Het zou eens nietquote:Presentatie: Tom Egbers
en Toine van Peperstraten.
Analyse: Youri Mulder.
Commentaar: Evert ten Napel.
Ah, leuk. Ik ben van de partij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:46 schreef knnth het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)ingen/donderdag.html
[..]
Het zou eens niet
'Slag om Alkmaar' is ook mogelijk, bij een harde wedstrijd.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:48 schreef Droopie het volgende:
Ik gok voor negen uur op de woorden 'wonder van alkmaar'
Nee, pas rond de 50e minuut joh.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:48 schreef Droopie het volgende:
ik dacht gelijk aan dit topic toen ie dat zeiquote:Op donderdag 20 december 2007 21:09 schreef Kadoc het volgende:
[ afbeelding ]
DRUK BAASJE, MAAR LEUK OM NAAR TE KIJKEN. ZO'N BROEKIE VAN ACHTTIEN.
Klinkt deze uitspraak niet vies?
Ja kan hij dat "hohoo"niet eens één keer achterwege laten?quote:
Daar was ie.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:48 schreef Droopie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
OMG EVERT NU OP NED 1 GEWOON MET ZIJN GEZICHT OP TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIJK SNEL !
Gemist, vertel, waarom was ons Evert in beeld?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
OMG EVERT NU OP NED 1 GEWOON MET ZIJN GEZICHT OP TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIJK SNEL !
ging over oranje en Evert zat in de dug out zijn verhaal te vertellenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:43 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Gemist, vertel, waarom was ons Evert in beeld?![]()
En heb je nog wat prachtige citaten van dat verhaal onthouden?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ging over oranje en Evert zat in de dug out zijn verhaal te vertellen
Nee ik was ook te laat misschien komt het op uitzendinggemistquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
En heb je nog wat prachtige citaten van dat verhaal onthouden?
Net was het sportoverzicht van NOS met Evert in het Nurnberg stadion waar 'ie zat te blèren over de neergang van oranje, was dat waar je 'm zag?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee ik was ook te laat misschien komt het op uitzendinggemist
ja dat was het ja was herh.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:50 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Net was het sportoverzicht van NOS met Evert in het Nurnberg stadion waar 'ie zat te blèren over de neergang van oranje, was dat waar je 'm zag?
Anyways, het was niet grappig, volgens mij las 'ie de autocue voor ofzo![]()
hij dacht vast dat die grappig was ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:50 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Net was het sportoverzicht van NOS met Evert in het Nurnberg stadion waar 'ie zat te blèren over de neergang van oranje, was dat waar je 'm zag?
Anyways, het was niet grappig, volgens mij las 'ie de autocue voor ofzo![]()
PSV - Helsingborgs IF wordt verzorgd door Jan Roelofsquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:11 schreef Longmen het volgende:
Mag Evert vanavond weer UEFA cup doen?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
PSV - Helsingborgs IF wordt verzorgd door Jan Roelofs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |