abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 17:31:53 #126
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53992016
Ik word een beetje moe van de mogelijkheid je zo makkelijk aan je begeleider te onttrekken. Die regeling moet eens veranderen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 17:51:14 #127
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_53999112
De spindoctors hebben het natuurlijk allang bedacht. Over niet al te lange tijd wordt de beste burgemeester weer bejubeld omdat hij rellen zoals in Frankrijk heeft voorkomen (sic).

Een lange termijn oplossing is in de politiek nu eenmaal terminaal voor de positie die je bekleedt, dus liever de kutmarokkaantjes hun gang laten gaan en er later een slaatje uit slaan. En tja..ook deze marokkanen en hun onverantwoordelijke ouders hebben stemrecht en stemmen nu eenmaal vaak pvda.

Tekenend is het ook dat de burgervader vandaag voor het eerst een bezoek bracht aan de slachtoffers, terwijl de ouders van de dader maandagavond al werden bezocht door Marcouch, de 'onderburgemeester' van het stadsdeel. Zum kotzen.
pi_53999987
Eerlijk gepikt uit een reactie op GS

Zooo, ook weer klaar:
1 enveloppe
1 postzegel van 44 ct
1 zakje Pickwick Earl Grey

----

Doen we even allemaal mee?

[ Bericht 23% gewijzigd door paddy op 18-10-2007 10:21:17 (Nee) ]
pi_54000015
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:31 schreef PLAE@ het volgende:

Ik word een beetje moe van de mogelijkheid je zo makkelijk aan je begeleider te onttrekken. Die regeling moet eens veranderen.
Hoe zie je dat voor je?
pi_54000436
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je?
Wat dacht je van het afschaffen van die regeling?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54000510
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:55 schreef zwemmerseczeem het volgende:

Want waarom wordt de ME niet ingezet? Waarom worden deze jongens niet achter slot en grendel gezet? En waarom wordt het rascisme van de Nederlanders niet aangepakt? Waarom blijft het bij lafjes roepen' jullie moeten Ali ook een stageplek geven hoor' en worden er geen keiharde afspraken gemaakt over allochtonenquota's bij stagebedrijven?
En dat is allemaal het werk van de rechts populisten?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:41:35 #133
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54000567
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat dacht je van het afschaffen van die regeling?
iedereen die zich meldt in een inrichting echt vastzetten? De dader zat toch vrijwillig daar?
Blijft lastig dit....

Maar gelukkig pas 1 autobrand vanavond, het wordt al rustiger
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_54000711
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:30 schreef Wokkel het volgende:
Een lange termijn oplossing is in de politiek nu eenmaal terminaal voor de positie die je bekleedt, dus liever de kutmarokkaantjes hun gang laten gaan en er later een slaatje uit slaan. En tja..ook deze marokkanen en hun onverantwoordelijke ouders hebben stemrecht en stemmen nu eenmaal vaak pvda.
Dan zijn die zichzelf ook te dom af, want dit gedogen gaat zich tegen hen keren. Ik ken trouwens zelf ook een 'kutmarrokaan'. Zijn moeder heeft greep op hem verloren, ze heeft er slapeloze nachten van gehad. Niet alle ouders van kutmarrokanen vinden het geweldig dat hun zoontjes ongestraft rottigheid mogen uithalen.
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:30 schreef Wokkel het volgende:Tekenend is het ook dat de burgervader vandaag voor het eerst een bezoek bracht aan de slachtoffers, terwijl de ouders van de dader maandagavond al werden bezocht door Marcouch, de 'onderburgemeester' van het stadsdeel. Zum kotzen.
Kleine nuance. De verwarde jongen is dood, zijn slachtoffers hebben het er levend vanaf gebracht. Hoe getekend ze ook zijn, ze zijn nog hier, samen met hun geliefden. De familie van de verwarde jongen heeft voor altijd afscheid moeten nemen.

Naar mijn idee is iedereen hier slachtoffer.
pi_54000747
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:

[..]

iedereen die zich meldt in een inrichting echt vastzetten? De dader zat toch vrijwillig daar?
Blijft lastig dit....

Maar gelukkig pas 1 autobrand vanavond, het wordt al rustiger
Misschien moet je er een soort reservaat voor openen . Ik vind de levensvreugde van geesteszieken in ieder geval niet belangrijker dan de veiligheid van de burger.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54000758
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En dat is allemaal het werk van de rechts populisten?
nee, maar die spinnen er wel garen bij en zijn niet gemotiveerd hier iets aan te doen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:53:24 #137
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54000813
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Misschien moet je er een soort reservaat voor openen . Ik vind de levensvreugde van geesteszieken in ieder geval niet belangrijker dan de veiligheid van de burger.
dat begrijp ik ook wel, voel ik zelf ook, maar moet je iedereen die zich niet lekker voelt maar opsluiten. Blijft toch grenzen zoeken.
En wij hebben hier in Amsterdam nog een heel legertje daklozen die geestelijk in de war zijn.... heb ik altijd al een link iets gevonden.
pi_54000871
Was net in de buurt en het oogde allemaal rustig. Maar toch 4 man met benzine opgepakt hoor ik net bij Pauw en Witteman.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:00:27 #139
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54000971
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Was net in de buurt en het oogde allemaal rustig. Maar toch 4 man met benzine opgepakt hoor ik net bij Pauw en Witteman.
ben ook in de buurt en vind ook alles rustig mooi dat er mensen zijn opgepakt, nu de rest nog.
pi_54001020
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:53 schreef Againzender het volgende:

[..]

dat begrijp ik ook wel, voel ik zelf ook, maar moet je iedereen die zich niet lekker voelt maar opsluiten. Blijft toch grenzen zoeken.
En wij hebben hier in Amsterdam nog een heel legertje daklozen die geestelijk in de war zijn.... heb ik altijd al een link iets gevonden.
Natuurlijk is het niet iets wat even opgelost wordt, maar één ding is m.i. zeker: Geesteszieken horen niet in de maatschappij thuis.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:03:07 #141
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_54001026
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je?
Er zijn meerdere opties. Bijvoorbeeld een enkelbandsysteem. Ben je meer dan 20 meter van je begeleider verwijderd...heb je een probleem. Of eens beginnen met het meesturen van andere begeleiders. Die in staat zijn om achter iemand aan te gaan die er vandoor gaat.

Beide mogelijkheden stuiten nog op zat problemen...maar er moet toch iets mogelijk zijn.

Ik ben overigens benieuwd hoe dat percentueel gezien zit. Hoeveel procent van de patienten/gevangenen die zich aan hun begeleider onttrekken plegen vervolgens een misdrijf.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:05:09 #142
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54001071
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet iets wat even opgelost wordt, maar één ding is m.i. zeker: Geesteszieken horen niet in de maatschappij thuis.
'Geesteszieke' helaas wel een behoorlijk lastig begrip, je zal altijd afwegingen moeten maken. Maar ik ben het met je eens dat je zeer voorzichtig moet zijn met mensen die stevig in de war zijn.
pi_54001162
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:

Naar mijn idee is iedereen hier slachtoffer.
Bijna iedereen, want er is 1 dader... en dat is de PvdA.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54001462
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ook schuldig aan:
De Euro.
Ranzig Aldibier.
Lelijke wijven.
De gele kaarten voor onze jongens tijdens Nederland-Portugal.
Geer en Goor.
Treinvertragingen.
Belspelletjes.
Hufterig gedrag in het algemeen.
Inflatie.
De klotezomer.
Harde kutmuziek in winkels.
De derde wereldoorlog (Gelezen op de FP).
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2007 @ 06:45:21 #145
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54003673
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Een crimineel is iemand met een strafblad. Daarom kun je de TT ook maken: "Agente schiet belager dood op politiebureau"
Of:

• -Veelpleger schiet 2 agenten overhoop-

• -Agenten zwaargewond na steekpartij door Marokkaanse veelpleger-
    quote:
    Gestoken agenten herstellen traag

AMSTERDAM - Het gaat nog niet goed met de twee gewonde politiemensen die afgelopen zondag door de 22-jarige Marokkaan Bilal B. werden bewerkt.

De 36-jarige vrouwelijke brigadier is nog erg verzwakt en haar herstel gaat langzaam. Zij heeft een zware operatie ondergaan en krijgt veel medicijnen toegediend. Vanwege haar verwondingen heeft zij zondag zes zakken bloed toegediend gekregen. Zij moet nog een bloedtransfusie ondergaan. Het andere slachtoffer, een 27-jarige aspirant-agent, krijgt vanwege zijn verwondingen nog altijd voedsel via een sonde toegediend en dient nog een kijkoperatie aan zijn slokdarm te ondergaan.

Burgemeester Cohen is gisteren bij de twee agenten in het ziekenhuis op bezoek geweest. "Ik vond het heel goed om daar te zijn. Het is bij allebei echt kantje boord geweest'', aldus Cohen. Ook hoofdcommissaris Welten heeft de gewonde agenten bezocht. "Ze zijn door het oog van de naald gekropen, maar hulde voor hoe ze hebben gehandeld."
  •   FOK!Fotograaf donderdag 18 oktober 2007 @ 07:34:20 #146
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_54003766
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 00:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Beetje ongenuanceerd he. Het lastige in dit geval is dat je een geestelijk zeer onstabiel persoon combineert met een radicaal geloof en een cultuur waarin mensen niet geholpen worden omdat het de wens van Allah is. Geesteszieken komen relatief zeer veel voor in deze groepen vanwege inteelt (huwelijken binnen de familie, van directe neven/nichten). En de geconstateerde percentages zijn van aangetoonde stoornissen, dus 'mindere' problemen zoals agressieviteit, slecht leren, geestelijke achterstand etc, zijn daar niet eens in meegenomen. Dit lijkt mij een mogelijke oorzaak van veel problemen die nog steeds niet echt onderkent wordt, ondanks dat er gedegen onderzoek naar is verricht.
    Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    If it's free, you're the product!
      donderdag 18 oktober 2007 @ 08:43:44 #147
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_54004266
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

heerlijk gevoel simpel te zijn huh
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_54004963
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 23:50 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

nee, maar die spinnen er wel garen bij en zijn niet gemotiveerd hier iets aan te doen.
    Dit is echt nergens op gebaseerd.

Enkel de Rotterdam-wet haalt jouw stelling al onderuit, maar bovenal mis ik enige plausibele argumentatie of bewijs voor deze flinke beweringen.

Ik denk, dat jijt een reality-check nodig hebt.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_54005329
    Grappig he...blijkt het een Marokkaan te zijn....wordt het plots de schuld van de Valeriuskliniek, de politie, de samenleving....
      donderdag 18 oktober 2007 @ 09:58:34 #150
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_54005395
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 09:55 schreef Autodidact het volgende:
    Grappig he...blijkt het een Marokkaan te zijn....wordt het plots de schuld van de Valeriuskliniek, de politie, de samenleving....
    en heb je je deze nonsense zelf aangeleerd?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')