abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54153941
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:47 schreef Greys het volgende:
Ik voorzie toch nog wel een happy ending
MITS baggerbakje de volgende keer als hij haar ziet eens wat directer benadert

Laten we het hopen. Ik verwacht er zelf eigenlijk niet heel er veel van.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Greysssss

Echt? Ik denk dat die chick van meerdere walletjes wil eten.
Zou goed kunnen inderdaad. We zullen wel zien hoe het loopt.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 21:04 schreef knep het volgende:
Geweldig topic en uitmuntende schrijfstijl TS . Mijn complimenten .
Daar was ik me niet van bewust. Bedankt voor het compliment
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:49:24 #277
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54154813
Bijna alweer deeltje 2....

There is no rehab for stupidity.
pi_54154859
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bijna alweer deeltje 2....

Jullie moeten niet zoveel posten, want dan gaat het wel erg hard met dit topic.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:07:00 #279
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54155094
maken we gewoon een nieuwe aan he baggerbakkie ;-) ... dit wordt nog een leuke reeks! Pino20 style.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 oktober 2007 @ 14:03:36 #280
163650 Greys
pi_54158977
Ik kan me zo voorstellen dat BB een beetje nerveus wordt van alle aandacht hier in het topic
Of niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54159529
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat BB een beetje nerveus wordt van alle aandacht hier in het topic
Of niet?
Mwoah... dat valt wel mee hoor. Ik had anders geen topic aan moeten maken natuurlijk. Dit kun je verwachten op een forum als FOK. Wordt eerder nerveus van de gedachte of mijn gevoel voor haar wederzijds is. Of men me hier kapot flamed of ik weet ik wat ik allemaal naar m'n hoofd geslingerd krijg, of ga krijgen, boeit me niet zoveel eigenlijk. Zitten ook een hoop leuke reacties tussen, zoals die van jou o.a.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:39:26 #282
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_54159770
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef Greys het volgende:
Of niet?
Beter die aandacht hier in het topic dan dat we de volgende keer allemaal voor z'n slaapkamer raam staan zo van...

Baggerbakje! Baggerbakje He's our man! If he can't do it... No one can!

Of...

We hebben een B
We hebben een A
We hebben een G
We hebben een G
We hebben een E
We hebben een R
We hebben een B
We hebben een A
We hebben een K

GO!!! BAGGERBAK GO!!!

o.i.d.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_54159832
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Beter die aandacht hier in het topic dan dat we de volgende keer allemaal voor z'n slaapkamer raam staan zo van...

Of...

We hebben een B
We hebben een A
We hebben een G
We hebben een G
We hebben een E
We hebben een R
We hebben een B
We hebben een A
We hebben een K

GO!!! BAGGERBAK GO!!!

o.i.d.
Whahahahaha!!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 oktober 2007 @ 14:56:55 #284
163650 Greys
pi_54160092
Oh god! Ik zie het helemaal voor me! Met spandoeken en al!

Maar even nog hoor... wanneer zie je haar nu weer en in welke hoedanigheid? Ik bedoel, zijn er dan ook anderen bij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54160201
Ik begin nu wel benieuwd te worden hoe de dame in kwestie eruitziet als hij zo lang voor haar wil blijven gaan...
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_54160391
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Greys het volgende:
Ik zie het helemaal voor me! Met spandoeken en al!
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_54160522
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Greys het volgende:
Maar even nog hoor... wanneer zie je haar nu weer en in welke hoedanigheid? Ik bedoel, zijn er dan ook anderen bij?
Waarschijnlijk morgenavond. Sowieso zaterdag, maar dat is tijdens een verjaardag.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:01 schreef stribe het volgende:
Ik begin nu wel benieuwd te worden hoe de dame in kwestie eruitziet als hij zo lang voor haar wil blijven gaan...
Ik zal zo ff een foto posten offuh.... zullen we dat maar niet doen

Geloof me, zij is het type waar iedere vent zijn hoofd voor omdraait op straat. Volle bos golvend lang blond haar (bijna tot op de billetjes ), slank, welgevormd en zeer goed gekleed. Denk dat als je als vent een relatie met haar hebt, je toch wel sterk in de schoenen moet staan om niet door te flippen van alle aandacht die ze krijgt. Voor zover ik heb kunnen beoordelen in de afgelopen periode is het zeker niet het type dat op die aandacht ingaat. Maar goed.... mocht het tot een relatie gaan komen...ooit, dan zien we wel weer of ik dat trek. haha.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:10 schreef Sequencial het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_54160628
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef baggerbak het volgende:
zeker niet het type dat op die aandacht ingaat
Behalve de jouwe, joh  
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_54160911
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:24 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Behalve de jouwe, joh  
Vooralsnog wel jah. Voelt aan de ene kant ook geweldig, maar aan de andere kant voelt het ook weer 'scary' aan. Ben namelijk in de afgelopen 2 jaar een paar keer goed op mijn bek gegaan en heb daar niet zoveel zin meer in. Snapt u? Als zij nu openlijk zou toegeven dat ze iets voor me voelt, dan valt er best wel een last van me af denk ik zo. Die onzekerheid is killing me.

Wel lachen, had nooit gedacht dat ik me ooit nog zo verliefd als vroegah kon gaan voelen. Bekend met zulke gevoelens?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 oktober 2007 @ 15:54:06 #290
163650 Greys
pi_54161256
Ik ben 34 en heb een heel erg leuke relatie met een zeer leuke meneer, maar daarvoor ook een aantal keer enorm plat op mijn bek gegaan hoor. Klinkt niet erg ladylike, maar ik weet het even niet anders te omschrijven En daarna maar steeds denken dat ik vast niet weer zo verliefd zou kunnen worden. Yeah, right!
Stiekem is de onzekerheid, dat echte verliefde, ook wel erg leuk, al is het soms slopend Maar die spanning als je nog niet weet of diegene ook op jou valt, eng maar toch ook wel erg leuk. Dan voel je dat je echt leeft Lekker dagdromen enzo, heerlijk.

Je zou in dit geval moeten proberen er niet teveel van te verwachten. Maar aan de andere kant weet ik dat het onzin is (lekker advies dan, Greys.... ) omdat je je dat wel voor kunt nemen, maar het lukt toch niet. Je verwacht er toch iets van.

Probeer tussen je oren dat knopje om te draaien. Zij is dan wel mooi en blond en leuk, maar JIJ bent helemaal geweldig. Zij mag haar handjes dichtknijpen dat je geļnteresseerd bent in haar. Ze vindt je sowieso leuk en niet afstotelijk ofzo - wat zeg ik dat weer charmant - want anders had ze nooit met je gezoend. Of ze verliefd op je is of wil/kan worden, dat moet nog blijken. Maar neem in elk geval zelf de touwtjes in handen vanaf nu. Zij mag blij zijn met jou. Ze zal haar best moeten doen om jou te krijgen. Jij hebt tenslotte al erg je best gedaan en je bent geen hondje dat achter haar aan blijft hupsen. Dat is ook niet aantrekkelijk, als mannen dat doen.

Ach. What the... gooi dat zoenen in de gang er nou gewoon in, morgen of zaterdag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 oktober 2007 @ 15:54:42 #291
163650 Greys
pi_54161266
En nee, ik ben geen familie (zelfs in de verte niet) van E. Ratelband
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:02:17 #292
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54161474
Ik hoop dat het morgen lukt!!!! Ik duim voor je Baggerbakkie!

Baggerbakkie! Baggerbakkie He's our man! If he can't do it... No one can! ALLEMAAL!!!
pi_54161908
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik ben 34 en heb een heel erg leuke relatie met een zeer leuke meneer, maar daarvoor ook een aantal keer enorm plat op mijn bek gegaan hoor. Klinkt niet erg ladylike, maar ik weet het even niet anders te omschrijven En daarna maar steeds denken dat ik vast niet weer zo verliefd zou kunnen worden. Yeah, right!
Stiekem is de onzekerheid, dat echte verliefde, ook wel erg leuk, al is het soms slopend Maar die spanning als je nog niet weet of diegene ook op jou valt, eng maar toch ook wel erg leuk. Dan voel je dat je echt leeft Lekker dagdromen enzo, heerlijk.

Je zou in dit geval moeten proberen er niet teveel van te verwachten. Maar aan de andere kant weet ik dat het onzin is (lekker advies dan, Greys.... ) omdat je je dat wel voor kunt nemen, maar het lukt toch niet. Je verwacht er toch iets van.

Probeer tussen je oren dat knopje om te draaien. Zij is dan wel mooi en blond en leuk, maar JIJ bent helemaal geweldig. Zij mag haar handjes dichtknijpen dat je geļnteresseerd bent in haar. Ze vindt je sowieso leuk en niet afstotelijk ofzo - wat zeg ik dat weer charmant - want anders had ze nooit met je gezoend. Of ze verliefd op je is of wil/kan worden, dat moet nog blijken. Maar neem in elk geval zelf de touwtjes in handen vanaf nu. Zij mag blij zijn met jou. Ze zal haar best moeten doen om jou te krijgen. Jij hebt tenslotte al erg je best gedaan en je bent geen hondje dat achter haar aan blijft hupsen. Dat is ook niet aantrekkelijk, als mannen dat doen.

Ach. What the... gooi dat zoenen in de gang er nou gewoon in, morgen of zaterdag!
Ook nooit stiekem een relatie met Dr. Phill gehad?

Tja, ik denk dat velen, zoniet de meesten, onder ons dat heftige gevoel wel kennen. Als zo'n meid dan ineens tegen je aan komt hangen en je handje vast begint te houden , dan smelt je gewoon van binnen. Doet je hart ineens van... Paboem... Paboem...!

Het is voor mij jįren geleden dat ik me zo heb gevoeld. Op mijn vorige serieuze vriendin ben ik best gek geweest, maar ik denk niet dat ik echt verliefd op haar was. Misschien komt dat ook wel omdat we eigenlijk vanaf dag 1 al met elkaar in bed belandden en de spanning van het ernaar toe werken daarmee compleet niet aanwezig was.

Dat aantrekken en afstoten dat the lady in kwestie heel de tijd doet, kan er volgens mij voor zorgen dat juist die gevoelens worden aangewakkerd en versterkt. Ik weet dus eigenlijk niet eens of het wel verliefdheid is, of juist de spanning die zij aanwakkert.

Ik zal het knopje trouwens proberen om te draaien Zal moeilijk worden, maar niet onmogelijk. Overigens weet ik dat ik niet als een hondje achter haar aan moet lopen. Tja.. in mijn hoofd doe ik dat wel, maar als we ergens onder de mensen zijn, laat ik haar lekker haar ding doen. Zo nu en dan laat ik haar dan wel merken dat ik haar leuk vindt door subtiele aanrakingen, een zoen in haar nek en dat soort kleine dingetjes. Ook bestook haar ook niet met sms, krabbels en telefoontjes ofzo. Ik wil absoluut niet dat ze het benauwd krijgt door te vaak contact te zoeken. Ze heeft een erg druk leven en denk dus dat ze niet op een stortvloed aan aandacht zit te wachten.

Maaruh... als de gelegenheid zich dit weekend voordoet, zal ik zeker nog een keer proberen haar te zoenen. Niet meer midden in de kroeg ofzo, tenzij zij daar enige aanleiding voor geeft natuurlijk.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:02 schreef AcidBurner het volgende:
Ik hoop dat het morgen lukt!!!! Ik duim voor je Baggerbakkie!

Baggerbakkie! Baggerbakkie He's our man! If he can't do it... No one can! ALLEMAAL!!!
Dankjewel gozer
pi_54162014
6
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54162023
Veel positieve energie hiero.
Ik voel de vibe...
pi_54162051
Ze belt mij nu net.

Ze is vanavond pas laat terug, maar ze vroeg of ik vanavond nog een drankje ging doen. Dat was niet in de planning aangezien ik iets anders heb, maar uiteraard heb ik daarna nog wel even tijd
pi_54162088
deze post lijkt me nu wel gepast...
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Of...

We hebben een B
We hebben een A
We hebben een G
We hebben een G
We hebben een E
We hebben een R
We hebben een B
We hebben een A
We hebben een K

GO!!! BAGGERBAK GO!!!

o.i.d.
Voel die vibe...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:42:01 #298
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54162205
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:31 schreef baggerbak het volgende:
Ze belt mij nu net.

Ze is vanavond pas laat terug, maar ze vroeg of ik vanavond nog een drankje ging doen. Dat was niet in de planning aangezien ik iets anders heb, maar uiteraard heb ik daarna nog wel even tijd
Niet beginnen stressen he bakkie, vrouwen ruiken angst van een kilometer ver! Of het is een lieverd en dan maakt het ze niet zoveel uit ... maar die vrouwen die kan je op een hand tellen!!! Dus man, geef er straks een lap op! En veel succes. Ik ga aan je denken straks
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:43:32 #299
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54162224
Relax, take it easyyyyyyyyyyyyyy
pi_54162244
Als het je vriendin wordt wil ik er wel 'n foto van zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')