Ik heb geen antwoord gegeven via Hyves nee. Gisteren heb ik haar even gebeld om het e.e.a. af te spreken. Dus ze kan zich gaan afvragen of ik nu met haar weg ga of niet. Denk wel dat ze het heeft gezien, want het verzoekje staat er al een aantal dagen. Ze weet wel dat ik weleens met haar uitga. Zo ben ik een week of 4 geleden met haar uiteten geweest. Dat had ik haar zelf niet verteld, maar toch begon ze ernaar te vragen. Of het gezellig was enzo. Ik heb toen al aangegeven dat ik wel vaker met die vriendin dingen doe en dat het gewoon een vriendschap betreft. In die zin zal ze er vast niets achter zoeken, maar dan moet ze me wel geloven natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:00 schreef Greys het volgende:
Baggerbak, Cc heeft helemaal gelijk! Zo kom je ook niet te 'wanhopig' over, als zij al zou zien dat je met een ander ergens heen gaat. Heb jij ook antwoord gegeven op je Hyves aan dat andere meisje? Zou beter zijn van niet, want dan kan 'the object of your affection'zich lekker gaan afvragen of je nou wel of niet iets gaat doen met dat andere meisje morgen. Je draait de zaken gewoon om, jij hebt vanaf nu de touwtjes in handen. Dan is ze EXTRA gevleid dat je haar wilt, en niet die ander. Succes
Sjezus eigenlijk is dit te triest voor woordenquote:HahahaHoog-op-de-dij kriebelen. Ja, ik moest het toch op de 1 of andere manier verwoorden. Anyway... ze had dus een rokje aan en lag met haar benen over me heen op de bank. Ik kriebelde haar dus tussen de benen...vlak bij haar natte la. (dan maar op de manier die FoK gewend is
) Dat ik toen niet verder ging was omdat er 2 dames op de andere bank zaten. Zo'n moment moet ik dus hebben als we alleen zijn.
ng steeds niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef MouzurX het volgende:
leuke OPkan iemand ff samenvatten wat er allemaal is gebeurt daarna?
Heel goed teken dat ze er uit zichzelf naar begon te vragen, naar dat eten met dat andere meisje!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:12 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord gegeven via Hyves nee. Gisteren heb ik haar even gebeld om het e.e.a. af te spreken. Dus ze kan zich gaan afvragen of ik nu met haar weg ga of niet. Denk wel dat ze het heeft gezien, want het verzoekje staat er al een aantal dagen. Ze weet wel dat ik weleens met haar uitga. Zo ben ik een week of 4 geleden met haar uiteten geweest. Dat had ik haar zelf niet verteld, maar toch begon ze ernaar te vragen. Of het gezellig was enzo. Ik heb toen al aangegeven dat ik wel vaker met die vriendin dingen doe en dat het gewoon een vriendschap betreft. In die zin zal ze er vast niets achter zoeken, maar dan moet ze me wel geloven natuurlijk.![]()
Oh.. en trouwens: Dankje![]()
Niks hoe kan dat nou ?quote:
Baggerbak begint kloten te tonen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:40 schreef baggerbak het volgende:
Daar kijk ik naar man. Het liefste wil ik haar natuurlijk, maar als dat er niet inzit wil ik ook niet langer als speelbal of knuffelbuddy fungeren.
mmm... of toch niet...quote:Dus er moet snel duidelijkheid gaan komen en die komt er vast wel. Als ik iets zat begin te worden dan laat ik dat altijd wel merken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siesta & Fiesta!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:40 schreef AcidBurner het volgende:
Vind dat je ze moet vastpakken, als er een leuke tune uit de radio galmt, en dan samen effie slowenof vind CC en Greys dat ook weer enorm Lame? vraag me af hoe jullie ooit aan een vent geraakt zijn
(again grapje maar kon het niet laten)
![]()
Ghehe... was maar een geintje hoor. Boeit me werkelijk geen fuck of mensen hierop weddenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef AcidBurner het volgende:
Nee bakkie sorry man, was maar een folieke. We gaan zeker niet wedden op jou geluk. Ik zeg dat je hem wel gaat worden. Ik heb veel mensenkennis en een man zoals jij zou ze niet mogen laten schieten! Je denkt tenminste na! ... soms wat teveel misschien maar je denkt wel na. En Cc de eer is meer als genoeg, kan ik je dat nog jaren in je gezicht smerenVEEL SUCCES BAKKIE!!! en nogmaals mijn excuses, was eigelijk een misplaatste opmerking.
Oh, gelukkig, het was maar een folieke.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef AcidBurner het volgende:
Nee bakkie sorry man, was maar een folieke.
..
hehehehe :-) wel ik ben wel heel klassiek ingesteld dat wel... was ook maar een voorstel he schatties! je moet het ook allemaal een beetje in de context zien he... misschien is het zoals Cc al zei in dit geval nog niet aan de orde. maar elke vrouw houdt wel van een beetje romantiek hoor...het moet niet altijd "NEUKEN?" zijn he... en uhm ofwel heb je het ofwel heb je het niet ... ik zal niet zeggen dat ik het heb, but i'm closequote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:51 schreef matthijst het volgende:
Wow, AB, wat een vage technieken hou jij erop na. Ben je in het dagelijks leven soap auteur ofzo?
"Geef haar een roos", "Pak haar vast om te slowdancen als er een nummer op de radio is"...
't is 2007, kinderen neuken tegenwoordig op de bassischool
* Bramito legt filmrechten vast...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Sequencial het volgende:
't Blijft een toptopic ditwat een spanning, iedere dag weer een cliffhanger want nog nix gebeurd... zet 'm op TS!
natte la whehe![]()
Best wel humor jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Astemblieft zeg. Wie gaat er nu op de koffie om geblinddoekt gevoerd te worden? Denk dat je fantasie iets te ver gaat, RM-rf.
Ik zou persoonlijk in mijn broek piesen van het lachen om zo'n kneuterige "ik wil wel, maar ik kan niet"- methode.
Maar wie weet is zij er wel gevoelig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |