jezelf quotenquote:
Whehe...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben heul geen ambtenaar. Ik ben gewoon gezegend met een gezonde 9 tot 5 mentaliteit.
Narcismequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik voel me narcistisch vandaag![]()
.
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:23 schreef DaMart het volgende:
Hoi eer-ik.
Mijn witte chocopepernoten zijn alweer op... en de zak was net 10 minuten open.
Dagje wezen winkelen ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:11 schreef sararaats het volgende:
Amsterdam was T.O.F. !
heb me geamuseerd bij de Lush
ben vreselijk moe
neem de treinquote:
Ik heb pepernotenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:32 schreef Houniet het volgende:
ik wil wat te snaaien hebben.
Vertragingquote:
quote:
as usualquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:01 schreef Houniet het volgende:
hallofrits en emmmpeegee
FOK! is traag
ja helaas wel, echt ernstig zo traag, en allemaal blijven fokken hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:05 schreef DaMart het volgende:
Lang wachten op de koffie en thee (chat) vandaag op FOK!
Ja, ik hoop gewoon dat iedereen het opgeeft, zodat ik in mijn eentje keisnel verder kan FOK!kenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja helaas wel, echt ernstig zo traag, en allemaal blijven fokken he
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik hoop gewoon dat iedereen het opgeeft, zodat ik in mijn eentje keisnel verder kan FOK!ken.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
ik heb steeds als ik 1 klik doe, dat het niet lukt, maar zodra ik nog een keer klik, staat ie er rap
Ik doe F5quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
ik heb steeds als ik 1 klik doe, dat het niet lukt, maar zodra ik nog een keer klik, staat ie er rap
Vaagachtig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
Goed zo, krijgt die knul tenminste nog wat vitamientjes binnen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vaagachtig!
Ik heb eer-ik vanmiddag nog even voorzien van een pak Taksi
Ja ik zorg goed voor mijn mede-fokkers!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed zo, krijgt die knul tenminste nog wat vitamientjes binnen!![]()
Ik zit 'm ook te kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
'Boyz 'n The Hood' kijken nadat je 'Don't be a menace...' hebt gezien is echt hilarisch
quote:
Ja, nu wil foto's zien ook he!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie!![]()
Heb met half bandje gespeeld. Onze zangeres is nog steeds lekker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |