ICT-er is één van de meest erotiserende beroepen die er zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:10 schreef parselmouth het volgende:
Meiden die gelijk om je nek hangen als je ICT'er bent?
Dat heb ik echt nog NOOIT gehoord
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:10 schreef parselmouth het volgende:
Meiden die gelijk om je nek hangen als je ICT'er bent?
Dat heb ik echt nog NOOIT gehoord
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:38 schreef MikeGSM het volgende:
is toch echt zo....
Je lost alle problemen op...
Je weet veel van computers (hellaas ook na werktijd prive)
Je verdient leuk..
Mike
[..]
Je snapt natuurlijk ook wel dat de meeste aardig tegen je doen omdat je nog van pas kunt komen of niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:38 schreef MikeGSM het volgende:
Naief verhaal
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:24 schreef Lod het volgende:
[..]
ICT-er is één van de meest erotiserende beroepen die er zijn
Ik bedoel maar, al die spannende werkverhalen over servers die onderuit gaan, gebruikersaccounts die geblokkeerd zijn en al die andere situaties waar je als de ridder te digitale paard de held kan uithangen. Welke vrouw kan daar nou weerstand tegen bieden.
Rawr, internetheldenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:24 schreef Lod het volgende:
[..]
ICT-er is één van de meest erotiserende beroepen die er zijn
Ik bedoel maar, al die spannende werkverhalen over servers die onderuit gaan, gebruikersaccounts die geblokkeerd zijn en al die andere situaties waar je als de ridder te digitale paard de held kan uithangen. Welke vrouw kan daar nou weerstand tegen bieden.
Val je daarbij dan ook op iets oudere mannen?quote:
Wat is dat kansloos, dat is weer slecht voor het imago van de manquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:52 schreef dude_flipper12 het volgende:
Volgens bronnen ontwikkelen vrouwen zich sneller dan mannen (of iig denken ze dat ze dat doen) en willen daarom bij mannen die zich meer op hun niveau bevinden.
Andere bronnen zeggen weer dat het goed is voor je imago om een ouder vriendje te hebben
Dat is onzin. Het een correleert niet met het ander. Vrouwen willen inderdaad een volwassen kerel, maar dat heeft niets met hun eigen niveau te maken (dat ze altijd denken dat ze heel volwassen zijn (quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:52 schreef dude_flipper12 het volgende:
Volgens bronnen ontwikkelen vrouwen zich sneller dan mannen (of iig denken ze dat ze dat doen) en willen daarom bij mannen die zich meer op hun niveau bevinden.
Uit je fobo: Geactiveerd 23-11-2006quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik val alleen maar op oudere mannen en ik heb dat ook altijd gehad, alleen om het echt te kunnen begrijpen moet je het zelf hebben...
Goh idd als ik bijv in een tussenuur bij wat meiden van 16 zit dan vind ik ze idd heeeeel volwassen ... als je die onderwerpen hoort ..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef my_own het volgende:
Meestal zijn jongens rond je eigen leeftijd veel kinderachtiger, omdat ze mentaal achterlopen
(dat wil niet zeggen dat ik op oude mannetjes val, meestal rond de 3 jaar ouder)
Dat lijkt me sterk omdat je, naar eigen zeggen, last hebt van een paar flinke "lippen". Dit resulteerde in een schaamtegevoel waardoor het niet mogelijk was om een relatie aan te knopen met iemand.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik val alleen maar op oudere mannen en ik heb dat ook altijd gehad, alleen om het echt te kunnen begrijpen moet je het zelf hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |