Nee, tis niet alleen wanneer ik neerslachtig ben tijdens m'n ongesteldheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:03 schreef MASD het volgende:
je veranderd langzaam in een vrouw! binnenkort zit je te huilen bij films!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het hele papiertje erafhalen zodat het niet in je oog steekt...
Hee, dank je wel! Ik wilde juist een topic openen met de vraag waarom ik oogpijn krijg als ik thee drink.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:22 schreef worldpimber het volgende:
Jaja, lepeltje uit de thee halen.![]()
Ik voel verder niets aan mijn tanden, maar ik zal er eens op letten.. nu voorlopig weer ff geen chocolaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:56 schreef dikkedorus het volgende:
Gevoel van/in je tanden uitstralen naar andere gebieden rond de mond.
Het is vast je glandula parotis!! Die bij het benuttigen van lekker voedsel extra veel speeksel gaat produceren!!!!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 03:24 schreef worldpimber het volgende:
Mijn post in ieder geval wel, de rest van de posts mag je een deel van uitfilteren![]()
[..]
Ik voel verder niets aan mijn tanden, maar ik zal er eens op letten.. nu voorlopig weer ff geen chocola
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:37 schreef worldpimber het volgende:
Nee, ik heb helemaal nergens last van gelukkig
Maar als ik bijvoorbeeld een chocoladeletter in z'n geheel opeet dan is het geheid weer raak als ik op 2/3e ben. Vreemd gevoel, maar geen last van ofzo![]()
Ik moet ook niezen van chocola.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:40 schreef Biancavia het volgende:
Mijn oma moet altijd niezen van chocola. Al na één stukje begint het en na twee of drie stukjes kan ze echt een niesbui krijgen.
Beter dat dan niezen terwijl je aan het overgeven bentquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:59 schreef SiGNe het volgende:
Ik moet niezen als ik bijna moet overgeven ivm. brandend maagzuur
altijd 2 keer..Is wel handig want dan kan ik vaak nog net op tijd een Maalox nemen (Rennies krijg ik brandend maagzuur van..hoe handig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |