan posten! Volgens mij speelt ze met je gevoelens vriend... doe hetzelfde...zet het van je af... en doe gewoon lekker mee... koekje van eigen deeg.
Daar kijk ik naar man. Het liefste wil ik haar natuurlijk, maar als dat er niet inzit wil ik ook niet langer als speelbal of knuffelbuddy fungeren. Dus er moet snel duidelijkheid gaan komen en die komt er vast wel. Als ik iets zat begin te worden dan laat ik dat altijd wel merken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Bramito het volgende:
Zoals ik al eerder zei, kijk nou eens naar wat jij zelf wil!
Breek me de baggerbak niet open...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:49 schreef baggerbak het volgende:
Mijn lange relatie van 6 jaar was vaak lastig
Ja, dat zal helpen. Dus als zij weer 'vaag' reageert, ga jij hetzelfde doen en de boot afhouden (alsof die nu al aangelegd is). Dat schept idd duidelijkheid.. Kom op zeg, dan klooi je gewoon weer verder. Zeg toch 'ns gewoon een keer waar het op staat vent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:49 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Als ze dan weer met een vaag antwoord of afstotende reactie komt en later weer dubbele signalen afgeeft, moet ik maar eens de boot gaan afhouden onder het mom van: "Ik heb geen zin in spelletjes". Wie weet dat dat helpt. Wordt een beetje gek van dit gedoe namelijk.
Haha... 20-er. Mooie indicatie. Toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:50 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Breek me de baggerbak niet open...![]()
Anyway, nog steeds geen leeftijdsindicatie?![]()
Ik ben toch echt een 'vrouwelijke' vrouw hoor, trust mequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:19 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Ze zijn nog maar net aan het "courten" he. Ik weet niet wat voor vrouw jij bent, je lijkt me meer het stoere type, maar in mijn ogen krijgt elke vrouw graag een attentie. Ook al zeggen ze van niet. Als jij graag genomen wordt op brute manier, wil dat nog niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn. Ts is een verlegen manneke... dus moet hij het anders aanpakken he.![]()
Met een sig als de jouwequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:19 schreef Greys het volgende:
ik vind een roos nogal suf.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Met een sig als de jouwe![]()
![]()
Maarre... je noemt het gewenste eindresultaat... tips?
Die roos... dat is nog een seconde in me opgekomen om dat te doen. Maak mezelf dan alleen maar belachelijk. In een relatie een roos geven is heel wat anders, dan vind ik het wel kunnen, maar dan inderdaad niet op een terras.... gekocht bij zo'n gluperd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben toch echt een 'vrouwelijke' vrouw hoor, trust me
Maar, zoals Copycat ook zegt, ik vind een roos nogal suf. Zo gemaakt romantisch. Zo opgedrongen romantisch, zeg maar, als op een terrasje waar je de rozenverkoper het liefst weg wilt kijken.
Ik snap wat je zegt, dat TS een verlegen 'mannetje' isMaar die andere aanpak heeft hij nou toch wel gehad, lijkt me zo??? Kroelen, veel aandacht, luisteren, op haar wachten tot ze eindelijk eens naar de kroeg komt, handje vasthouden. Dat heeft duidelijk niet het gewenste effect en na alle verhalen die TS verteld heeft lijkt MIJ de dame in kwestie dus ook iemand die op wat directere pogingen zit te wachten. Dat TS eens iets zelfverzekerder wordt, hoe vertaal je 'sweep her of her feet' in het Nederlands? Is daar een vertaling voor? Kan het me even niet voor de geest halen. Maar DAT bedoel ik dus. En een roos doet dat niet
Hahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]Ja dat komt niet echt geloofwaardig over he?
Maar kijk... ik vind de spreuk dus wel mooi. En de rozenstruik in mijn eigen tuin ook. Kortom, ik vind rozen op zich prachtig. Echter niet om te krijgen als je nog een beetje handje-pepermuntje loopt te aftasten bij elkaar. Daar zit nogal een verschil tussen namelijk
Ik val in eerste instantie op zelfverzekerde mannen die weten wat ze willen. En als ZO'N man dan later in de relatie een roos voor me meeneemt, dan vind ik dat wel mooi. Maar niet als je nog niets hebt met elkaar. Vind ik dan he, meningen verschillen uiteraard (maar ik hoor de meeste dames hier toch echt óók zeggen dat ze een roos een suf idee zouden vinden in dit geval)
Tips... ik denk dat TS niet anders kan doen dan duidelijk zijn. En ik vind dan persoonlijk dat hij dat in daden moet doen, niet in woorden. Geen vragen. Er is niets ergers dan mannen die vragen 'mag ik je zoenen?'. Niet vragen, DOEN! Dit niet op straat bij een willekeurige vreemde uiteraard gaan doen, dan heet het 'aanranding'.Maar aangezien TS al gezoend heeft met de dame in kwestie, aan hoog-op-de-dij-kriebelen doet (heej, ik heb het niet verzonnen!
) dan kan ze dit heus wel hebben. Als ze bij je langskomt, dan hou je haar gewoon in de gang tegen, je zoent haar en zegt 'zo, dit moest eerst even. Kom binnen'. Van zo'n aanpak hou ik. En misschien kunnen de andere dames hier in het topic even laten weten of ik gelijk heb. Als dat niet zo is, hoor ik het ook graag uiteraard
En als ze dat niet wil, dan weet TS genoeg.
Jij helpt mij goed! Nu moet ik het zelf nog uitvoeren, da's een tweede... maar dat gaat ook wel lukken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
Kijk, zo komen we ergens!
Je gaat nu op de goede manier denken
Het ergste dat er kan gebeuren is dat zij terugdeinst en zegt 'euh, pardon?'. Ze zal je heus niet slaan ofzo. En dan kan je uitleggen dat zij veel gemixte signalen afgeeft en sorry dan dat jij dat verkeerd geinterpreteerd hebt. Meer niet, niets aan de hand. Ze zal zich dan nog steeds gevleid voelen dat jij haar wilt.
Dat zou niet zo leuk zijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:13 schreef matthijst het volgende:
Zou leuk zijn als ze dit meeleest trouwens...
Juist goed. Zo krijg je het aura 'gewild' te zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:19 schreef baggerbak het volgende:
Overigens: Wel 1 gevaar. Ik ga morgen met een andere goede vriendin die zij niet kent en waar ik dus niets voor voel, naar de bios. Hadden we een tijd geleden al afgesproken en is er telkens niet van gekomen. Nu vroeg zij mij dus via Hyves of ik morgen zin had. Dit kan die andere griet natuurlijk helemaal verkeerd intepreterenGoed... zien we dan wel weer. Zelf is ze er ook niet, dus hoop niet dat dit een belemmering gaat zijn.
Laten we hopen dat het niet averechts werkt en zij gaat denken: "Wat jij kan, kan ik ook!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist goed. Zo krijg je het aura 'gewild' te zijn.
Als ze zo simpel denkt en conclusies trekt, is ze de moeite imo niet waard.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef baggerbak het volgende:
Laten we hopen dat het niet averechts werkt en zij gaat denken: "Wat jij kan, kan ik ook!"![]()
Daar sla jij de spijker op zijn kop!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze zo simpel denkt en conclusies trekt, is ze de moeite imo niet waard.
Ik heb geen antwoord gegeven via Hyves nee. Gisteren heb ik haar even gebeld om het e.e.a. af te spreken. Dus ze kan zich gaan afvragen of ik nu met haar weg ga of niet. Denk wel dat ze het heeft gezien, want het verzoekje staat er al een aantal dagen. Ze weet wel dat ik weleens met haar uitga. Zo ben ik een week of 4 geleden met haar uiteten geweest. Dat had ik haar zelf niet verteld, maar toch begon ze ernaar te vragen. Of het gezellig was enzo. Ik heb toen al aangegeven dat ik wel vaker met die vriendin dingen doe en dat het gewoon een vriendschap betreft. In die zin zal ze er vast niets achter zoeken, maar dan moet ze me wel geloven natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:00 schreef Greys het volgende:
Baggerbak, Cc heeft helemaal gelijk! Zo kom je ook niet te 'wanhopig' over, als zij al zou zien dat je met een ander ergens heen gaat. Heb jij ook antwoord gegeven op je Hyves aan dat andere meisje? Zou beter zijn van niet, want dan kan 'the object of your affection'zich lekker gaan afvragen of je nou wel of niet iets gaat doen met dat andere meisje morgen. Je draait de zaken gewoon om, jij hebt vanaf nu de touwtjes in handen. Dan is ze EXTRA gevleid dat je haar wilt, en niet die ander. Succes
Sjezus eigenlijk is dit te triest voor woordenquote:HahahaHoog-op-de-dij kriebelen. Ja, ik moest het toch op de 1 of andere manier verwoorden. Anyway... ze had dus een rokje aan en lag met haar benen over me heen op de bank. Ik kriebelde haar dus tussen de benen...vlak bij haar natte la. (dan maar op de manier die FoK gewend is
) Dat ik toen niet verder ging was omdat er 2 dames op de andere bank zaten. Zo'n moment moet ik dus hebben als we alleen zijn.
ng steeds niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef MouzurX het volgende:
leuke OPkan iemand ff samenvatten wat er allemaal is gebeurt daarna?
Heel goed teken dat ze er uit zichzelf naar begon te vragen, naar dat eten met dat andere meisje!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:12 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord gegeven via Hyves nee. Gisteren heb ik haar even gebeld om het e.e.a. af te spreken. Dus ze kan zich gaan afvragen of ik nu met haar weg ga of niet. Denk wel dat ze het heeft gezien, want het verzoekje staat er al een aantal dagen. Ze weet wel dat ik weleens met haar uitga. Zo ben ik een week of 4 geleden met haar uiteten geweest. Dat had ik haar zelf niet verteld, maar toch begon ze ernaar te vragen. Of het gezellig was enzo. Ik heb toen al aangegeven dat ik wel vaker met die vriendin dingen doe en dat het gewoon een vriendschap betreft. In die zin zal ze er vast niets achter zoeken, maar dan moet ze me wel geloven natuurlijk.![]()
Oh.. en trouwens: Dankje![]()
Niks hoe kan dat nou ?quote:
Baggerbak begint kloten te tonen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:40 schreef baggerbak het volgende:
Daar kijk ik naar man. Het liefste wil ik haar natuurlijk, maar als dat er niet inzit wil ik ook niet langer als speelbal of knuffelbuddy fungeren.
mmm... of toch niet...quote:Dus er moet snel duidelijkheid gaan komen en die komt er vast wel. Als ik iets zat begin te worden dan laat ik dat altijd wel merken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siesta & Fiesta!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:40 schreef AcidBurner het volgende:
Vind dat je ze moet vastpakken, als er een leuke tune uit de radio galmt, en dan samen effie slowenof vind CC en Greys dat ook weer enorm Lame? vraag me af hoe jullie ooit aan een vent geraakt zijn
(again grapje maar kon het niet laten)
![]()
Ghehe... was maar een geintje hoor. Boeit me werkelijk geen fuck of mensen hierop weddenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef AcidBurner het volgende:
Nee bakkie sorry man, was maar een folieke. We gaan zeker niet wedden op jou geluk. Ik zeg dat je hem wel gaat worden. Ik heb veel mensenkennis en een man zoals jij zou ze niet mogen laten schieten! Je denkt tenminste na! ... soms wat teveel misschien maar je denkt wel na. En Cc de eer is meer als genoeg, kan ik je dat nog jaren in je gezicht smerenVEEL SUCCES BAKKIE!!! en nogmaals mijn excuses, was eigelijk een misplaatste opmerking.
Oh, gelukkig, het was maar een folieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef AcidBurner het volgende:
Nee bakkie sorry man, was maar een folieke.
..
hehehehe :-) wel ik ben wel heel klassiek ingesteld dat wel... was ook maar een voorstel he schatties! je moet het ook allemaal een beetje in de context zien he... misschien is het zoals Cc al zei in dit geval nog niet aan de orde. maar elke vrouw houdt wel van een beetje romantiek hoor...het moet niet altijd "NEUKEN?" zijn he... en uhm ofwel heb je het ofwel heb je het niet ... ik zal niet zeggen dat ik het heb, but i'm closequote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:51 schreef matthijst het volgende:
Wow, AB, wat een vage technieken hou jij erop na. Ben je in het dagelijks leven soap auteur ofzo?
"Geef haar een roos", "Pak haar vast om te slowdancen als er een nummer op de radio is"...
't is 2007, kinderen neuken tegenwoordig op de bassischool
* Bramito legt filmrechten vast...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Sequencial het volgende:
't Blijft een toptopic ditwat een spanning, iedere dag weer een cliffhanger want nog nix gebeurd... zet 'm op TS!
natte la whehe![]()
Best wel humor jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Astemblieft zeg. Wie gaat er nu op de koffie om geblinddoekt gevoerd te worden? Denk dat je fantasie iets te ver gaat, RM-rf.
Ik zou persoonlijk in mijn broek piesen van het lachen om zo'n kneuterige "ik wil wel, maar ik kan niet"- methode.
Maar wie weet is zij er wel gevoelig voor.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:57 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, het was maar een folieke.![]()
Wat de neuk is een folieke man?!![]()
![]()
quote:zottigheidje
Inderdaad...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
En die TS kriebelt wat af zeg, godverdomme he.
Ach kerel, voor deze meid wil ik best wat langer wachten hoor. Tuurlijk had ik meer moeten proberen... zeker toen ze bij me sliep, maar ja..... het is natuulijk lekker makkelijk en veilig afzeiken vanachter je pc'tje. Zelf ben je misschien helemaal niet zo stoer met vrouwen als dat je je nu voordoet en probeer je dat te compenseren door op internet een beetje de tough guy uit te hangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Inderdaad...
Alleen met dat inwendig kriebelen wil het nog niet zo lukken![]()
Stoere praatjes, maar voorlopig nog geen gevulde gaatjes![]()
Welkom in de wondere wereld van internetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:48 schreef baggerbak het volgende:
Het is natuulijk lekker makkelijk en veilig afzeiken vanachter je pc'tje. Zelf ben je misschien helemaal niet zo stoer met vrouwen als dat je je nu voordoet en probeer je dat te compenseren door op internet een beetje de tough guy uit te hangen.![]()
* John de Mol heeft gebeld, iets over een reality-serie...quote:
Dit hele topic heb je toch ook gewoon verzonnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:48 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Ach kerel, voor deze meid wil ik best wat langer wachten hoor. Tuurlijk had ik meer moeten proberen... zeker toen ze bij me sliep, maar ja..... het is natuulijk lekker makkelijk en veilig afzeiken vanachter je pc'tje. Zelf ben je misschien helemaal niet zo stoer met vrouwen als dat je je nu voordoet en probeer je dat te compenseren door op internet een beetje de tough guy uit te hangen.![]()
Nee, ik heb jou verzonnen en reageer als jou op mijn eigen topic!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:52 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dit hele topic heb je toch ook gewoon verzonnen?![]()
Wie heeft er op jou lul getrapt (het zal toch niet hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:48 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Ach kerel, voor deze meid wil ik best wat langer wachten hoor. Tuurlijk had ik meer moeten proberen... zeker toen ze bij me sliep, maar ja..... het is natuulijk lekker makkelijk en veilig afzeiken vanachter je pc'tje. Zelf ben je misschien helemaal niet zo stoer met vrouwen als dat je je nu voordoet en probeer je dat te compenseren door op internet een beetje de tough guy uit te hangen.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:54 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou verzonnen en reageer als jou op mijn eigen topic!![]()
John de Mol zou jaloers zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:52 schreef Bramito het volgende:
Dit hele topic heb je toch ook gewoon verzonnen?![]()
...of 0-1 voor de Kaper, maar dat gunt niemand hier 'm meer lijkt mequote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:42 schreef Bramito het volgende:
Eensch, is echter een open wedstrijd, het kan 0-0 blijven...![]()
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:34 schreef Bramito het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Bramito stelt baggerbak in als favoriete Fokker!
Ik juich nog niet te vroegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:36 schreef Sequencial het volgende:
[..]
John de Mol zou jaloers zijn![]()
maar TS is volgens mij langzaam (ik bedoel l a n g z a a m) op weg naar een touch-down![]()
compleet off topic... je ava: bwahahahaaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:14 schreef stribe het volgende:
TS...
Of jij neukt haar nu of ik neuk haar...
Dit duurt te lang en ik word er helemaal gek van. Ik wil daden...
Ja...duurt lang hé!? Zie haar van het weekend pas weer, dus geduldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:14 schreef stribe het volgende:
TS...
Of jij neukt haar nu of ik neuk haar...
Dit duurt te lang en ik word er helemaal gek van. Ik wil daden...
Ik houd totaal niet van romantischquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:13 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
hehehehe :-) wel ik ben wel heel klassiek ingesteld dat wel... was ook maar een voorstel he schatties! je moet het ook allemaal een beetje in de context zien he... misschien is het zoals Cc al zei in dit geval nog niet aan de orde. maar elke vrouw houdt wel van een beetje romantiek hoor...het moet niet altijd "NEUKEN?" zijn he... en uhm ofwel heb je het ofwel heb je het niet ... ik zal niet zeggen dat ik het heb, but i'm close![]()
Jammer voor je. Maar je bent nog jong, wacht maar je gaat er nog achter smachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd totaal niet van romantisch
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:47 schreef Greys het volgende:
Ik voorzie toch nog wel een happy ending
MITS baggerbakje de volgende keer als hij haar ziet eens wat directer benadert
Laten we het hopen. Ik verwacht er zelf eigenlijk niet heel er veel van.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:47 schreef Greys het volgende:
Ik voorzie toch nog wel een happy ending
MITS baggerbakje de volgende keer als hij haar ziet eens wat directer benadert
Zou goed kunnen inderdaad. We zullen wel zien hoe het loopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Greysssss
Echt? Ik denk dat die chick van meerdere walletjes wil eten.
Daar was ik me niet van bewust. Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:04 schreef knep het volgende:
Geweldig topic en uitmuntende schrijfstijl TS. Mijn complimenten
.
Mwoah... dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat BB een beetje nerveus wordt van alle aandacht hier in het topic
Of niet?
Beter die aandacht hier in het topic dan dat we de volgende keer allemaal voor z'n slaapkamer raam staan zo van...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat BB een beetje nerveus wordt van alle aandacht hier in het topic
Of niet?
Whahahahaha!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Beter die aandacht hier in het topic dan dat we de volgende keer allemaal voor z'n slaapkamer raam staan zo van...
Baggerbakje!
Baggerbakje
He's our man!
If he can't do it...
No one can!
![]()
Of...
We hebben een B![]()
We hebben een A![]()
We hebben een G![]()
We hebben een G![]()
We hebben een E![]()
We hebben een R![]()
We hebben een B![]()
We hebben een A![]()
We hebben een K![]()
GO!!!BAGGERBAK
GO!!!
o.i.d.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Greys het volgende:
Ik zie het helemaal voor me!Met spandoeken en al!
Waarschijnlijk morgenavond. Sowieso zaterdag, maar dat is tijdens een verjaardag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Greys het volgende:
Maar even nog hoor... wanneer zie je haar nu weer en in welke hoedanigheid? Ik bedoel, zijn er dan ook anderen bij?
Ik zal zo ff een foto posten offuh.... zullen we dat maar niet doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:01 schreef stribe het volgende:
Ik begin nu wel benieuwd te worden hoe de dame in kwestie eruitziet als hij zo lang voor haar wil blijven gaan...
quote:
Behalve de jouwe, johquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef baggerbak het volgende:
zeker niet het type dat op die aandacht ingaat
Vooralsnog wel jah. Voelt aan de ene kant ook geweldig, maar aan de andere kant voelt het ook weer 'scary' aan. Ben namelijk in de afgelopen 2 jaar een paar keer goed op mijn bek gegaan en heb daar niet zoveel zin meer in. Snapt u? Als zij nu openlijk zou toegeven dat ze iets voor me voelt, dan valt er best wel een last van me af denk ik zo. Die onzekerheid is killing me.quote:
Ook nooit stiekem een relatie met Dr. Phill gehad?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik ben 34 en heb een heel erg leuke relatie met een zeer leuke meneer, maar daarvoor ook een aantal keer enorm plat op mijn bek gegaan hoor. Klinkt niet erg ladylike, maar ik weet het even niet anders te omschrijvenEn daarna maar steeds denken dat ik vast niet weer zo verliefd zou kunnen worden. Yeah, right!
Stiekem is de onzekerheid, dat echte verliefde, ook wel erg leuk, al is het soms slopendMaar die spanning als je nog niet weet of diegene ook op jou valt, eng maar toch ook wel erg leuk. Dan voel je dat je echt leeft
Lekker dagdromen enzo, heerlijk.
Je zou in dit geval moeten proberen er niet teveel van te verwachten. Maar aan de andere kant weet ik dat het onzin is (lekker advies dan, Greys....) omdat je je dat wel voor kunt nemen, maar het lukt toch niet. Je verwacht er toch iets van.
Probeer tussen je oren dat knopje om te draaien. Zij is dan wel mooi en blond en leuk, maar JIJ bent helemaal geweldig. Zij mag haar handjes dichtknijpen dat je geïnteresseerd bent in haar. Ze vindt je sowieso leuk en niet afstotelijk ofzo - wat zeg ik dat weer charmant - want anders had ze nooit met je gezoend. Of ze verliefd op je is of wil/kan worden, dat moet nog blijken. Maar neem in elk geval zelf de touwtjes in handen vanaf nu. Zij mag blij zijn met jou. Ze zal haar best moeten doen om jou te krijgen. Jij hebt tenslotte al erg je best gedaan en je bent geen hondje dat achter haar aan blijft hupsen. Dat is ook niet aantrekkelijk, als mannen dat doen.
Ach. What the... gooi dat zoenen in de gang er nou gewoon in, morgen of zaterdag!
Dankjewel gozerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:02 schreef AcidBurner het volgende:
Ik hoop dat het morgen lukt!!!!Ik duim voor je Baggerbakkie!
![]()
Baggerbakkie! Baggerbakkie He's our man! If he can't do it... No one can! ALLEMAAL!!!![]()
Voel die vibe...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Beter die aandacht hier in het topic dan dat we de volgende keer allemaal voor z'n slaapkamer raam staan zo van...
Baggerbakje!
Baggerbakje
He's our man!
If he can't do it...
No one can!
![]()
Of...
We hebben een B![]()
We hebben een A![]()
We hebben een G![]()
We hebben een G![]()
We hebben een E![]()
We hebben een R![]()
We hebben een B![]()
We hebben een A![]()
We hebben een K![]()
GO!!!BAGGERBAK
GO!!!
o.i.d.![]()
Niet beginnen stressen he bakkie, vrouwen ruiken angst van een kilometer ver! Of het is een lieverd en dan maakt het ze niet zoveel uit ... maar die vrouwen die kan je op een hand tellen!!! Dus man, geef er straks een lap op! En veel succes. Ik ga aan je denken straksquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:31 schreef baggerbak het volgende:
Ze belt mij nu net.
![]()
Ze is vanavond pas laat terug, maar ze vroeg of ik vanavond nog een drankje ging doen. Dat was niet in de planning aangezien ik iets anders heb, maar uiteraard heb ik daarna nog wel even tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |