Zou goed werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. De spelling en grammatica van sommigen....ik denk dat ik PlasTeil maar eens ga vragen om maatregelen: goed spellen en anders geen studiebeurs
Iemand die er een hobby van maakt om spelvauten te verbeteren.quote:
Goeie hobbyquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iemand die er een hobby van maakt om spelvauten te verbeteren.
Daarom. Al dat zogenaamd opgeleid tuig dat niet kan spellen. "Bek houwe" moeten ze!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zou goed werken.
80% van de studiebeurzen zouden dan vervallen
Is dat correct Nederlands?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben naar school jo
Dan is het donderdag, dan kan ik eens kort werkwerkwerkenquote:
Hee Ph. Hoe is't nou?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het donderdag, dan kan ik eens kort werkwerkwerken
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:40 schreef Memento-Mori het volgende:lekker over mij gehad zie ik
En waarom ik er zo over doe, 1. het werd op een gegeven moment gewoon echt echt echt irritant die voorspelbare mpg op muck en vice versa reacties en toen zei ik e wat rvan en daarna vond ik t gewoon leuk om er als grapje op door te blijven gaan, en nu jullie er allemaal zo heerlijk op reageren is het eigenlijk alleen nog maar leukerdon't take it so seriously, Kom op zeg het is fok
Ik ben vaker van de tijd niet serieus dan wel
Maar verder ben ik gewoon blij voor mpg en muck hoor, dat daar geen twijfel over is
MMquote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Plus dat ik het inderdaad al aan zag komen vlak nadat muck gedumpt was en dat ook zei en dat muck zeï: het is net uit met Larsen ik ben JJ en fruts niet, et voila? hoezo hypocriet? ik kan er gewoon echt niet bij dat mensen eerst lopen te janken over dat t uit is en binnen no time een ander hebben maar hey dat ben ik
Maar zoals ik al zei: alle geluk voor MPG en Muck
Wat heb jij toch met die lijst?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:53 schreef Kuukske het volgende:
Ah dus nu kunnen ze echt in Boe's lijst?
Niks.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:53 schreef MPG het volgende:
Wat heb jij toch met die lijst?
Wacht eerst vanavond nou maar eens af![]()
Ja op msn laat ik eigenlijk alleen interpunctie achterwege, qua spelling is het wel correct.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:50 schreef Frutsel het volgende:
sommige maken ook opzettelijk spelfoutjes...
internet-taal, msn-taal, dialect, breezertaal etc
Hey dudequote:
Dan ben ik vrij. En vrijdag.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het donderdag, dan kan ik eens kort werkwerkwerken
krijg ik wel een uitnodiging voor de trouwerij? Kom ik weer eens in Nederlandquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
MM [afbeelding]
Gelukkig maar dat je het goed oppikt
Ik vind het ook onwijs tof dat je toch zo blij voor ons bent....
En ja, het is alemaal ontzettend snel zo gelopen, dat ben ik wel met je eens, maar hey, het voelt goed, dus waarom niet?
[..]
quote:
Heujquote:
Ik heb mijn winamp op shuffle gezet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:54 schreef crossover het volgende:
Heuj![]()
* crossover luistert het nieuwe album van Hard-Fi
Wat is er vanavond MPG?
geile sexquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:54 schreef crossover het volgende:
Wat is er vanavond MPG?
Ik wissel nogal... betrap me erop dat ik van alles wat doe. Op de FP heb ik het aardig 'netjes' denk ik en zakelijk heb ik heel soms de neiging smileys te typenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja op msn laat ik eigenlijk alleen interpunctie achterwege, qua spelling is het wel correct.
[..]
Hey dude
en wat draai jij nu dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb mijn winamp op shuffle gezet.
tja jij was al even single das naar mijn mening toch andersquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
MM [ afbeelding ]
Gelukkig maar dat je het goed oppikt
Ik vind het ook onwijs tof dat je toch zo blij voor ons bent....
En ja, het is alemaal ontzettend snel zo gelopen, dat ben ik wel met je eens, maar hey, het voelt goed, dus waarom niet?
[..]
ga je naar de melkweg zaterdag?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:54 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Heuj![]()
* crossover luistert het nieuwe album van Hard-Fi
Wat is er vanavond MPG?
Ik luister nú Rancid.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef Frutsel het volgende:
en wat draai jij nu dan?
Owja, komend weekend zal ik ff wat foto's uploaden kuuks ^^
hopelijk zijn ze een beetje duidelijk
Haha... Omdat dit al de tweede keer in een week is dat je vraagt of Muck en ik erop moeten...quote:
Dan ga ik weer gezellig naar Muck toequote:
ghehehequote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik luister nú Rancid.
En tof. Foto's. PM me dan even
was bij ons nie anders hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha... Omdat dit al de tweede keer in een week is dat je vraagt of Muck en ik erop moeten...![]()
[..]
Dan ga ik weer gezellig naar Muck toe![]()
Ja, ik was iets van 1 jaar en 9 maanden singlequote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja jij was al even single das naar mijn mening toch anders![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
was bij ons nie anders hoorheeft ze wel drie keer gemeld volgens mij
Dit is de eerste keer deze week dat ik hier weer postquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
Haha... Omdat dit al de tweede keer in een week is dat je vraagt of Muck en ik erop moeten...![]()
Nietes. Jullie willen er niet in. Prima toch.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:01 schreef Frutsel het volgende:
was bij ons nie anders hoorheeft ze wel drie keer gemeld volgens mij
Buikpijn. Al 2 dagen.quote:
Afgelopen donderdag vroeg je het nog, meteen na onze eerste datequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer deze week dat ik hier weer post. Verwar je me met iemand anders?
Ohw ja dat weet ik toch allang niet meer man.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:04 schreef MPG het volgende:
Afgelopen donderdag vroeg je het nog, meteen na onze eerste date![]()
preciesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik was iets van 1 jaar en 9 maanden single![]()
Das heel wat anders ja, dat ben ik met je eens![]()
Overigens al flink wezen schijten, maar dat mocht niet baten.quote:
Haha, is ook geen probleem ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw ja dat weet ik toch allang niet meer man.
Eet je wel genoeg vis?quote:
Daaromquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies
maar goed doet er niet toe verder
Immer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eet je wel genoeg vis?
eerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
hoi
quote:
Goed idee. Ik heb hier een laptop, ook goed?quote:
Joquote:
Muckie....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:23 schreef Muck het volgende:
zoooo
een paar uurtjes aan verslagen frummelen, dan nog 3 uur biologie en dan kan ik naar huis
veel handigerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jo
Vanavond weer ja
En vanavond geen gestress met treinen en overstap en dergelijk quatsch
ga ik gelijk even doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie.... [ afbeelding ]
lieverd, lees dit ff... Zoals ik al voorspeld had, MM leest terug
[KSC #520] Nog tragere koffie
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
veel handiger
[..]
ga ik gelijk even doen
quote:
But offcourse!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb hier een laptop, ook goed?
U neemt den auto?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jo
Vanavond weer ja
En vanavond geen gestress met treinen en overstap en dergelijk quatsch
ik lees niet per se terugquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie.... [ afbeelding ]
lieverd, lees dit ff... Zoals ik al voorspeld had, MM leest terug
[KSC #520] Nog tragere koffie
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:30 schreef crossover het volgende:
Ik lag gister pas om half 4 in bed
Tot 2 uur achter de pc gezeten, toen wilde ik gaan slapen maar bedacht me dat ik nog honger had en nog fit was, dus ben ik maar ff gaan eten en studeren
Heldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:30 schreef crossover het volgende:
Ik lag gister pas om half 4 in bed
Tot 2 uur achter de pc gezeten, toen wilde ik gaan slapen maar bedacht me dat ik nog honger had en nog fit was, dus ben ik maar ff gaan eten en studeren
Je hebt iig geen last van die zieke collega.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
Collega opnieuw ziek.. Ben benieuwd hoelang deze soap nog aanhoudt
Jazeker. MPGmobiel heeft vanmorgen nog wat benzine gekregen, en staat nu even te rusten hier bijde TU/e. Vanmiddag tuf ik via de TU naar Didam en vannacht terug naar Venloquote:
OKquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lees niet per se terugwerd alleen hierop gewezen door iemand dat het over mij ging
ah, mooi zo, opgelostquote:
congratsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef shifto het volgende:
auto!
gisteren rijbewijs gehaald trouwens
ik lees echt nooit terugquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lees niet per se terugwerd alleen hierop gewezen door iemand dat het over mij ging
Dat zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij kan beter iets anders nemenflauwheid
OOK al mod?! Naniyate?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, mooi zo, opgelost
en ja, het ís ook snel gegaan, en natuurlijk is dat raar, ik zal de laatste zijn die dat ontkent.
het is heel vervelend hoe het gelopen is met lars, maar hij had gelijk, we gingen al langer veel meer als vrienden met elkaar om, dan als een stelletje. Natuurlijk was ik de eerste dagen finaal over de zeik, maar nadat ik heel, héél veel nagedacht heb, heb ik besloten dat hij gewoon geljk had en was ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
Feliquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef shifto het volgende:
auto!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef shifto het volgende:
auto!
wat leuk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef shifto het volgende:
auto!
Feliquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef shifto het volgende:
auto!
Ik wel, maar ja ben ook koffiemod hequote:
Inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, mooi zo, opgelost
en ja, het ís ook snel gegaan, en natuurlijk is dat raar, ik zal de laatste zijn die dat ontkent.
het is heel vervelend hoe het gelopen is met lars, maar hij had gelijk, we gingen al langer veel meer als vrienden met elkaar om, dan als een stelletje. Natuurlijk was ik de eerste dagen finaal over de zeik, maar nadat ik heel, héél veel nagedacht heb, heb ik besloten dat hij gewoon geljk had en was ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Muck, houniet en ik zijn nieuw in blauw
Ik wil in het groen
quote:
^__^quote:
geef die boer een stoelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:37 schreef Frutsel het volgende:
burp
ikl hier ook niet maar zoals ik al zei wees iemand me erop dat het over mij ging en dan lees ik wel ff natuurlijkquote:
waarom zou ik teruglezen als ik jou heb om het vóór me te doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Feli
[..]
Ik wel, maar ja ben ook koffiemod he
Goed puntquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom zou ik teruglezen als ik jou heb om het vóór me te doen?
das ook logischquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ikl hier ook niet maar zoals ik al zei wees iemand me erop dat het over mij ging en dan lees ik wel ff natuurlijk
Toffe wagenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Twingo
had ik al verteld dat we een epidemie hebben nagebootst?quote:
npquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Gefeliciteerd Twingo euh Shifto!
Thx eer-ik![]()
en ja, stoelendans
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
had ik al verteld dat we een epidemie hebben nagebootst?
Nee. Vertelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
had ik al verteld dat we een epidemie hebben nagebootst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |