Antwoord op je vraag: Neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:59 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Rook je zelf dan in een restaurant?
Nee?![]()
Ja? Hypocriet!
Snap echt niet hoe rokers kunnen ontkennen dat roken stinkt? En dat "ja maar dan ruik je wel wat anders" liedje ken ik onderand wel, dan ruik ik maar wat anders, zolang het maar geen rook is!
TS zal geen inbreng meer hebben in de discussiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Borkydude mailt tegen het weekend maar 's of hij op heeft gezocht wat genocide betekent, en waarom het ook alweer naar is om mensen dat te verwensen.
Dan verbieden ze dat toch ook gewoon? Je zal maar eens ergens last van hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:13 schreef michiel_merk het volgende:
Wel lekker trouwens dat het straks naar wc's en zweet gaat ruiken in horecagelegenheden
Last hebben van of aanstellen is wel wat anders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan verbieden ze dat toch ook gewoon? Je zal maar eens ergens last van hebben
Is ook zo, alleen heeft 90% van de NLse bevolking al snel ergens last van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:59 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Last hebben van of aanstellen is wel wat anders.![]()
Ik heb altijd last van dat de maand langer duurt als mijn salaris.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is ook zo, alleen heeft 90% van de NLse bevolking al snel ergens last van.
Bron
Nee hoor , er is altijd geklaagd over rook alleen werd je dan uitgelachen door de rokers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Voordat de overheid er zoveel over begon te zeiken hoorde bijna niemand klagen, nu opeens loopt iedereen over rokers te klagen.
idd sommige rook ruikt echt vet lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:04 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag: Nee
Ik vind rook niet stinken en ik ken genoeg niet rokers/ex rokers die het ook niet vinden stinken.
Poep stinkt, zweet stinkt, diesel stinkt etc. etc.
Een tattoo pijpje ruikt zelfs lekker en een waterpijp al helemaal.![]()
Platforms als de Stichting Volksgezondheid en Roken en Clean Air Nederland bestonden al láng voordat Ab Klink op zijn huidige functie terechtkwam. En antirokers bestonden al voordat die platforms bestonden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Voordat de overheid er zoveel over begon te zeiken hoorde bijna niemand klagen, nu opeens loopt iedereen over rokers te klagen.
Makkelijk beinvloedbare mensen
Ga een bos reddenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:52 schreef paradoXical het volgende:
Rokers, heb er geen goed woord voor over.
"Roken, we komen er samen wel uit" - en toch kom ik na een avondje kantinem of cafe, stinkend thuis. Steevast hoor je dat mensen die het smerig vinden zich niet aan moeten stellen, maar degenen die dat zeggen zijn meestal niet degenen welke overlast ondervinden van die smerige rook.
Ik zal blij zijn wanneer eindelijk dat rookverbod is ingevoerd.
Er bestaan ook andere kroegen dan die stampdisco's waar jij blijkbaar heen gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:45 schreef Ringo het volgende:
Wou jij die kleren nog dragen dan, als je een hele avond in een kroeg hebt staan zweten? Met of zonder rook?
Ja in je boomhut misschien. Als je gaat bestellen en je leunt op de bar dan is je shirt ook smerig. Om nog maar niet te spreken over de toiletten die zeik nat zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Er bestaan ook andere kroegen dan die stampdisco's waar jij blijkbaar heen gaat.Van een beetje aan de bar hangen en chillen ga ik niet zweten. De enige reden om de volgende dag nieuwe kleren aan te doen is de rooklucht, voor de rest zijn ze nog net zo schoon als de dag ervoor.
Dan maken we de ouwe-lullen-chill kroeg rookvrij en blijven we in de stamp disco lekker roken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Er bestaan ook andere kroegen dan die stampdisco's waar jij blijkbaar heen gaat.Van een beetje aan de bar hangen en chillen ga ik niet zweten. De enige reden om de volgende dag nieuwe kleren aan te doen is de rooklucht, voor de rest zijn ze nog net zo schoon als de dag ervoor.
Dat is ook logisch, want als je de hele dag in een geur (rook dus) zit, dan ruik je het niet meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:04 schreef LekkerWijf het volgende:
ik ken genoeg niet rokers/ex rokers die het ook niet vinden stinken.
Ik zou maar dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef Borkydude het volgende:
Roken: Waarom zou je het willen doen? Je wordt er ziek van, knijterlelijk op je dertigste, en je gaat stinken.
Rokers: Nog erger. Het zijn altijd van die kutpaupers. Een IQ lager dan 80, petje en gouden ketting. Zoiets als deze knaap.
Rook: Waar de klacht eigenlijk om gaat. Het is zo kánkervervelend als je op een feestje bent of uit bent, en je thuis komt, en je helemaal naar rook stinktKan je je kleren die je net 3 uur aan hebt weer in de was gooien. Ik kan er echt ontiegelijk gefrustreerd van worden.
Klacht: Kleren die stinken naar rook
OMGquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |