Vond ik ook.quote:
Bij mij verdiende hij punten door eens 'n keer niet te janken...quote:Op maandag 24 december 2007 10:45 schreef Woelli het volgende:
Ik vond hem weer vervelend
Ik denk dat je RRRRRRRietpetiet en (Dr)Ollie gemist hebt, dat was om te janken namelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:32 schreef Sjtommiej het volgende:
[..]
Bij mij verdiende hij punten door eens 'n keer niet te janken...Of heb ik wat gemist?
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:46 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Ik denk dat je RRRRRRRietpetiet en (Dr)Ollie gemist hebt, dat was om te janken namelijk.
Helemaal mee eens. Ik kan dat gejank niet uitstaan.. Ik vind het onprofessioneel.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef oYo het volgende:
Neil mag snel naar huis wat mij betreft.
Jezus wat was die Ollie slecht zegquote:Ik denk dat je RRRRRRRietpetiet en (Dr)Ollie gemist hebt, dat was om te janken namelijk.
Beste stem van de heren, of vind je Bas beter? Daardoor zal Neil er nog lang inblijven, maar de vrouwen zijn van een compleet ander kaliber, die Charlene, kippevel!quote:Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet best. Slecht, vreselijk. Zijn stem klinkt echt zo verschrikkelijk nepzwoel als een klamme slappe handdruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |