quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Fok is idd aan het blubberen..duurde eeuwen voordat ik dit scherm kreeg
Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heeft 3FM daar geen last van![]()
Al is het wel leuk om daarnaar te kijken via de webcam...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is waar.
Beter FOK! down dan 3FM down.
of juist niet jammerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Mika, toch jammer dat Love Tonight hier geen hit is geworden
Bij mij wel, maar heb dan ook het hele albumquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Mika, toch jammer dat Love Tonight hier geen hit is geworden
Jij koopt seriekinderverkrachters?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Interpol
Wanneer is dat ongeveer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ga vanavond mijn kans wagen voor de popkwis.
Nu. Maar inmiddels denk ik dat je al te laat bent.quote:
Nee, om te luisteren bedoelde ik. Maar ik hoorde het net jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nu. Maar inmiddels denk ik dat je al te laat bent.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij koopt seriekinderverkrachters?
Houden we je aan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:39 schreef Seraphina het volgende:
Mensen, ik ben pleite! Tot binnenkort (ja echt)!
quote:
Vind je het gek, iedereen wil dat ding opeensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
De levertijd van uw Freecom MusicPal WLAN Internet-Radio is veranderd van 14 dagen naar onbekend
dagen.![]()
Aan het wachten tot FOK! het weer normaal doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
Waar zijn alle fokkertjes toch?
Op irc is me duidelijk geworden dat het ging over een bericht met de titel "Interpol zoekt pedofiel"quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het gek, iedereen wil dat ding opeens
Wij zijn maar gaan rondhangen in de chat, die werkt tenminste nog wél snel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
Waar zijn alle fokkertjes toch?
Ligt niet aan jou, dus het is verdomd rustig op FOK! nuquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! (is het forum zo traag of ligt dat vanavond aan mijn computer?)
Nee, ligt aan de servers van FOK!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! (is het forum zo traag of ligt dat vanavond aan mijn computer?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |