Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heeft 3FM daar geen last van![]()
Al is het wel leuk om daarnaar te kijken via de webcam...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is waar.
Beter FOK! down dan 3FM down.
of juist niet jammerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Mika, toch jammer dat Love Tonight hier geen hit is geworden
Bij mij wel, maar heb dan ook het hele albumquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Mika, toch jammer dat Love Tonight hier geen hit is geworden
Jij koopt seriekinderverkrachters?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Interpol
Wanneer is dat ongeveer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ga vanavond mijn kans wagen voor de popkwis.
Nu. Maar inmiddels denk ik dat je al te laat bent.quote:
Nee, om te luisteren bedoelde ik. Maar ik hoorde het net jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nu. Maar inmiddels denk ik dat je al te laat bent.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij koopt seriekinderverkrachters?
Houden we je aan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:39 schreef Seraphina het volgende:
Mensen, ik ben pleite! Tot binnenkort (ja echt)!
quote:
Vind je het gek, iedereen wil dat ding opeensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
De levertijd van uw Freecom MusicPal WLAN Internet-Radio is veranderd van 14 dagen naar onbekend
dagen.![]()
Aan het wachten tot FOK! het weer normaal doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
Waar zijn alle fokkertjes toch?
Op irc is me duidelijk geworden dat het ging over een bericht met de titel "Interpol zoekt pedofiel"quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het gek, iedereen wil dat ding opeens
Wij zijn maar gaan rondhangen in de chat, die werkt tenminste nog wél snel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
Waar zijn alle fokkertjes toch?
Ligt niet aan jou, dus het is verdomd rustig op FOK! nuquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! (is het forum zo traag of ligt dat vanavond aan mijn computer?)
Nee, ligt aan de servers van FOK!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! (is het forum zo traag of ligt dat vanavond aan mijn computer?)
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:49 schreef Againzender het volgende:
en ga ga geen nachtuitzending doen zoals afgelopen nacht, zo lekker slapen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Tinuzzz_Talpa het plaatsen van de link naar het Giel Beelen fragment op de Frontpage van Fok! is wel een suc6 hoorDing is al bijna 100x gedownload en de teller staat qua dataverkeer al op bijna 50 MB.. Nadeel is wel dat mijn upload een beetje vol zit.
Ach, zal zo wel wat minder worden.
Thnxquote:Glacier trusten man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |