Ik heb hem er ook voor deze race weer ingezet...........Hoop dat Honda/Jens minimaal 3 punten pakken dan laten ze STR achter zich!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Voor m´n manager heb ik uit liefdeJenson Button maar in m´n team opgenomen

quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:14 schreef Googolplexian het volgende:
Ayrton Senna's Zus over Lewis Hamilton (volledige artikel)

Mocht ze willenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]Ik zat aan romantiek te denken ofzo

quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:29 schreef SlaggY het volgende:
Shit, ben bang dat ik de kwalificatie ga missen.
De race niet, gelukkig. Ook fijn dat deze race wat later op de zondag is dit keer. Dan is je kater toch al wat minder en kun je je beter concentreren op alle spanning.weer opnieuw beginnen met zuipen

VT1 is over 3 kwartier pas natuurlijk.. Je zou Sopcast kunnen proberen, of TVUplayer. Vaak wisselend succes echterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:04 schreef Bernard0s het volgende:
Mensen.. Wie heeft er een livestream videoconnectie voor VT1 en VT2 van vandaag gevonden?

Met 100% CPU-gebruik durf ik nu geen TVU-player te gebruiken (hell: ik moet 'm nog installerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:18 schreef Atreidez het volgende:
[..]
VT1 is over 3 kwartier pas natuurlijk.. Je zou Sopcast kunnen proberen, of TVUplayer. Vaak wisselend succes echter

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@

Nope:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:09 schreef Bernard0s het volgende:
Werkt die bij jou wel dan Sally?

Niet getreurd, want Atreidezzz zit vast met beeld voor zich te kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:14 schreef Bernard0s het volgende:
Bij mij is dat timing beeld gewoon helemaal zwart. Fijn is dit. De belangrijkste GP / trainingen van het jaar, doet dat ding het niet..

Me 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:19 schreef Bernard0s het volgende:
Ik kan hier zo niet tegen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |