Sterk - erg sterk .................. ruikendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:19 schreef Rib-i het volgende:
Voor wie op vakantie gaat en zijn/haar geld veilig wil opbergen
[afbeelding]
eventueel met stank
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Bazziek demonstreert hier de airbag-jas, samen met een legging.
[afbeelding]
Na 3 uur proberen om een donut uit zijn binnenzak te halen.
Basically, a car prity much jump in front of me
Ze zijn wel beter, maar ze presenteren de jas wel slechtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind deze toch wel ietsie beter hoor:
Wie heeft er trouwens zitten spelen met de trein wagentjes uit de OP?
En knetter brakke FOKquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:59 schreef nicomart het volgende:
knetterkutweer
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
Net eerste zelfstandige rit met een auto406 is toch best wat groter dan een golfje, wat niks mis mee is tot dat ik ging inparkeren
kan natuurlijk ook aan jou liggen hèquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Kevjan het volgende:
Vandaag m'n 4de telefoon van de zaak gekregen...
En maar volhouden dat Nokia's betrouwbaar zijn.
Kan naturlijk ook aan jou liggen hèquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Kevjan het volgende:
Deze dame kan er echter ook (n)iets vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
Net eerste zelfstandige rit met een auto406 is toch best wat groter dan een golfje, wat niks mis mee is tot dat ik ging inparkeren
Mn pa heeft ook al aardig wat nokia's geslooptquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Kevjan het volgende:
Baas boven baasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Deze dame kan er echter ook (n)iets van
disclaimer
ja ja, ik weet dat het een filmpje van dik 8 minuten is - maar wel humor
Tuurlijk... Zo'n telefoon valt best wel eens een keertjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kan naturlijk ook aan jou liggen hè
mijn N73 doet het prima, al 4 maanden erg blij met dat ding.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:55 schreef Kevjan het volgende:
Die parkeer filmpjes zijn best vermakelijk
Even door een smal poortje![]()
Even 3x een auto rammen
Even slagboompje openen
Waarom kijk je daar naar?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef -XX- het volgende:
Haha, wat een kerel, ehmz vrouw..kerel.![]()
Maar het nummer blijft leuk.![]()
Moeizaam, moeizaam.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:19 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Zet die Daytona nog maar even uit je hoofd
Haha, dat nummer ging ik even googele.quote:
Wat ben je ook een malloot hé.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:45 schreef BazzieK het volgende:
.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij had anders wel een punt...
quote:
Tnx all.quote:
Duidelijk niet bestand tegen anaal inbrengen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Kevjan het volgende:
Damn, das zeker wel kut, dus je bent helemaal nooit ergens geweest anders dan stilgestaan om vervolgens terug te rijdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
Sorry voor de afwezigheid, WB was in Belgie. In de rij bij de wegafsluiting op de A1/E19.![]()
Van 12.45 tot en met 18.10 nagenoeg stil gestaan.
Totaal iets van tien kilometer in meer dan vijf uur.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus na die vijf uur was het de eerste afslag weer terug naar Nederland.![]()
Pimber bedankt voor het vermaak over de SMS.![]()
Het was dat ik een bijna lege accu had, anders had ik graag de mop over die Marokaan bij de kassa reply gegeven.![]()
Compleet nergens geweest idd. Had grootste plannen voor die vakbeurs in Brussel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:42 schreef worldpimber het volgende:
Damn, das zeker wel kut, dus je bent helemaal nooit ergens geweest anders dan stilgestaan om vervolgens terug te rijden![]()
![]()
5+ uur stil gestaan, nog schijtende mensen in de berm tegengekomen
?
Ik hoorde vanavond van FS dat een vriendin van haar nog aan het lossen was in de haven van Antwerpen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:07 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, de tacho tikt door heH![]()
Sowieso is parkeren en slapen voor chauffeurs vaak prutswerk, moet je 's nachts eens proberen.![]()
quote:
FS heeft vriendinnen die chauffeur zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hoorde vanavond van FS dat een vriendin van haar nog aan het lossen was in de haven van Antwerpen.
Die komt zo ongeveer nu pas terug.![]()
wat vind je van vrouwlijke vrachtwagenchauffeurs?![]()
![]()
![]()
Je richt je liever op mannen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
FS heeft vriendinnen die chauffeur zijn![]()
?
Maarjeh, niet echt interessant die vrouwen. Uiterlijke verzorging gaat er meestal wel op achteruit in zo'n vrachtagen, en laat dat nou net wat zijn waar vrouwen niet zonder mee kunnen![]()
Niet dat ik me op vrouwen richt ofzo.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:07 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, de tacho tikt door heH
Sowieso is parkeren en slapen voor chauffeurs vaak prutswerk, moet je 's nachts eens proberen.![]()
Vreemd gevoel linkeroog met chocola eten
Hej WB, kan je je vriendin ff deze vraag voorleggen? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:07 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, de tacho tikt door heH
Vreemd gevoel linkeroog met chocola eten
Hej WB, kan je je vriendin ff deze vraag voorleggen? [ afbeelding ]
Nee, waarschijnlijk in spiegelbeeld - zijn linker oog dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Heeft Hicham hetzelfde an zijn rechteroog?
En d'r laatste vriend. Onbetrouwbare lui.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:42 schreef worldpimber het volgende:
FS heeft vriendinnen die chauffeur zijn![]()
?
Vrouwen maken zich toch gewoon op via de binnenspiegel?quote:Maarjeh, niet echt interessant die vrouwen. Uiterlijke verzorging gaat er meestal wel op achteruit in zo'n vrachtagen, en laat dat nou net wat zijn waar vrouwen niet zonder mee kunnen![]()
quote:Niet dat ik me op vrouwen richt ofzo.
Misschien heeft Pimber meer last gehad van lichamelijk geweld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:43 schreef koffiekoekje het volgende:![]()
Spiegelbeeld van links is rechtsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk in spiegelbeeld - zijn linker oog dus
En alle organen kunnen gespiegeld zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien heeft Pimber meer last gehad van lichamelijk geweld.![]()
Overigens is het iris het enige (uiterlijke)lichaamsdeel van een één eiige tweeling wat niet identiek is.![]()
[ afbeelding ]
Inzet: Iris ten Katen.![]()
![]()
ja ja, het is nog vroegquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spiegelbeeld van links is rechts![]()
Rechts is, waar de duim links zitTer controle; kijk naar je hand met de vingertoppen naar beven gericht. Hierbij houd je de zijde waar de knokkels zitten naar je gezicht
ter illustratie:
[ afbeelding ]
quote:
Zo'n watertankje heb ik nu ook gekochtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:11 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren wel leuke dingen gezien van die chauffeurs, lekker thee zetten aan de zijkant van de truck etc.
Watertankje naast de kabine, en gewoon alleen vastgezet met een elastiekje.
Volgens mij zijn onze vingerafdrukken ook niet gelijkquote:Overigens is het iris het enige (uiterlijke)lichaamsdeel van een één eiige tweeling wat niet identiek is.![]()
quote:
Ik zal het hem even vragen, heb deze vreemde aandoening namelijk nog niet gemeld... gezien ik dacht dat de response groter zou zijn op een druk bezocht Lifestyleforumquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:43 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja ja, het is nog vroeg
ben nog niet wakker
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Een hartchirurg komt te overlijden.
De familie laat een groot hart van bloemen maken, waar de kist moet doorglijden op het einde van de plechtigheid in de kerk.
Tijdens de dienst nemen de aanwezigen in stilte afscheid van hun geliefde chirurg.
Het bloemenhart opent zich, de kist glijdt langzaam erdoor, waarna het bloemenhart zich sereen sluit.
Op dat moment begint een der aanwezigen luidop te lachen. Geïrriteerd vraagt de priester: "Waarom lacht u eigenlijk?"
Lacher: "Ik denk nu al aan mijn eigen begrafenis..."
Priester: "Hoezo?"
Lacher: "Euh. Ik ben gynaecoloog!"lame...
Lol.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Een hartchirurg komt te overlijden.
De familie laat een groot hart van bloemen maken, waar de kist moet doorglijden op het einde van de plechtigheid in de kerk.
Tijdens de dienst nemen de aanwezigen in stilte afscheid van hun geliefde chirurg.
Het bloemenhart opent zich, de kist glijdt langzaam erdoor, waarna het bloemenhart zich sereen sluit.
Op dat moment begint een der aanwezigen luidop te lachen. Geïrriteerd vraagt de priester: "Waarom lacht u eigenlijk?"
Lacher: "Ik denk nu al aan mijn eigen begrafenis..."
Priester: "Hoezo?"
Lacher: "Euh. Ik ben gynaecoloog!"lame...
quote:
Dat ding komt rechtstreeks uit de space agequote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lol.
Weer even mijn shopdrang ge-uit op me szr.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die mini SZRquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:14 schreef -XX- het volgende:
Lol.
![]()
[ afbeelding ]
Hoppa - nummer 5 die ik kenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:19 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend hopelijk naar een motor kijken. Kan dit weekend wel wat afleiding gebruiken (break met de vriendin na 4 jaar).
Eujzzquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:19 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend hopelijk naar een motor kijken. Kan dit weekend wel wat afleiding gebruiken (break met de vriendin na 4 jaar).
Nice, alleen die uitlaat he.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:14 schreef -XX- het volgende:
![]()
Wat Koffiekoekje zegt, de markt is groot.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:19 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend hopelijk naar een motor kijken. Kan dit weekend wel wat afleiding gebruiken
(break met de vriendin na 4 jaar).
Verdekte BWT post.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef bvvt het volgende:
Hoppa - nummer 5 die ik ken
Gaat goed de afgelopen 2 weken![]()
ik had wat gemist zie ikquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:59 schreef worldpimber het volgende:
Vanaf nu elk weekend rijden, kan toch niet meeten
Thxquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoppa - nummer 5 die ik ken
Gaat goed de afgelopen 2 weken![]()
naar wat wil je kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:20 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend idd kijken of ik een demo kan losweken bij de dealer.
Een grotere sportmotor (black bird formaat) of een grote naked (xjr1300)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
naar wat wil je kijken
--> proefritmeet![]()
hmmm, indeedquote:
Welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:42 schreef bvvt het volgende:
hmmm, indeed![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door bvvt op 18-10-2007 20:50 ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dez te eerder we een rondje Ringh kunnen doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waren die niet wat pittiger?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
Mn motor is voor het eerst serieus smerig gewordenZag een mooi bospad op weg naar de dealer en kon de verleiding niet weerstaan
. Hijs flink dirty geworden maar wel lol gehad
![]()
Mn motor moet ook nog aan gebeund worden was iets met de CANbus ofzo, iig die kabels met meerdere signalen erdoor.... bijv voor het remlicht en knippers 1 kabel....
Volgende week woensdag motor afgeven, zaterdag weer ophalen. Krijg die tijd een 625'je mee, duurt zolang omdat hij vrijdag pas tijd heeft maar ik hem alleen woensdag kan brengen
![]()
![]()
![]()
Ach 625 kan ook leuk zijn denk ik![]()
[ afbeelding ]
quote:
bvvt is 1 van de 5quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:48 schreef worldpimber het volgende:
Ik wilde al opperen of er een 6de aankwam.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
bvvt is 1 van de 5
ook een time-out we praten in ieder geval
Wreed.quote:[quote]Op donderdag 18 oktober 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
Mn motor is voor het eerst serieus smerig gewordenZag een mooi bospad op weg naar de dealer en kon de verleiding niet weerstaan
. Hijs flink dirty geworden maar wel lol gehad
![]()
Mn motor moet ook nog aan gebeund worden was iets met de CANbus ofzo, iig die kabels met meerdere signalen erdoor.... bijv voor het remlicht en knippers 1 kabel....
Volgende week woensdag motor afgeven, zaterdag weer ophalen. Krijg die tijd een 625'je mee, duurt zolang omdat hij vrijdag pas tijd heeft maar ik hem alleen woensdag kan brengen
![]()
![]()
![]()
Ach 625 kan ook leuk zijn denk ik![]()
[ afbeelding ]
Hmm...minder meéénn!!..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
bvvt is 1 van de 5
Ja hoor Nee, zie je daar zondag wel want ik verdwaal toch wel onderweg, alwaar ik je goed en nuttig advies ga geven en anders weet ik nog geen kut van motoren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand zaterdag/zondag zin om mee naar Emmeloord te gaan (motor kijken)?
Volgens mij is het niet verantwoord dat jij nog op een motor rijdtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wreed.![]()
Whaha.
Rijdt ik net weg in het pikke donker!!...
Licht aan; CHECK!!..
Na wat auto's gepasseerd te hebben en bijna bij m'n thuisfront gearriveerd...valt het me op dat zoveel auto's aan het seinen zijn.
Wtf...En waarom heb ik zo weinig zicht, is me licht soms stuk.
![]()
?
Ik kijk naar me schakelaartje van me licht...
EHhhh...uit?![]()
Het waren vast spookjes onderweg ofzo.![]()
![]()
[..]
Hmm...minder meéénn!!..
![]()
Hmm..nu begint er wat te branden, dat verklaard ook ioh z'n vreemde post buien.![]()
Kras eens niet door doedelzak.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja hoor Nee, zie je daar zondag wel want ik verdwaal toch wel onderweg, alwaar ik je goed en nuttig advies ga geven en anders weet ik nog geen kut van motoren.![]()
Pittiger dan?quote:
Is het ook niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet verantwoord dat jij nog op een motor rijdt,
je rijdt iig doorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Is het ook niet.![]()
Ik dacht eerst nog dat er een wout achter me aan zat.aangezien ik wel wat te hard ging.
Want die auto ging me nog achterna zo rond 150. En maar knipperen met zijn groot licht!!..
Je spaced `m gek!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:39 schreef Snelwagen het volgende:
WTF! Die post was toch echt dubbel![]()
Of ben ik nou aant spacen, wat goed mogelijk is![]()
`S avonds kan dat ook wel.quote:
Baksteen, de rest is geschiedenis!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je spaced `m gek!
Not only you!!!!!!!!!!!!!
![]()
Wilde zwijnenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
`S avonds kan dat ook wel.![]()
Geen tot weinig medeverkeer. Heerlijk.
Alleen last van overstekende hazen, vossen of varkens!
Uiteraard.quote:
Gastt, wel hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Baksteen, de rest is geschiedenis!Hondje uitlaten, en mn nieuwe
copic
sketch markers uitproberen
, of toch maar slapen
![]()
Bij mij is het de 2e time-out. en wat mij betreft de laatste.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
bvvt is 1 van de 5
Ehhh jij!!,....Bazzie???? wat is z'n wachtwoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:07 schreef worldpimber het volgende:
Pff, voor mijn doen vanochtend erg vroeg opgestaan ... dus ik ga d'r weer in liggen tot een uur of 12![]()
Morrie.quote:
Ik niet!!!! TE VER.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
Zaterdag ergens in de randstad proefrit meet?
You got point.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij mij is het de 2e time-out. en wat mij betreft de laatste.
Mannetje!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:28 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Chick! Klaar voor je laatste zware vrije dag??
Wat heb je toch een luizen leventje
Wil jij dat dan ook gaan doen?quote:
Zo ben je over een huis aan het filosoferen, en zo heb je een time out.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:09 schreef bvvt het volgende:
bvvt is 1 van de 5
Is ook niet altijd goed, bij een time out is het wel lekker als de gestreste partij ECHT rust krijgt.quote:we praten in ieder geval
Zaterdagochtend een begrafenis van verre familiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
Zaterdag ergens in de randstad proefrit meet?
Neuh, die ik nu heb is een stuk sneller....quote:
Hmmm, wie is dat geweest??quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:55 schreef Rib-i het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)_autosleuteltje.html
Bazziek is blijkbaar toch een gevoelens mens, erg aangeslagen door het incidentquote:Een 5-jarig meisje is gistermiddag gewond geraakt toen zij op de Sliedrechtstraat in Rotterdam werd aangereden door een politieauto. Dat gebeurde toen ze plotseling tussen twee geparkeerde auto's de weg opliep.
De kleuter liep tegen de politieauto op en kwam met haar voet onder een wiel. Daarna werd direct de GGD gealarmeerd. Een motorrijder van de GGD kwam ter plaatse, onderzocht het kind en stuurde haar naar de huisarts. Die stuurde het meisje door naar het Zuiderziekenhuis, waar bleek dat de kleuter haar voetje had gebroken.
De Technische Ongevallen Dienst heeft een sporenonderzoek ingesteld. Voor de beide politieagenten is opvang geregeld, omdat ze erg aangeslagen waren door het ongeluk.
Stoere actie!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:55 schreef Rib-i het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)_autosleuteltje.html
Yes kwam net terug van Hartelman Motoren ff leren pak gepast en maatje kleiner laten bestellen, misschien morgen anders dinsdag binnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:16 schreef Geerd het volgende:
Cageon reed jij toevallig eerder deze middag over 1 van de bruggen van de snelweg van Dieren naar Arnhem??
Mijn donuts tegen de voorruit vanwegen het harde remmen, het glazuur zal nooit meer hetzelfde smakenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bazziek is blijkbaar toch een gevoelens mens, erg aangeslagen door het incident![]()
Filmpies hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Neuh, die ik nu heb is een stuk sneller....
Maar die 625 is wel beter off the road.
Mn motor was net gewassen eergister, zag ie dr gister alweer zo uit![]()
[ afbeelding ]
Maar hijs alweer gewassen, en ben bang dattie maandag weer gewassen moet worden![]()
Een filmpje van hoe ik mn motor was?quote:
Laat dat dan aub over aan -XX-quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een filmpje van hoe ik mn motor was?
Zalk een strakke zwembroek aan doen?![]()
![]()
quote:
Gastquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:48 schreef ikookhier het volgende:
[bericht 2000% gewijzigd door ikookhier op 19-10-2007 23:59]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:59 schreef bvvt het volgende:
[bericht 0% geplaatst door bvvt op 19-10-2007 23:59]
soes het podium opquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef Rib-i het volgende:
Morgen eerst sleutelen aan de soes 's avonds podium op
Zondag proefrit met Soes in de neeburhoed
Mannelijk vrijgezel Nederland kan de concurrentie niet gebruikenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:47 schreef Rib-i het volgende:
En vrouwelijk Nederland is weer blij met de 2 vrijgezelle mannen
/oppepper
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |