Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word een beetje moe van de mogelijkheid je zo makkelijk aan je begeleider te onttrekken. Die regeling moet eens veranderen.
Wat dacht je van het afschaffen van die regeling?quote:
En dat is allemaal het werk van de rechts populisten?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:55 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Want waarom wordt de ME niet ingezet? Waarom worden deze jongens niet achter slot en grendel gezet? En waarom wordt het rascisme van de Nederlanders niet aangepakt? Waarom blijft het bij lafjes roepen' jullie moeten Ali ook een stageplek geven hoor' en worden er geen keiharde afspraken gemaakt over allochtonenquota's bij stagebedrijven?
iedereen die zich meldt in een inrichting echt vastzetten? De dader zat toch vrijwillig daar?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dacht je van het afschaffen van die regeling?
Dan zijn die zichzelf ook te dom af, want dit gedogen gaat zich tegen hen keren. Ik ken trouwens zelf ook een 'kutmarrokaan'. Zijn moeder heeft greep op hem verloren, ze heeft er slapeloze nachten van gehad. Niet alle ouders van kutmarrokanen vinden het geweldig dat hun zoontjes ongestraft rottigheid mogen uithalen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:30 schreef Wokkel het volgende:
Een lange termijn oplossing is in de politiek nu eenmaal terminaal voor de positie die je bekleedt, dus liever de kutmarokkaantjes hun gang laten gaan en er later een slaatje uit slaan. En tja..ook deze marokkanen en hun onverantwoordelijke ouders hebben stemrecht en stemmen nu eenmaal vaak pvda.
Kleine nuance. De verwarde jongen is dood, zijn slachtoffers hebben het er levend vanaf gebracht. Hoe getekend ze ook zijn, ze zijn nog hier, samen met hun geliefden. De familie van de verwarde jongen heeft voor altijd afscheid moeten nemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:30 schreef Wokkel het volgende:Tekenend is het ook dat de burgervader vandaag voor het eerst een bezoek bracht aan de slachtoffers, terwijl de ouders van de dader maandagavond al werden bezocht door Marcouch, de 'onderburgemeester' van het stadsdeel. Zum kotzen.
Misschien moet je er een soort reservaat voor openenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
iedereen die zich meldt in een inrichting echt vastzetten? De dader zat toch vrijwillig daar?
Blijft lastig dit....
Maar gelukkig pas 1 autobrand vanavond, het wordt al rustiger
nee, maar die spinnen er wel garen bij en zijn niet gemotiveerd hier iets aan te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En dat is allemaal het werk van de rechts populisten?
dat begrijp ik ook wel, voel ik zelf ook, maar moet je iedereen die zich niet lekker voelt maar opsluiten. Blijft toch grenzen zoeken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien moet je er een soort reservaat voor openen. Ik vind de levensvreugde van geesteszieken in ieder geval niet belangrijker dan de veiligheid van de burger.
ben ook in de buurt en vind ook alles rustigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Was net in de buurt en het oogde allemaal rustig. Maar toch 4 man met benzine opgepakt hoor ik net bij Pauw en Witteman.
Natuurlijk is het niet iets wat even opgelost wordt, maar één ding is m.i. zeker: Geesteszieken horen niet in de maatschappij thuis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat begrijp ik ook wel, voel ik zelf ook, maar moet je iedereen die zich niet lekker voelt maar opsluiten. Blijft toch grenzen zoeken.
En wij hebben hier in Amsterdam nog een heel legertje daklozen die geestelijk in de war zijn.... heb ik altijd al een link iets gevonden.
Er zijn meerdere opties. Bijvoorbeeld een enkelbandsysteem. Ben je meer dan 20 meter van je begeleider verwijderd...heb je een probleem. Of eens beginnen met het meesturen van andere begeleiders. Die in staat zijn om achter iemand aan te gaan die er vandoor gaat.quote:
'Geesteszieke' helaas wel een behoorlijk lastig begrip, je zal altijd afwegingen moeten maken. Maar ik ben het met je eens dat je zeer voorzichtig moet zijn met mensen die stevig in de war zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet iets wat even opgelost wordt, maar één ding is m.i. zeker: Geesteszieken horen niet in de maatschappij thuis.
Bijna iedereen, want er is 1 dader... en dat is de PvdA.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Naar mijn idee is iedereen hier slachtoffer.
ook schuldig aan:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bijna iedereen, want er is 1 dader... en dat is de PvdA.
Of:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een crimineel is iemand met een strafblad. Daarom kun je de TT ook maken: "Agente schiet belager dood op politiebureau"
quote:Gestoken agenten herstellen traag
AMSTERDAM - Het gaat nog niet goed met de twee gewonde politiemensen die afgelopen zondag door de 22-jarige Marokkaan Bilal B. werden bewerkt.
De 36-jarige vrouwelijke brigadier is nog erg verzwakt en haar herstel gaat langzaam. Zij heeft een zware operatie ondergaan en krijgt veel medicijnen toegediend. Vanwege haar verwondingen heeft zij zondag zes zakken bloed toegediend gekregen. Zij moet nog een bloedtransfusie ondergaan. Het andere slachtoffer, een 27-jarige aspirant-agent, krijgt vanwege zijn verwondingen nog altijd voedsel via een sonde toegediend en dient nog een kijkoperatie aan zijn slokdarm te ondergaan.
Burgemeester Cohen is gisteren bij de twee agenten in het ziekenhuis op bezoek geweest. "Ik vond het heel goed om daar te zijn. Het is bij allebei echt kantje boord geweest'', aldus Cohen. Ook hoofdcommissaris Welten heeft de gewonde agenten bezocht. "Ze zijn door het oog van de naald gekropen, maar hulde voor hoe ze hebben gehandeld."
Beetje ongenuanceerd he. Het lastige in dit geval is dat je een geestelijk zeer onstabiel persoon combineert met een radicaal geloof en een cultuur waarin mensen niet geholpen worden omdat het de wens van Allah is. Geesteszieken komen relatief zeer veel voor in deze groepen vanwege inteelt (huwelijken binnen de familie, van directe neven/nichten). En de geconstateerde percentages zijn van aangetoonde stoornissen, dus 'mindere' problemen zoals agressieviteit, slecht leren, geestelijke achterstand etc, zijn daar niet eens in meegenomen. Dit lijkt mij een mogelijke oorzaak van veel problemen die nog steeds niet echt onderkent wordt, ondanks dat er gedegen onderzoek naar is verricht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet iets wat even opgelost wordt, maar één ding is m.i. zeker: Geesteszieken horen niet in de maatschappij thuis.
heerlijk gevoel simpel te zijn huhquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bijna iedereen, want er is 1 dader... en dat is de PvdA.
Dit is echt nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:50 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
nee, maar die spinnen er wel garen bij en zijn niet gemotiveerd hier iets aan te doen.
en heb je je deze nonsense zelf aangeleerd?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:55 schreef Autodidact het volgende:
Grappig he...blijkt het een Marokkaan te zijn....wordt het plots de schuld van de Valeriuskliniek, de politie, de samenleving....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |