Jij volgens mij ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:29 schreef Edwinuss het volgende:
mijn ex had een scharrel die was 34, zelf was ze 18.
ow, en hij snuifte coke, en had een kindze was me toch een partij trots joh
en hij woont in ADAM
ze heeft hem leren kennen door het callcenter werk, hij kwam gewoon uit ADAM om ff te ballen.
ze is vet hard geplayed ouwe
of gewoon liefde? Heeey, daar was je nog niet achter he dat dat ook kan als iemand gewoon wat jaartjes ouder is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:37 schreef michiel5 het volgende:
Ze vinden de levenservaring interessant?
Zoeken een vader figuur?
Zijn emotioneel verder dan jongen van dezelfde leeftijd?
Vinden het spannend?
Denken dat oudere mannen een grotere leuter hebben?
Vinden het fijn als hun vriend geld heeft?
(Lees: meisjes, PM me!!!!!!!!!!!!)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:24 schreef MikeGSM het volgende:
Even een voorbeeld: (ter info ik ben 27 en vrijgezel)
Sorry maar het verschil 16 & 27 vind ik toch echt te groot worden.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:47 schreef DarkShine het volgende:
Flink batsen!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
(Lees: meisjes, PM me!!!!!!!!!!!!)
Die van 16 zijn krap en schreeuwen nog.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Sorry maar het verschil 16 & 27 vind ik toch echt te groot worden.....
(17 & 27 is een ander verhaal![]()
)
Misschien is dat de rede ook wel dat ik nog vrijgezel ben...
Maar zie me al aankomen op kantoor met een meisje van 16... is dat je zusje ???![]()
Op kantoor? Neem je je vriendin elke dag mee naar je werk dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
)
Maar zie me al aankomen op kantoor met een meisje van 16... is dat je zusje ???![]()
Bij bepaalde beroepen neem je inderdaad je vriendin mee voor het werk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef CLM het volgende:
[..]
Op kantoor? Neem je je vriendin elke dag mee naar je werk dan?
Geilquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:59 schreef MikeGSM het volgende:
Jij mag me ook PM-en hoor...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik ben ook 27 en maak precies hetzelfde mee.
Er waren ooit 2 13 jarige die tegelijkertijd met me naar bed wilde (paar jaar terug).
Uiteraard niet op ingegaan want ik ben geen smeerlap lol.
Maar op het moment is een 17 jarige helemaal gek op me schijnbaar ..en umm ik moet zeggen ik vind haar ook wel lief heh. (ze ziet er overigens ouder uit dus tja)
Maar om de originele vraag te beantwoorden het is allemaal vrij simpel.
Vrouwen van 20+ kijken bij mannen alleen nog maar wat je doet zoals bijv. carriere en hoeveel je verdiend en hoe je eruit ziet.
Jongere meiden denken daar simpelweg niet zo over na.
Die moet je ook niet mee naar kantoor nemen héquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
)
dat hoeveel je verdiendquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er waren ooit 2 13 jarige die tegelijkertijd met me naar bed wilde (paar jaar terug).
Maar op het moment is een 17 jarige helemaal gek op me schijnbaar ..en umm ik moet zeggen ik vind haar ook wel lief heh. (ze ziet er overigens ouder uit dus tja)
Vrouwen van 20+ kijken bij mannen alleen nog maar wat je doet zoals bijv. carriere en hoeveel je verdiend en hoe je eruit ziet.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef CLM het volgende:
[..]
Op kantoor? Neem je je vriendin elke dag mee naar je werk dan?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dan zijn die mensen niet goed snikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:22 schreef MikeGSM het volgende:
Volgens mij kijken jongere meiden er juist wel naar.... Geld en "status"
Als je ze dan uitlegd dat je ICT-er bent en wat je doet, hangen ze bijna gelijk om je nek
en tja een 17 jarige kan wel leuk zijn maar ik denk niet dat ik daar mee aan hoef komen zetten
Dan is het inderdaad gelijk (zoals net al gezegd) P.E.D.O.
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan zijn die mensen niet goed snik
Zoek het woord pedo op zou ik zo zeggen tegen hun.
Dan val je op kinderen tot 12/13 die nog geen ontwikkeling vertonen.
Maar goed umm w/e ik ben te slaperig op het moment lange nacht gehad lolz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |