Oeps.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:51 schreef candygirl het volgende:
Ik vond geen nieuw topic dus ik ben maar zo vrij![]()
Misschien had miauuw het niet in de gaten,en ik barst van de energie op deze vroege morgen![]()
Was al vroeg op en ga zo lunchen met vriendin![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wel okee, maar niet geweldig ofzo.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wel okee, maar niet geweldig ofzo.
komt wel goed lievequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:04 schreef birdydontfly het volgende:
Wij zouden vandaag precies 3 jaar bij elkaar zijn geweest..
Om de een of andere reden maakt dat me heel erg verdrietig.
Dat we gister de hele dag zo gezellig gepraat hebben helpt ook niet echt.
He bah, ik ging net zo goed!!!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef Miam het volgende:
mja..heel wat meegemaakt met mijn vader. gelukkig heb ik de dienstdoende arts z.s.m gebeld..
ik voel me raar.
gefeliciteerdquote:
Feliquote:
dan kun je ook nog even mee de stad inquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Feli![]()
Gaar, wel genoeg geslapenZiek zijn is niks voor mij
![]()
En dan iemand van mn werk tegenkomenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef candygirl het volgende:
![]()
[..]
dan kun je ook nog even mee de stad in![]()
![]()
OT : teveel zorgen ,heb afleiding nodig
vermom jequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
En dan iemand van mn werk tegenkomen![]()
quote:
Dank je weeel!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Feli![]()
Gaar, wel genoeg geslapenZiek zijn is niks voor mij
![]()
kun je niet beter op de bs site kijken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:20 schreef LOLBOY het volgende:
even op de ns site kijken welke trein ik kan koppen
Die lutsers zijn nooit op tijd en de treinen zijn viesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef tonks het volgende:
[..]
kun je niet beter op de bs site kijken?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kut.
Weg droom, m'n leven valt ongeveer in duigen.
flirten is onschuldigquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:46 schreef birdydontfly het volgende:
koud en ziekig
(en ik flirt me een ongeluk. maar of dat wel zo verstandig is..
hij is leuk, maar wil ik wel iemand anders..? aaahh..)
Komt me bekend voorquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:19 schreef Miam het volgende:
Kut. sommige dingen wil ik gewoon niet weten.![]()
waarom kunnen sommige mensen hun niet gewoon stil houden. verdomme.
Dilemma's zijn ook niet van je het..quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Komt me bekend voorStomme verhalen altijd
![]()
OT:in dilemma...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:06 schreef LOLBOY het volgende:
ik voel me
headsup voor iedereen boven me![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:38 schreef Q. het volgende:
Bijzonder nostalgisch. En verdrietig.
Murphy's lawquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:31 schreef zwartedoos het volgende:
Leuk, ik zit met griep thuis krijg ik een brief in de bus voor de griepprik![]()
kusjes!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:19 schreef sophie24 het volgende:
niet fijn. helemaal niet fijn.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:09 schreef candygirl het volgende:
leuke avond gehad met zwarte doos en leuke herrineringen opgehaald![]()
![]()
soms mis ik die tijd alhoewel het is wel verstandiger hoe ik nu leef ............denk ik...............
![]()
Ik vind t juist een echte feelgood movie, dat karakter van t meisje is echt super...quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef birdydontfly het volgende:
OT: waarom blijf ik Garden State toch over and over and over again kijken terwijl ik weeeet dat hij me zo verdrietig maar. ik spoor niet.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
goed [ afbeelding ]
alleen moet nog zoveel doen aan school
kzie dit nu pasquote:
Niet 'werkende'?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Slaperig en hongerig.
nepziek?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:50 schreef zwartedoos het volgende:
Ik meld me nooit meer ziekWat een puinhoop op het werk
Urenlang met zijn allen moeten overwerken om het recht te trekken
--->>geradbraakt dus.
Nepziek?? Nee hoor, lag geveld met de griep, nog steeds niet in orde maar ben blij dat ik vandaag weer begonnen ben want anders was t helemaal een ramp geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:56 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
nepziek?sowieso rot dat het dan zo de soep inloopt ja
Succesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:47 schreef birdydontfly het volgende:
Nou mensen daar ga ik. Met mijn zielig zieke hoofd, 3 truien, dikke sokken, grote jas, meerdere shawls, en alsof ik dan nog niet groot genoeg ben ook nog een big ass koker + map. Geen gezicht is het. Op naar mijn eerste beoordelingen. Wish me luck
Als dat betekent dat je je net zo beroerd voelt als ik de afgelopen dagen dan wens in je veel sterktequote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:47 schreef birdydontfly het volgende:
Nou mensen daar ga ik. Met mijn zielig zieke hoofd, 3 truien, dikke sokken, grote jas, meerdere shawls, en alsof ik dan nog niet groot genoeg ben ook nog een big ass koker + map. Geen gezicht is het. Op naar mijn eerste beoordelingen. Wish me luck
succes lief. sms me hoe het gegaan is?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:47 schreef birdydontfly het volgende:
dankjewel meisjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef sophie24 het volgende:
[..]
succes lief. sms me hoe het gegaan is?![]()
OT: goed wel. hoofdpijn. maar![]()
Idem dito.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:39 schreef Qwea het volgende:
Wel goed, ik verlang ontzettend naar kerst, en sex![]()
Dat laatste kan wel verholpen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |