Oh, ik schik ervan. Ik zit hier met tranen in m 'n ogen naar je mooie blauwe streepjes te kijken!quote:
Hoe kom je daar nou bij???quote:Op donderdag 1 november 2007 07:38 schreef Bright het volgende:
Wauw, wat veel streepjes ineens!! Nilasha, van harte zeg!! Wat een fraaie strepen. En 's avonds getest nog wel. (Geef het maar toe, je kon gewoon niet langer wachten he)
Ik zou dan juist wel testen, dan komt het niet zo hard aan als diequote:Op zaterdag 3 november 2007 11:35 schreef lunastar het volgende:
en ik probeer niet te hopen.. zeg ik toch, maar hoe verder overtijd hoe meer hoop ik krijg, man ik ga verschrikkelijk teleurgesteld zijn als ik ongi wordt.... daarom denk ik ook dat ik niet test... gewoon ter bescherming.. want heb onlangs tegen iedereen gezegd dat we gestopt waren met hopen en proberen voor een 2e wondertje....
Ik sluit me hier op alle punten bij aanquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:58 schreef Again het volgende:
Lunastar ik duim door voor jou!!
Vind het bij mezelf al zo lang duren, nu 7 maanden.. Laat staan voor jou! Laat de streepjesregen aanhouden!!! Met aan het eind van de maand een tweede streepje voor mij!! En Fruppel!! Wil wel tegelijk zwanger zijn met jou hihi Fruppel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |