Waar staat je hearthstone?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:30 schreef neggix het volgende:
Weet iemand waar ik heen moet... Zit nu in Exodar door een teleport in Ironforge maar ik kom niet meer terug
Heb dat hele fokking gebouw en buiten al afgezocht.... Ik kan nog niet vliegen terug, moet een teleport hebben
hehe, verzamel een aantal mensen die aoe damage doen en nuke ze plat . hebben wij toch zeker een half uur lang lol mee gehadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja het was bij mij ook vreselijk, ik moest 3 keer doodgaan en een stukje verder ressen om er uberhaupt in te kunnen komen.
Wij zijn na lurker eerst naar hydross gegaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:12 schreef Stranger het volgende:
Is het slimmer om in SSC na de lurker eerst voor Morogrim Tidewalker te gaan, of toch eerst voor Hydros. We hebben tanks met volledige frost en nature resist in onze guild..
Onze GM en het merendeel van de guild wil voor tidewalker gaan, en die hebben we nu een paar keer geprobeerd, maar ik vraag me af of Hydros misschien niet beter is als volgend doel.
Mijn dankquote:
Wist niet eens dat je hem kon raiden. En ook niet dat het een daily wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:13 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Weet iemand of, als je raid op de Headless Horseman, de loot ook nog changed of dat-ie dan bepaalde items niet meer dropt? Gister een aantal keer geraid en The Horseman's Signet Ring dropte altijd. Er zal wel een verschil in de brooms.
Afaik zijn alleen de brooms tijdelijk en de andere eplix nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:34 schreef webbyplus het volgende:
Zijn die epic drops van de horseman tijdelijk? Deze wil ik bijvoorbeeld wel houden; http://thottbot.com/i34075
Overigens, is het een moeilijke boss?
Hij is raidable ja. En het is nog een daily ook idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je hem kon raiden. En ook niet dat het een daily was. Maar die ring lijkt altijd in 5man te droppen en altijd een broom
.
Haha 30 runs en meer 1 keer wat gewonnen, echt geen geluk gehad gisterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hij is raidable ja. En het is nog een daily ook idd.Aangezien ik nog een lowbie ben gister gewoon met een groepje level 70s meegegaan. Toch proberen die coole pet of die coole hat te pakken te krijgen...
Je kan 'm als het goed is elke 2 uur summonen. Dus met een groepje zou je zo door moeten kunnen gaan lijkt me. Alleen de instance limit kan misschien een probleem worden... Maar volgens mij kan je dus 50 tries per dag halen met een groepje van 5 man.
Ik heb iig al een epic bezem die ik niet kan gebruiken. w00t...
Zou ook behoorlijk kut zijn als je je huidige ring disenchant, en een week later er achter komt dat de andere ring tijdelijk was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Afaik zijn alleen de brooms tijdelijk en de andere eplix niet.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:45 schreef webbyplus het volgende:
Zijn er overigens ook epic flying brooms??
Je kan hem tijdens de hele periode van Hallow's End gebruikenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:37 schreef webbyplus het volgende:
Kun je maar 1 keer op die broom? of kun je hem de gehele periode gebruiken van halloween?
Je hebt 2 typen brooms. Land brooms en flying brooms. De flying brooms kan je 14 dagen gebruiken als het goed is. De land brooms kan je maar 1x gebruiken. Beide heb je in normale vorm als epic vorm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:37 schreef webbyplus het volgende:
Kun je maar 1 keer op die broom? of kun je hem de gehele periode gebruiken van halloween?
Heb me land broom al 30 leer gebruikt onder tussenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Je hebt 2 typen brooms. Land brooms en flying brooms. De flying brooms kan je 14 dagen gebruiken als het goed is. De land brooms kan je maar 1x gebruiken. Beide heb je in normale vorm als epic vorm.
Nee nogniet maar ziet er ontzettned tof uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:38 schreef YPrue het volgende:
Heeft iemand hier de squashling al? Is het een beetje normale droprate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |