SCquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
BMW
Coldplay
Hardrijders
Bumperklevers
Regen
Collega's die seks willen maar niet met jou
Genoeg
En ik begrijp je aversie tegen BMW niet helemaalquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
Oude Amerikanen en andere oldtimers, dat is mijn ding
quote:Hakkuh Dag is alweer een week geleden. Er zijn happyhardcore tracks die niet aan de beurt geweest zijn vorige week. Welke wil je vandaag?
Paul Elstak - Luv U more
Critical Mass - Believe in the future
Mark Oh - Love song
Het is serieus, dacht dat je een geintje maaktequote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
En dan tegen jou klagen dat ze geen seks hebben en toch echt behoefte hebben
Women
Was Thin Lizzy toch (was aan het bellen) ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:36 schreef Againzender het volgende:
Goede request!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was Thin Lizzy toch (was aan het bellen) ?
Kate Nash - Foundationsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:45 schreef shroomer het volgende:
Quick question: er was laatst een mega hit van een vrouw met ontzettend brits accent. Ging over ruzie met haar vriend en had nogal komische tekst. Heeft iemand de titel voor mij?
Dankjewel![]()
Love Song voor mijquote:
Ik kom uit Den Haag en als je daar woont begrijp je mijn aversie tegen BMW welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
En ik begrijp je aversie tegen BMW niet helemaal. Die lulletjes in Seat Leon's zijn pas irritant
.
Vind ik ook super hoor, maar nogal onpraktisch voor dagelijks gebruik.
Op de parkeerplaats bij mijn werk staan trouwens ook regelmatig oude Amerikanen.
Gisteren zag ik zo'n vreselijk lelijke blauwe jaren 70-station.. maar, wat een gevaarte zeg!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is serieus, dacht dat je een geintje maakte![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Sowieso ben ik erg voor het motto: Don't dip your pen in the company ink...
Mercedes rij je alleen als je taxichauffeur bentquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dan Duits rijdt, rij dan Mercedes
Flauw! Post ze gewoon hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De stats van deze reeks zijn binnen!
Ik post ze in het volgende topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |