abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54112727
Jammer Talleke!
pi_54115536
Heh wat jammer Talleke... Afwachten maar weer..
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_54116025
Talleke, moet eerlijk zeggen dat ik bij Merlijn ook pas de donderdag na mijn NOD (maandag) een positieve test had. De dag na mijn NOD had ik ook 's middags getest maar dat was meer water dan urine. 's middags is niet een heel goed tijdstip om vrij vroeg in de zwangerschap te meten, ook omdat je dan ook al wat gedronken hebt etc. Morgenvroeg nog een keer proberen? Wie weet.
pi_54116401
ik denk dat ik nog even een of twee dagen afwacht. Als het er zit loopt het toch niet weg
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:15:25 #155
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54128096
Hoop dat je over een paar dagen toch een positieve test hebt!
De duivels hebben zich in de tussen tijd niet al stiekem aangekondigd?

Mijn NOD is volgende week alweer, jeetje wat gaat de tijd toch snel!
Geen tekenen van een mogelijke zwangerschap tot nu toe maar ja dat had Bla ook niet dus wie weet!

Succes met afwachten Talleke!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:46:03 #156
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54128665
Talleke
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54128682
hoop ook voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest Talleke

Ik begin alvast met duimen voor je Fruppel
en ik had idd geen tekenen, dus dat zegt idd helemaal niks
pi_54132850
Bla gefeliciteerd.

Hier is het nu ook wel spannend, mijn vriendin heeft sinds het stoppen van de pil maar een cyclus gehad van 28 dagen daarna ca 14 dagen en daarna 16 dagen. Op dit moment zitten we op dag 30 in de cyclus en er gebeurt nog niks, ook geen tekenen van zwangerschap.
We hebben afgesproken om iig nog tot na het weekend te wachtten met testten. En mijn vriendin wacht liever nog 2 weken omdat ze bang is om teleurgesteld te worden. Dus afwachtten maar weer, zolang er geen duivels zijn is het goed denk ik dan maar.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:34:25 #159
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54133578
Spannend Ano-oud, mogelijk is de cyclus van je vriendin nog niet goed op gang gekomen, bij 14 en 16 dagen heeft er nog geen eisprong plaats kunnen vinden!
Hoelang geleden is ze met de pil getopt?
pi_54133706
Per 1 augustus is ze gestopt met de pil.
Dit is dus de 13e pilloze week.

En inderdaad een echte cyclus heeft ze waarschijnlijk nog niet gehad, maar goed ik weet ook niet precies hoe dat allemaal werkt. We zullen wel af moeten wachtten.
pi_54133932
hier nog altijd geen duivels. als ze er morgen nog altijd niet zijn test ik nog een keertje.
pi_54134301
Gisteravond bij een healing room geweest... We moeten ook vertrouwen hebben, maar dat is wel vaak moeilijk.
Verder zitten we bijna in de klustijd, volgens mij. Eigenlijk geen nieuws voor de rest dus.
Maar ik lurk wel mee hoor
pi_54134375
healing room??? wat is dat?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:56:20 #164
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54136733
Google is your friend.

Healing Rooms Nederland
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:25:20 #165
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54137395
Ano in de openingspost staan allemaal handige linkjes, misschien dat jullie hier wat info uit kunnen halen !

Bright leuk je weer te lezen, kan begrijpen dat het moeilijk is om vertrouwen te houden als je geduld zo op de proef gesteld word.
Succes met klussen!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 07:51:53 #166
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_54152650
Hey dames,

Ik heb gisteren een echo gehad en er kwam niet zo heel leuk nieuws uit. Ik ben dus niet zwanger. Ook gaat dat niet lukken zonder enige hulp. Mijn eierstokken bleken overvol te zitten met kleine eiblaasjes. Ze hebben geen ruimte om te springen. In het kort kwam het erop neer dat ik naar verhouden veel te veel vrouwelijke hormonen aanmaakt (de mannelijke zorgen voor de eisprong). Maandag kan ik de huisarts bellen voor een afspraak met een gyn en dan gaan we de MMM in. Op een of andere manier ben ik toch wel opgelucht. De echomeneer vertelde me dat zodra ik aan clomid zit, het wel eens heel snel kon gaan.

Bla, gefeliciteerd!
Talleke, ik zal voor je duimen!
Bright, wat fijn om weer eens iets van je te horen.
pi_54152683
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:56 schreef DolleMina het volgende:
Google is your friend.

Healing Rooms Nederland
pi_54152707
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 16:25 schreef Fruppel het volgende:
Ano in de openingspost staan allemaal handige linkjes, misschien dat jullie hier wat info uit kunnen halen !

Bright leuk je weer te lezen, kan begrijpen dat het moeilijk is om vertrouwen te houden als je geduld zo op de proef gesteld word.
Succes met klussen!
Dank je wel. Uiteraard is het klussen de laatste tijd toch wat op de achtergrond geraakt. En nog hebben we andere dingen die onze aandacht meer vasthoudt dan dit, eigenlijk. Maar toch blijft het in je gedachten.

Fok! werkt nog niet lekker; tussen 2 antwoorden in ben ik gewoon spontaan uitgelogd!
pi_54152718
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 07:51 schreef Nijo het volgende:
Hey dames,

Ik heb gisteren een echo gehad en er kwam niet zo heel leuk nieuws uit. Ik ben dus niet zwanger. Ook gaat dat niet lukken zonder enige hulp. Mijn eierstokken bleken overvol te zitten met kleine eiblaasjes. Ze hebben geen ruimte om te springen. In het kort kwam het erop neer dat ik naar verhouden veel te veel vrouwelijke hormonen aanmaakt (de mannelijke zorgen voor de eisprong). Maandag kan ik de huisarts bellen voor een afspraak met een gyn en dan gaan we de MMM in. Op een of andere manier ben ik toch wel opgelucht. De echomeneer vertelde me dat zodra ik aan clomid zit, het wel eens heel snel kon gaan.

Bla, gefeliciteerd!
Talleke, ik zal voor je duimen!
Bright, wat fijn om weer eens iets van je te horen.
Vervelend nieuws, maar aan de andere kant wel verwacht, denk ik? Laten we hopen dat die echomeneer ( ) gelijk zal krijgen!!
En natuurlijk blijf ik hier ook hoor, alleen post ik niet zo vaak, dsu nu maar een paar keer achter elkaar
pi_54153038
Nijo wat een rot nieuws!!
Maar aan de andere kant fijn dat ze direct gaan kijken wat ze voor je kunnen doen en de opmerking over clomid is ook wel weer positief kan me voorstellen dat je een beetje opgelucht bent

Talleke, hoe is t vandaag?

Bright, ik hoop dat t jullie lukt wat meer vertrouwen te krijgen ondanks dat het (begrijpelijk) niet makkelijk is
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:48:24 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54153056
Nijo, dat is niet leuk om te horen. Aan de andere kant, beter nu al weten dan eerst nog maanden zelf aanklooien. Hopelijk doet de clomid snel zijn werk!
pi_54153187
Bright leuk dat je 'terug' bent

Nijo wat een dubbel nieuws zeg. Fijn wel dat je duidelijkheid hebt (vrij snel ook al, alleen door een echo!) scheelt weer veel onderzoeken he?
Ik ga heel hard voor je duimen dat het maar snel raak mag zijn!!

Hier voel ik dat de duivels op komst zijn, heb beetje krampen enzo. Nog 2 dagen officieel, ben benieuwd wanneer! Dat ze komen dat weten we zeker
Ene keer duurt mijn cyclus 31 dagen en de andere keer 30.
Vanaf deze maand ga ik écht ovutesten gebruiken.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:28:37 #173
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54153602
Nijo wat een nieuws zeg, wat again al zegt het is wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt!
Hoop dat het snel gaat als je eenmaal aan de Clomid zit!

Talleke heb je nog nieuws?
pi_54153909
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 07:51 schreef Nijo het volgende:
Hey dames,

Hmz, ik heb te veel mannelijke hormonen en heb daardoor geen eisprong. Wat een raar gedoe toch zo'n lichaam.
Hebben ze de term PCO laten vallen? Of is het iets anders waar je last van hebt.

Hopelijk slaat die Clomid gewoon na één cyclus al helemaal aan
pi_54154070
gisteravond klein beetje roze bloed verloren. Dacht dat ongi eraan kwam, maar t was weer weg vanochtend. Ik heb net een test gedaan met ochtendurine maar was nog altijd negatief. Ik snap er he-le-maal niks meer van .
pi_54154199
Talleke
ff afwachten dus meid ...hoeveel dagen is je cyclus normaal?
pi_54156381
cyclus ligt normaal rond de 29 dagen bij mij.
pi_54157194
Nijo dat is niet echt nieuws waar je op zat te wachten.. Maar zoals Brighteyes al zei weet je nu wel waar je aan toe bent en is die twijfel weg. Hoop dat het snel gaat lukken meid!!
If gymnastics were easy, it would be called football!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:43:18 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54157260
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:01 schreef Talleke het volgende:
gisteravond klein beetje roze bloed verloren. Dacht dat ongi eraan kwam, maar t was weer weg vanochtend. Ik heb net een test gedaan met ochtendurine maar was nog altijd negatief. Ik snap er he-le-maal niks meer van .
Ik heb ook een aantal keer negatief getest maar was toch echt zwanger.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:43:21 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54157263
"Klussen". Wat een term.
KuikenGuppy
pi_54160649
Hoe moeten we het dan noemen? Neuken? Lekker plat?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:54:38 #182
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54162418
Neuken vind ik echt een ordinair woord. Bah!

Talleke, succes met het geduld
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 17:00:20 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54162523
Mja, 'klussen' klinkt zo, onromantisch. Ik hoop dat ik nooit op het punt kom waarop ik alleen maar met m'n lief vrij om een kind te verwekken. Ik vrij met 'm omdat ik van hem houd. Tijdens de vruchtbare periode vrijen we dan extra enthousiast .
Neuken is lust, seks is geil, vrijen is liefde, en klussen is kennelijk alleen maar verwekken.
KuikenGuppy
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:02:35 #184
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_54163843
Leonieke, ze hebben de term niet laten vallen. D'r zullen vast nog wel meer onderzoeken komen. Het was heel mooi te zien op die echo. rechtereierstok zat bomvol eitjes van 6mm. links was niet te zien, zaten mijn darmen voor. maandag kan ik met de huisarts bellen voor een verwijzing naar de gyn.

Ik ben inderdaad opgelucht over de duidelijkheid. Ik ben ook blij dat ik vroeg aan de bel heb getrokken bij de huisarts en dat ze er mooi op tijd bij zijn. ik hoop dat ik voor het einde van het jaar al met clomid kan beginnen en dat 2008 voor ons allemaal in dit topic een heel mooi jaar wordt met heel veel kindjes
pi_54165338
Seks is voor mij altijd lust liefde en tegenwoordig ook verwekken!
Ik vind klussen wel duidelijk omdat je die dagen dus echt seks hebt om een kindje te maken. Wil niet zeggen dat we dan alleen een kindje verwekken.

Dat van dat neuken was een grapje trouwens dat snappen jullie toch wel
pi_54190242
Pff zit op die rotduivels te wachten maar ze willen nog niet komen..
Wat is het rustig hier!
pi_54197223
Ow Again jou NOD is vandaag zie ik ...spannend
Voel je al iets aankomen of nog helemaal niks?
pi_54204774
Ik ben ongesteld al hoor. Ik kon deze keer niet zwanger zijn
Mijn volgende NOD mag op 27 Nov.. Sjonge ik heb wat met de 27e
pi_54207233
ow okeej hihi sorry dat was ik vergeten
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:16:28 #190
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54222352
blablabla proficiat meid

Nijo wat een nieuws meid.. maar hopelijk dat de mmm jullie kan helpen.. ik duim er alvast voor

Burdie... wij hebben altijd geklust (het woord dat je niet goed vermeldend vind) uit liefde.. maar rond de vruchtbare periode gaat de gedachte er wel naar uit dat het wel eens raak kan zijn als we nu klussen.. toen we in mmm zaten vond ik het wel echt alleen maar klussen omdat het moest.. maar nu is het alleen nog het gevoel omdat ik van mijn ventje hou... het is soms zo dubbelzinnig het woord.. maar ik denk dat de liefde er wel altijd bij moet zijn want anders hou je het toch niet uit...

Again spijtig van de ongi's

Talleke spijtig van de negatieve testen.. maar ik blijf duimen

Hoe gaat het met de andere???

mijn duimen blijven draaien ook al ben ik hier minder

liefs lunastar
pi_54224205
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Neuken vind ik echt een ordinair woord. Bah!
hehheh.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:36:19 #192
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54227061
Als het goed is, is mijn vruchtbare periode inmiddels voorbij. Niet dat het klussen daardoor minder wordt... Maar het is nu afwachten tot de duiveltjes langs komen, of totdat er een tweede streepje langs komt.
pi_54230283
Ook hier wordt vol spanning gewacht op een tweede streepje.
pi_54231055
ben gisteravond 6! dagen te laat ongi geworden. Nieuwe NOD op 27 november.
pi_54231226
Jammer Talleke
pi_54235052
Hee Talleke, jammer!
Nijo, sterkte! Wel fijn dat je duidelijkheid hebt!

Mijn NOD was gisteren... en nog geen duivels te bekennen!! Mijn borsten zijn nu al 2 dagen vreselijk gevoelig altijd een goed teken bij mij!! Ik had al een goed gevoel deze maand...! Nog wel een dag of 2 wachten met testen denk ik... Fruppel, wij liepen gelijk toch? Bij jou al duivels?
Mama van Floris, Leonore en ?
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:00:40 #197
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54238221
Ik vind klussen ook een vreselijke term, ik gebruik hem dan ook niet. Ik gebruik gewoon liever het woord vrijen.

Voor de statistieken: ik ben gisteren ongi geworden, nieuwe NOD: ergens eind november.

Eveliene spannend..... Talleke wat zonde, maar wel fijn dat er nu een einde aan de onzekerheid is.
Make love, not war ☮
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:48:06 #198
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54238917
Oeh Eveliene wat spannend!
We lopen inderdaad redelijk gelijk volgens mij! Mijn NOD is woensdag en ik voel me eigenlijk gewoon goed, geen aankomende ongi gevoelens maar ook geen andere duidelijke klachten!

Even een jompel voor ons allemaal !!

Talleke en Diaan, wat balen dat de ongi's toch weer gekomen zijn!
pi_54239943
Talleke en Diaan balen

Eveliene en Fruppel ben aan t duimen hoor
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:54:23 #200
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54240121
Ik ook haha maar toch heb ik niet het gevoel dat het raak is deze ronde...maar ik blijf wederom hopen!
Hoe is het met jou verder bla?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')