abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:54:32 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54104203
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 08:15 schreef AcidBurner het volgende:
Roos is een topidee, ken je vrouwen of ken je ze niet? Ze hebben niks liever dan een kleine attentie :-) ... dus hey, doe het maar zoals jij wil, maar zonder een klein vleugje romantiek vind ik er persoonlijk geen zak aan. -
Roos is een suf idee, vindt deze vrouw. Romantiek zit niet in een roos, een roos is eerder een teken van 'Ik wil wel romantisch doen, maar ik kom niet verder dan uitgekauwde ideetjes.'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:55:46 #177
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54104219
van een roos zou ik het spaansbenauwd krijgen,
maar dan weet ze tenminste wel wat je intenties zijn!
nu moet je er nog naar handelen...
ik heb ook altijd pech.. :'(
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:19:33 #178
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_54104503
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:46 schreef liefie_ het volgende:

Vraag haar gewoon een keer op een fatsoenlijke manier mee uit, of vraag of ze komt eten, kook lekker voor haar, wijntje er bij... Beetje elkaar diep in de ogen kijken tijdens het eten en flirten dat soort dingen
precies, meer is er niet nodig TS, vrouwen zijn niet totaal communicatie gestoord hoor.Met je lichaamstaal "praten" is iets wat vrouwen duidelijk wel begrijpen.

succes
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:33:26 #179
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54104714
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Met je lichaamstaal "praten" is iets wat vrouwen duidelijk wel begrijpen.
Yep, ff die erectie tegen d'r been aan drukken en het zal d'r wel duidelijk zijn
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:02:01 #180
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_54105198
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:33 schreef matthijst het volgende:

[..]

Yep, ff die erectie tegen d'r been aan drukken en het zal d'r wel duidelijk zijn
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_54105659
Ik zou die roos iig lekker thuislaten
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:32:31 #182
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54105675
Ik geef het op.... trek uwe plan. Oh ja, nu wil ik wel eens weten wat de vrouwkes dan wel willen? Of weten ze het zelf niet?
pi_54106312
Nou iig geen blinddoek en roos taferelen, komop zeg we leven toch niet in een slechte soap ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door Moja op 23-10-2007 11:19:22 ]
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:25:26 #184
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54106499
Hij laat niks meer horen?
Hoe oud ben je nou dan? Jaar of 40-45?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_54106554
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:11 schreef Moja het volgende:
Nou iig geen blinddoek en roos taferelen, komop zeg we leven toch niet in een slechte soap ofzo
Och iedereen praat weer een iemand na...
Ik heb die 'blinddoek' genoemd als snel voorbeeldje van een wat meer fantasierijke, verrassende aanpak, Niet als dogmatisch 'dat-moet-je-doen-als-enige-middel-tot-succes' ..
enkel omdat de TS tot nu toe niet verder kwam dan 'tegen haar oprijen en kijken of ze geen nee zegt'

Ik neem aan dat degen die de roos voorstelde ook zoiets bedoeld, gewoon iets kleins en 'opvallends' doen, waarmee nergens beweert wordt dat je daarmee een vrouw die eigenlijk niet zou willen opeens kunt 'versieren'...

In dit geval gaat het echter _niet_ om een vrouw die per definitie niet wil, integendeel, het gaat om een vrouw waarvan al eerder heel duidelijk is gebleken dat ze die TS wél zag zitten, die zelf al met hem gezoend heeft en aangaf 'een relatie te willen'.

Het is zeer typisch voor vrouwen om hier in dit topic opeens te gaan 'mokken' over de manier waarop ze versierd willen worden, dat ligt echter vooral eraan dat geen enkele vrouw 'versierd' wil worden door een 'trucje' dat degene zou moeten horen via een internetforum...
Allemaal willen ze het liefste door de ultieme romantische spontane 'droomprins' of 'don Juan' versierd worden, die daadwerkelijk zijn versiermethodes compleet spontaan uitvoerd en ook daadwerkelijk meent.

De werkelijkheid is echter dat 99% van de heteroseksuele vrouwen bij gebrek aan het daadwerkelijke bestaan van deze droomprinsen genoegen neemt met de standaard klunzigheid waarvan de menssoort 'Man' helaas maar niet los kan komen:
Zolang deze 'man' meestal maar en minimale vorm van 'extra moeite' doet of op de een of andere wijze met zijn klunzigheid d'r hart weet te breken, en waarbij het vrijwel altijd zo was dat de vrouw zelf al van tevoren bepaald of ze door een man wel of niet versierd wil worden, waarbij hij hooguit dat kan verpesten door absoluut verkeerd te handelen (waarbij dat verkeerd handelen recht evenredig is met hoe leuk de vrouw de man bij voorbaat al vind)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:33:05 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54106590
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:32 schreef AcidBurner het volgende:
Ik geef het op.... trek uwe plan. Oh ja, nu wil ik wel eens weten wat de vrouwkes dan wel willen? Of weten ze het zelf niet?
Spontaniteit, humor en echtheid. En dat zit 'm vooral in je attitude en niet in voorgekauwde lame zaken als een roos. En al helemaal niet inlachwekkende taferelen als geblinddoekt chocolade en aardbeien gevoerd krijgen. Kan op zijn tijd wel leuk zijn, maar dan wel in een relatie en niet in de eventuele opmaat naar.
pi_54106780
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Spontaniteit, humor en echtheid.
Jij weet volgens mij ook donders goed dat dat zélf totaal abstracte en slappe algemeenheden zijn waarbij iedere 'invulling' die je als voorbeeld eraan zou geven vervolgens direkt hier afgesabelt zou worden door dames die gelijk gaan melden 'dat dat natuurlijk absoluut niet spontaan is'...
( en die bweren 'daar nooit voor te vallen, wat overigens zélf weer zo'n typisch vrouwelijke leugen is, dat ligt maar net aan de man: Brad Pitt die handboeien uit zn broekzak haalt doet 60% van de vrouwen direkt zo zwaar soppen dat ze de oosterscheldekering moeten sluiten; terwijl als ze de 50_jarige overbuurman grijnzend met die dingen zien staan, ze over hun nek gaan)

nee natuurlijk: ieder voorbeeld hier gegeven is per definitie niet meer spontaan...
maar de TS hier is een Man, en mannen hebben per definitie geen enkel begrip van wat vrouwen dan wél 'spontaan', 'humor' of 'echt' vinden....
om die reden ontkom je niet eraan daadwerkelijke voorbeelden te geven, omdat je mannen nu eenmaal zulke dingen moet voorkauwen...

Ben je daar niet tevreden mee en zoek je wérkelijk een man die voldoet aan het vrouwelijke ideaalbeeld qua 'gevoel voor humor, 'echt-zijn' en spontaniteit.... vrees ik niet dat je zoektocht succesvol zal zijn, misschien kan je proberen om dan lesbisch te worden, verhoogt iig de kans een 'mannetje' te vinden dat beter voldoet aan de vrouwelijke maatstaven, als is het dan al snel zo'n spijkerbroek dragende pot.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:48:55 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54106863

Gelukkig ben ik in mijn leven meer dan voldoende mannen tegengekomen die niet hun toevlucht hoefden te nemen tot dit soort voorbeelden. Geen reden dus om mijn seksualiteit om te schakelen.
Wel typisch dat je zo op je pik getrapt reageert als blijkt dat het merendeel van de vrouwen in dit topic jouw voorbeelden als lame betitelt.
pi_54106898
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:30 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Och iedereen praat weer een iemand na...
Ik heb die 'blinddoek' genoemd als snel voorbeeldje van een wat meer fantasierijke, verrassende aanpak, Niet als dogmatisch 'dat-moet-je-doen-als-enige-middel-tot-succes' ..
enkel omdat de TS tot nu toe niet verder kwam dan 'tegen haar oprijen en kijken of ze geen nee zegt'

Ik neem aan dat degen die de roos voorstelde ook zoiets bedoeld, gewoon iets kleins en 'opvallends' doen, waarmee nergens beweert wordt dat je daarmee een vrouw die eigenlijk niet zou willen opeens kunt 'versieren'...

In dit geval gaat het echter _niet_ om een vrouw die per definitie niet wil, integendeel, het gaat om een vrouw waarvan al eerder heel duidelijk is gebleken dat ze die TS wél zag zitten, die zelf al met hem gezoend heeft en aangaf 'een relatie te willen'.

Het is zeer typisch voor vrouwen om hier in dit topic opeens te gaan 'mokken' over de manier waarop ze versierd willen worden, dat ligt echter vooral eraan dat geen enkele vrouw 'versierd' wil worden door een 'trucje' dat degene zou moeten horen via een internetforum...
Allemaal willen ze het liefste door de ultieme romantische spontane 'droomprins' of 'don Juan' versierd worden, die daadwerkelijk zijn versiermethodes compleet spontaan uitvoerd en ook daadwerkelijk meent.

De werkelijkheid is echter dat 99% van de heteroseksuele vrouwen bij gebrek aan het daadwerkelijke bestaan van deze droomprinsen genoegen neemt met de standaard klunzigheid waarvan de menssoort 'Man' helaas maar niet los kan komen:
Zolang deze 'man' meestal maar en minimale vorm van 'extra moeite' doet of op de een of andere wijze met zijn klunzigheid d'r hart weet te breken, en waarbij het vrijwel altijd zo was dat de vrouw zelf al van tevoren bepaald of ze door een man wel of niet versierd wil worden, waarbij hij hooguit dat kan verpesten door absoluut verkeerd te handelen (waarbij dat verkeerd handelen recht evenredig is met hoe leuk de vrouw de man bij voorbaat al vind)
Sorry maar ik vind dat juist geen fantasierijke of verrassende aanpak. Ik geef alleenmaar aan dat ik het niks zou vinden. Waar je nou weer vandaan haalt dat wij vrouwen allemaal door dé droomprins versierd willen worden zonder trucjes weet ik ook niet We zullen allemaal wel onze manieren hebben. Maar hou het gewoon een beetje natuurlijk. Deze mensen hebben nog niet eens een relatie, het ligt er gewoon te dik bovenop. Dat maakt het voor mij lachwekkend.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:51:19 #190
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54106904
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Spontaniteit, humor en echtheid. En dat zit 'm vooral in je attitude en niet in voorgekauwde lame zaken als een roos. En al helemaal niet inlachwekkende taferelen als geblinddoekt chocolade en aardbeien gevoerd krijgen. Kan op zijn tijd wel leuk zijn, maar dan wel in een relatie en niet in de eventuele opmaat naar.
Oh daar heb ik allemaal geen probleem mee... Dat begrijp ik volledig. Ik wou hem gewoon op de juiste weg brengen...Heb Humor genoeg, ben spontaan... en heel eerlijk! Mijn meisje heeft dus nog niks te klagen ... verder ben ik wel heel klassiek... misschien kicken niet alle vrouwen daarop... bedankt voor de tips.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:54:40 #191
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54106966
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:

Gelukkig ben ik in mijn leven meer dan voldoende mannen tegengekomen die niet hun toevlucht hoefden te nemen tot dit soort voorbeelden. Geen reden dus om mijn seksualiteit om te schakelen.
Wel typisch dat je zo op je pik getrapt reageert als blijkt dat het merendeel van de vrouwen in dit topic jouw voorbeelden als lame betitelt.
ik denk dat hij bedoelt dat je een beetje verwaand overkomt. Dit is niet goed, dat is niet goed. Maar zelf voorbeelden en tips geven.. ho maar. Mja vrouwen zijn op zich al heel complex. nee is ja, ja is nee. enz enz ... Ik zeg ook maar hoe ik het zou doen, als mijn liefde dan zegt : "man jij bent lame bezig!" dan weet ik direct dat het niks wordt. Eigenlijk best een goeie manier ... En nog is iets ... als ze nu echt van hem houdt he ... dan mag hij zelfs met een zak patat komen aanzetten... dan is alles goed voor haar!

[ Bericht 5% gewijzigd door AcidBurner op 23-10-2007 12:02:17 ]
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:59:06 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54107049
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:51 schreef AcidBurner het volgende:
bedankt voor de tips.
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef AcidBurner het volgende:
Maar zelf voorbeelden en tips geven.. ho maar.
Ja, wat is het nou???
Ik ben verre van verwaand, maar ik weet wel wat ik wél en vooral níet aantrekkelijk vind.
pi_54107129
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:51 schreef Moja het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind dat juist geen fantasierijke of verrassende aanpak.
dat is het ook niet .....

maar, met alle respect voor jullie vrouwen, het is domweg een leugen dat jullie je enkel laten versieren door de meest fantasierijke aanpak... zelfs dat die aanpak nu daadwerkelijk het verschil tussen 'succes' en 'afwijzing' zou uitmaken.

Vrijwel alle vrouwen laten zich probleemloos verleiden door de meest fantasieloze, onspontane en onechte versiertrucs... als ze maar bij voorbaat eigenlijk sowieso een oogje op de betreffende man hebben en zolang hij maar niet té onhandig is bij het uitvoeren van zn 'versier-trukkendoos' (die de meeste vrouwen sowieso wel doorzien)

verder Cc, mn voorbeeld was allerminst bedoelt als 'zo moet je het doen' bedoelt naar de TS toe, enkel als heel snel 'praktisch voorbeeld hoe je er bv heel anders tegenaan kunt kijken, een methode die meer eigen initiatief vergt en minder gebaseerd is op het 'afwachten of zij nee gaat zeggen, een vorm van overrompeling; en bij mannen kies je dan voor een praktijkvoorbeeldje, zelfs als dat 'letterlijk' genomen ook net zo zwak zou zijn.

Het voorbeeld was ook uittermate 'lame', maar ik snap niet waarom zoveel vrouwen dan opeens gaan roepen 'dat dat bij hen niet werkt':
Deels omdat dat een typische vrouwen-leugen is, vrouwen hebben nu eenmaal de neiging in het publiek te doen 'alsof zij zo moeilijk te versieren zijn' en beweren graag 'nou, voor een man om mij te versieren moet hij wel iets héél speciaals doen'....
in 90% van de gevallen zitten die vrouwen gewoon te liegen en pogen ze zich als iets 'meers' voor te doen als ze daadwerkelijk zijn, no offense natuurlijk, jij zal wel de uitzondering zijn die de regel bevestigd

[ Bericht 39% gewijzigd door RM-rf op 23-10-2007 12:17:18 ]
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:04:14 #194
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54107133
@CC -> Bedankt voor de tips naar mij toe, naar TS heb je nog niet veel tips gegeven. je maakt hem alleen maar onzekerder met je gemekker
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:07:44 #195
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54107197
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Vrijwel alle vrouwen laten zich probleemloos verleiden door de meest fantasieloze, onspontane en onechte versiertrucs... als ze maar bij voorbaat eigenlijk sowieso een oogje op de betreffende man hebben en zolang hij maar niet té onhandig is bij het uitvoeren van zn 'versier-trukkendoos' (die de meeste vrouwen sowieso wel doorzien)
Volledig akkoord, zei ik ook al, als ze echt gevoelens voor hem heeft... dan kan hij zich VEEEEEEL permitteren. Zo niet, ja dan is elke aanpak op voorhand al gedoemd te mislukken.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:08:23 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54107205
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:04 schreef AcidBurner het volgende:
@CC -> Bedankt voor de tips naar mij toe, naar TS heb je nog niet veel tips gegeven. je maakt hem alleen maar onzekerder met je gemekker
Gemekker? Omdat ik het niet met rozenblaadjes en champagnebubbels omlijst, maar gewoon mijn mening ventileer zonder poespas, ben ik aan het mekkeren?
Vanaf mijn eerste post in dit topic heb ik mijn grote twijfel uitgesproken over de kansen van TS. Sorry, die ga ik niet sugarcoaten.
Maar wil je een tip voor TS, prima: move on, want dit gaat 'm niet worden .
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:21:27 #197
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54107452
de ene vrouw waardeert een roos wel, de andere niet
als ze je leuk vindt zal ze het waarderen
sowieso
tenzij ze een bitch is
ik heb ook altijd pech.. :'(
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:24:23 #198
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54107511
CC hoe weet jij dat zo zeker? :\ nu doet je het weer.... TS vraag om raad en jij gaat direct zeggen "Dit gaat um niet worden" bedoel je daarmee dat hij volgens jou geen kans maakt? Of gewoon dat onze raad niet voldoende is? Ik hoop op optie 2. Sorry hoor, maar normaal spreken we dezelfde taal, alleen ik ben Belg en soms versta ik er niks van.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:28:09 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54107581
Ik weet het niet zeker. Ik denk het. Mijn mening, dus, naar aanleiding van wat ik lees en wat ik zelf aan (levens)ervaring heb opgedaan. En die mening luidt dat ik ten zeerste betwijfel dat het meisje van TS' dromen zijn gevoelens deelt.
Ik hoop voor hem dat ik het mis heb, maar ik denk het niet.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:45:21 #200
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54107864
Dan wordt het nog complexer, want dan speelt ze alleen maar met zijn gevoelens. is wel een echte bitch als jij gelijk hebt, want wat kruipt ze dan bij hem in zijn nest? ... ach ja... ik mis TS hier... hij is de enige die ze goed kent, en weet wat wel en niet kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')