misschien wordt de familie wel beroemd net zoals de tokkie's een tijdje geleden, ook zo'n aso-familiequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel tof dat hij door is, mijn sympathie heeft hij al eventjes. Die familiekaravaan erachter maakt het wel grappig.
Ook? Ondanks dat het kampers lijken/zijn lijkt het me wel een gezellige boel daar. Geen tokkies in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef robert2006 het volgende:
misschien wordt de familie wel beroemd net zoals de tokkie's een tijdje geleden, ook zo'n aso-familie
Mwa, deze zijn volks, maar zeker niet aso.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
misschien wordt de familie wel beroemd net zoals de tokkie's een tijdje geleden, ook zo'n aso-familie
Ze zate Gordon toch wel watnare dingen toe te wensen hoor.quote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mwa, deze zijn volks, maar zeker niet aso.
Dat is het fanatisme in combinatie met het magere intellect.quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zate Gordon toch wel watnare dingen toe te wensen hoor.
nou ja, denk dat de familie het wel kan veroorloven om een hypotheek op te nemen, hoeveel kosten die woonwagens nu eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2007 10:11 schreef mirannie het volgende:
Denk inderdaad dat de familie alles op alles zet om Neil constant door te laten gaan, het zal ze een hoop geld gaan kosten, maar vermoed dat ze dat er wel voor over hebben.
Inderdaad. En dat kapselquote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef BVO het volgende:
Wat een non-persoonlijkheid, oninteressante stem en verschrikkelijk domme familie zeg.
Is dat omdat je die jongens er leuk uit vind zien?quote:Op zondag 16 december 2007 11:52 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind de Idols die eigenlijk niet zo goed kunnen zingen altijd het leukste
Alice, Serge, Frank en nu Neil!
Ivar was ook top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |