Jij volgens mij ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:29 schreef Edwinuss het volgende:
mijn ex had een scharrel die was 34, zelf was ze 18.
ow, en hij snuifte coke, en had een kindze was me toch een partij trots joh
en hij woont in ADAM
ze heeft hem leren kennen door het callcenter werk, hij kwam gewoon uit ADAM om ff te ballen.
ze is vet hard geplayed ouwe
of gewoon liefde? Heeey, daar was je nog niet achter he dat dat ook kan als iemand gewoon wat jaartjes ouder is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:37 schreef michiel5 het volgende:
Ze vinden de levenservaring interessant?
Zoeken een vader figuur?
Zijn emotioneel verder dan jongen van dezelfde leeftijd?
Vinden het spannend?
Denken dat oudere mannen een grotere leuter hebben?
Vinden het fijn als hun vriend geld heeft?
(Lees: meisjes, PM me!!!!!!!!!!!!)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:24 schreef MikeGSM het volgende:
Even een voorbeeld: (ter info ik ben 27 en vrijgezel)
Sorry maar het verschil 16 & 27 vind ik toch echt te groot worden.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:47 schreef DarkShine het volgende:
Flink batsen!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
(Lees: meisjes, PM me!!!!!!!!!!!!)
Die van 16 zijn krap en schreeuwen nog.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Sorry maar het verschil 16 & 27 vind ik toch echt te groot worden.....
(17 & 27 is een ander verhaal![]()
)
Misschien is dat de rede ook wel dat ik nog vrijgezel ben...
Maar zie me al aankomen op kantoor met een meisje van 16... is dat je zusje ???![]()
Op kantoor? Neem je je vriendin elke dag mee naar je werk dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
)
Maar zie me al aankomen op kantoor met een meisje van 16... is dat je zusje ???![]()
Bij bepaalde beroepen neem je inderdaad je vriendin mee voor het werk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef CLM het volgende:
[..]
Op kantoor? Neem je je vriendin elke dag mee naar je werk dan?
Geilquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:59 schreef MikeGSM het volgende:
Jij mag me ook PM-en hoor...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik ben ook 27 en maak precies hetzelfde mee.
Er waren ooit 2 13 jarige die tegelijkertijd met me naar bed wilde (paar jaar terug).
Uiteraard niet op ingegaan want ik ben geen smeerlap lol.
Maar op het moment is een 17 jarige helemaal gek op me schijnbaar ..en umm ik moet zeggen ik vind haar ook wel lief heh. (ze ziet er overigens ouder uit dus tja)
Maar om de originele vraag te beantwoorden het is allemaal vrij simpel.
Vrouwen van 20+ kijken bij mannen alleen nog maar wat je doet zoals bijv. carriere en hoeveel je verdiend en hoe je eruit ziet.
Jongere meiden denken daar simpelweg niet zo over na.
Die moet je ook niet mee naar kantoor nemen héquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
)
dat hoeveel je verdiendquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er waren ooit 2 13 jarige die tegelijkertijd met me naar bed wilde (paar jaar terug).
Maar op het moment is een 17 jarige helemaal gek op me schijnbaar ..en umm ik moet zeggen ik vind haar ook wel lief heh. (ze ziet er overigens ouder uit dus tja)
Vrouwen van 20+ kijken bij mannen alleen nog maar wat je doet zoals bijv. carriere en hoeveel je verdiend en hoe je eruit ziet.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef CLM het volgende:
[..]
Op kantoor? Neem je je vriendin elke dag mee naar je werk dan?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dan zijn die mensen niet goed snikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:22 schreef MikeGSM het volgende:
Volgens mij kijken jongere meiden er juist wel naar.... Geld en "status"
Als je ze dan uitlegd dat je ICT-er bent en wat je doet, hangen ze bijna gelijk om je nek
en tja een 17 jarige kan wel leuk zijn maar ik denk niet dat ik daar mee aan hoef komen zetten
Dan is het inderdaad gelijk (zoals net al gezegd) P.E.D.O.
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan zijn die mensen niet goed snik
Zoek het woord pedo op zou ik zo zeggen tegen hun.
Dan val je op kinderen tot 12/13 die nog geen ontwikkeling vertonen.
Maar goed umm w/e ik ben te slaperig op het moment lange nacht gehad lolz.
ICT-er is één van de meest erotiserende beroepen die er zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:10 schreef parselmouth het volgende:
Meiden die gelijk om je nek hangen als je ICT'er bent?
Dat heb ik echt nog NOOIT gehoord
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:10 schreef parselmouth het volgende:
Meiden die gelijk om je nek hangen als je ICT'er bent?
Dat heb ik echt nog NOOIT gehoord
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:38 schreef MikeGSM het volgende:
is toch echt zo....
Je lost alle problemen op...
Je weet veel van computers (hellaas ook na werktijd prive)
Je verdient leuk..
Mike
[..]
Je snapt natuurlijk ook wel dat de meeste aardig tegen je doen omdat je nog van pas kunt komen of niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:38 schreef MikeGSM het volgende:
Naief verhaal
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:24 schreef Lod het volgende:
[..]
ICT-er is één van de meest erotiserende beroepen die er zijn
Ik bedoel maar, al die spannende werkverhalen over servers die onderuit gaan, gebruikersaccounts die geblokkeerd zijn en al die andere situaties waar je als de ridder te digitale paard de held kan uithangen. Welke vrouw kan daar nou weerstand tegen bieden.
Rawr, internetheldenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:24 schreef Lod het volgende:
[..]
ICT-er is één van de meest erotiserende beroepen die er zijn
Ik bedoel maar, al die spannende werkverhalen over servers die onderuit gaan, gebruikersaccounts die geblokkeerd zijn en al die andere situaties waar je als de ridder te digitale paard de held kan uithangen. Welke vrouw kan daar nou weerstand tegen bieden.
Val je daarbij dan ook op iets oudere mannen?quote:
Wat is dat kansloos, dat is weer slecht voor het imago van de manquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:52 schreef dude_flipper12 het volgende:
Volgens bronnen ontwikkelen vrouwen zich sneller dan mannen (of iig denken ze dat ze dat doen) en willen daarom bij mannen die zich meer op hun niveau bevinden.
Andere bronnen zeggen weer dat het goed is voor je imago om een ouder vriendje te hebben
Dat is onzin. Het een correleert niet met het ander. Vrouwen willen inderdaad een volwassen kerel, maar dat heeft niets met hun eigen niveau te maken (dat ze altijd denken dat ze heel volwassen zijn (quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:52 schreef dude_flipper12 het volgende:
Volgens bronnen ontwikkelen vrouwen zich sneller dan mannen (of iig denken ze dat ze dat doen) en willen daarom bij mannen die zich meer op hun niveau bevinden.
Uit je fobo: Geactiveerd 23-11-2006quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik val alleen maar op oudere mannen en ik heb dat ook altijd gehad, alleen om het echt te kunnen begrijpen moet je het zelf hebben...
Goh idd als ik bijv in een tussenuur bij wat meiden van 16 zit dan vind ik ze idd heeeeel volwassen ... als je die onderwerpen hoort ..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef my_own het volgende:
Meestal zijn jongens rond je eigen leeftijd veel kinderachtiger, omdat ze mentaal achterlopen
(dat wil niet zeggen dat ik op oude mannetjes val, meestal rond de 3 jaar ouder)
Dat lijkt me sterk omdat je, naar eigen zeggen, last hebt van een paar flinke "lippen". Dit resulteerde in een schaamtegevoel waardoor het niet mogelijk was om een relatie aan te knopen met iemand.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik val alleen maar op oudere mannen en ik heb dat ook altijd gehad, alleen om het echt te kunnen begrijpen moet je het zelf hebben...
idd meisjes van 15-16 zijn minstens net zo kinderachtig als jongens als ze met vriendinnen zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Goh idd als ik bijv in een tussenuur bij wat meiden van 16 zit dan vind ik ze idd heeeeel volwassen ... als je die onderwerpen hoort ..
echt heze denken alleen dat ze volwassener zijn, omdat ze met oudere gasten neuken..
Wat is er nu weer niet goed ????quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:TS is een gefrustreerde sukkel
Het is namelijk helemaal niet waar
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:22 schreef MikeGSM het volgende:
Als je ze dan uitlegd dat je ICT-er bent en wat je doet, hangen ze bijna gelijk om je nek
Mensen van 20 houden over het algemeen ook wel van een feestje heurquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Mischien willen die meisjes gewoon iemand die wat sterker in het leven staat dan "gek doen en feesten"
Ja maar wat bedoel je er nou precies mee? Ik bedoel, dat ik last heb van die dingen heeft toch niks te maken met m'n geaardheid?quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:36 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk omdat je, naar eigen zeggen, last hebt van een paar flinke "lippen". Dit resulteerde in een schaamtegevoel waardoor het niet mogelijk was om een relatie aan te knopen met iemand.![]()
Sorry.....quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar wat bedoel je er nou precies mee? Ik bedoel, dat ik last heb van die dingen heeft toch niks te maken met m'n geaardheid?
Er wordt nergens over je geaardheid gesproken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar wat bedoel je er nou precies mee? Ik bedoel, dat ik last heb van die dingen heeft toch niks te maken met m'n geaardheid?
Tegenwoordig doe ik anders een stuk gekker, en gaan feestjes er ook iets anders aan toe als toen ik 15/16/17 was hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Mischien willen die meisjes gewoon iemand die wat sterker in het leven staat dan "gek doen en feesten"
Oke, maar in sommige situaties zal het ook minder goed uitpakkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:35 schreef Roemertje het volgende:
TS heeft wel gelijk...in mijn geval werkt dat in me voor deel, lijk 18 ben 15....pakt altijd heel mooi uit tot een zeker moment dat ze vragen, Hoe oud ben je..
Eindelijk iemand die niet alle meiden wegkaaptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:21 schreef wappiej het volgende:
ik heb maatstaven hiervoor..
(hoewel ik op oudere meiden val over 't algemeen)
niet jonger dan 17, niet ouder dan 30
maar goed ik ben dan ook een gezonde vent van 20
nee want ik heb stijl..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die niet alle meiden wegkaapt![]()
Dus die gast was 18 en jij 12 toen jullie iets begonnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:19 schreef LadySkill het volgende:
Ik ben zelf 14 jaar, maar gedraag me veel ouder. ik heb zelf nu 2 jaar een vriend van 20.
Inderdaad, dat is gewoon je reinste pedofiliequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:30 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Dus die gast was 18 en jij 12 toen jullie iets begonnen.
Heb je de politie al gebeld?
Verschilt per type vrouw...Maar komt zeer zeker voor, alhoewel vrouwen die mannen daarop afkeuren (op geld) wel behoorlijk triest is...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vrouwen van 20+ kijken bij mannen alleen nog maar wat je doet zoals bijv. carriere
Onzin, jongere vrouwen letten juist meer op alleen uiterlijk...quote:Hoe je eruit ziet.
Dat gaat echt teverquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:30 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Dus die gast was 18 en jij 12 toen jullie iets begonnen.
Heb je de politie al gebeld?
damn wat ziek...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:19 schreef LadySkill het volgende:
Ik ben zelf 14 jaar, maar gedraag me veel ouder. ik heb zelf nu 2 jaar een vriend van 20. Sommige meisjes voelen zich aangetrokken tot oudere jongens, ikzelf heb nooit vriendjes gehad onder de 17 jaar.
Ik zie het al helemaal voor me als je met die kerel ergens binnenstapt:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:19 schreef LadySkill het volgende:
Ik ben zelf 14 jaar, maar gedraag me veel ouder. ik heb zelf nu 2 jaar een vriend van 20. Sommige meisjes voelen zich aangetrokken tot oudere jongens, ikzelf heb nooit vriendjes gehad onder de 17 jaar.
jep idd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:TS is een gefrustreerde sukkel
Het is namelijk helemaal niet waar
Dit dusquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:07 schreef indy-jones het volgende:
Wat mij altijd zo opvalt, is dat als je meisjes in het uitgaansleven ziet, ze heel netjes zijn, en zowaar echt volwassen lijken, terwijl ze in hun klas op school (met alleen leeftijdgenoten) rond stuiteren als een stel 12 jarige huppelkutjes. Ik daarentegen stuiter in m'n klas rond - en representeer m'n leeftijd niet echt, of zal ik zeggen ik geniet van m'n jeugd - en in het uitgaansleven maak ik er ook niet echt een probleem van hetzelfde te doen.
Hieruit kan ik dus concluderen dat meisjes zich puur en alleen ouder "voelen", maar binnen de vriendinnenkring zijn ze net zo kinderachtig als ze mannen van hun eigen leeftijd vinden.
Dat denkt iedereen als ze 14 zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:19 schreef LadySkill het volgende:
Ik ben zelf 14 jaar, maar gedraag me veel ouder.
Alle wijven tussen de 14 en 18 voelen zich "volwassener"dan ze zijn .. echt om tequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:24 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen als ze 14 zijn.
Superhinderlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alle wijven tussen de 14 en 18 voelen zich "volwassener"dan ze zijn .. echt om tezo irritant.
En maar kinderachtig doen als ze bij vriendinnen zijn![]()
ja joh, die willen allemaal opeens wel stout zijn en door jou in de boeien geslagen wordenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:00 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb weet niet wat een grotere rol speelt.. je leeftijd of de baan die je doet.
Ik zit bij KMar in opleiding en 16-17 jarige meisjes geilen nou eenmaal op een mooi uniform... Helemaal als je ook nog eens als 17 jarige in een politie auto zit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |