En nu professioneel advies graagquote:
Zie de editquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu professioneel advies graag
je bent toch bioloog?
Van ijsjes word je dik, maar dat is vet = lelijk = flubberkont enz... Gespierde kont daarentegen isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef yvonne het volgende:
Kan iemand hier ook even posten dat je van ijsjes idd dik wordt, MAAR DAT DAT NIET DE "DIKHEID" is die ze nodig heeft?
Ik word gestoord hier, echt!
Zo'n lichaam heb ik al en ben dus absoluut niet dik. Ik word ook nooit dik van ijsjes, ik kom bijna nooit aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Van ijsjes word je dik, maar dat is vet = lelijk = flubberkont enz... Gespierde kont daarentegen is
Ik ben nog op zoek naar een voorbeeld
Edit: Gevonden
[ afbeelding ]
Wat voor sport gaat ze doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:05 schreef yvonne het volgende:
Mooi, echter! Dat sporten is er nu, met een eigen program
Anders kun je eventueel proberen om dik te worden door veel bier te drinken, dat heeft bij je moeder ook geholpen.quote:
Het moet meer zoiets wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Van ijsjes word je dik, maar dat is vet = lelijk = flubberkont enz... Gespierde kont daarentegen is
Ik ben nog op zoek naar een voorbeeld
Edit: Gevonden
[ afbeelding ]
Nee voor een beroepskeuzequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom 'moet' je eigenlijk meer spiermassa krijgen? Heb je ondergewicht? Voor de lol of de mooi?
Sporten is het antwoord, en goed gezond eten, supplementen zijn niet eens echt nodig, tenzij je voor een bodybuilder formaat gaat, maar dat lijkt me niet he![]()
Dit ja... Koolhydraten en Eiwittenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je hebt gezond dik en je hebt ongezond dik,
Gezond dik: spieren , vlees.
Ongezond dik: Vet , siliconen.
Hoe wordt je gezond dik/stevig:
Sporten, veel sporten.
Na het sporten: Vlees, of voedings suplement Whey.
Melk drinken en andere zuivels zijn ook goed.
Zolang er maar eitwitten in zitten.
Ongezond:
Op Fok! zitten de hele dag, veel chips en hamburgers terwijl je niet beweegt waardoor het vet niet verbrand maar zich ophoopt.
Deze dikheid zie je ook veel meer omdat je een soort walvisje wordt.
Mevrouw wil bij de marine?quote:
Deze beter??quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo'n lichaam heb ik al en ben dus absoluut niet dik. Ik word ook nooit dik van ijsjes, ik kom bijna nooit aan.
Hoewel ik nu echt aan moet komen, en nu train ik wel.. Maar met de juiste voeding kom je er veel sneller.. Maarja. wat is de juiste voeding?En véél ook.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:22 schreef yvonne het volgende:
Wat is er dan waar van die verhalen van veel macaroni/pasta's?
Mooi zo, de marine staat nou niet bekend om zijn vrouwvriendelijkheidquote:
Oud genoeg om te solliciteren iigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Macaroni / pasta met kaas ja![]()
Anyways ze wil dus bij de landmacht,
Hoe oud is ze en weet ze al welke functie ze wil gaan doen,
dit zou helpen namelijk bij een goed advies.
De landmacht en de luchtmacht ook niet zo zeer hoor..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo, de marine staat nou niet bekend om zijn vrouwvriendelijkheid.
De marine is alleen nog een tikkeltje ergerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
De landmacht en de luchmacht ook niet zo zeer hoor..
Lucht mobiel is cluster 4quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oud genoeg om te solliciteren iig
Ze heeft iig al een boekje meegkregen met een trainings schema, liefst luchtmobiele brigade hoogste cluster.
Lengte zat dus goed, gewicht ( nog) niet,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Lucht mobiel is cluster 4
Minimum lengte: 165 cm
Minimum gewicht: 65 kg
Er zitten trouwens 8 vrouwen bij de luchtmobiele brigade las ik.
Succes aan je dochter , its gonna be freakin rough![]()
Ik ben langer dan 1.65 en weeg nu rond de 63, dus zal nog wel aan moeten komen. (Liefst rond de 70 kg) Dus ik hoop echt dat het lukt, anders zal ik iets moeten doen met een lagere cluster.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ik heb de whey, creatine en weightgainer er uit gehaalt, maar hiermee heb je een behoorlijk gezond dieet hebt waar je in redelijk korte tijd wel wat kilo's van aankomt. Het is wel de bedoeling erbij te trainen uiteraard.quote:onbijt; 6 snee brood (donker volkorn)
beleg 2 met pindakaas
4 met ei twee met dooier 4 zonder dooier
1 ltr magere yovhurt +2 bananen
maaltijd 2
circa 3 uur later; 6 snee brood
beleg 100 gram kipfilet
maaltijd 3
2 1/2 uur later; 4 snee brood
beleg 6 ei eiwiten 2 eet lepels lijnzaadolie
dit klutsen en bakken in olijf olie
maaltijd 4
voor de training; 50 gram havermout
direct na training 3/4 ltr vruchtensap met exstra druiven suiker
maaltijd 5
na training; aard +groenten of pasta/rijst
vlees kipfilet of biefstuk of kabeljauw filet
maaltijd 6
zie maaltijd 4
Ik heb de whey, creatine en weightgainer er uit gehaalt, maar hiermee heb je een behoorlijk gezond dieet hebt waar je in redelijk korte tijd wel wat kilo's van aankomt. Het is wel de bedoeling erbij te trainen uiteraard.quote:onbijt; 6 snee brood (donker volkorn)
beleg 2 met pindakaas
4 met ei twee met dooier 4 zonder dooier
1 ltr magere yovhurt +2 bananen
maaltijd 2
circa 3 uur later; 6 snee brood
beleg 100 gram kipfilet
maaltijd 3
2 1/2 uur later; 4 snee brood
beleg 6 ei eiwiten 2 eet lepels lijnzaadolie
dit klutsen en bakken in olijf olie
maaltijd 4
voor de training; 50 gram havermout
direct na training 3/4 ltr vruchtensap met exstra druiven suiker
maaltijd 5
na training; aard +groenten of pasta/rijst
vlees kipfilet of biefstuk of kabeljauw filet
maaltijd 6
zie maaltijd 4
Dat is cardioquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:49 schreef Empathologica het volgende:
Fitness is vaak juist om conditie te verbeteren (toch?), als je lopen/fietsen/crosstraining/roeien enzo bedoelt.
Ik ben in een paar weken flink wat spieren aangekomen, en vet kwijt geraakt, met simpel weg 2 keer per week een goed krachttrainingsschema te volgen, 3 apparaten voor de benen, 3 voor de armen, 2 voor de buik en daarnaast conditietraining.
En goed eten natuurlijk ^^
Oe! Dank je! Ik geef het ff door.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:33 schreef Bob-B het volgende:
Ah, voor het IKS! Voor mij ook alweer bijna 3 jaar geleden. Ja daar zijn ze nogal op gewicht :S. Let er wel op dat ze niet teveel fitnessed, ja daar krijg je spieren van en ja daar wordt je zwaar van, maar je wordt er ook traag en lomp van. Vergeet niet af en toe in de week hard te lopen of te fietsen, anders zit ze straks daar op die fiets en komt ze niet vooruit. Als ze de keuring nog moet doen kan ze me ff pm'en, kan ik er precies vertellen wat ze kan verwachten.
Ga naar een lokale fitnessshop en koop weightgainers. Mijn buurjongen heeft dat toentertijd ook gedaan (moest 10 kilo aankomen) en dat werkt goed.quote:
Zolang ik een papiertje heb voor Taakspecifieke fitheid voor kaderleden (landmacht) denk ik best dat ik in staat ben om zinnige dingen te boeren. Ook omdat ik zelf sportschema's heb van sportartsen, fysiologen en dietisten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:51 schreef Étoile het volgende:
Misschien idd verstandiger om dit bij een (goede) sportschool of dietist te vragen? Die kunnen dan een schema maken wat op haar lichaam, leeftijd, huidige conditie en doel toegespitst is. Iedereen kan hier wel van alles roepen wat ongetwijfeld (deels) klopt, maar als ze dit serieus wil zou ik het ook serieus aanpakken. Dingen als hoeveelheid en zwaarte van sport, opname van vitamines, beste manier van aankomen, juiste trainingsschema's etc. zijn zo persoonsafhankelijk.
Ja, maar als je niet op Miss Honey wilt gaan lijken zou ik het niet op de manier doen die jij nu beschrijft.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:05 schreef Brechtje het volgende:
Op de fitness zeggen ze juist dat ik erg veel en goed moet eten en daarna moet trainen om echte spiermasse te kweken, dan kom ik ook sneller aan..
Neehee, het moet niet snel, maar geledielijk aan. Je lichaam moet wennen aan jouw nieuwe leefstijl en dat moet geleidelijk aan anders wordt je alsnog Jabba de Hut.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hoewel ik nu echt aan moet komen, en nu train ik wel.. Maar met de juiste voeding kom je er veel sneller.. Maarja. wat is de juiste voeding?En véél ook.
Ik ken er al minstens 4.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
En ondertussen de Taliban die met scherp schiet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
In the middle of nowhere met je buddy eten bereiden is ook gezellig hoor ^^
En raken zijn ze niet echt goed inquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
En ondertussen de Taliban die met scherp schiet.
Geef mij maar een liftvakantie naar Zuid-Frankrijk. Met stokbrood en lavachequirit.![]()
Nou, dát lucht opquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En raken zijn ze niet echt goed in
Well good for you. Jij bent niet representatief voor de rest van fok! die hier zijn advies komt geven en juist jij zou moeten weten dat een sportadvies afhangt van de specifieke situatie van een persoon. Conditie en gezonde dieetmogelijkheden zijn niet 123 op afstand beoordelen. Ik zeg niet dat hier geen zinnige algemeen geldende adviezen worden gegeven, maar ziet dat in dit topic al heel uiteenlopende adviezen gegeven worden en imo is een forum voor zulke vrij intensieve doelstellingen waarschijnlijk niet de meest geschikte informatiebron.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zolang ik een papiertje heb voor Taakspecifieke fitheid voor kaderleden (landmacht) denk ik best dat ik in staat ben om zinnige dingen te boeren. Ook omdat ik zelf sportschema's heb van sportartsen, fysiologen en dietisten.
Bij de opleiding die ze nu volgt gaat ze ook voedingsleer krijgen, hoe en wat te eten om te groeien, komt wel goedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]! Zeurt ze nog om supplementen of is die fase voorbij?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij de opleiding die ze nu volgt gaat ze ook voedingsleer krijgen, hoe en wat te eten om te groeien, komt wel goedIk heb alleen zo'n pot voor sporters aangeschaft met aanvullende mineralen voor ná het sporten.
Omdat ook ik zwichtte voor de marketing en promotie van deze nonsensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]waarom nou niet gewoon een tros bananen of een doos evergreens...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ook ik zwichtte voor de marketing en promotie van deze nonsens![]()
Zal ik hem dan maar plaatsen:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo'n lichaam heb ik al en ben dus absoluut niet dik. Ik word ook nooit dik van ijsjes, ik kom bijna nooit aan.
Dit is een hele goede tip voor het eten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:19 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Dit ja... Koolhydraten en Eiwitten![]()
Ik haal mijn eiwitten voornamelijk uit kwark, kip en whey shakes. Koolhydraten haal ik voornamelijk uit rijst, pasta, bananen etc.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:22 schreef yvonne het volgende:
Wat is er dan waar van die verhalen van veel macaroni/pasta's?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, eigenlijk is het heel simpel: veel trainen, veel koolhydraten, veel eiwitten, veel groente en fruit. Een lichaam dat veel traint heeft namelijk ook veel mineralen en vitamines nodig.
Het nemen van drie zuivelproducten per dag is meer dan genoeg voor een pittig sportdieet. Voor alles geld, van teveel wordt je te dik, ook voor eiwitten. Pas als je minstens vier uur per dag vollop krachttraining doet (bodybuilding) doet, dan heb je meer nodig (supplementen). Dat is vrijwel onmogelijk, tenzij je er je werk van maakt.quote:Op zondag 4 november 2007 17:58 schreef SHE het volgende:
Om een goed gain dieet samen te stellen moet ze haar exacte gewicht weten; haar lengte etc.
Zomaar een bulkdieet van internet plukken gaat nergens over en is bovendien ongezond. Een vrouw moet heel anders ' bulken ' dan een man moet.
Overigens heeft je dochter wel gelijk vwb de kwarkDie moet ze inderdaad heel veel en heel vaak.
Het enige waar je van gaat groeien is training, eiwitten ( hoogwaardige biologische ) en slaap; veel slaap.
Bodybuilders en andere sporten waar een gigantisch kadaver je profijt geeft? (Lees ijshockey, american football, worstelen)quote:Op zondag 4 november 2007 20:31 schreef SHE het volgende:
Als je dagelijks traint; mag je je eiwitten aardig omhoog gooien hoor, ik moet de eerst nog tegenkomen die er dik van is geworden. Kwark is voedzaam, vetvrij en het vult geweldig. Prima om als bron voor je eiwitten te grbuiken.
4 uur krachttraining per dag? Wie doet dat ??Als jij een beetje verstand hebt van sporten, zoals je beweert, dan weet je dat 4 uur KT per dag nergens op slaat.
Net zoals appelstroop. Voordat je dingen gaat gillen, probeer dan op z'n minst eens google aan te zwengelen op bijvoorbeeld een combinatie van "Vruchtenhagel en dieet" of "Vruchtenhagel gezond eten" en je krijgt zat rotzooi. Speciaal voor mevrouw ik weet het beter even random iets gepakt.quote:Dik word je trouwens van die vruchtenhagel die jij in je schema hebt opgenomen; volop suiker en geen voedingswaarde.
En voordat je reageert:quote:Zoet beleg:
Wie liever zoet eet, heeft ook volop keus. Honing, (halva)jam, (appel)stroop en vruchtenhagel leveren geen vet en leveren hierdoor minder calorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Bob-B op 04-11-2007 23:27:02 ]
Vooruit dan: ijs = inderdaad vet en koolhydraten maar:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef yvonne het volgende:
Kan iemand hier ook even posten dat je van ijsjes idd dik wordt, MAAR DAT DAT NIET DE "DIKHEID" is die ze nodig heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |