abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55827539
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind een topic als De centrale Nederlands Elftal topic #1 EK Kampioen 2008 veel beter!

Italie en Frankrijk Wij hebben de beste statistieken!
En de beste coach, maar daar is een ander topic voor.

We worden kampioen Wij zijn de beste
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55827568
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En de beste coach, maar daar is een ander topic voor.

We worden kampioen Wij zijn de beste
Ik hoop wel dat Landzaat meegaat.
Van zo'n speler kan ik alleen maar genieten.
pi_55827590
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat Landzaat meegaat.
Van zo'n speler kan ik alleen maar genieten.
Ik heb persoonlijk meer met Emanuelson.

Gelukkig ziet onze coach dat ook
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55827593
Wat zou Bassie eigenlijk vinden, de topic of het topic?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55827621
hebben jullie een leuke titel voor #2 bedacht of zo? dat jullie nu ineens wél hier posten?
pi_55827623
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat zou Bassie eigenlijk vinden, de topic of het topic?
Daar hebben we een ander topic voor.
pi_55827644
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef Tennessee het volgende:
hebben jullie een leuke titel voor #2 bedacht of zo? dat jullie nu ineens wél hier posten?
Het Nederlands Elftal moet afgeschaft worden-topic #2
pi_55827645
quote:
Nee, ik heb hiervoor ook al in dit topic gepost.

Ik zie gewoon dat Nederland grote kansen heeft op minimaal een finale plaats op het EK.
pi_55827658
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, ik heb hiervoor ook al in dit topic gepost.

Ik zie gewoon dat Nederland grote kansen heeft op minimaal een finale plaats op het EK.
Minimaal een finaleplaats?

Ik zeg minimaal de titel.
pi_55827754
quote:
Het Centrale Nederlands Elftal Topic #2: Ongeluk of aanslag?
pi_55872412
quote:
'Van Gaal goede opvolger Van Basten'

ROTTERDAM - Foppe de Haan beschouwt Louis van Gaal als een goede kandidaat om Marco van Basten op te volgen als bondscoach van het Nederlands elftal. Dat zegt de keuzeheer van Jong Oranje in het blad Sportweek van deze week.

,,Het moet een type zijn dat vlees op de botten heeft´´, aldus de Haan. ,, Plus dat het iemand moet zijn met een extra dimensie. Iemand die meer onderneemt dan alleen het coachen van het Nederlands elftal. Ik ben een voorstander van Louis van Gaal. Hij heeft absoluut een visie. In zijn tijd is er een hoop veranderd bij de KNVB met het masterplan en de jeugdcompetities. Hartstikke prima."

Bron: AD
pi_55872439
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:59 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hier begrijp ik dus écht heeeeeeelemaal niets van, zonder allerlei complotteorieën te bedenken dan...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 januari 2008 @ 14:04:15 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55872545
volgens mij heeft Louis van Gaal het al eens verknalt met één van de meest talentvolle generaties ooit, dusdoe maar niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55873011
Ik ben wél voor
pi_55873078
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben wél voor
Ben jij de broer van Van Gaal of zo?

Maar ff serieus... Kan je ook uitleggen waarom?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:32:57 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55873295
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:00 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Hier begrijp ik dus écht heeeeeeelemaal niets van, zonder allerlei complotteorieën te bedenken dan...
Ach, alles beter dan Marco van Basten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55873372
Ik ben ook voor. Gezien de overige kandidaten is hij gewoon de beste. Tuurlijk is die kwalificatie destijds niet goed verlopen, maar de enige fouten die hij heeft gemaakt waren tegen Portugal-thuis (Reiziger op linksback liep niet zo) en Portugal-uit (extra spitsen inbrengen bij een voorsprong). In de beslissende wedstrijd tegen Ierland moest hij het doen zonder de nandrolon-verdachten Davids en F. de Boer, die destijds zo'n beetje de belangrijkste spelers waren...

Nadeel toen was ook dat een deel van de belangrijke spelers misschien al te lang onder Van Gaal had getraind en dat is nu natuurlijk totaal niet aan de orde. Wat mij betreft een 2e kans voor Van Gaal

Bovendien heb ik me zelfs toen we ons niet kwalificeerden niet zo geergerd als tegenwoordig en schoten we er tegen pak hem beet Andorra en Cyprus gewoon een stuk of 5 binnen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55873462
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:35 schreef vingerplant het volgende:
...
Los van of ik het wel of niet met je eens ben, complimenten voor je uitleg! Kunnen anderen een goed voorbeeld aan nemen!

Persoonlijk was ik een groot Van Gaal-fan toen hij bondscoach werd en had heeeel erg hoge verwachtingen van 2002.... Ik was dus ook heel erg teleurgesteld toen we ons niet kwalificeerden. Als er dan tóch iemand anders moet komen dan vind ik inderdaad ook wel dat Van Gaal een tweede kans verdient om zich te bewijzen... Mocht het hem wéér niet lukken dan denk ik dat het ultieme bewijs is geleverd dat club-coach en bondscoach écht twee heeeel verschillende beestjes zijn en dat goed zijn in het een niets zegt over de kwaliteiten in het andere...
pi_55873477
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ben jij de broer van Van Gaal of zo?

Maar ff serieus... Kan je ook uitleggen waarom?
Ervaring, uitstraling, ambitie, kwaliteit en verstand van voetbal(dat kan niemand hem ontkennen denk ik), overzicht, houdt niet overdreven vast aan één tactiek, heeft een dikke huid, geeft leuke persconferenties, heeft aanzien bij de spelers.

En nee, ik ben niet zijn broer. Ik ben zijn polsstokhoogspringtrainer.
pi_55873539
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Los van of ik het wel of niet met je eens ben, complimenten voor je uitleg! Kunnen anderen een goed voorbeeld aan nemen!
Moet je horen wie het zegt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 januari 2008 @ 14:43:42 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55873604
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:35 schreef vingerplant het volgende:
Ik ben ook voor. Gezien de overige kandidaten is hij gewoon de beste. Tuurlijk is die kwalificatie destijds niet goed verlopen, maar de enige fouten die hij heeft gemaakt waren tegen Portugal-thuis (Reiziger op linksback liep niet zo) en Portugal-uit (extra spitsen inbrengen bij een voorsprong). In de beslissende wedstrijd tegen Ierland moest hij het doen zonder de nandrolon-verdachten Davids en F. de Boer, die destijds zo'n beetje de belangrijkste spelers waren...

Nadeel toen was ook dat een deel van de belangrijke spelers misschien al te lang onder Van Gaal had getraind en dat is nu natuurlijk totaal niet aan de orde. Wat mij betreft een 2e kans voor Van Gaal

Bovendien heb ik me zelfs toen we ons niet kwalificeerden niet zo geergerd als tegenwoordig en schoten we er tegen pak hem beet Andorra en Cyprus gewoon een stuk of 5 binnen.
Hasselbaink op rechtsvoor zetten tegen Ierland mag ook bij de blunders
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55873687
Marco heeft ook tweeënhalf jaar Denny Landzaat op rechtsmid gezet.
pi_55873706
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hasselbaink op rechtsvoor zetten tegen Ierland mag ook bij de blunders
Ik zat er over te twijfelen om ik hem moest noemen, maar meer dan een onverstandige beslissing vind ik het niet. Het kwam een beetje voort uit zijn intentie met 3 spitsen te blijven spelen en aangezien hij inmiddels heeft geleerd (zie AZ) dat het systeem niet heilig is en dus waarschijnlijk zo'n fout niet meer maakt heb ik hem niet genoemd
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55873708
voor de duidelijkheid... ik hoop stiekum natuurlijk het meest dat we volgend jaar kampioen worden en dat na een massaal ondertekende verontschuldiging en smeekbede Van Basten besluit tóch aan te blijven en vervolgens in 2010 ook Wereldkampioen wordt...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 januari 2008 @ 14:48:50 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55873740
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik zat er over te twijfelen om ik hem moest noemen, maar meer dan een onverstandige beslissing vind ik het niet. Het kwam een beetje voort uit zijn intentie met 3 spitsen te blijven spelen en aangezien hij inmiddels heeft geleerd (zie AZ) dat het systeem niet heilig is en dus waarschijnlijk zo'n fout niet meer maakt heb ik hem niet genoemd
het was een belachelijke keuze!

Verder is het natuurlijk een schande dat Nederland niet het wk van 2002 heeft gehaald!
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')