Haha oke:) Maar idd die Hendriksfamilie die stemmen wel heel veel denk ik dus neil zal nogwel een paar weken erin blijvenquote:Op zondag 16 december 2007 12:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik gun het mensen die zich heel erg inzetten die net niet zo goed zijn als de rest (ik druk me voorzichtig uit, je weet t nooit met die Hendriks fans :p).
En Frank was voornamelijk erg smakelijk.
Kan iedereen nou is even ophouden over die familie, het ligt alleen niet aan die familie dat hij door is als je even logisch nadenkt. Als iedereen zo doorblijft gaan, gaat hij nog heel lang mee, door medelijden & sympathiestemmen.quote:Op zondag 16 december 2007 12:31 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Haha oke:) Maar idd die Hendriksfamilie die stemmen wel heel veel denk ik dus neil zal nogwel een paar weken erin blijven
Ah, madame wil de discussie even leiden?quote:Op zondag 16 december 2007 13:34 schreef -Liss het volgende:
[..]
Kan iedereen nou is even ophouden over die familie
Gordon was er trouwens niet meer bij op het eind.... hmmmmmquote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef Re het volgende:
ik zie nog wel een bedreigingsrelletje onstaan met Gordon
Dat is toch haar goed recht?quote:Op zondag 16 december 2007 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, madame wil de discussie even leiden?
Maar alle stemmen die hij krijgt krijgt hij van zijn familiequote:Op zondag 16 december 2007 13:34 schreef -Liss het volgende:
[..]
Kan iedereen nou is even ophouden over die familie, het ligt alleen niet aan die familie dat hij door is als je even logisch nadenkt. Als iedereen zo doorblijft gaan, gaat hij nog heel lang mee, door medelijden & sympathiestemmen.
.. wordt alleen maar sterker.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef DSS24 het volgende:
Die huilebalk had niet door mogen gaan.
Hij redt het toch nooit en volgens mij kan hij zulke klappen niet verwerken.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef ElZwino het volgende:
hmm hoop dat hij er uitgestemd wordt zaterdag, wordt ie zo''n kansloos songvestivalduo met ferry ofzo, net als joël en bas toen
Met het invoeren van de antistem houd je enkel middenmoters over... Veel mensen hebben namelijk ook juist een hekel aan de populairste kandidaten. Dus dan is het volgende week exit Nathalie en Sandy.quote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Re het volgende:
zou de invoering van de anti-stem een oplossing zijn voor dit soort volk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |