En nu professioneel advies graagquote:
Zie de editquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu professioneel advies graag
je bent toch bioloog?
Van ijsjes word je dik, maar dat is vet = lelijk = flubberkont enz... Gespierde kont daarentegen isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef yvonne het volgende:
Kan iemand hier ook even posten dat je van ijsjes idd dik wordt, MAAR DAT DAT NIET DE "DIKHEID" is die ze nodig heeft?
Ik word gestoord hier, echt!
Zo'n lichaam heb ik al en ben dus absoluut niet dik. Ik word ook nooit dik van ijsjes, ik kom bijna nooit aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Van ijsjes word je dik, maar dat is vet = lelijk = flubberkont enz... Gespierde kont daarentegen is
Ik ben nog op zoek naar een voorbeeld
Edit: Gevonden
[ afbeelding ]
Wat voor sport gaat ze doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:05 schreef yvonne het volgende:
Mooi, echter! Dat sporten is er nu, met een eigen program
Anders kun je eventueel proberen om dik te worden door veel bier te drinken, dat heeft bij je moeder ook geholpen.quote:
Het moet meer zoiets wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Van ijsjes word je dik, maar dat is vet = lelijk = flubberkont enz... Gespierde kont daarentegen is
Ik ben nog op zoek naar een voorbeeld
Edit: Gevonden
[ afbeelding ]
Nee voor een beroepskeuzequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom 'moet' je eigenlijk meer spiermassa krijgen? Heb je ondergewicht? Voor de lol of de mooi?
Sporten is het antwoord, en goed gezond eten, supplementen zijn niet eens echt nodig, tenzij je voor een bodybuilder formaat gaat, maar dat lijkt me niet he![]()
Dit ja... Koolhydraten en Eiwittenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je hebt gezond dik en je hebt ongezond dik,
Gezond dik: spieren , vlees.
Ongezond dik: Vet , siliconen.
Hoe wordt je gezond dik/stevig:
Sporten, veel sporten.
Na het sporten: Vlees, of voedings suplement Whey.
Melk drinken en andere zuivels zijn ook goed.
Zolang er maar eitwitten in zitten.
Ongezond:
Op Fok! zitten de hele dag, veel chips en hamburgers terwijl je niet beweegt waardoor het vet niet verbrand maar zich ophoopt.
Deze dikheid zie je ook veel meer omdat je een soort walvisje wordt.
Mevrouw wil bij de marine?quote:
Deze beter??quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo'n lichaam heb ik al en ben dus absoluut niet dik. Ik word ook nooit dik van ijsjes, ik kom bijna nooit aan.
Hoewel ik nu echt aan moet komen, en nu train ik wel.. Maar met de juiste voeding kom je er veel sneller.. Maarja. wat is de juiste voeding?En véél ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |