Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed meet-initiatief Sandman.
Het is echt vermakelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:11 schreef borisz het volgende:
Popcorn erbij
En weer word ik door de moderators hierheen gestuurd.
Dan gaan we hier toch msn-enquote:
Nu komt het goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:21 schreef SCH het volgende:
En ik heb microsoft gemaild
Dear Microsoft,
I am the buddy of a guy named tong80. He is a little bit strange and eats the whole day chinese foods.
I help him with his social life and support him to eat sometimes shoarma. Our only conact is msn and i am afraid that now my msn is down tong80 gets a loempiaoverdosis.
please help
sch
Precies, die schuld aflossen is echt geen pretjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:51 schreef pascalheister het volgende:
kost ook veel te veel, afschaffen met die handel
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
Dear Mister SCH,
We got an email from a guy named Nick who complains about your contacts with tong80. He says that you talk hours with tong80 and that you have no time anymore for looking will and grace togehter or listening sonfestivalsongs or to your Maria Callas albums. He asks us to help him, so we did and blocked your msn. But now you are complaining. So it is difficult.
Dear greetings, microsoft
p.s. do you know the name of the chinese restaurant from the tong80 loempia's?
Ik begrijp die jongen niet..., waarom jezelf zo ontzettend druk maken om niks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:11 schreef borisz het volgende:
Popcorn erbij
En weer word ik door de moderators hierheen gestuurd.
Met als reden?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Goed plan, die hele basisbeurs afschaffen
heuhquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:38 schreef borisz het volgende:
MOgge
AZ je was wel weer goed op de radio![]()
wel de 24 uur daarvoor. Had het net teruggeluisterdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
heuhben niet op de radio geweest de afgelopen 24 uur hoor!
in en rondom wat? Maastricht?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:49 schreef DarkShine het volgende:
Mogguh
Verkeer in en rondom is al een paar dagen een enorme chaos, word leuk als ze hier met de a2 beginnen...
24 is een rotgetal overigens.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef borisz het volgende:
[..]
wel de 24 uur daarvoor. Had het net teruggeluisterd![]()
niet voor de heer E Cortonquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
24 is een rotgetal overigens.
Okay, vertel het maar...quote:
zware nacht gehad?quote:
Geen dank!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil degene die Achmed The Dead Terrorist hier postte even hartelijk danken. Heb er al een hele week lol van.
Iddquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
in en rondom wat? Maastricht?
De lerarensalarissen aantrekkelijker makenquote:
Wat?? Zo komen we natuurlijk nooit van dat N2 probleem af.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Idd
Al hoor ik net dat de ondertunneling waarschijnlijk niet doorgaat omdat er gebouwen langs het A2 trace op de monumentenlijst komen...
Die stiekeme fascist van een Rubberduck volgens mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
Wie was er ook al weer fan van Plasterk ?
De N2, het stuk A2 dat dwars door Maastricht loopt, en een 50km weg is met veel verkeerslichten. Dat ze dat nog steeds niet hebben aangepakt vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:28 schreef Ole het volgende:
n201?
o daar!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
De N2, het stuk A2 dat dwars door Maastricht loopt, en een 50km weg is met veel verkeerslichten. Dat ze dat nog steeds niet hebben aangepakt vind ik echt onbegrijpelijk.
Ja, dat is ook een lekker knelpunt, maar dat is gewoon in z'n geheel een provinciale weg. Maar het is van de gekke dat je je grote noord-zuid verbinding op zo'n rare manier onderbreekt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:41 schreef Ole het volgende:
[..]
o daar!
De n201 is tussen aalsmeer en Hilversum.. zijn ze ook al jaren mee bezig
Nieuwe avatarquote:
SILENCE!quote:
dat is waar.. en die loopt haaks op de A2quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een lekker knelpunt, maar dat is gewoon in z'n geheel een provinciale weg. Maar het is van de gekke dat je je grote noord-zuid verbinding op zo'n rare manier onderbreekt.
Maar ja, er was geen geld voor geloof ik, dat moest uitgegeven worden aan de betuwelijn en een HSL tunnel onder een stuk weiland in het groene hart
Mag niet hèquote:
Daar moet ik dus dagelijks overheen. En nu hebben ze besloten om op verschillende plaatsen tegelijkertijd aan de ring te werken en/of afritten dicht te gooien...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
De N2, het stuk A2 dat dwars door Maastricht loopt, en een 50km weg is met veel verkeerslichten. Dat ze dat nog steeds niet hebben aangepakt vind ik echt onbegrijpelijk.
Ik heb weleens tandpasta in de koelkast gelegd/gevonden na een dag zoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:28 schreef tong80 het volgende:
Had vaniddag shag gekocht. Ik ga zo slapen maar wil zo nog wel een paar peukjes roken en morgen ochtend bij de eerste bak koffie de eerste peuk. Kon nergens de nieuwe buil shag vinden. Ik dacht het zal toch niet. Ja hoor ligt ie naast de rosbief in de ijskast
Ik was cynisch.quote:
Je was wel te laat met reddenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Oei, ik red je maar, Bluezz.
Er is nu al een grote fietsenstalling onder CS en alles rondom CS staat helemaal vol met fietsen, zo vreemd is het niet om een grote stalling te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik was cynisch.
De regering poept het ene na het andere belachelijke plan uit en erg nog, het zijn geen debiele proefbalonnentjes, zoals in de LPF tijd, nee ze menen het nog serieus ook.
Ik las trouwens dat in Utrecht rond CS 2500 parkeerplekken/stallingen voor fietsen moeten komen omdat het met de aanstaande verbouwingen anders helemaal een zooitje wordt.
Deze tijdelijke stalling kost (begroot, het zal uiteindelijk wel weer veel duurden blijken te zijn) 3 miljoen Euro.
Rekent u dat maar eens uit per brakke stadsfiets.
Ik kwam een keer terug van het boodschappen doen, volgende dag. Portemonnee kwijt, shiiiit, overal zoeken, echt alles overhoop gehaald. Routes terug gefietst etc etc.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb weleens tandpasta in de koelkast gelegd/gevonden na een dag zoeken
Op Amsterdam CS is het nu ook zo'n lekkere bende. Door de bouw van de noordzuid lijn aan de ene kant, en het bustation aan de andere kant was er een enorm tekort aan ruimte voor je fiets gekomen. Daar zijn nu ondertussen twee parkeerboten voor gekomen, maar volgens mij staan die ook al helemaal vol met fietswrakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is nu al een grote fietsenstalling onder CS en alles rondom CS staat helemaal vol met fietsen, zo vreemd is het niet om een grote stalling te maken.
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=3gsA-3LOqRc om even wat positieve NL elftal energie te gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht, wat staan er toch pareltjes op YouTube....
In het sportcafé waren we bezig met voetballiedjes en toen kwam ik deze tegenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Het doelpunt van Kieft, dat je op de achtergrond Van Gelder uit z'n plaat hoort gaan.
ja heel erg trotsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:14 schreef golfer het volgende:
Ben jij ook zo Trots op Nederland?![]()
Weet iemand trouwens of Rusland-Engeland ergens wordt uitgezonden op een 'normale' zender?
Ah, mooi zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:14 schreef borisz het volgende:
Trouwens vanmiddag
[EK kwalificatie]Rusland - Engeland 17.00 Eurosport
Grand Mega Theft Auto. De nieuwe GTA.quote:
Gelijk twee maten van me gebeldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:14 schreef borisz het volgende:
Trouwens vanmiddag
[EK kwalificatie]Rusland - Engeland 17.00 Eurosport
dat blijft inderdaad geweldigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Het doelpunt van Kieft, dat je op de achtergrond Van Gelder uit z'n plaat hoort gaan.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grand Mega Theft Auto. De nieuwe GTA.
Hoezo, zitten de kaften aan elkaar gekleefd?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga maar even een chemieboek openslaan
Great minds think alikequote:
Toch aardig na 6 weken wachten op de bijschrijving van je cijfer...quote:Inmiddels is het cijfer op de administratie in Progress opgenomen. Ik geloof dat er nog een nachteljike up-dat overheen gaat of zoiets en dat moet het zichtbaar zijn.
Nogmaals excuus voor deze geweldig slordige afwerking.
met vriendelijke groet
Ik denk, ik leg het niet uit ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Great minds think alike.
Goeie avond! Vanavond lekker Nederland, heb er zowaar zin in.
En een fantastisch duelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:32 schreef tong80 het volgende:
Ter herinnering nu Rusland - Engeland op eurosport. 2-1 voor de Russen m,et nog een kwartier te spelen
Goede actiequote:
Een postorderbruidje uit het Oostblok halen en vervolgens aan de regering vragen of ze even willen dokken.quote:
Geweldige actiequote:
mooi hè, vooroordelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een postorderbruidje uit het Oostblok halen en vervolgens aan de regering vragen of ze even willen dokken.
Zielig.
Dat wel, maar pak dan zangers/zangeressen die enigszins kwaliteit hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:28 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het wel wat hebben dat er elke keer iemand anders zingt.
Je hoeft er niet van houden, maar dat hij kwaliteit heeft staat buiten kijf.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar pak dan zangers/zangeressen die enigszins kwaliteit hebben
noems eens iemand, ik zet in op Thomas Bergequote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar pak dan zangers/zangeressen die enigszins kwaliteit hebben
Bijna alles is beter dan Gerald Joling als je het mij vraagt, dus ook Bergequote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noems eens iemand, ik zet in op Thomas Berge
Officieus wordt er niet meer gevoetbald, maar de negentig minuten moeten nog worden volgemaakt, alvorens de scheidsrechter af fluitquote:
Zeg dat dan wat eerder joh...dan kom ik met bier en bitterballen voor de heren en enkele dame hierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
SOL
kom jij nog bitterballen langs brengen ?![]()
heb alleen meegekregen dat het 1-0 voor nederland was, wist niet hoelang er nog gespeeld zou moeten wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Officieus wordt er niet meer gevoetbald, maar de negentig minuten moeten nog worden volgemaakt, alvorens de scheidsrechter af fluit
slaap jij weleensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:19 schreef tong80 het volgende:
Met 2-0 ga ik weer lekkker slapen. Laat het gezeik over aan anderen.
Okee, uiteindelijk 2-0, maar aan de commentator te horen was het niet bestquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb alleen meegekregen dat het 1-0 voor nederland was, wist niet hoelang er nog gespeeld zou moeten worden![]()
ik heb niet gekekenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, uiteindelijk 2-0, maar aan de commentator te horen was het niet best
Daar is niks op tegenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb niet gekekenkijk eik noot vbl
zapte toevallig ff langs
![]()
Precies, de punten zijn weer binnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:19 schreef tong80 het volgende:
Met 2-0 ga ik weer lekkker slapen. Laat het gezeik over aan anderen.
Ik noem een Bluezzquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dus ik mag nog wel meeposten hier na deze bekentenis![]()
Als het aan mij ligt wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij bent toch overal welkom.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Bloes zit ook hierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ah, ben ik ook wel ff benieuwd naar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:04 schreef golfer het volgende:
Sjimz, je baas zit zo bij Pauw & Witteman.
Ik had gehoopt met het huidige weer dat die kutjochies binnen zouden blijven. Hopelijk heeft de politie ze nu eens goed te pakken. Zelfde tuig dat altijd de auto's openbreekt daar in de buurt vermoed ikquote:23:12:44 17-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND Nachtwachtlaan 205 AMSTERDAM (ASD) [ 512 ]
710172312440102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710172312440100869 0100869 BRW Amsterdam Pieter ( Lichtkrant Kazerne )
Gerard Jolinkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:04 schreef golfer het volgende:
Sjimz, je baas zit zo bij Pauw & Witteman.
Het zijn, volgen Welten, een harde kern van 30-35 jochies van 12 tot 17 jaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef Againzender het volgende:
Godver, beginnen we nu weer??
[..]
Ik had gehoopt met het huidige weer dat die kutjochies binnen zouden blijven. Hopelijk heeft de politie ze nu eens goed te pakken. Zelfde tuig dat altijd de auto's openbreekt daar in de buurt vermoed ik![]()
Op pakken is natuurlijk geen enkel probleem, om ze vervolgens juridisch te vervolgen is een tweede. Zeker omdat die gasten minderjarig zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zijn, volgen Welten, een harde kern van 30-35 jochies van 12 tot 17 jaar.
Hoe moeilijk kan het zijn om die bekende knapen op te pakken en op te voeden?
bier?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
wat zijn jullie toch lievvv allemaal![]()
Whisky, leer het nou toch eens.quote:
Ardbeg 10y?quote:
wit/rood/rose?quote:
bokbier?quote:
* Againzender schenkt een Picpoul de Pinet inquote:
*SOL zegt tnx voor wijntjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender schenkt een Picpoul de Pinet in
Ja, dat was leuk, die nacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
alleen als ik bij jullie ben...jeweettog
![]()
ik heb hier nogwel 3 flessen rose, sambuca, dure whisky, dure port, southern comfort, rode martini en tig flessen wijn waar ik niet aan mag komenquote:
als ik ooit weer thuis ben stuur ik 'm opquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk, die nacht.![]()
Dat was nog voordat mijn liefje het zo koud had voordat haar spijkerjasje ontvreemd werd.
Heel zachtjes, op eieren lopen.... en op het moment dat je hem neerlegt, KRIJSSSSEEEEEEEENNNNNNNNquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:46 schreef Againzender het volgende:
ik duik er ook in. eens kijken of ik Marc slapend twee trappen op krijg....
Dat is wel de meest waarschijnlijke volgorde van gebeurtenissen, ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel zachtjes, op eieren lopen.... en op het moment dat je hem neerlegt, KRIJSSSSEEEEEEEENNNNNNNN![]()
Tell mequote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat is wel de meest waarschijnlijke volgorde van gebeurtenissen, ja.
het ging wonderbaarlijk goed, werd pas rond 4 uur weer wakker omdat hij wilde drinkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel zachtjes, op eieren lopen.... en op het moment dat je hem neerlegt, KRIJSSSSEEEEEEEENNNNNNNN![]()
Nou ja missen...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ik schijn een oranje zonder 4-3-3 gemist te hebbenmaar verder weinig bijzonders.
Ongeloofelijk sneuquote:
Ik vond het nog vroegquote:
Whiskeyquote:
Maar mag altijd gesteld worden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:41 schreef Bos81 het volgende:
Sien al zin in dinsdag?
retorische vraag, waarschijnlijk
"De laatste ronde" Dat zit er al vroeg in!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:18 schreef Againzender het volgende:
het ging wonderbaarlijk goed, werd pas rond 4 uur weer wakker omdat hij wilde drinken
Je hebt het nu over de philips bak?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar mag altijd gesteld worden...
Jawe gaan eerst ff gezellig winkelen in Eindhoven
en daarna naar de voetbaltempel van Nederland.
Zien wij elkaar van te voren nog?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Appeldinnetje is er ook bij hoor, dus ik zou niet durvenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Voel ik hier love in the air, bossie en sientje?
Nee, dat was Xena die de kattenbak miste.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Voel ik hier love in the air, bossie en sientje?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Appeldinnetje is er ook bij hoor, dus ik zou niet durven
Nog nooit gebeurtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nee, dat was Xena die de kattenbak miste.
simpele grappen ook weer.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:08 schreef Bos81 het volgende:
Je maakt er een Rommeltje van dus
Spamquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog nooit gebeurt
Oh en kijk es op mijn blog, die kaketoe, té grappig toch
Wij hadden er vroeger ook 1quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog nooit gebeurt
Oh en kijk es op mijn blog, die kaketoe, té grappig toch
Kan je dat ook in potjes kopen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, heb jij ineens last van witte anorexia
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb trouwens verkapt gerookt gisteren. Ik heb geblowd.
Okee, doe ik vanavondquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan 't niet beloven, moet ff kijken hoe de dag verloopt
Geef anders ff je 06 door (via msn) dan bel ik wel als ik ruim op tijd in de buurt ben
lekker met alle boodschappen de tribune opquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ken de film ook niet, wat voor een genre valt ie onder?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb gister touwens The Darwin Awards gezien. Heel erg leuke film
nu kan je haar nog inpalmenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Appeldinnetje is er ook bij hoor, dus ik zou niet durven
Comedyquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken de film ook niet, wat voor een genre valt ie onder?
Moet er tijdens CL niet verplicht Heineken geschonken worden? Of vallen die regels allemaal wel mee op dat gebied?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos is niet zoals jou Pasc. En In-Bavaria-en is gepaster ook.
Tijdens CL geen bierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet er tijdens CL niet verplicht Heineken geschonken worden? Of vallen die regels allemaal wel mee op dat gebied?
Dan gaan er dooien vallen als dat zo zou zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet er tijdens CL niet verplicht Heineken geschonken worden? Of vallen die regels allemaal wel mee op dat gebied?
morgen kom je zeker met het nieuws dat nederland heeft gewonnenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
BMW die 280 per uur reed van de weg gehaald.
Ik wou net zeggen, zijn nieuws loopt een beetje achter.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
morgen kom je zeker met het nieuws dat nederland heeft gewonnen![]()
Bos is toch diegene die bijna alle vrouwen in Hools heeft proberen te versieren?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos is niet zoals jou Pasc. En In-Bavaria-en is gepaster ook.
Allemaal???quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bos is toch diegene die bijna alle vrouwen in Hools heeft proberen te versieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |