Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:49 schreef Againzender het volgende:
en ga ga geen nachtuitzending doen zoals afgelopen nacht, zo lekker slapen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Tinuzzz_Talpa het plaatsen van de link naar het Giel Beelen fragment op de Frontpage van Fok! is wel een suc6 hoorDing is al bijna 100x gedownload en de teller staat qua dataverkeer al op bijna 50 MB.. Nadeel is wel dat mijn upload een beetje vol zit.
Ach, zal zo wel wat minder worden.
Thnxquote:Glacier trusten man!
quote:Foo Fighters - The Pretender
Groove Armada - Easy
Leaf - Wonderwoman
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Tinuzzz_Talpa het plaatsen van de link naar het Giel Beelen fragment op de Frontpage van Fok! is wel een suc6 hoorDing is al bijna 100x gedownload en de teller staat qua dataverkeer al op bijna 50 MB.. Nadeel is wel dat mijn upload een beetje vol zit.
Ach, zal zo wel wat minder worden.
Glacier trusten man!
Weet niet precies want mijn verbinding is zo traag dat ik er 20 minuten over doe om op de Frontpage te komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er dan gebeurt Hans, dat fragment is toch al zo oud als Methusalem?
Ik heb de link al verwijdert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet precies want mijn verbinding is zo traag dat ik er 20 minuten over doe om op de Frontpage te komen
(), maar het gaat om topic DJ gaat over de grens
Gezien het huidige tempo komt het aantal downloads dit uur makkelijk boven de 200
Sorry Kevin maar heb het helaas gemist want was even weg van de radio, sorry
Jaaaaaaa de Foo Fighters
Thanks! merk het echt directquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb de link al verwijdert.
Niemand die het een goed idee vindt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit ineens te fantaseren. Nu Ruud de Wild zeer waarschijnlijk bij 538 vertrekt (538 ontkent enzo), ruilen ze dan met 3FM Ruud en Giel uit?
Ruud met Sander de Heer en Jeroen KidV in de ochtend op 3FM zou
zijn
Is "The Jungle" een leuke programma naam?![]()
Die ene van 6Pack van de week was pas ergerlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die kansloze giechelkutjes niet een eind optiefen?![]()
Hip? Meer skipquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:23 schreef lunko1979 het volgende:
Working class hero! Hip!
Vooral hoe ze "Strike a pose" zingtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft 't leukste plaatje van Avril Lavigne.
niks. Vroeg aanwezig zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:06 schreef Againzender het volgende:
Wat deed Stenders eigenlijk? Heb dat stuk uitzending net gemist....
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ze heeft bij mij respect gekregen door Fuel te zingen van Metallica (wat ze best aardig deed) en met het optreden waar ze net te horen heeft gekregen dat haar opa is overleden en ze een heel zielig nummer speelt en in janken uitbarst
Ik luister nog ff een minuutje. Dan werkt het zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:46 schreef Againzender het volgende:
Ha, dat was lekker, nu weer even een WC moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |