Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:49 schreef Againzender het volgende:
en ga ga geen nachtuitzending doen zoals afgelopen nacht, zo lekker slapen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Tinuzzz_Talpa het plaatsen van de link naar het Giel Beelen fragment op de Frontpage van Fok! is wel een suc6 hoorDing is al bijna 100x gedownload en de teller staat qua dataverkeer al op bijna 50 MB.. Nadeel is wel dat mijn upload een beetje vol zit.
Ach, zal zo wel wat minder worden.
Thnxquote:Glacier trusten man!
quote:Foo Fighters - The Pretender
Groove Armada - Easy
Leaf - Wonderwoman
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Tinuzzz_Talpa het plaatsen van de link naar het Giel Beelen fragment op de Frontpage van Fok! is wel een suc6 hoorDing is al bijna 100x gedownload en de teller staat qua dataverkeer al op bijna 50 MB.. Nadeel is wel dat mijn upload een beetje vol zit.
Ach, zal zo wel wat minder worden.
Glacier trusten man!
Weet niet precies want mijn verbinding is zo traag dat ik er 20 minuten over doe om op de Frontpage te komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er dan gebeurt Hans, dat fragment is toch al zo oud als Methusalem?
Ik heb de link al verwijdert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet precies want mijn verbinding is zo traag dat ik er 20 minuten over doe om op de Frontpage te komen
(), maar het gaat om topic DJ gaat over de grens
Gezien het huidige tempo komt het aantal downloads dit uur makkelijk boven de 200
Sorry Kevin maar heb het helaas gemist want was even weg van de radio, sorry
Jaaaaaaa de Foo Fighters
Thanks! merk het echt directquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb de link al verwijdert.
Niemand die het een goed idee vindt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit ineens te fantaseren. Nu Ruud de Wild zeer waarschijnlijk bij 538 vertrekt (538 ontkent enzo), ruilen ze dan met 3FM Ruud en Giel uit?
Ruud met Sander de Heer en Jeroen KidV in de ochtend op 3FM zou
zijn
Is "The Jungle" een leuke programma naam?![]()
Die ene van 6Pack van de week was pas ergerlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die kansloze giechelkutjes niet een eind optiefen?![]()
Hip? Meer skipquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:23 schreef lunko1979 het volgende:
Working class hero! Hip!
Vooral hoe ze "Strike a pose" zingtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft 't leukste plaatje van Avril Lavigne.
niks. Vroeg aanwezig zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:06 schreef Againzender het volgende:
Wat deed Stenders eigenlijk? Heb dat stuk uitzending net gemist....
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ze heeft bij mij respect gekregen door Fuel te zingen van Metallica (wat ze best aardig deed) en met het optreden waar ze net te horen heeft gekregen dat haar opa is overleden en ze een heel zielig nummer speelt en in janken uitbarst
Ik luister nog ff een minuutje. Dan werkt het zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:46 schreef Againzender het volgende:
Ha, dat was lekker, nu weer even een WC moment
O, ik ook. Maar da's wel 200 jaar geleden. Nu is het echt zo'n nep RTL-snol gewordenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Wie ben ik
Dat vond ik dan wel een leuk programma...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik ook. Maar da's wel 200 jaar geleden. Nu is het echt zo'n nep RTL-snol geworden.
Vooral door Andre van Duin.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Wie ben ik
Dat vond ik dan wel een leuk programma...
Ik vind die Bon Scott pas erg. Door daar alleen al naar te luisteren krijg je last van je strot.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kutstem heeft die vent tochAlhoewel dit de minst erge is die ze gehad hebben
Verder natuurlijk een prima band dat Wisselstroom/Gelijkstroom
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Collega's die seks willen maar niet met jou
--> KLB ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
BMW
Coldplay
Hardrijders
Bumperklevers
Regen
Genoeg
SCquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
BMW
Coldplay
Hardrijders
Bumperklevers
Regen
Genoeg
En ik begrijp je aversie tegen BMW niet helemaalquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
Oude Amerikanen en andere oldtimers, dat is mijn ding
quote:Hakkuh Dag is alweer een week geleden. Er zijn happyhardcore tracks die niet aan de beurt geweest zijn vorige week. Welke wil je vandaag?
Paul Elstak - Luv U more
Critical Mass - Believe in the future
Mark Oh - Love song
Het is serieus, dacht dat je een geintje maaktequote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
En dan tegen jou klagen dat ze geen seks hebben en toch echt behoefte hebben
Women
Was Thin Lizzy toch (was aan het bellen) ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:36 schreef Againzender het volgende:
Goede request!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was Thin Lizzy toch (was aan het bellen) ?
Kate Nash - Foundationsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:45 schreef shroomer het volgende:
Quick question: er was laatst een mega hit van een vrouw met ontzettend brits accent. Ging over ruzie met haar vriend en had nogal komische tekst. Heeft iemand de titel voor mij?
Dankjewel![]()
Love Song voor mijquote:
Ik kom uit Den Haag en als je daar woont begrijp je mijn aversie tegen BMW welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
En ik begrijp je aversie tegen BMW niet helemaal. Die lulletjes in Seat Leon's zijn pas irritant
.
Vind ik ook super hoor, maar nogal onpraktisch voor dagelijks gebruik.
Op de parkeerplaats bij mijn werk staan trouwens ook regelmatig oude Amerikanen.
Gisteren zag ik zo'n vreselijk lelijke blauwe jaren 70-station.. maar, wat een gevaarte zeg!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is serieus, dacht dat je een geintje maakte![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Sowieso ben ik erg voor het motto: Don't dip your pen in the company ink...
Mercedes rij je alleen als je taxichauffeur bentquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dan Duits rijdt, rij dan Mercedes
Flauw! Post ze gewoon hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De stats van deze reeks zijn binnen!
Ik post ze in het volgende topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |