abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53985512
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef DR878 het volgende:

[..]

Weet eerst waar je over praat achterlijke bosjosti. Van blowen krijg je geen longkanker , mits je het niet met tabak rookt. IN blowen zit geen teer, nitrosaminen en nicotine. Roken krijg je meer koolstofmonooxiden binnen, de affiniteit van zuurstof aan het hemoglobine wordt hierdoor verlaagd. Er is dus minder Hb ter beschikking voor zuurstoftransport. Minder zuurstof is slechtere conditie.
Lol, nee natuurlijk, want omdat er geen teer en nicotine in zit, zitten er natuurlijk niet nog 200 stoffen in die ook niet goed zijn voor je. Of was je dat vergeten? Je kunt wel heel schijnheilig lullen dat het niet slecht is voor je longen, dat is het wel.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53986246
Hey, dat rookverbod he, geldt dat ook voor sigaren?
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_53986376
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:58 schreef Rutgerr het volgende:
Juist bij sigaren.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:06:27 #104
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53986429
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:58 schreef Rutgerr het volgende:
Nee, alleen voor sigarenrokers.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53986886

Niet dus.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:35:43 #106
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_53987055
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:27 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Lol, nee natuurlijk, want omdat er geen teer en nicotine in zit, zitten er natuurlijk niet nog 200 stoffen in die ook niet goed zijn voor je. Of was je dat vergeten? Je kunt wel heel schijnheilig lullen dat het niet slecht is voor je longen, dat is het wel.
Er mogen misschien wel carcinogene stoffen zitten in roken en in wiet. In roken zit die concentratie veel hoger.
Alles wat verbrand heeft carcinogene stoffen, alleen roken heeft het veel meer.

http://www.sciam.com/arti(...)473-B55F83414B7F0000
http://www.forbes.com/hea(...)17/hscout603764.html
http://norml.org/index.cfm?Group_ID=6912
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:46:30 #107
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_53987264
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het blijkt wel weer dat rokers veel intelligenter, socialer en toleranter zijn dan niet-rokers.
Dat is niet de indruk die ik krijg bij dit topic anders....

Intelligent? Als ze dat waren waren ze nooit begonnen, naast dat het ongezond is kost het ook nog eens klauwen met geld.
Socialer? Waar roken ze dan als er ook niet-rokers bij zijn?
Tolranter? Ja vooral naar niet rokers toe zeker? Als je zo'n paf paal vraagt of ie even wil wachten met roken tot jij klaar bent met eten wordt je recht in je gezicht uitgelachen.

Rokers.... triest volk
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:48:14 #108
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_53987308
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als de mogelijkheid bestond, had ik een aanvraag ingediend om je stemrecht af te nemen
Waarom dat dan? Omdat ik het niet met je eens bent? Rook-fundamentalist....
pi_53987361
Sigaretten zijn voor paupers, dat staat buiten kijf overigens.
pi_53987495
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:46 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Intelligent? Als ze dat waren waren ze nooit begonnen, naast dat het ongezond is kost het ook nog eens klauwen met geld.
Tolranter? Ja vooral naar niet rokers toe zeker? Als je zo'n paf paal vraagt of ie even wil wachten met roken tot jij klaar bent met eten wordt je recht in je gezicht uitgelachen.

Rokers.... triest volk
Het eerste punt klopt wel een beetje, ik was nog een beetje jong en onbezonnen toen ik begon.
Klauwen met geld! Ik vind 70 euro per maand niet echt veel.
Socialer! Er zijn overal niet-rokers en wel-rokers dus daar is geen rekening mee te houden.
Als je het aan mij vraagt maak IK er geen probleem van, ik wacht met roken of ga ff ergens anders heen.

Je bent er goed in om iedereen over een kam te scheren.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:04:50 #111
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_53987612
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:57 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Het eerste punt klopt wel een beetje, ik was nog een beetje jong en onbezonnen toen ik begon.
Klauwen met geld! Ik vind 70 euro per maand niet echt veel.
Socialer! Er zijn overal niet-rokers en wel-rokers dus daar is geen rekening mee te houden.
Als je het aan mij vraagt maak IK er geen probleem van, ik wacht met roken of ga ff ergens anders heen.

Je bent er goed in om iedereen over een kam te scheren.
Over 1 kam scheren is het kenmerk van een goede discussie toch?

Wat ik met het niet sociaal zijn van rokers bedoel is dat zij totaal geen rekening houden met niet-rokers, niet-rokers hebben met niemand rekening te houden want zij veroorzaken geen overlast.

En 70 euro per maand vind ik best een hoop geld, tuurlijk als je niet rookt geef je het wel weer aan wat anders uit, maar zo kan je altijd wel bezig blijven natuurlijk.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:10:02 #112
pi_53987706
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:46 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Rokers.... triest volk
Het zijn niet-rokers die als slaafjes achter de rokers aanlopen. Pauze op het werk, ze weigeren naar niet-rook horeca te gaan, kijk naar verjaardagen (waar alleen buiten of in de bijkeuken gerookt mag worden. Waar staat iedereen? Bij de rokers. Wie is er dan dom? En maar klagen over de rook, wie is er dan asociaal?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:20:20 #113
pi_53987871
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:04 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Wat ik met het niet sociaal zijn van rokers bedoel is dat zij totaal geen rekening houden met niet-rokers, niet-rokers hebben met niemand rekening te houden want zij veroorzaken geen overlast.
Ze veroorzaken wel overlast. Ze zoeken de hele tijd rokers op om erover te klagen dat ze roken, en nu willen ze het zelfs verbieden! Je kan toch lekker in een niet rook-omgeving blijven? Iedere keer als er een niet-rook tent failliet gaat bewijzen de niet-rokers dat ze eigenwijze ruziezoekers zijn.
pi_53988309
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:04 schreef michiel5 het volgende:
En 70 euro per maand vind ik best een hoop geld, tuurlijk als je niet rookt geef je het wel weer aan wat anders uit, maar zo kan je altijd wel bezig blijven natuurlijk.
Met het grote verschil dat een deel van die 70 euro die ze eraan uit geeft indirect bij jou terechtkomt. Die 70 euro diie jij uitgeeft niet. Wie is hier nou de egoist?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:52:17 #115
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_53988414
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Met het grote verschil dat een deel van die 70 euro die ze eraan uit geeft indirect bij jou terechtkomt. Die 70 euro diie jij uitgeeft niet. Wie is hier nou de egoist?
Hoezo indirect? via de accijnzen bedoel je? Ik maar denken dat dat was om de hogere ziektenkosten van rokers te compenseren, of om hun peuken van de stoep te laten vegen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:56:39 #116
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_53988485
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze veroorzaken wel overlast. Ze zoeken de hele tijd rokers op om erover te klagen dat ze roken, en nu willen ze het zelfs verbieden! Je kan toch lekker in een niet rook-omgeving blijven? Iedere keer als er een niet-rook tent failliet gaat bewijzen de niet-rokers dat ze eigenwijze ruziezoekers zijn.
Ja, want de missie in het leven van de niet roker is om de roker het leven zuur te maken Als er niet gerookt wordt valt er ook niets meer te zeuren, voor de niet roker dan natuurlijk.
En ik heb daar waar ik normaal uitga (Rotterdam centrum) nog nooit een niet-rook kroeg gezien hoor....
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het zijn niet-rokers die als slaafjes achter de rokers aanlopen. Pauze op het werk, ze weigeren naar niet-rook horeca te gaan, kijk naar verjaardagen (waar alleen buiten of in de bijkeuken gerookt mag worden. Waar staat iedereen? Bij de rokers. Wie is er dan dom? En maar klagen over de rook, wie is er dan asociaal?
Dit soort verjaardagen ken ik niet, maar dan nog, buiten roken is iets anders dan binnen, en kan met niet voorstellen dat je bij de rokers gaat staan en er dan over gaat klagen, dan ben je echt een josti natuurlijk dat ben ik met je eens.
pi_53988516
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:52 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Hoezo indirect? via de accijnzen bedoel je? Ik maar denken dat dat was om de hogere ziektenkosten van rokers te compenseren, of om hun peuken van de stoep te laten vegen.
Hogere ziektekosten?

Ga toch weg man, die dikke mensen hebben veel vaker iets.
Ik rook als 17 jaar en ben zins dien nooit bij de doktor geweest.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:59:00 #118
pi_53988545
quote:

[..]

Ziektenkosten e.d. meegerekend zijn rokers netto betalers.
pi_53988665
quote:

[..]

Gemiddeld worden de rokers niet oud, en hoe ouder je wordt hoe meer zorgkosten je hebt. Ouderdomskwalen zijn de grootste kostenpost. Verder krijgen rokers minder AOW. ze houden dus geld over aan ons
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:17:35 #120
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_53988839
quote:

[..]

Jah en zo word de hondenbelasting ook gebruikt om hondenstront op te laten ruimen
En boetes voor het niet dragen van een gordel gaan ook voor een deel naar de zorgverzekeraar als er weer een kasplantje bij is die z'n gordel niet om had
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:19:07 #121
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_53988871
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Gemiddeld worden de rokers niet oud, en hoe ouder je wordt hoe meer zorgkosten je hebt. Ouderdomskwalen zijn de grootste kostenpost. Verder krijgen rokers minder AOW. ze houden dus geld over aan ons
Dan vind ik dat rokers minder pensioen af moeten dragen! Ze gebruiken het toch niet maximaal!

pi_53989076
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:57 schreef LekkerWijf het volgende:

Ik rook als 17 jaar
En dan zo'n nickname hebben. Mens, je gezichtshuid zal wel al bijna op je verlepte tieten hangen. Lekker? Als hapje voor maden, ja.
pi_53989187
Ze zal ook wel een zwoele stem hebben MUHAHAHAHAH :D:D:D:D:D
pi_53989198
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef karr-1 het volgende:
Mijn vriend is een roker, heeft een IQ van 120, geen petje en geen gouden ketting. Nou jij weer.

Ik heb jarenlang gerookt maar ben er 4 jaar geleden mee gestopt en nooit meer aan begonnen. mijn vriend rookt nog steeds, ook in huis en in de auto. Ik heb er geen last van.

Kortom, je bent een huilie.
Nee maar waarschijnlijk stink jij wel ontiegelijk omdat er een kanker ranzige lucht in je huis en kleren hangt ( van die stinkwijfen die naar rook ruiken in de vroege ochtend). Smerige pauper, beetje de ziektekosten omhoog gooien. Verslaafde junks
pi_53989560
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

En dan zo'n nickname hebben. Mens, je gezichtshuid zal wel al bijna op je verlepte tieten hangen. Lekker? Als hapje voor maden, ja.
Jij zal er ook verdomt goed uitzien als ongezonde vegetarier.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')