Cool! Laat je weten waar de foto's komen te staan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 04:43 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
vulkaan actief, tijd om m'n rugzak te pakken
Ik ben nog niet weg hoor, slechts voorbereidingen treffen voor als.. de foto's komen als ik ze heb hopelijk binnen een paar uur op de websitequote:Op woensdag 17 oktober 2007 06:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool! Laat je weten waar de foto's komen te staan?
Goedemorgen!
Voor de verandering.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:57 schreef Memento-Mori het volgende:
en bite me dat ik gewoon zeg wat ik ergens van vind
Verslaafde.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:34 schreef Memento-Mori het volgende:
whehe ik ben het met je eens fruts.
Eer-ikquote:
hoe heet de kitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
Fruts, MM
Voor het eerst sinds tijden dat ik op een fatsoenlijke tijd wakker word
Wel een klein katertje though
Sorryquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:33 schreef Frutsel het volgende:
okay
vanaf nu mogen er niet meer fokkers bijkomen
nu is het nog lekker snel
En dan is deze topic nog niet eens stickyquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:29 schreef Frutsel het volgende:
Sjowhan![]()
![]()
Indah![]()
![]()
Ej Damart![]()
Wordt een vaste plakker hier!![]()
Ik heb een mobiel met touchscreen, dat typ idd geweldigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan is deze topic nog niet eens sticky.
Zo, dat typt een stuk makkelijker op de pc dan via mijn mobiel.
Slaap kindje slaap.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
weer ruim 9 uur geslapennog altijd niet helemaal fit
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap.![]()
Daar buiten loopt een mongool
Een chinees met witte voetjes
Die rookt zijn opium zo zoetjes
Slaap kindje slaap
Daar buiten schaatst Klaas Vaak.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Shifto![]()
![]()
Lenny![]()
![]()
Mjah.. en mijn rechtermuisknop doet het nog altijd niet
Nog altijd beter dan een slok suiker, zonder theequote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:01 schreef DaMart het volgende:
Bah! Een slok thee nemen terwijl je er nog geen suiker in hebt gedaan.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een slok suiker, zonder thee
Suikerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:01 schreef DaMart het volgende:
Bah! Een slok thee nemen terwijl je er nog geen suiker in hebt gedaan.
Een koffieleut misschien?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar wat voor sjappie ben je als je vergeet de thee erbij te doen..
ook nog geen rechtermuisknopquote:
whehe...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook nog geen rechtermuisknop
heb je nog een leuk plaatje van die vulkaan? had er gister voor de FP over geschreven, deels van indahnesia nieuws wat feiten gehaald, maar vond zo snel geen geschikt plaatje. En toen was de tijd om
nog tich andere modsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:40 schreef shifto het volgende:
[..]
eer-ik mod?
wat heb ik nog meer gemist?
Jij ook nog geen MOD?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:40 schreef shifto het volgende:
[..]
eer-ik mod?
wat heb ik nog meer gemist?
Nee, inrichting de regenboog creeert vrijwillersbanenquote:
werd wel eens tijd héquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij ook nog geen MOD?![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:57 schreef shifto het volgende:
[..]
werd wel eens tijd hé
ach ja. fok is hier en daar beetje aan het verloederen, ben blij dat KSC altijd een warme barmhartige plek blijft
Er gleed eenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:57 schreef shifto het volgende:
werd wel eens tijd hé
ach ja. fok is hier en daar beetje aan het verloederen, ben blij dat KSC altijd een warme barmhartige plek blijft
dan zal dat het volgende probleem zijn, dat je dat niet mocht installeren:')quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:59 schreef Frutsel het volgende:
rechtermuisknop probleem lijkt weg...nu ik firefox heb geinstalleerd
eensch, ik kom hier ook duidelijk minder vaakquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de KSC aan het verloederen is..
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:01 schreef Frutsel het volgende:
fok wordt alweer trager
al die kutpubers worden wakker...
kutvakanties
Same here.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
eensch, ik kom hier ook duidelijk minder vaak
Vanuit hier is het nog net zo snelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:01 schreef Frutsel het volgende:
fok wordt alweer trager
al die kutpubers worden wakker...
kutvakanties
Pheno, mogguhquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
eensch, ik kom hier ook duidelijk minder vaak
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja je zal wel niet voor nix zo weinig in de KSC zijn
Ik vind dat 't zijn beste tijd wel heeft gehad. Om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:02 schreef Frutsel het volgende:
ja je zal wel niet voor nix zo weinig in de KSC zijn
vakantiesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die nu al vakantie hebben..![]()
moet er ook maar 1 volgenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind dat 't zijn beste tijd wel heeft gehad. Om eerlijk te zijn.
Bovendien kan ik geen 6 SC's meer bijhouden met de drukte op mijn werk.
UVT, schijnbaar (moest het ook opzoeken)quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het mag idd niet, althans, je mag nix...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan zal dat het volgende probleem zijn, dat je dat niet mocht installeren:')
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
UVT, schijnbaar (moest het ook opzoeken)
6 SC'squote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er word te weinig koffie gezopen hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de KSC aan het verloederen is..
En normale topicsquote:
dat klinkt meer als een Giro nummer... "red KSC, stort op giro 555"...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juist. Eigelijk zouden we een punt achter de KSC moeten zetten. Stoppen bij 555?
das een feitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er word te wiening koffie gezopen hier.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er word te wiening koffie gezopen hier.![]()
Ik heb dat met meer sc's, eigenlijk. R&P is saai, als ik er iets post wordt er zo goed als niet op gereageerd (duh, het zijn dan ook kutposts).quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dat met meer sc's, eigenlijk. R&P is saai, als ik er iets post wordt er zo goed als niet op gereageerd (duh, het zijn dan ook kutposts).
Ghehe, Sorry nergens voor nodig toch...quote:
heb jij die chocopads al geprobeerd?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb geen senseo meer op kamer../mad
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dat met meer sc's, eigenlijk. R&P is saai, als ik er iets post wordt er zo goed als niet op gereageerd (duh, het zijn dan ook kutposts).
Alle SC's hebben ups en downs.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb jij die chocopads al geprobeerd?
Ach, oudgediende zijn, maar mijn postaantal uberhaupt is al gedaald tot het nulpunt. Ik sta niet eens in de beruchte dagtopshit.quote:
ik word oud, ik kan het niet meer volgenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vroeg je net of je lekker aan het werk was, maar je reageert niet
zeker een kutpost van mij
same herequote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ik houd niet van sjokiemel
Ghehehe, ook 6 SC's?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik word oud, ik kan het niet meer volgen
Ik ben wederom aanwezig op het werk.
noobquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb geen senseo meer op kamer../mad
Vroeger US/GC SC/ Singles/R&P SC/BeFquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehehe, ook 6 SC's?
Alweer aan vakantie toe?
Ben jij een kloon van Kees22?quote:
wie is kees22?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Kees22?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
nee hoor lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here
en ze schijnen zo goor te zijn als wat
Hij heeft wel gelijk. De spelling en grammatica van sommigen....ik denk dat ik PlasTeil maar eens ga vragen om maatregelen: goed spellen en anders geen studiebeursquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |