En de beste coach, maar daar is een ander topic voor.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind een topic als De centrale Nederlands Elftal topic #1 EK Kampioen 2008 veel beter!
Italie en FrankrijkWij hebben de beste statistieken!
Ik hoop wel dat Landzaat meegaat.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En de beste coach, maar daar is een ander topic voor.
We worden kampioenWij zijn de beste
Ik heb persoonlijk meer met Emanuelson.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Landzaat meegaat.
Van zo'n speler kan ik alleen maar genieten.
Daar hebben we een ander topic voor.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat zou Bassie eigenlijk vinden, de topic of het topic?
Het Nederlands Elftal moet afgeschaft worden-topic #2quote:Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef Tennessee het volgende:
hebben jullie een leuke titel voor #2 bedacht of zo? dat jullie nu ineens wél hier posten?
Nee, ik heb hiervoor ook al in dit topic gepost.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef Tennessee het volgende:
hebben jullie een leuke titel voor #2 bedacht of zo? dat jullie nu ineens wél hier posten?
Minimaal een finaleplaats?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik heb hiervoor ook al in dit topic gepost.
Ik zie gewoon dat Nederland grote kansen heeft op minimaal een finale plaats op het EK.
Het Centrale Nederlands Elftal Topic #2: Ongeluk of aanslag?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef Tennessee het volgende:
quote:'Van Gaal goede opvolger Van Basten'
ROTTERDAM - Foppe de Haan beschouwt Louis van Gaal als een goede kandidaat om Marco van Basten op te volgen als bondscoach van het Nederlands elftal. Dat zegt de keuzeheer van Jong Oranje in het blad Sportweek van deze week.
,,Het moet een type zijn dat vlees op de botten heeft´´, aldus de Haan. ,, Plus dat het iemand moet zijn met een extra dimensie. Iemand die meer onderneemt dan alleen het coachen van het Nederlands elftal. Ik ben een voorstander van Louis van Gaal. Hij heeft absoluut een visie. In zijn tijd is er een hoop veranderd bij de KNVB met het masterplan en de jeugdcompetities. Hartstikke prima."
Bron: AD
Hier begrijp ik dus écht heeeeeeelemaal niets van, zonder allerlei complotteorieën te bedenken dan...quote:
Ach, alles beter dan Marco van Basten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Hier begrijp ik dus écht heeeeeeelemaal niets van, zonder allerlei complotteorieën te bedenken dan...
Los van of ik het wel of niet met je eens ben, complimenten voor je uitleg! Kunnen anderen een goed voorbeeld aan nemen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:35 schreef vingerplant het volgende:
...
Ervaring, uitstraling, ambitie, kwaliteit en verstand van voetbal(dat kan niemand hem ontkennen denk ik), overzicht, houdt niet overdreven vast aan één tactiek, heeft een dikke huid, geeft leuke persconferenties, heeft aanzien bij de spelers.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Van Gaal of zo?
Maar ff serieus... Kan je ook uitleggen waarom?
Moet je horen wie het zegt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Los van of ik het wel of niet met je eens ben, complimenten voor je uitleg! Kunnen anderen een goed voorbeeld aan nemen!
Hasselbaink op rechtsvoor zetten tegen Ierland mag ook bij de blundersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:35 schreef vingerplant het volgende:
Ik ben ook voor. Gezien de overige kandidaten is hij gewoon de beste. Tuurlijk is die kwalificatie destijds niet goed verlopen, maar de enige fouten die hij heeft gemaakt waren tegen Portugal-thuis (Reiziger op linksback liep niet zo) en Portugal-uit (extra spitsen inbrengen bij een voorsprong). In de beslissende wedstrijd tegen Ierland moest hij het doen zonder de nandrolon-verdachten Davids en F. de Boer, die destijds zo'n beetje de belangrijkste spelers waren...
Nadeel toen was ook dat een deel van de belangrijke spelers misschien al te lang onder Van Gaal had getraind en dat is nu natuurlijk totaal niet aan de orde. Wat mij betreft een 2e kans voor Van Gaal![]()
Bovendien heb ik me zelfs toen we ons niet kwalificeerden niet zo geergerd als tegenwoordig en schoten we er tegen pak hem beet Andorra en Cyprus gewoon een stuk of 5 binnen.
Ik zat er over te twijfelen om ik hem moest noemen, maar meer dan een onverstandige beslissing vind ik het niet. Het kwam een beetje voort uit zijn intentie met 3 spitsen te blijven spelen en aangezien hij inmiddels heeft geleerd (zie AZ) dat het systeem niet heilig is en dus waarschijnlijk zo'n fout niet meer maakt heb ik hem niet genoemdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hasselbaink op rechtsvoor zetten tegen Ierland mag ook bij de blunders
het was een belachelijke keuze!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik zat er over te twijfelen om ik hem moest noemen, maar meer dan een onverstandige beslissing vind ik het niet. Het kwam een beetje voort uit zijn intentie met 3 spitsen te blijven spelen en aangezien hij inmiddels heeft geleerd (zie AZ) dat het systeem niet heilig is en dus waarschijnlijk zo'n fout niet meer maakt heb ik hem niet genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |