quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef DolleMina het volgende:
Google is your friend.![]()
Healing Rooms Nederland
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:25 schreef Fruppel het volgende:
Ano in de openingspost staan allemaal handige linkjes, misschien dat jullie hier wat info uit kunnen halen!
Bright leuk je weer te lezen, kan begrijpen dat het moeilijk is om vertrouwen te houden als je geduld zo op de proef gesteld word.
Succes met klussen!
Vervelend nieuws, maar aan de andere kant wel verwacht, denk ik? Laten we hopen dat die echomeneer (quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:51 schreef Nijo het volgende:
Hey dames,
Ik heb gisteren een echo gehad en er kwam niet zo heel leuk nieuws uit. Ik ben dus niet zwanger. Ook gaat dat niet lukken zonder enige hulp. Mijn eierstokken bleken overvol te zitten met kleine eiblaasjes. Ze hebben geen ruimte om te springen. In het kort kwam het erop neer dat ik naar verhouden veel te veel vrouwelijke hormonen aanmaakt (de mannelijke zorgen voor de eisprong). Maandag kan ik de huisarts bellen voor een afspraak met een gyn en dan gaan we de MMM in. Op een of andere manier ben ik toch wel opgelucht. De echomeneer vertelde me dat zodra ik aan clomid zit, het wel eens heel snel kon gaan.
Bla, gefeliciteerd!
Talleke, ik zal voor je duimen!
Bright, wat fijn om weer eens iets van je te horen.
Hmz, ik heb te veel mannelijke hormonen en heb daardoor geen eisprong. Wat een raar gedoe toch zo'n lichaam.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:51 schreef Nijo het volgende:
Hey dames,
Ik heb gisteren een echo gehad en er kwam niet zo heel leuk nieuws uit. Ik ben dus niet zwanger. Ook gaat dat niet lukken zonder enige hulp. Mijn eierstokken bleken overvol te zitten met kleine eiblaasjes. Ze hebben geen ruimte om te springen. In het kort kwam het erop neer dat ik naar verhouden veel te veel vrouwelijke hormonen aanmaakt (de mannelijke zorgen voor de eisprong). Maandag kan ik de huisarts bellen voor een afspraak met een gyn en dan gaan we de MMM in. Op een of andere manier ben ik toch wel opgelucht. De echomeneer vertelde me dat zodra ik aan clomid zit, het wel eens heel snel kon gaan.
Ik heb ook een aantal keer negatief getest maar was toch echt zwanger.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:01 schreef Talleke het volgende:
gisteravond klein beetje roze bloed verloren. Dacht dat ongi eraan kwam, maar t was weer weg vanochtend. Ik heb net een test gedaan met ochtendurine maar was nog altijd negatief. Ik snap er he-le-maal niks meer van.
hehheh.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Neuken vind ik echt een ordinair woord. Bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |