Proficiatquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vriendin had al een tijdje last van misselijkheid 's avonds en moodswings. Zaterdag de test gedaan.
Ik wordt papa!!!![]()
Na wat rekenwerk is mn wijffie waarschijnlijk ca 7 weken zwanger.
![]()
Mn schoonmoeder keek mn vriendin aan, toen mij en zei: "Nou, succes jongen het wordt een draak van een meid straks".
Fijn.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vandaag de hele dag vrij, en ik lig hier met de voetjes omhoog op de bank met de laptop op schoot.![]()
Zit wel goed dus hoor.![]()
Ik zorg wel voor mezelf.
Heb zelfs een tukkie gedaan vanmiddag!
Na wat geharrewar over wanneer te testen e.d. gistermiddag toch maar een test gekocht en meteen getest toen we thuis waren. Het is allemaal nog wat moeilijk te beseffen maar er stonden dus echt 2 hele duidelijke strepen! M.a.w. vanaf nu wordt alles anders whoohooo!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef ano-oud het volgende:
En inderdaad een echte cyclus heeft ze waarschijnlijk nog niet gehad, maar goed ik weet ook niet precies hoe dat allemaal werkt. We zullen wel af moeten wachtten.![]()
Hmmm ja denk ik wel ik moet nog even wachten op het juiste moment want als het goed is zit mijn zus in het zwangerschap en geboorte topic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:15 schreef _evenstar_ het volgende:
ga je nu ook verhullen wie je bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |