Dus de overheid moet de publieke omroepen inhoudelijk beïnvloeden, terwijl juist ook diezelfde PVV daar ook weer tegen is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Afgezien van het gezeik op multiculturele programma's ben ik het er wel een beetje mee eens...
Dat Wilders in paradoxen spreekt is al langer duidelijk: de naam en de woorden van zijn partij vormen al een paradox.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus de overheid moet de publieke omroepen inhoudelijk beïnvloeden, terwijl juist ook diezelfde PVV daar ook weer tegen is?
Ik zou zeggen dat die paradox er wel erg dik bovenop ligt.
Ik snap niet waarom er tussen 5 en 6 uur op twee van de publieke netten kinder/jeugd tv is terwijl er daarnaast ook nog 2 commerciele netten bestaan die vergelijkbare series uitgezonden worden die ook op z@pp te zien zijn, het ned 3 blok van vroeger was een stuk beter tussen 17:30 en 19:00. maar dat zou zo'n netcoordinator wel verzonnen hebben, net zo goed als dit idee. Wat de PVV betreft, ik vind gewoon een stelletje nietsnutten die iedere mogenlijkheid aangrijpen om geldverslindende kamervragen te stellen over zaken waarover de Minister over het algemeen niet eens gaat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zou het wel toejuichen als Sesamstraat op een vaste tijd uitgezonden wordt. Ik erger me als volwassene al blauw als mijn favoriete programma moet wijken voor voetballen of zo.
Alleen dan multicultigezeik van de PVV is natuurlijk onzin en inderdaad paradoxaal.
quote:Waarom heeft het NOS Journaal wel
een themacorrespondent klimaat
maar bijvoorbeeld niet een
themacorrespondent islamisering of
criminaliteit?
Antwoord:
Dit is de vrije redactionele keuze van
het NOS Journaal, en de regering
heeft geen voornemen hierin te
treden. We leven in een vrij land,
gelukkig.
http://parlando.sdu.nl/cgi/login/anonymousquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Is dat een echte kamervraag?
quote:
]http://www.nu.nl/algemeen/2069083/saudier-80-krijgt-10-jarige-bruid-terug.html[/quote][/url]quote:PVV-fractievoorzitter Wilders stelt vragen over 10-jarige Saoedische bruid
woensdag 26 augustus 2009
Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over het bericht dat een 80-jarige Saoedi zijn 10-jarige bruid terugkrijgt.
1.)
Klopt het bericht ‘Saudiër (80) krijgt 10-jarige bruid terug? '*
2.)
Zo ja, deelt u mijn afschuw over dit bericht? Zo neen, waarom niet?
3.)
Zo ja, deelt u de mening dat deze man zich als een varken gedraagt net zoals de barbaarse profeet Mohammed die met het 6-jarige meisje Aisha trouwde?
4.)
Deelt u mijn mening dat huwen met kinderen van die leeftijd walgelijk is en de meest krachtige veroordeling verdient? Zo neen, waarom niet?
5.)
Zo ja, bent u bereid de ambassadeur van Saoedi-Arabië te ontbieden en hem uw afschuw mee te delen? Zo neen, waarom niet?
* [url=http://www.nu.nl/algemeen/2069083/saudier-80-krijgt-10-jarige-bruid-terug.html
Geert is toch zo van het nationalisme en zelf beschikking? Of geldt dat alleen voor Nederland?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Weer 2000 euro weg omdat Geert open deuren wil open trapt en suggestief is.
Het geld meer voor iedereen die het eens met hem schijnt te zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geert is toch zo van het nationalisme en zelf beschikking? Of geldt dat alleen voor Nederland?
Ah ok, ja, je moet het simpel houden voor 'het Volk', he? Iedereen die het niet eens is met Geert is de vijand en moslim/dhimmi of Links. Klopt dat beeld een beetje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het geld meer voor iedereen die het eens met hem schijnt te zijn.
Ik zou niet weten of het beeld klopt maar ik hou persoonlijk niet van politici die zich verlagen tot termen als 'het volk' om de 'grote' minderheid die ze aanspreken aan te duiden, als ze zich dan ook nog gaan verlagen tot het stellen van vragen over Telegraaf berichtjes die ze goed uitkomen zonder eerst zelf ff een belletje te plegen om te kijken hoe de vork in de steel zit dan is het niet alleen dom, maar ook geldverspilling.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah ok, ja, je moet het simpel houden voor 'het Volk', he? Iedereen die het niet eens is met Geert is de vijand en moslim/dhimmi of Links. Klopt dat beeld een beetje?
Nou nou nou, die gebleekte Adolf, het gaat weer helemaal nergens over. Overigens zou ik er toch ook wel weer schik in hebben die vragen te mogen beantwoorden. Iets als:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Weer 2000 euro weg omdat Geert open deuren wil open trapt en suggestief is.
Geen idee. Gaan je deze vraag stellen voor elk artikel op nu.nl?quote:1.)
Klopt het bericht ‘Saudiër (80) krijgt 10-jarige bruid terug? '*
Wat een rare dubbelvraag, Geertje. Als het antwoord op vraag 1 Ja is, dan moet ik ja of nee zeggen. Als het nee is, dan moet ik gaan uitleggen waarom dat niet klopt. Je kunt me de boom in, ik ben geen wetenschapper of journalist.quote:2.)
Zo ja, deelt u mijn afschuw over dit bericht? Zo neen, waarom niet?
Het antwoord op vraag 1 is nog steeds geen ja of nee, deze vraag behoeft dan ook geen antwoord. Maar aangezien varkens niet trouwen, ontgaat me de hele vraag.quote:3.)
Zo ja, deelt u de mening dat deze man zich als een varken gedraagt net zoals de barbaarse profeet Mohammed die met het 6-jarige meisje Aisha trouwde?
Ja. Maar waar wil je heen, gekke Geert?quote:4.)
Deelt u mijn mening dat huwen met kinderen van die leeftijd walgelijk is en de meest krachtige veroordeling verdient? Zo neen, waarom niet?
Zo klopt ie beter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Montov het volgende:
Het valt me wel op dat de PVV veel vragen stelt over andere islam landen, of islam zaken waar de overheid niets mee te maken heeft. Puur media-aandacht genereren.
Dat heeft hij wel gedaan:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef maartena het volgende:
Als die "Rotterdam Hooligans" schreeuwers in Hoek van Holland in plaats van autochtone jongeren nou eens Marokkaanen geweest waren die "Allah Akbar" hadden geschreeuwd, dan was zijn hoofd ook al rood aangelopen bij het stellen van een boekwerk vol kamervragen.
Maar in plaats van kamervragen te stellen over die gebeurtenis, gaat ie vragen stellen over een ander land waar de Nederlandse Tweede Kamer niks mee te maken heeft.
Uiteraard een stuk milder van toon dan anders, maar toch....quote:Rellen tijdens strandfeest Hoek van Holland - Kamervragen
woensdag 26 augustus 2009
Vragen van het lid Brinkman (PVV) aan de ministers van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en van Justitie over rellen tijdens een strandfeest op het strand van Hoek van Holland.
1
Bent u op de hoogte van een dode en gewonden tijdens een strandfeest op Hoek van Holland tijdens zaterdagnacht 22 augustus 2009? (1)
2
Hoe kwalificeert u de uitlating van burgemeester Aboutaleb, dat hij op de hoogte was van de informatie dat een groep “hooligans” dit strandfeest mogelijk zouden komen opzoeken teneinde rellen te veroorzaken?
3
Kunt u aangeven wat de redenen zijn voor de burgemeester dit strandfeest uiteindelijk toch door te laten gaan?
4
Is het gestelde waar dat de politie gezegd zou hebben dat zij een dergelijk feest niet zouden kunnen beveiligen, omdat dit privéterrein zou zijn? Deelt u de mening dat dit complete nonsens is indien dit een strandfeest betreft en dat de politie, in casu de overheid, wel degelijk een verantwoordelijkheid heeft voor de veiligheid van deze feestgangers?
5
Kunt u de Kamer zo spoedig mogelijk, middels een brief op de hoogte brengen van hetgeen zich aldaar heeft voorgedaan?
1) Elsevier.nl, 23 augustus 2009, “Aboutaleb over strandfeest: Wij wisten van komst hooligans”
quote:Op zondag 6 september 2009 12:02 schreef Moweeno het volgende:
Breaking news!
We kunnen rustig gaan slapen, want Wilders gaat de komende regeringsperiode weer in de Kamer zitten:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_op_65__.html?p=11,1
Ik denk dat er nu wel weer wat van die VVD-bozerikjes weg gaan lopen bij de PVV.quote:Op zondag 6 september 2009 12:21 schreef du_ke het volgende:
Het wordt steeds meer een boze babyboomerspartij.
Ach die zijn ook niet vies van het eigenbelangquote:Op zondag 6 september 2009 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu wel weer wat van die VVD-bozerikjes weg gaan lopen bij de PVV.
Toevallig ook de twee partijen waar ik het meeste mee hebquote:Op zondag 6 september 2009 13:31 schreef JoaC het volgende:
Wel grappig dat van alle partijen behalve GL en D66 mensen naar Wilders lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |