Sterk - erg sterk .................. ruikendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:19 schreef Rib-i het volgende:
Voor wie op vakantie gaat en zijn/haar geld veilig wil opbergen
[afbeelding]
eventueel met stank
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Bazziek demonstreert hier de airbag-jas, samen met een legging.
[afbeelding]
Na 3 uur proberen om een donut uit zijn binnenzak te halen.
Basically, a car prity much jump in front of me
Ze zijn wel beter, maar ze presenteren de jas wel slechtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind deze toch wel ietsie beter hoor:
Wie heeft er trouwens zitten spelen met de trein wagentjes uit de OP?
En knetter brakke FOKquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:59 schreef nicomart het volgende:
knetterkutweer
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
Net eerste zelfstandige rit met een auto406 is toch best wat groter dan een golfje, wat niks mis mee is tot dat ik ging inparkeren
kan natuurlijk ook aan jou liggen hèquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Kevjan het volgende:
Vandaag m'n 4de telefoon van de zaak gekregen...
En maar volhouden dat Nokia's betrouwbaar zijn.
Kan naturlijk ook aan jou liggen hèquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Kevjan het volgende:
Deze dame kan er echter ook (n)iets vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
Net eerste zelfstandige rit met een auto406 is toch best wat groter dan een golfje, wat niks mis mee is tot dat ik ging inparkeren
Mn pa heeft ook al aardig wat nokia's geslooptquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Kevjan het volgende:
Baas boven baasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Deze dame kan er echter ook (n)iets van
disclaimer
ja ja, ik weet dat het een filmpje van dik 8 minuten is - maar wel humor
Tuurlijk... Zo'n telefoon valt best wel eens een keertjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kan naturlijk ook aan jou liggen hè
mijn N73 doet het prima, al 4 maanden erg blij met dat ding.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:55 schreef Kevjan het volgende:
Die parkeer filmpjes zijn best vermakelijk
Even door een smal poortje![]()
Even 3x een auto rammen
Even slagboompje openen
Waarom kijk je daar naar?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef -XX- het volgende:
Haha, wat een kerel, ehmz vrouw..kerel.![]()
Maar het nummer blijft leuk.![]()
Moeizaam, moeizaam.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:19 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Zet die Daytona nog maar even uit je hoofd
Haha, dat nummer ging ik even googele.quote:
Wat ben je ook een malloot hé.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:45 schreef BazzieK het volgende:
.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij had anders wel een punt...
quote:
Tnx all.quote:
Duidelijk niet bestand tegen anaal inbrengen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Kevjan het volgende:
Damn, das zeker wel kut, dus je bent helemaal nooit ergens geweest anders dan stilgestaan om vervolgens terug te rijdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
Sorry voor de afwezigheid, WB was in Belgie. In de rij bij de wegafsluiting op de A1/E19.![]()
Van 12.45 tot en met 18.10 nagenoeg stil gestaan.
Totaal iets van tien kilometer in meer dan vijf uur.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus na die vijf uur was het de eerste afslag weer terug naar Nederland.![]()
Pimber bedankt voor het vermaak over de SMS.![]()
Het was dat ik een bijna lege accu had, anders had ik graag de mop over die Marokaan bij de kassa reply gegeven.![]()
Compleet nergens geweest idd. Had grootste plannen voor die vakbeurs in Brussel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:42 schreef worldpimber het volgende:
Damn, das zeker wel kut, dus je bent helemaal nooit ergens geweest anders dan stilgestaan om vervolgens terug te rijden![]()
![]()
5+ uur stil gestaan, nog schijtende mensen in de berm tegengekomen
?
Ik hoorde vanavond van FS dat een vriendin van haar nog aan het lossen was in de haven van Antwerpen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:07 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, de tacho tikt door heH![]()
Sowieso is parkeren en slapen voor chauffeurs vaak prutswerk, moet je 's nachts eens proberen.![]()
quote:
FS heeft vriendinnen die chauffeur zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hoorde vanavond van FS dat een vriendin van haar nog aan het lossen was in de haven van Antwerpen.
Die komt zo ongeveer nu pas terug.![]()
wat vind je van vrouwlijke vrachtwagenchauffeurs?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |