quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:26 schreef Poekel het volgende:
[ afbeelding ]
HOHOOOOH ZO IN DE MyAT LIJST! DAT DOET-IE GOED!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:26 schreef Poekel het volgende:
[ afbeelding ]
HOHOOOOH ZO IN DE MyAT LIJST! DAT DOET-IE GOED!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:30 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee![]()
Philip Kooke zit er volgens Teletekst![]()
Stel maar op dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:28 schreef Blight het volgende:
Die slinkse honden van de publieke omroep proberen Evert er uit te werken! Dit kunnen wij als fans niet accepteren! Het is tijd voor actie! Help Evert de winter door! Laten we de NOS massaal een klachtenmailtje sturen!
NOUJAquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:30 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee![]()
Philip Kooke zit er volgens Teletekst![]()
Dan nog maar even een fabelachtig filmpje, van de tovenaar Marco van Basten.quote:
Oow. Dat valt meequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zeg niet dat hij daadwerkelijk niet meer mag , maar ik bedoelde van ik zie hem nooit meer de laatste weken
Wellekesquote:Op zondag 4 november 2007 11:59 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Oow. Dat valt mee
Waar is je mooie avatar trouwens gebleven paultjuhhh?
Ik zat er al weer op te wachten dat dit topic omhoog getrapt zou wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:29 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
EEN PRACHTIGE SNOEPDUIK!
...
HIJ IS DEKSELS GEVAARLIJK EN LUISTERT NAAR DE NAAM LIEDSON!
Was de enige quote van zijn samenvattingquote:Op woensdag 7 november 2007 23:53 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik zat er al weer op te wachten dat dit topic omhoog getrapt zou worden
quote:Op zondag 11 november 2007 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij schijnt nu feyenoord - ajax te doen @ radio 1
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 12:51 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IN ZUID-AMERIKA BEN JE EEN BINK ALS JE EEN PENALTY VERSIERT, MAG JE 'S AVONDS MET ALLE MOOIE MEISJES. HIER KRIJG JE GEEL
Geweldigquote:Op zondag 11 november 2007 12:51 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IN ZUID-AMERIKA BEN JE EEN BINK ALS JE EEN PENALTY VERSIERT, MAG JE 'S AVONDS MET ALLE MOOIE MEISJES. HIER KRIJG JE GEEL
Die was geniaal idd.quote:Op zondag 11 november 2007 12:51 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 12:51 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:56 schreef Poekel het volgende:
[ afbeelding ]
"IK KREEG ME NET TOCH EEN SMSJE VAN LOUIS; HOE DIE FAN-TAS-TISCHE SPITS VAN HET NEDERLANDS ELFTAL HEET! HIJ SCHEEN HEM ERGENS VAN TE KENNEN, JA DAT DENK IK OOK LOUIS!"
Hij zal vanavond tijdens de Champions League samenvattingen ook nog wel een keer langskomenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:32 schreef Longmen het volgende:
20:25 - 21:35 Sport
NOS UEFA Cup-voetbal: 1ste helft AZ - Larissa
Liveverslag van AZ - Larissa. Presentatie: Jack van Gelder. Commentaar: Evert ten Napel.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
De fans van larissa noemen zich de monsters dit komt door het lawaai wat ze maken
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef plumbum het volgende:
ik las "doe hier nepal na"
snapte het al niet
Hij had niet echt van die uitschieters hoor, jammerquote:Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef PhifeDawg het volgende:
Matige bijdrages vanavond.
Ja hij was uit vorm....quote:Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef PhifeDawg het volgende:
Matige bijdrages vanavond.
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:50 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
BUITENSPEL VOOR ADLER! BUITENSPEL VOOR ADLER! BUITENSPEL VOOR ADLER! JA HOOR, HEHE!
VOLGENS DE REGELS VLAGT HIJ GOED, MAAR WIJ WILLEN NATUURLIJK MET Z'N ALLEN DAT HIJ EERDER VLAGT!
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef Kadoc het volgende:
[ afbeelding ]
Galásek.. JOEP ZEG HET MAAR!!!!!!!!!!11
Het zou eens nietquote:Presentatie: Tom Egbers
en Toine van Peperstraten.
Analyse: Youri Mulder.
Commentaar: Evert ten Napel.
Ah, leuk. Ik ben van de partij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:46 schreef knnth het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)ingen/donderdag.html
[..]
Het zou eens niet
'Slag om Alkmaar' is ook mogelijk, bij een harde wedstrijd.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:48 schreef Droopie het volgende:
Ik gok voor negen uur op de woorden 'wonder van alkmaar'
Nee, pas rond de 50e minuut joh.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:48 schreef Droopie het volgende:
ik dacht gelijk aan dit topic toen ie dat zeiquote:Op donderdag 20 december 2007 21:09 schreef Kadoc het volgende:
[ afbeelding ]
DRUK BAASJE, MAAR LEUK OM NAAR TE KIJKEN. ZO'N BROEKIE VAN ACHTTIEN.
Klinkt deze uitspraak niet vies?
Ja kan hij dat "hohoo"niet eens één keer achterwege laten?quote:
Daar was ie.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:48 schreef Droopie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
OMG EVERT NU OP NED 1 GEWOON MET ZIJN GEZICHT OP TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIJK SNEL !
Gemist, vertel, waarom was ons Evert in beeld?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
OMG EVERT NU OP NED 1 GEWOON MET ZIJN GEZICHT OP TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIJK SNEL !
ging over oranje en Evert zat in de dug out zijn verhaal te vertellenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:43 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Gemist, vertel, waarom was ons Evert in beeld?![]()
En heb je nog wat prachtige citaten van dat verhaal onthouden?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ging over oranje en Evert zat in de dug out zijn verhaal te vertellen
Nee ik was ook te laat misschien komt het op uitzendinggemistquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
En heb je nog wat prachtige citaten van dat verhaal onthouden?
Net was het sportoverzicht van NOS met Evert in het Nurnberg stadion waar 'ie zat te blèren over de neergang van oranje, was dat waar je 'm zag?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee ik was ook te laat misschien komt het op uitzendinggemist
ja dat was het ja was herh.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:50 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Net was het sportoverzicht van NOS met Evert in het Nurnberg stadion waar 'ie zat te blèren over de neergang van oranje, was dat waar je 'm zag?
Anyways, het was niet grappig, volgens mij las 'ie de autocue voor ofzo![]()
hij dacht vast dat die grappig was ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:50 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Net was het sportoverzicht van NOS met Evert in het Nurnberg stadion waar 'ie zat te blèren over de neergang van oranje, was dat waar je 'm zag?
Anyways, het was niet grappig, volgens mij las 'ie de autocue voor ofzo![]()
PSV - Helsingborgs IF wordt verzorgd door Jan Roelofsquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:11 schreef Longmen het volgende:
Mag Evert vanavond weer UEFA cup doen?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
PSV - Helsingborgs IF wordt verzorgd door Jan Roelofs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |