gast als jij paddo's vreet dan wordt je helemaal gek van de beelden van je 360quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:09 schreef Koentje3 het volgende:
tvpBinnekort eerste ervaring xbox + paddos
ben benieuwt of ik er nog uit kom
![]()
haha weet ik ... heb al zon 5x gespaced op paddosquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gast als jij paddo's vreet dan wordt je helemaal gek van de beelden van je 360
en denk maar niet dat je ook maar enigsinds normaal kan spelen![]()
van alleen een joint wordt het soms al onmogelijk om achter de pc te zitten
of een spel te spelen
laat staan paddo's die zijn stukken zwaarder
probeer is naar windows media player te kijken terwijl je op paddo's aan het trippen bent .quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
haha weet ik ... heb al zon 5x gespaced op paddosvorige keer GTA gedaan op de pc.. Phoe dat was geen aanrader.. werd facking aggresief ervan
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Aquila heeft wel de best TT´s de laaste tijd.
hopelijk ben je net zo goed met onhandige tekeningen lezen als met pgr4quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
@ Exi ik was naar de Ikeaanders was het je niet gelukt
![]()
PGR blijft echt vet sta nu 12de op die ranking maar moet nog aardig wat racen om op 1 te komen![]()
Soms ben ik wel bang dat die vastloopt ja! 1 keer gehad al weerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben jullie tijdens PGR4 ook dat de drive van de 360 soms wel erg vreemde geluiden maakt?
Overigens is mijn PGR4 NTSC/J en hij doet het. Dit zou dus betekenen dat de Xbox 360 in Europa ook games met NTSC/J kan afspelen
prg4 is regio vrij dus ja , qua beeld weergave maakt het niet want je 360 geeft gewoon pal signaal door ( mocht je geen HDtv hebben ) hij gaat niet in eens spontaan ntsc uitsturen omdat je disc ntsc isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben jullie tijdens PGR4 ook dat de drive van de 360 soms wel erg vreemde geluiden maakt?
Overigens is mijn PGR4 NTSC/J en hij doet het. Dit zou dus betekenen dat de Xbox 360 in Europa ook games met NTSC/J kan afspelen
Gratisquote:
ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Meer mensen die dat gratis acrade spelletje hebben gedownload van de US account?
Dat je met een Toyota Yaris muntjes moet pakken enz! Echt gaar![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Als je een 360 hebt en de orange box, stop dan please met gamen
Als je een 360 hebt maar geen orange box, stop dan please met gamen
Ik ga geen Orange Box kopen als ik HL2 en ep 1 al gespeeld hebquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Echt irritant hoe jij games aan mensen opdringt als jij iets goed vindquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga hem ook niet halen. Heb Half Life 2 al op pc. Voor dat geld kan ik ook een ander leuk spel kopenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Raam is een eitje, ook op Insanequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:50 schreef Koning-Afwas het volgende:
Zodra mn box weer terug is uit Duitsland moet ik ook maar eens de oranje doos gaan halen.
Keb Half-Life 2 op mn pc geprobeerd een tijd terug maar dat was blijkbaar niet een aanrader met mijn specs.
Ben wel een beetje bang dat de oranje doos een tijdje stof gaat happen want ik moet Gears of War nog steeds op insane klaren en van wat ik gehoord heb ik Raam op dat niveau echt niet te doen, kan leuk worden.
Ik ga hem ook niet halenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
De demo is van 1200 punten naar 800 punten gezakt, koop nu de demo en koop de rest van het spel er tegen betaling bijquote:Lumines Live Price Drop
Just a quick note to let you know that as of today Lumines Live! is now 800 points. Lumines Live! is available in all Xbox LIVE regions at the new price.
Thanks to everyone who sent me messages as a reminder!
Posted: Oct 17 2007, 01:58 PM by Major Nelson | with no comments
ik wist wel dat er over jouw smaak niet te twisten vielquote:
Ik eis perfectie en daar kan de Orange Box helaas net niet aan voldoen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wist wel dat er over jouw smaak niet te twisten viel![]()
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik eis perfectie en daar kan de Orange Box helaas net niet aan voldoen!
![]()
Shadowrunquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Echt irritant hoe jij games aan mensen opdringt als jij iets goed vindiedere fucking keer weer.
Als mensen die game niet willen, laat ze dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |