Dan nog maar even een fabelachtig filmpje, van de tovenaar Marco van Basten.quote:
Oow. Dat valt meequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zeg niet dat hij daadwerkelijk niet meer mag , maar ik bedoelde van ik zie hem nooit meer de laatste weken
Wellekesquote:Op zondag 4 november 2007 11:59 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Oow. Dat valt mee
Waar is je mooie avatar trouwens gebleven paultjuhhh?
Ik zat er al weer op te wachten dat dit topic omhoog getrapt zou wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:29 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
EEN PRACHTIGE SNOEPDUIK!
...
HIJ IS DEKSELS GEVAARLIJK EN LUISTERT NAAR DE NAAM LIEDSON!
Was de enige quote van zijn samenvattingquote:Op woensdag 7 november 2007 23:53 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik zat er al weer op te wachten dat dit topic omhoog getrapt zou worden
quote:Op zondag 11 november 2007 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij schijnt nu feyenoord - ajax te doen @ radio 1
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 12:51 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IN ZUID-AMERIKA BEN JE EEN BINK ALS JE EEN PENALTY VERSIERT, MAG JE 'S AVONDS MET ALLE MOOIE MEISJES. HIER KRIJG JE GEEL
Geweldigquote:Op zondag 11 november 2007 12:51 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IN ZUID-AMERIKA BEN JE EEN BINK ALS JE EEN PENALTY VERSIERT, MAG JE 'S AVONDS MET ALLE MOOIE MEISJES. HIER KRIJG JE GEEL
Die was geniaal idd.quote:Op zondag 11 november 2007 12:51 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 12:51 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |