abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53971726
oja bijna vergeten

TS:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_53971787
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:59 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Rook je zelf dan in een restaurant?
Nee?
Ja? Hypocriet!

Snap echt niet hoe rokers kunnen ontkennen dat roken stinkt? En dat "ja maar dan ruik je wel wat anders" liedje ken ik onderand wel, dan ruik ik maar wat anders, zolang het maar geen rook is!
Antwoord op je vraag: Nee

Ik vind rook niet stinken en ik ken genoeg niet rokers/ex rokers die het ook niet vinden stinken.
Poep stinkt, zweet stinkt, diesel stinkt etc. etc.

Een tattoo pijpje ruikt zelfs lekker en een waterpijp al helemaal.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:09:26 #53
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53971825
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Borkydude mailt tegen het weekend maar 's of hij op heeft gezocht wat genocide betekent, en waarom het ook alweer naar is om mensen dat te verwensen.
TS zal geen inbreng meer hebben in de discussie
pi_53971876
Wel lekker trouwens dat het straks naar wc's en zweet gaat ruiken in horecagelegenheden
pi_53972468
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:13 schreef michiel_merk het volgende:
Wel lekker trouwens dat het straks naar wc's en zweet gaat ruiken in horecagelegenheden
Dan verbieden ze dat toch ook gewoon? Je zal maar eens ergens last van hebben
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_53972525
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dan verbieden ze dat toch ook gewoon? Je zal maar eens ergens last van hebben
Last hebben van of aanstellen is wel wat anders.
pi_53972625
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:59 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Last hebben van of aanstellen is wel wat anders.
Is ook zo, alleen heeft 90% van de NLse bevolking al snel ergens last van.

Bron
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_53972702
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:05 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Is ook zo, alleen heeft 90% van de NLse bevolking al snel ergens last van.

Bron
Ik heb altijd last van dat de maand langer duurt als mijn salaris.
pi_53972758
Paling roken FTW.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_53972817
"I smoke. If this bothers anyone, I suggest you look around at the world in which we live and shut your fuckin' mouth"

- Bill Hicks
pi_53977438
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Voordat de overheid er zoveel over begon te zeiken hoorde bijna niemand klagen, nu opeens loopt iedereen over rokers te klagen.
Nee hoor , er is altijd geklaagd over rook alleen werd je dan uitgelachen door de rokers.
Nu dat het rookverbod eraan komt zijn de niet rokers blij en de rokers zuur
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_53977509
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:04 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Antwoord op je vraag: Nee

Ik vind rook niet stinken en ik ken genoeg niet rokers/ex rokers die het ook niet vinden stinken.
Poep stinkt, zweet stinkt, diesel stinkt etc. etc.

Een tattoo pijpje ruikt zelfs lekker en een waterpijp al helemaal.
idd sommige rook ruikt echt vet lekker maar ik peins er niet over om ook maar een trekje te nemen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53977625
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Voordat de overheid er zoveel over begon te zeiken hoorde bijna niemand klagen, nu opeens loopt iedereen over rokers te klagen.

Makkelijk beinvloedbare mensen
Platforms als de Stichting Volksgezondheid en Roken en Clean Air Nederland bestonden al láng voordat Ab Klink op zijn huidige functie terechtkwam. En antirokers bestonden al voordat die platforms bestonden.

Je loopt dus onzin te verkondigen.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:37:39 #64
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_53978659
Het rookverbod is nonsens, laat de horeca zelf beslissen of ze een rookverbod willen invoeren. Mocht er echt vraag naar zijn dan zouden ze dat direct doen, marktwerking heet dat.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:45:41 #65
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53978836
Mensen die over stinkende kleren zeuren.

Wou jij die kleren nog dragen dan, als je een hele avond in een kroeg hebt staan zweten? Met of zonder rook?

De vreselijke kwalen van de anti-rook-fanaat: vieze luchtjes.
Ga vrijwilligerswerk doen in sloppenwijken, huillie. Zal je weten wat stank is.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53979065
Dat uitgerekend TS mensen van een laag IQ beschuldigd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:56:32 #67
182619 DRNKnHGH
smoke them hotdogs
pi_53979098
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:52 schreef paradoXical het volgende:
Rokers, heb er geen goed woord voor over.

"Roken, we komen er samen wel uit" - en toch kom ik na een avondje kantinem of cafe, stinkend thuis. Steevast hoor je dat mensen die het smerig vinden zich niet aan moeten stellen, maar degenen die dat zeggen zijn meestal niet degenen welke overlast ondervinden van die smerige rook.

Ik zal blij zijn wanneer eindelijk dat rookverbod is ingevoerd.
Ga een bos redden
pi_53979174
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:45 schreef Ringo het volgende:

Wou jij die kleren nog dragen dan, als je een hele avond in een kroeg hebt staan zweten? Met of zonder rook?
Er bestaan ook andere kroegen dan die stampdisco's waar jij blijkbaar heen gaat. Van een beetje aan de bar hangen en chillen ga ik niet zweten. De enige reden om de volgende dag nieuwe kleren aan te doen is de rooklucht, voor de rest zijn ze nog net zo schoon als de dag ervoor.
pi_53979337
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Er bestaan ook andere kroegen dan die stampdisco's waar jij blijkbaar heen gaat. Van een beetje aan de bar hangen en chillen ga ik niet zweten. De enige reden om de volgende dag nieuwe kleren aan te doen is de rooklucht, voor de rest zijn ze nog net zo schoon als de dag ervoor.
Ja in je boomhut misschien. Als je gaat bestellen en je leunt op de bar dan is je shirt ook smerig. Om nog maar niet te spreken over de toiletten die zeik nat zijn.
Ik typ straat.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:12:38 #70
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_53979461
quote:

[..]

Dan maken we de ouwe-lullen-chill kroeg rookvrij en blijven we in de stamp disco lekker roken.

Deal?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53979492
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:04 schreef LekkerWijf het volgende:
ik ken genoeg niet rokers/ex rokers die het ook niet vinden stinken.
Dat is ook logisch, want als je de hele dag in een geur (rook dus) zit, dan ruik je het niet meer.

Hetzelfde als met mensen die naar zweet stinken, die ruiken zichzelf ook niet meer.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_53979710
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:38 schreef DeRCT14 het volgende:
pi_53979967
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef Borkydude het volgende:
Roken: Waarom zou je het willen doen? Je wordt er ziek van, knijterlelijk op je dertigste, en je gaat stinken.

Rokers: Nog erger. Het zijn altijd van die kutpaupers. Een IQ lager dan 80, petje en gouden ketting. Zoiets als deze knaap.

Rook: Waar de klacht eigenlijk om gaat. Het is zo kánkervervelend als je op een feestje bent of uit bent, en je thuis komt, en je helemaal naar rook stinkt Kan je je kleren die je net 3 uur aan hebt weer in de was gooien. Ik kan er echt ontiegelijk gefrustreerd van worden.

Klacht: Kleren die stinken naar rook
Ik zou maar dankbaar zijn.
Je bent gewoon ranzig bezig als je kleding aan gaat trekken waar je een hele avond lekker in heb staan zweten.

En dat rook slecht is is ook een myth. Er worden meer rokers oud dan dat ze doodgaan aan 1 of andere ziekte.
Laten we maar zwijgen over meeroken.

Je krijgt er iig niet plotseling longkanker van.

Je kan rookketen ook gewoon ontwijken. Het moet niet zo zijn dat het rokende publiek maar per definitie moet wijken voor de ubermensch niet rokers.
Ik ontwijk ook keten waar drugs gebruikt word omdat ik een (ik gebruik het woord liever niet, maar kan even niets anders vinden) kankerhekel heb aan drugs en haar gebruikers. (met als enige uitzondering wiet tot op een bepaalde hoogte)

Aan de andere kant ben ik gelukkig niet zo'n lutser die perse ieder weekend uit moet.
Uitgaan is overrated, vooral met die "kijk me es verkeerd aan en je krijgt een klap op je bek" mentalteit van tegenwoordig.

[ Bericht 4% gewijzigd door McKillem op 17-10-2007 00:44:44 ]
pi_53980007
Sowieso maar 3 uur stappen, dan heb je al helemaal geen recht van spreken.
Ik typ straat.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:37:34 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53981558
quote:

[..]

OMG en dan zeuren over de stank van een ander.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')