daar begin ik nu ook bang voor te worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef robert2006 het volgende:
neil gaat verschrikkelijk ver komen, vrees ik, ik denk dat zijn vader en zijn netwerk zich rot sms-t
Het verschil: Joel was er toen door de jury bijgehaald terwijl half Nederland hem eigenlijk uitkotste, Neil heeft de finale gehaald door de stemmen van het publiek (ervan uitgaande dat de sms-jes invloed hadden).quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:32 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vraag het me af of hij ver komt. Herinneren jullie je Joel uit Idols 1 nog? Die had toch ook zo'n vader? Die ging er ook nog op tijd uit. Je moet toch echt wel wat fans hebben wil je verder komen.
misschien wordt de familie wel beroemd net zoals de tokkie's een tijdje geleden, ook zo'n aso-familiequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel tof dat hij door is, mijn sympathie heeft hij al eventjes. Die familiekaravaan erachter maakt het wel grappig.
Ook? Ondanks dat het kampers lijken/zijn lijkt het me wel een gezellige boel daar. Geen tokkies in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef robert2006 het volgende:
misschien wordt de familie wel beroemd net zoals de tokkie's een tijdje geleden, ook zo'n aso-familie
Mwa, deze zijn volks, maar zeker niet aso.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
misschien wordt de familie wel beroemd net zoals de tokkie's een tijdje geleden, ook zo'n aso-familie
Ze zate Gordon toch wel watnare dingen toe te wensen hoor.quote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mwa, deze zijn volks, maar zeker niet aso.
Dat is het fanatisme in combinatie met het magere intellect.quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zate Gordon toch wel watnare dingen toe te wensen hoor.
nou ja, denk dat de familie het wel kan veroorloven om een hypotheek op te nemen, hoeveel kosten die woonwagens nu eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2007 10:11 schreef mirannie het volgende:
Denk inderdaad dat de familie alles op alles zet om Neil constant door te laten gaan, het zal ze een hoop geld gaan kosten, maar vermoed dat ze dat er wel voor over hebben.
Inderdaad. En dat kapselquote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef BVO het volgende:
Wat een non-persoonlijkheid, oninteressante stem en verschrikkelijk domme familie zeg.
Is dat omdat je die jongens er leuk uit vind zien?quote:Op zondag 16 december 2007 11:52 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind de Idols die eigenlijk niet zo goed kunnen zingen altijd het leukste
Alice, Serge, Frank en nu Neil!
Ivar was ook top.
Haha oke:) Maar idd die Hendriksfamilie die stemmen wel heel veel denk ik dus neil zal nogwel een paar weken erin blijvenquote:Op zondag 16 december 2007 12:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik gun het mensen die zich heel erg inzetten die net niet zo goed zijn als de rest (ik druk me voorzichtig uit, je weet t nooit met die Hendriks fans :p).
En Frank was voornamelijk erg smakelijk.
Kan iedereen nou is even ophouden over die familie, het ligt alleen niet aan die familie dat hij door is als je even logisch nadenkt. Als iedereen zo doorblijft gaan, gaat hij nog heel lang mee, door medelijden & sympathiestemmen.quote:Op zondag 16 december 2007 12:31 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Haha oke:) Maar idd die Hendriksfamilie die stemmen wel heel veel denk ik dus neil zal nogwel een paar weken erin blijven
Ah, madame wil de discussie even leiden?quote:Op zondag 16 december 2007 13:34 schreef -Liss het volgende:
[..]
Kan iedereen nou is even ophouden over die familie
Gordon was er trouwens niet meer bij op het eind.... hmmmmmquote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef Re het volgende:
ik zie nog wel een bedreigingsrelletje onstaan met Gordon
Dat is toch haar goed recht?quote:Op zondag 16 december 2007 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, madame wil de discussie even leiden?
Maar alle stemmen die hij krijgt krijgt hij van zijn familiequote:Op zondag 16 december 2007 13:34 schreef -Liss het volgende:
[..]
Kan iedereen nou is even ophouden over die familie, het ligt alleen niet aan die familie dat hij door is als je even logisch nadenkt. Als iedereen zo doorblijft gaan, gaat hij nog heel lang mee, door medelijden & sympathiestemmen.
.. wordt alleen maar sterker.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef DSS24 het volgende:
Die huilebalk had niet door mogen gaan.
Hij redt het toch nooit en volgens mij kan hij zulke klappen niet verwerken.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef ElZwino het volgende:
hmm hoop dat hij er uitgestemd wordt zaterdag, wordt ie zo''n kansloos songvestivalduo met ferry ofzo, net als joël en bas toen
Met het invoeren van de antistem houd je enkel middenmoters over... Veel mensen hebben namelijk ook juist een hekel aan de populairste kandidaten. Dus dan is het volgende week exit Nathalie en Sandy.quote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Re het volgende:
zou de invoering van de anti-stem een oplossing zijn voor dit soort volk?
alleen een anti Neil stem dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Met het invoeren van de antistem houd je enkel middenmoters over... Veel mensen hebben namelijk ook juist een hekel aan de populairste kandidaten. Dus dan is het volgende week exit Nathalie en Sandy.
quote:Kan de jury een paar regenlaarzen krijgen? Deze juwelier in opleiding zet regelmatig de sluizen open voor of na een optreden ‘omdat hij zijn emoties niet onder controle heeft door de zenuwen’. Gelukkig weet Neil zich gesteund door een fanatieke familiekaravaan. Gordon vond zijn Michael Bublé-vertolking te eenvoudig en werd bijna gelyncht door de Neil-clan. Minpuntje.
Aan z'n broer Jim bedoel je zeker?quote:Op zondag 23 december 2007 00:16 schreef Fir3fly het volgende:
Z'n stem doet me aan Jim denken, en dat belooft niet veel goeds.
Aan allebei danquote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef Together het volgende:
[..]
Aan z'n broer Jim bedoel je zeker?
Eens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede nummerkeuze en z'n beste optreden tot nu toe. Gaat richting plek 6,7 denk ik. Niet dat het briljant was, zeker niet, dat zit er ook niet in. Maar het heeft wel wat als dat joch zingt.
ik zit er net naar te luisteren, en dat is de spijker op zijn kop....quote:Op zondag 23 december 2007 00:16 schreef Fir3fly het volgende:
Z'n stem doet me aan Jim denken, en dat belooft niet veel goeds.
Hij heeft inderdaad geen traantje gelaten gister.quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Stranger het volgende:
Ondanks zijn walgelijke engelse uitspraak en vreselijke voorkomen zette hij toch wel het beste mannelijke optreden van de avond neer. Wat niet veel zegt trouwens.
how to rape a kamper, denk ikquote:Op zondag 23 december 2007 12:58 schreef Kleihe het volgende:
Wat is het thema voor volgende week?
quote:
Vond ik ook.quote:
Bij mij verdiende hij punten door eens 'n keer niet te janken...quote:Op maandag 24 december 2007 10:45 schreef Woelli het volgende:
Ik vond hem weer vervelend
Ik denk dat je RRRRRRRietpetiet en (Dr)Ollie gemist hebt, dat was om te janken namelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:32 schreef Sjtommiej het volgende:
[..]
Bij mij verdiende hij punten door eens 'n keer niet te janken...Of heb ik wat gemist?
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:46 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Ik denk dat je RRRRRRRietpetiet en (Dr)Ollie gemist hebt, dat was om te janken namelijk.
Helemaal mee eens. Ik kan dat gejank niet uitstaan.. Ik vind het onprofessioneel.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef oYo het volgende:
Neil mag snel naar huis wat mij betreft.
Jezus wat was die Ollie slecht zegquote:Ik denk dat je RRRRRRRietpetiet en (Dr)Ollie gemist hebt, dat was om te janken namelijk.
Beste stem van de heren, of vind je Bas beter? Daardoor zal Neil er nog lang inblijven, maar de vrouwen zijn van een compleet ander kaliber, die Charlene, kippevel!quote:Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet best. Slecht, vreselijk. Zijn stem klinkt echt zo verschrikkelijk nepzwoel als een klamme slappe handdruk.
Redelijk?? Heb je wel dezelfde show gekekenquote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef Kleihe het volgende:
redelijke performance, beste van de mannen nog steeds, ook de jury gunt het hem en terecht.
Mits zuiver is zijn stem idd erg mooi.
Oh, dat zeker. Het idee alleen alquote:Op zondag 30 december 2007 01:49 schreef soylent het volgende:
Achteraf ben ik ook minder negatief, vooral omdat hij toch wel leuk performt voor het publiek. Maar er waren echt teveel nare momenten om hem als toptalent in het rijtje Charlene, Nathalie etc. te kunnen zien.
Joh doe toch ff gauw normaal, hij mag de veters van Nigels schoenen nog niet eens kopen!quote:Op zondag 30 december 2007 01:44 schreef thaleia het volgende:
Ik begin bij het lezen van deze reacties te twijfelen of ik niet in de war ben met iemand anders, maar hij was toch de eerste man van vanavond? Dan vond ik 'm serieus meevallen vanavond, en idd beter dan de rest van het mannelijke deelnemersveld.
alleen als hij ze gebruikt om zichzelf op te hangen, dan wel hoorquote:Op zondag 30 december 2007 09:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh doe toch ff gauw normaal, hij mag de veters van Nigels schoenen nog niet eens kopen!
Helemaal mee eens, hij heeft nu het vertrouwen. Nigel is ook iets gegroeid trouwens tov vorige week, maar dat was ook niet zo moeilijk na die wanvertoning. Ik blijf erbij, Neil is de beste kerel, maar staat ver achter op de vrouwen.quote:Op zondag 30 december 2007 09:48 schreef happyme28 het volgende:
Sorry maar na de 3e opeenvolgende week is Neil wel voorbij Nigel gegaan in mijn optiek. Hij kan dus wel wat laten zien op dit podium. Hij gaat steeds beter presteren, vorige week was hij beter als deze week, dat zeker maar deze week zong hij een lastiger liedje en wilde hij te veel bewegen, maar hij laat progressie zien en heeft een leuke kop en het janken is ook verdwenen. Hij is over het ongeloof dat hij er staat af en dus kan het alleen maar beter worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |