gast als jij paddo's vreet dan wordt je helemaal gek van de beelden van je 360quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:09 schreef Koentje3 het volgende:
tvpBinnekort eerste ervaring xbox + paddos
ben benieuwt of ik er nog uit kom
![]()
haha weet ik ... heb al zon 5x gespaced op paddosquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gast als jij paddo's vreet dan wordt je helemaal gek van de beelden van je 360
en denk maar niet dat je ook maar enigsinds normaal kan spelen![]()
van alleen een joint wordt het soms al onmogelijk om achter de pc te zitten
of een spel te spelen
laat staan paddo's die zijn stukken zwaarder
probeer is naar windows media player te kijken terwijl je op paddo's aan het trippen bent .quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
haha weet ik ... heb al zon 5x gespaced op paddosvorige keer GTA gedaan op de pc.. Phoe dat was geen aanrader.. werd facking aggresief ervan
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Aquila heeft wel de best TT´s de laaste tijd.
hopelijk ben je net zo goed met onhandige tekeningen lezen als met pgr4quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
@ Exi ik was naar de Ikeaanders was het je niet gelukt
![]()
PGR blijft echt vet sta nu 12de op die ranking maar moet nog aardig wat racen om op 1 te komen![]()
Soms ben ik wel bang dat die vastloopt ja! 1 keer gehad al weerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben jullie tijdens PGR4 ook dat de drive van de 360 soms wel erg vreemde geluiden maakt?
Overigens is mijn PGR4 NTSC/J en hij doet het. Dit zou dus betekenen dat de Xbox 360 in Europa ook games met NTSC/J kan afspelen
prg4 is regio vrij dus ja , qua beeld weergave maakt het niet want je 360 geeft gewoon pal signaal door ( mocht je geen HDtv hebben ) hij gaat niet in eens spontaan ntsc uitsturen omdat je disc ntsc isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben jullie tijdens PGR4 ook dat de drive van de 360 soms wel erg vreemde geluiden maakt?
Overigens is mijn PGR4 NTSC/J en hij doet het. Dit zou dus betekenen dat de Xbox 360 in Europa ook games met NTSC/J kan afspelen
Gratisquote:
ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Meer mensen die dat gratis acrade spelletje hebben gedownload van de US account?
Dat je met een Toyota Yaris muntjes moet pakken enz! Echt gaar![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Als je een 360 hebt en de orange box, stop dan please met gamen
Als je een 360 hebt maar geen orange box, stop dan please met gamen
Ik ga geen Orange Box kopen als ik HL2 en ep 1 al gespeeld hebquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Echt irritant hoe jij games aan mensen opdringt als jij iets goed vindquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga hem ook niet halen. Heb Half Life 2 al op pc. Voor dat geld kan ik ook een ander leuk spel kopenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Raam is een eitje, ook op Insanequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:50 schreef Koning-Afwas het volgende:
Zodra mn box weer terug is uit Duitsland moet ik ook maar eens de oranje doos gaan halen.
Keb Half-Life 2 op mn pc geprobeerd een tijd terug maar dat was blijkbaar niet een aanrader met mijn specs.
Ben wel een beetje bang dat de oranje doos een tijdje stof gaat happen want ik moet Gears of War nog steeds op insane klaren en van wat ik gehoord heb ik Raam op dat niveau echt niet te doen, kan leuk worden.
Ik ga hem ook niet halenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
De demo is van 1200 punten naar 800 punten gezakt, koop nu de demo en koop de rest van het spel er tegen betaling bijquote:Lumines Live Price Drop
Just a quick note to let you know that as of today Lumines Live! is now 800 points. Lumines Live! is available in all Xbox LIVE regions at the new price.
Thanks to everyone who sent me messages as a reminder!
Posted: Oct 17 2007, 01:58 PM by Major Nelson | with no comments
ik wist wel dat er over jouw smaak niet te twisten vielquote:
Ik eis perfectie en daar kan de Orange Box helaas net niet aan voldoen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wist wel dat er over jouw smaak niet te twisten viel![]()
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik eis perfectie en daar kan de Orange Box helaas net niet aan voldoen!
![]()
Shadowrunquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Echt irritant hoe jij games aan mensen opdringt als jij iets goed vindiedere fucking keer weer.
Als mensen die game niet willen, laat ze dan.
precies , orange box is bij lange na niet zo goed als bee movie the gamequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik eis perfectie en daar kan de Orange Box helaas net niet aan voldoen!
![]()
quote:
quote:PSM reviewt Ratchet & Clank: beste spel tot nu toe
Het PlayStation Magazine heeft in haar december issue een aantal games onder de loep genomen. Onder deze titels valt ook het komische Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, de platformer van Insomniac. Het tijdschrift geeft het spel de titel 'Best game yet' mee, de game ontvangt dan ook een 9,5 als cijfer.
De andere spellen die het blad heeft beoordeeld vind je hieronder.
WWE Smackdown vs Raw 2008 - 9.0
SvR is dan ook al jaren een awesome kickass game en ook dit jaar zal het niet teleurstellen. Dat gezegd wil ik wel opmerken dat een 9 te hoog is. Hergebruiken van de engine van vorig jaar laat het cijfer wat mij betreft toch zeker een heel punt zakken. Van mij dus (zonder het gespeeld te hebben) onder voorbehoud een 8. Hoger dan een 8,5 zal het niet komen door het hergebruik.quote:
quote:Tony definitively proves that his series needs a reboot.
quote:For $60 and a world of possibilities, it's nice to have a little more bite, and EA gave us exactly that last month with Skate -- a fantastic sim where learning how to skate is utterly rewarding and inseparable from the experience itself. The nuts and bolts of Proving Ground still provide some fun, but at this point it's just ancient leftovers of something that used to be really special.
Goede ontwikkeling dat EA zich komt bemoeien met dat genre. Volgend jaar zullen ze toch wat scherper uit de kast moeten komenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Tony Hawk's Proving Ground Review
[..]
[..]
Zekerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling dat EA zich komt bemoeien met dat genre. Volgend jaar zullen ze toch wat scherper uit de kast moeten komen
Wat? Zeik niet zo man, ik dring nooit wat op. Tis niet alsof ik mensen dwing die game te kopen, snap je niet dat ik de game aanraad?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Echt irritant hoe jij games aan mensen opdringt als jij iets goed vindiedere fucking keer weer.
Als mensen die game niet willen, laat ze dan.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat? Zeik niet zo man, ik dring nooit wat op. Tis niet alsof ik mensen dwing die game te kopen, snap je niet dat ik de game aanraad?
http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/reviews/article.jsp?articleId=20071016162919278038§ionId=1000&pageId=20071016163019629021quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Tony Hawk's Proving Ground Review
[..]
[..]
Lol.. alleen omdat ze de engine van vorig jaar hebben gebruikt krijgt tie een lager cijfer van jouquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:04 schreef beelz het volgende:
[..]
SvR is dan ook al jaren een awesome kickass game en ook dit jaar zal het niet teleurstellen. Dat gezegd wil ik wel opmerken dat een 9 te hoog is. Hergebruiken van de engine van vorig jaar laat het cijfer wat mij betreft toch zeker een heel punt zakken. Van mij dus (zonder het gespeeld te hebben) onder voorbehoud een 8. Hoger dan een 8,5 zal het niet komen door het hergebruik.
Na SvR zal ik ook zeker TNA iMPACT kopen en ze vergelijken. Ik ben benieuwd.
Companion-cube!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Proving grounds ken ik niet, maar speelde gisteren Project 8... ik vind die TH games zo superverslavend en relaxed om te gamen gewoon! Voor mij echt een spel waar ik graag graphix inlever voor gameplay, gewoon heerlijk beetje grinden en ollie's maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling dat EA zich komt bemoeien met dat genre. Volgend jaar zullen ze toch wat scherper uit de kast moeten komen
dat is het hem juist , in skate is de gameplay stukken realistischer dan de TH gamesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Proving grounds ken ik niet, maar speelde gisteren Project 8... ik vind die TH games zo superverslavend en relaxed om te gamen gewoon! Voor mij echt een spel waar ik graag graphix inlever voor gameplay, gewoon heerlijk beetje grinden en ollie's maken.
Ja kan best maar vond de demo zelf niet zo veel aan.. ook een te hoog Xtreme gehalte voor mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is het hem juist , in skate is de gameplay stukken realistischer dan de TH games
en ook veel uitdagender , in TH haal je gewoon een paar milljoen punten als je maar een plek vind
maar je rodnjes kan maken over een area ( TH3 bijvoorbeeld)
Woord!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef Henk-B het volgende:
Mass Effect FTW!!
Yep, zelfde enginge gebruiken is eigenlijk gewoon hetzelfde als dezelfde game uitbrengen. Helemaal in dit geval is dat belachelijk want echt next-gen is die engine niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Lol.. alleen omdat ze de engine van vorig jaar hebben gebruikt krijgt tie een lager cijfer van jouAl gebruiken ze een engine van 6 jaar geleden.. als de gameplay leuk is en genoeg biedt.. dan vind ik het goed
Lost Planet met andere modelsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Borderlands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gearbox
![]()
Nee achquote:
Het doet mij ook niks,.... zeldzaam saaie screens,... wordt er niet warm of koud van.quote:
Wat,... een first person shooter met auto's en aliens? ik kan niet wachten,.........quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef AQuila360 het volgende:
Die screens misschien niet. Maar hoe het allemaal uiteindelijk moet gaan worden is wel erg gaaf hoor!
Juiced 2 ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef AQuila360 het volgende:
Die screens misschien niet. Maar hoe het allemaal uiteindelijk moet gaan worden is wel erg gaaf hoor!
Ja ik haal effe Orange Box voor 60 euro terwijl ik 'm allang gratis op de PC speel. (bij een videokaart gekregen)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb Juiced nooit gekocht of gespeeldquote:
Net zoals elke gehyped 360 spel zekerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef AQuila360 het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef ach het volgende:
[..]
Net zoals elke gehyped 360 spel zekerNaast Gears of War zijn ze allemaal crap. Behalve Crackdown
![]()
Het is nog te ver weg iig om mezelf ervoor te gaan hypenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb Juiced nooit gekocht of gespeeld![]()
Maar volgens mij wordt het een free roaming gebeuren met een aantal steden en daartussen een groot gebied wat je met auto's enz door kan komen en big ass monsters! DIt lijkt me toch gaaf worden en de ontwikkelaar is ook top dus ik snap die twijfel niet!
En vergeet die 500.000 wapens niet![]()
Dan kan ik Earth Defence Force 2017 niet meer spelenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je dat meent moet je je 360 weg doen!
Die is idd leukquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:47 schreef ach het volgende:
[..]
Dan kan ik Earth Defence Force 2017 niet meer spelen![]()
Heelll indrukwekkend zelfs!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Tering,.......... best indrukwekkend
http://www.gametrailers.com/player/26570.html
[ afbeelding ]
Serieus? Dat zag ik allemaal nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:37 schreef Fliepke het volgende:
Nou, ik zag toch wel lompe foutjes in de crowd animatie. De doosjes verdwenen nadat ze op de grond vielen en dat poppetje op het dak had last van stuiterende onderbenen... Oh ja en touwen loopt ie dwars doorheen.
,.....................................quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:37 schreef Fliepke het volgende:
Nou, ik zag toch wel lompe foutjes in de crowd animatie. De doosjes verdwenen nadat ze op de grond vielen en dat poppetje op het dak had last van stuiterende onderbenen... Oh ja en touwen loopt ie dwars doorheen.
Ik ben niet zo'n hypehoerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,.....................................![]()
En gelijk heb je,........... maar soms zien mensen gewoon niet wat ze voor zich hebben. Ik bedoel,... over dit soort games droomden we vroeger,.... en nu is het er,....... gaan we naar touwen kijkenquote:
ze moeten eerst maar eens zorgen dat alle moves & Entrances bij de wrestlers kloppen e.d. daar zaten ook nog genoeg fouten in.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep, zelfde enginge gebruiken is eigenlijk gewoon hetzelfde als dezelfde game uitbrengen. Helemaal in dit geval is dat belachelijk want echt next-gen is die engine niet.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En gelijk heb je,........... maar soms zien mensen gewoon niet wat ze voor zich hebben. Ik bedoel,... over dit soort games droomden we vroeger,.... en nu is het er,....... gaan we naar touwen kijkenMaar zo werkt het wel,.... ik weet het,... alles wat gemaakt is en wat werkt zien we niet,... wat niet werkt zien we wel. Is hetzelfde als dat we als mens zijnde de negatieve ervaringen beter onthouden dan de normale en positieve dingen in het leven.
Ik zit rond het eind van disc 1.. heb nog 15 GPquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef DaMSWer het volgende:
Pfff, eindeluk op disc 2 van Blue Dragon, en dan nog maar 45 gamerpoints. Mis ik iets, of duurt het gewoon absurt lang. Verder wel een super toffe rpg
Wat voor fouten dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze moeten eerst maar eens zorgen dat alle moves & Entrances bij de wrestlers kloppen e.d. daar zaten ook nog genoeg fouten in.
Die 45 gamerpoints kunnen er meer zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef DaMSWer het volgende:
Pfff, eindeluk op disc 2 van Blue Dragon, en dan nog maar 45 gamerpoints. Mis ik iets, of duurt het gewoon absurt lang. Verder wel een super toffe rpg
Ja wat voor fouten dan, The Undertaker was goed Rey Mysterio was zeker gelikt en die van Randy Orton ook.quote:
Dat is inderdaad ook jammer, het is meer een fightgame dan een wrestlinggame. Zo zul je ech tnooit en match zien die een normale opbouw heeft van shine-->heat-->comeback.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef Gupje het volgende:
Ik zelf smackdown vs raw 2007 leuk spel maar ja het blijft zo er kan maar een ding, finish move en dan win je echt overdreven capriolen uitvoeren zoals ze in het echt doen is niet mogelijk. Maar ja je kan er ook weer niet te veel van verwachten.
dat je dat durft te zeggen over de console met het grootste games aanbod en de meeste toppersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef ach het volgende:
[..]
Net zoals elke gehyped 360 spel zekerBehalve Gears of War en Crackdown zijn ze allemaal crap.
Absoluut waar, maar ik heb toch echt het vermoeden dat AC de tegenvaller van het jaar gaat wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En gelijk heb je,........... maar soms zien mensen gewoon niet wat ze voor zich hebben. Ik bedoel,... over dit soort games droomden we vroeger,.... en nu is het er,....... gaan we naar touwen kijkenMaar zo werkt het wel,.... ik weet het,... alles wat gemaakt is en wat werkt zien we niet,... wat niet werkt zien we wel. Is hetzelfde als dat we als mens zijnde de negatieve ervaringen beter onthouden dan de normale en positieve dingen in het leven.
Noot ook al,.... misschien weten jullie iets wat de rest niet weet?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar ik heb toch echt het vermoeden dat AC de tegenvaller van het jaar gaat worden
En die poppetjes flikkerden raar als ze ver weg staan, 'stealth' mensen afmaken terwijl er op het volgende dak gewoon iemand naar je staat te kijken, mensen in de crowd die vreemd tegen elkaar aanlopen, 10 soldaten om je heen en er gewoon tussen vandaan lopen en de framerate leek me ook niet erg hoog.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:37 schreef Fliepke het volgende:
Ach dat stuiteren van die onderbenen gebeurt bij iedere game nog wel die havok gebruikt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:42 schreef ach het volgende:
[..]
En die poppetjes flikkerden raar als ze ver weg staan, 'stealth' mensen afmaken terwijl er op het volgende dak gewoon iemand naar je staat te kijken, mensen in de crowd die vreemd tegen elkaar aanlopen, 10 soldaten om je heen en er gewoon tussen vandaan lopen en de framerate leek me ook niet erg hoog.
Die stuiterende onderbenen zijn het beste uit het spel![]()
Proest,..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb vingerende Splicers bijvoorbeeld gezien in Bioshock, shit happens.
ja eternal sonata is wel een leuk spel , ben je wel een uurtje of 25 zoet mee voor de verhaal lijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:47 schreef WooZ het volgende:
ik heb eternal sonata
Vavond eens kijken of dat wat is
Kwam Fable 2 binnenkort ook niet een keer uit?
Dat er 5 man om je heen staan te wachten en 1 voor 1 je aanvallen is wel wat nep ja! Maargoed als je alle 5 tegelijk aanvielen zou je niet kunnen winnen denk ik. Dus moet het zo wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Die stuiterende onderbenen kan ik nog wel geloven. Die Leap of faith en het wachten van de guards(nee, je slaat echt geen andere guard op zijn bek met die afstand) vond ik wat minder.
Er is maar 1 persoon op aarde die dat zou winnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat er 5 man om je heen staan te wachten en 1 voor 1 je aanvallen is wel wat nep ja! Maargoed als je alle 5 tegelijk aanvielen zou je niet kunnen winnen denk ik. Dus moet het zo wel.
Sigh ....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon op aarde die dat zou winnen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon op aarde die dat zou winnen.
[ afbeelding ]
Die is niet ingamequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:59 schreef Bastard het volgende:
Deze trailer had ik even gemist maar damm... dat ziet er ook goed zeg
Maffia 2 Of lopen hier ook mensen door touwen heen op wiebelende benen dat ik nog niet heb gezien?
Nee, en dat het van 2Kgames afkomstig is voorspelt ook al niet veel goeds.quote:
Als die lui dronken zijn ofzo is wiebelende benen nog wel redelijk realistichquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:59 schreef Bastard het volgende:
Deze trailer had ik even gemist maar damm... dat ziet er ook goed zeg
Maffia 2 Of lopen hier ook mensen door touwen heen op wiebelende benen dat ik nog niet heb gezien?
Wat is er mis met 2Kgames?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, en dat het van 2Kgames afkomstig is voorspelt ook al niet veel goeds.
Hmm grumble, niet echt lekker over nagedacht dan. Zat ook elke keer te wachten als ik zo'n grote baas plat mepte om wat punten, maar die komen ook maar steeds niet. Beetje jammer dus weer. Gelukkig wel leuk om te spelen, maar als ik kijk dat die 20uur me nu zo weinig GP's opleveren is toch wel minders.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die 45 gamerpoints kunnen er meer zijn.
Het kuttige is alleen dat je langs achievements loopt zonder dat je het door hebt.
In het begin moet je bijvoorbeeld A tappen om een deur te sluiten, doe je dit niet snel genoeg dan krijg je kleine battles.
Lukt dit je wel snel genoeg dan krijg je een achievement.
Je kan het ook niet meer overdoen of wat dan ook, je moet alles gelijk mee pakken en dus weten.
Bijna onder alle A tap gevallen zit een achievement.
Leer PI's kijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is er mis met 2Kgames?![]()
Die hebben toch een aardig paar goeie spellen uitgebracht dit jaar!
Oja sorryquote:
http://www.youtube.com/watch?v=3rVqOjK4OmEquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach dat stuiteren van die onderbenen gebeurt bij iedere game nog wel die havok gebruikt.
Ik heb vingerende Splicers bijvoorbeeld gezien in Bioshock, shit happens.
Wat zit er allemaal in? Wilde hem misschien ook halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:46 schreef DooD het volgende:
Vandaag effe een pre order kitje gehaald bij Eplaza voor Assassins Creed, maar voor de mensen die van verhaal houden is het toch wel gelijk een grote spoiler in de strip die erbij geleverd zit. Voor de rest is het enkel troep wat er in dat pre order kitje zit.
SVR 08quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep, zelfde enginge gebruiken is eigenlijk gewoon hetzelfde als dezelfde game uitbrengen. Helemaal in dit geval is dat belachelijk want echt next-gen is die engine niet.
Ik ben denk ik de enige die hem hier heeft gezien in mei 2006 en een klein poosje terug in leipzigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot ook al,.... misschien weten jullie iets wat de rest niet weet?
Gister al gedaan, is wel een leuke demo. Ik zuig alleen net zo hard als ik GH 2.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:08 schreef Retarded het volgende:
Guitar Hero 3 demo
http://www.megaupload.com/nl/?d=5OX44D2U
downloaden en branden op een CD-R(W) ... dan in je 360 proppen en hij staat tussen de demo'skunt zo'n 5 nummers spelen op verschillende niveau's
Huh kan de x360 dan cdr-w afspelen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:14 schreef Un4 het volgende:
[..]
Gister al gedaan, is wel een leuke demo. Ik zuig alleen net zo hard als ik GH 2.
Demo's kan je kennelijk gewoon vanaf een cdr draaien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:19 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Huh kan de x360 dan cdr-w afspelen?
Waarom staat hij niet gewoon op live
Je kan of een gratis silver account aanmaken maar dan niet online gamen of een nieuw gold account aanmaken maar dan wel je gamerpoints kwijt zijn, savegames dacht ik ook en natuurlijk weer 12 maanden live moeten aanschaffen.. en een nieuwe online naam nodig hebben..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:27 schreef Platina het volgende:
Als ik me gamertag/account verwijder, kan ik hem dan opnieuw aanmaken met dezelfde naam en dan zonder voorgaande achievements? of moet ik een nieuwe bedenken? (ik had net zn fucking ruige man)
en ja het is best dom zeker aangezien ik pas 1 maand live heb gebruikt (van de 12 gekocht), maar ik ben nou eenmaal perfectionisch ingesteld.
Kan ook van dvd'tjes denk ik.. zitten soms bij die bladen toch zo'n demo dvd enzo..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:28 schreef Un4 het volgende:
[..]
Demo's kan je kennelijk gewoon vanaf een cdr draaien.
en cars dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
PGR 4 is soms fakking oneerlijk! pauper spel!
Die nietquote:
Juiced 2 is wel altijd eerlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
PGR 4 is soms fakking oneerlijk! pauper spel!
Ik wil Juiced niet spelenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Juiced 2 is wel altijd eerlijkRuilen?
Maar mijn oude naam dus niet herbruiken? zeg maar meer een reset als het ware.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je kan of een gratis silver account aanmaken maar dan niet online gamen of een nieuw gold account aanmaken maar dan wel je gamerpoints kwijt zijn, savegames dacht ik ook en natuurlijk weer 12 maanden live moeten aanschaffen.. en een nieuwe online naam nodig hebben..
WTF waarom zijn de controls omgegooid dan... die waren bij SvR07 juist zo enorm fijn... Ach ik koop hem toch welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
SVR 08
is wel leuk (de demo)
alleen jammere is dat het spel een stuk trager is als 07
en dat de controls volledig! omgegooid zijn
de demo dus eerst downen voor je m koopt
ik vond het opzich leuk spelen maar erg wennen
en twijfel dus ook of ik m nog ga kopen
Klopt en van al die 'rapidly press button' dingen heb ik er bijna geen enkele gehaald. heb het spel na 60 uur uitgespeeld met 70 Achievementpoints. Nu opnieuw begonnen en characters e.d. aan het levelen, m'n mechat volledig uitgerust e.d. heb van alle characters nu minimaal 1 shadow op 99quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die 45 gamerpoints kunnen er meer zijn.
Het kuttige is alleen dat je langs achievements loopt zonder dat je het door hebt.
In het begin moet je bijvoorbeeld A tappen om een deur te sluiten, doe je dit niet snel genoeg dan krijg je kleine battles.
Lukt dit je wel snel genoeg dan krijg je een achievement.
Je kan het ook niet meer overdoen of wat dan ook, je moet alles gelijk mee pakken en dus weten.
Bijna onder alle A tap gevallen zit een achievement.
geen fucking idee!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:54 schreef beelz het volgende:
[..]
WTF waarom zijn de controls omgegooid dan... die waren bij SvR07 juist zo enorm fijn... Ach ik koop hem toch wel
Het is nog niet bekend of ie in Europa komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Ash het volgende:
Weet iemand wat de Europese release date is van Scene It? Lights, Camera, Action?![]()
[ afbeelding ]
De USA versie komt 6 november uit.
Play heeft hem voor 30 november staan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend of ie in Europa komt.
Ik wil 'm ook!
Nee komt door de kijkhoek die Halflife2 op je beeld zet. Tijdje terug nog wat van gelezen... Het komt erop neer dat sommige mensen last krijgen van dingen door die kijkhoek.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Fuck net wat ik 3 jaar geleden had.
koppijn tijdens Half life 2. komt volgens mij door al die flitsen van die vliegende camera's en die teleporteer machine.
Om het uur maar ff pauze nemen![]()
en bestaat die dinogame van Molyneux nog? B.C toch? lijkt me een vette game.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Maar mijn oude naam dus niet herbruiken? zeg maar meer een reset als het ware.
Scene Itquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Ash het volgende:
Weet iemand wat de Europese release date is van Scene It? Lights, Camera, Action?![]()
[ afbeelding ]
De USA versie komt 6 november uit.
Ik mis de schoen met de red ring of death erop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heelys Reveals Ugliest Game Shoe Ever
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope dat is volgens mij niet mogelijk..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Maar mijn oude naam dus niet herbruiken? zeg maar meer een reset als het ware.
Die leek mij idd al vet sinds die voor de Xbox 1 is aangekondigt, maar hij is nu in de koelkast gezet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:17 schreef Platina het volgende:
[..]
en bestaat die dinogame van Molyneux nog? B.C toch? lijkt me een vette game.
Lol.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik mis de schoen met de red ring of death erop.
Zwaar te verduren hé, als MS medewerkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lol.
Ja sorry, die RROD-grapjes komen nu wel mijn neus uit eigenlijk.
Kan er ook niks aan doen dat Microsoft van die kut machines op de markt brengen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lol.
Ja sorry, die RROD-grapjes komen nu wel mijn neus uit eigenlijk.
Het duurt bij jou maar een week, wat loop je dan te zeikenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat Microsoft van die kut machines op de markt brengen..
Kuttige is alleen dat de software erg goed is en je het toch bij een xbox houdt... qua hardware moet je toch echt bij de PS3 zijn.
Kijken of jij het leuk vind als je voor de 2de keer je xbox naar duitsland mag sturen voor een week.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heelys Reveals Ugliest Game Shoe Ever
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja dat heb ik nu ook.. Ben nu master en word echt helemaal gek af en toe.. Vooral bij die fucking cone race's .. AAAARGGGGquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
Ben PGR alweer zat! Een erg tof maar soms irritant spel![]()
Dit zal wel met patenten te maken hebben..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef beelz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel erg lelijk. Maar waarom zijn X en B van plek gewisseld? Spelen ze in Amerika anders ofzo?
Ik loop te zeiken omdat het al mijn 2de RRoD is en het gewoon klote hardware is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het duurt bij jou maar een week, wat loop je dan te zeikenEr zijn genoeg anderen die hun xboxen een heel stuk langer kwijt zijn geweest.
jij gamed teveel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik loop te zeiken omdat het al mijn 2de RRoD is en het gewoon klote hardware is.
En of ik het nou een week, maand of jaar kwijt ben.. het is gewoon irritant.
Vooral in deze periode waar om de week een nieuwe topgame uitkomt.
Haal ze dan op steel. Heeft totaal geen gevolgen voor de achievements uit de carreer mode.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:07 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Tja dat heb ik nu ook.. Ben nu master en word echt helemaal gek af en toe.. Vooral bij die fucking cone race's .. AAAARGGGG
ja want bij mijn U.S console zitten de knoppen gewoon normaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:10 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Dit zal wel met patenten te maken hebben..
Ik zit ook al aan mijn derde xdoos hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik loop te zeiken omdat het al mijn 2de RRoD is en het gewoon klote hardware is.
En of ik het nou een week, maand of jaar kwijt ben.. het is gewoon irritant.
Vooral in deze periode waar om de week een nieuwe topgame uitkomt.
Alleen bij de xbox is die wat groterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De risico dat er iets kapot gaat is er altijd.
De service is prima.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan mijn derde xdoos hoorWees gewoon blij dat Microsoft zo'n goede service heeft dat je vrij snel een nieuwe/andere hebt staan. De risico dat er iets kapot gaat is er altijd.
shit je bent me voor ik wou hem net postenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Anyway tijd voor iets 'lekkers' in plaats van het hardware fiasco:
Devil May Cry 4: Capcom Gamers' Day 07 Trailer HD
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
shit je bent me voor ik wou hem net posten
hij wel cool , komt in januari uit als goed is dan heb ik na mass effect nog wat te doenquote:
Usgh zo lelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef beelz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel erg lelijk. Maar waarom zijn X en B van plek gewisseld? Spelen ze in Amerika anders ofzo?
voor alle voetbal freaks hierquote:Demo: PES 2008 (North America)
Content: PES 2008 Demo
Price: Free
Availability: North America
Dash Text: [ESRB: RP (Rating Pending)] A stunningly real, breathtakingly beautiful football game! That's PES 2008! Download, play and tell your friends "This is My Game".
Size: 1.18 GB
Posted: Oct 19 2007, 02:15 AM by Major Nelson | with no comments
Filed under: Marketplace, Demo
quote:
quote:Pro Evolution Soccer demo op Live
Door Joni Philips op 21-09-2007
Op voetbalgebied is het al een lange tijd oorlog. FIFA heeft altijd al een voorsprong gehad op Pro Evolution Soccer qua verkoopcijfers, maar elk jaar wordt deze voorsprong kleiner. Haalt Pro Evolution FIFA dit jaar in?
Dat is momenteel niet geweten, maar Xbox 360 bezitters zullen wel een goed doordachte beslissing kunnen nemen voor het bepalen welke game de betere is. Er is namelijk al enige tijd een FIFA 08 demo beschikbaar en vandaag is daar een Pro Evolution Soccer 2008 demo bijgekomen. Direct gaan downloaden dus!
zal dan wel alleen op de europeese zijn geweest en niet op de USquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Uuh er was toch al een PES demo?
Hij heeft geen stuiterende onderbenen, dat zijn stuiptrekkingenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:37 schreef Fliepke het volgende:
Het grote probleem is, is dat al de gerefurbished 360's die je terug krijgt nog steeds dezelfde kwalen hebben. Langzaam worden er nieuwe(re) 360's teruggestuurd... Maar dit gaat erg geleidelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Demon heeft gewoon een punt. Moeten we nou dus verwachten dat je 360 het volgend jaar wéér begeeft? Ik bedoel 1 of 2 keer je console opsturen is prima, maar dan verwacht ik gewoon dat het probleem zich niet weer voor gaat doen. Er komen veel goede games uit de komende 8 maanden en dan heb ik verdomme geen trek om weer af te haken. Dit probleem had al opgelost moeten zijn, maar dat ze hier bijna twee jaar voor nodig hebben is triest![]()
is wel mogelijk ben ik achterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nope dat is volgens mij niet mogelijk..
Dus heb je nu 2 gold abbo's?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:44 schreef Platina het volgende:
[..]
is wel mogelijk ben ik achter
Kost je 8 euro om je huidige nick te veranderen, maar vervolgens kun je met een nieuwe tag je oude nick aannemen.
Heb ik dus gedaan![]()
En ga ik even gamenquote:Stemmen voor Mass Effect bekend
Om een game goed te beleven dienen onder andere de stemmen uit de game perfect te zijn, bij Mass Effect lijkt dit element helemaal goed te zitten.
Microsoft en BioWare kondigen vandaag aan dat Seth Green één van de stemmen zal verzorgen, te weten die van Joker. Seth Greens stem kennen we onder andere uit de serie Family Guy, verder heeft hij vele series en films achter zijn naam staan.
Andere namen die we in het spel zullen horen zijn Marina Sirtis (“Star Trek: The Next Generation”) als The Matriarch, Keith David (“Pitch Black,” “Crash”) als Captain David Anderson en Lance Henriksen (“Aliens,” “The Garden”) als Admiral Steven Hackett.
Heb 'm nog niet, maar zal 'm van de week wel gaan halen. Maar ik liep het spel te hypen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:26 schreef MMaRsu het volgende:
Cyberia heb jij Orange Box eigenlijk? Wie was die hier altijd zo aant hypen?
Cybje ik ben het hele weekend weg...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet, maar zal 'm van de week wel gaan halen. Maar ik liep het spel te hypen?![]()
Dat was toch echt Strolie hoor![]()
![]()
Trouwens...What Happened To That Boy?![]()
Cybje gaat nu het hele weekend in een hoekje huilen denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Cybje ik ben het hele weekend weg...![]()
Heb je nog meer pruts games? Ik zoek Test Dive Unlimited nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
En juist beter dat dit topic langzaam gaat! Dan kun je langer genieten van de TT.
Cars is best tof nogEn als ik hem uit hebt koopt Heintje hem
![]()
Hahaha the orange box dus?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
HL2 gekocht
Jammer dat ik nog op vakantie ben, ver van mijn 360.
Ach, kan ik naar het hoesje kijken.
Gisteren ook aan begonnen. Ben zo verrast. Nog nooit een Half Life game gespeeld,... laat staan 2 of de episodes,... echt in een woord geweldigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
HL2 gekocht
Jammer dat ik nog op vakantie ben, ver van mijn 360.
Ach, kan ik naar het hoesje kijken.
Test Drive = een goed spel hoor!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je nog meer pruts games? Ik zoek Test Dive Unlimited nog
quote:Mass Effect is goud
Mass Effect, de laatste game die BioWare als onafhankelijke ontwikkelaar heeft gemaakt, zal op 23 november in Nederland voor de Xbox 360 verschijnen. Voor volgende delen in de trilogie is Microsoft alvast in gesprek met BioWare en nieuwe uitgever Electronic Arts. Wij mogen ons echter eerst tientallen uren vermaken met het eerste deel.
Dit eerste deel is gisteren goud gegaan. Dat wil zeggen dat de game is afgewerkt en naar de drukker kan om zo naar consumenten over de gehele wereld verscheept te worden. Zoals gezegd kunnen wij op 23 november de game uit de rekken plukken.
20 days leftquote:Singleplayer maps van COD 4 bekend
Infinity Ward zal zich nog eens achter de oren krabben als ze een demo uitbrengen, in het geval van Call of Duty 4 brachten ze namelijk meer naar buiten dan enkel een demo.
Geïnteresseerden van de game storten zich op de tekstbestandjes en wisten al eerder alle wapens uit de multiplayer te onthullen. Hier stopt het echter niet, er werd namelijk nog een ontdekking gedaan: de maps uit de singleplayer. Het betreft de volgende:
- KillHouse
- Cargoship
- Coup
- BlackOut
- Armeda
- Bog_A
- Hunted
- AC130
- Bog_B
- Airlift
- Aftermath
- Village_Assault
- Scout Sniper
- Sniper Escape
- Village Defend
- Ambush
- ICBM
- Launch Facility A
- Launch Facility B
- Jeepride
- Airplane
Daar waar veel ontwikkelaars simpelweg de lippen op elkaar zouden houden kwam Infinity Ward met een grappige reactie: "Is er iets wat jullie NIET in de demo konden vinden?"
Kloptquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Test Drive = een goed spel hoor!
Het wordt elk jaar eerder.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
PES2008 nu te koop @ Bart Smit.
ps3/360 versie
geen grap
dat is mooi =D , nu hopen dat die ook regio vrij wordtquote:
Als je echt van serieus racen houdt zeker doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef Huskybe het volgende:
Iemand biedt Forza Motorsport 2 aan voor mijn Fight Night Round 3. Ben een beetje aan het twijfelen of ik het zou doen? Zouden jullie het wel doen?
Grappig dat ik dat pas om 5 uur lasquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
PES2008 nu te koop @ Bart Smit.
ps3/360 versie
geen grap
Cars uitgespeeldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft AQuila jullie allemaal aangestoken met het Cars virus ofzo?Tering wat is het hier akelig stil
![]()
Omdat hij zijn trial games niet tussen zijn normale games wilt hebben.. Dus nu moet hij met zijn nieuwe gold abbo alle achievements en games opnieuw halen en spelen en op die andere kan hij dan de trialgames proberen..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cars uitgespeeld![]()
En geloof het of niet maar Cars was nog redelijk tof![]()
@ Platina: WTF waarom heb je 2 aparte gamertags met gold![]()
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Omdat hij zijn trial games niet tussen zijn normale games wilt hebben.. Dus nu moet hij met zijn nieuwe gold abbo alle achievements en games opnieuw halen en spelen en op die andere kan hij dan de trialgames proberen..
Dankjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Nee, je moet the strip hebben....iets van Long strip ofzo...niet de boulevard iig.
zodra de race begint keer je om en zie je het casino links van je.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Omdat hij zijn trial games niet tussen zijn normale games wilt hebben.. Dus nu moet hij met zijn nieuwe gold abbo alle achievements en games opnieuw halen en spelen en op die andere kan hij dan de trialgames proberen..
nee , werk en bioshock zijn mijn excuusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft AQuila jullie allemaal aangestoken met het Cars virus ofzo?Tering wat is het hier akelig stil
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hij gaat nu naar Heintjequote:
Tractorkoeien Tipping was nog vrij lastig jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:22 schreef WolfsNL het volgende:
Achievements Cars
De achievements waren vast een hele uitdaging![]()
wordt oefenen danquote:Op zondag 21 oktober 2007 09:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HTdzAB-TLnA
de ziekigheid
ik wil ook
quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:04 schreef Platina het volgende:
en ik weet het ja, dat is best ernstig
maar ik heb geld teveel.
http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.phpquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:13 schreef Platina het volgende:
en heeft iemand misschien Flatout ergens goedkoop zien liggen?
ah, 25 euro maar, bedankt!quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php
t/m 31 oktober betaal je geen verzendkosten overigens
Hoe was het einde dan? Ik ga hem niet spelen dus je kunt het hier wel in spoiler tags neerzetten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:47 schreef DJ_ het volgende:
bioshock ook al weer uitgespeeld ( in 2 dagen)
denk wel dat ik hem nog een keer ga spelen en dit keer alle little sisters ga saven
het einde was wel zwaar teleurstellend zeg![]()
Vond het einde wel tof opzich maar erg kort!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:47 schreef DJ_ het volgende:
bioshock ook al weer uitgespeeld ( in 2 dagen)
denk wel dat ik hem nog een keer ga spelen en dit keer alle little sisters ga saven
het einde was wel zwaar teleurstellend zeg![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hoe was het einde dan? Ik ga hem niet spelen dus je kunt het hier wel in spoiler tags neerzetten.
Tnx.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
ja 3 min ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vond het einde wel tof opzich maar erg kort!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff als spoiler want misschien zijn er mensen die het spel nog willen gaan spelen een keer.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Heintje(hoe kon het ook anders) heeft Cars al van me gekochtquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
Hey laat mij Cars ff lenen dan, achievements![]()
veder hoerenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:05 schreef existenz het volgende:
Waar is Heintje hier gebleven trouwens?
Mis je hem?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:05 schreef existenz het volgende:
Waar is Heintje hier gebleven trouwens?
ik mis mass effectquote:
RTS is wel leuk alleen niet op een consolequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef DJ_ het volgende:
ook niet waar. ik haat rts en 13 dozijns shooters ( cod4 anyone ?
)
maar ik speel wel veel genres , als het spel mij aanspreekt kan het genre me niet veel schelen
tis niet zo dat ik bijvoorbeeld helemaal niet naar shooters kijk omdat ik die over het algemeen minder vind
maar er zijn erg weinig shooters die ik wel leuk vind
naar rts kijk ik dan weer niet behalve age of empires 3 vind ik er geen ruk aan
puzzle quest lijkt me wel aardig maar idd voor op de DS als je thuis niet kan gamenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
RTS is wel leuk alleen niet op een console![]()
ik moet Puzzle Quest hebben op de ds![]()
quote:
Eerste single player Halo 3 screenquote:Op 05-07-2007 @ 21:00 schreef pkwarts:
[Waarom dan die 10%? Niet helemaal je spel?]
Zover komt hij de single player door.
Je moet ff op het tab settings dacht ik bij je harde schijf kijken..quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:19 schreef linebear het volgende:
hoe kan ik de save game van halo 3 vewijderen ?!
Ik wil opnieuw beginnen in de solo campaign. Maar hij geeft alleen aan Resume![]()
Ik heb hem dit weekend gekocht en loop meteen een beetje vast (ja ben geen echte gamer, maar vind het wel vreselijk leuk)
De XBLA versie is goedkoper en beter dan de DS versie.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
puzzle quest lijkt me wel aardig maar idd voor op de DS als je thuis niet kan gamen
ik vind het geen spel op thuis op je 40" full HD scherm te spelen
terwijl je al dat andere moois kan spelen wat op de 360 komt
tis echt iets voor in het vliegtuig of op vakantie
Toen wisten we nog niet dat het er alleen zo goed uitzag als je screenshots maakt via de theaterquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Eerste single player Halo 3 screen
You whooped his ass![]()
Je kunt levels kiezen als je de optie 'campaign' kiest. Gewoon van daaruit opnieuw beginnen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:19 schreef linebear het volgende:
hoe kan ik de save game van halo 3 vewijderen ?!
Ik wil opnieuw beginnen in de solo campaign. Maar hij geeft alleen aan Resume![]()
Ik heb hem dit weekend gekocht en loop meteen een beetje vast (ja ben geen echte gamer, maar vind het wel vreselijk leuk)
makkelijk achievements , leuk ? ach voor een uurtje of 3 misschien dan heb je het ook wel weer gehadquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:31 schreef Gupje het volgende:
Is Cars gewoon makkelijke game om achievement of is het ook nog wel leuk om te spelen?
Kut game, maar omdat Aquila én het meest hier post én alleen kut games koopt lijken ze misschien leuk, is het nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:31 schreef Gupje het volgende:
Is Cars gewoon makkelijke game om achievement of is het ook nog wel leuk om te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |