IEUW!quote:
quote:
Nouja... Geef hem een kop koffie, dan issie wel stilquote:
Jij ziet ook altijd wat he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:56 schreef Houniet het volgende:
he eer vandaag een gruwlijk lekkere milf gezien![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:43 schreef Houniet het volgende:
"Een man schijt eenmaal daags HEEL GOED, maar 't is de vrouw die altijd zeiken moet!"
ja ernstig he, maar bij zo'n vrouw durf ik het nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij ziet ook altijd wat he?
WAnneer maak je nou eens ergens werk van?
Hehehehe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:43 schreef Houniet het volgende:
"Een man schijt eenmaal daags HEEL GOED, maar 't is de vrouw die altijd zeiken moet!"
picsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:56 schreef Houniet het volgende:
he eer vandaag een gruwlijk lekkere milf gezien![]()
Hehe, standaard comedy verhaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ernstig he, maar bij zo'n vrouw durf ik het nietdie heeft vast een beer van een vent
Hoe gaat het met jouw "werk" op dat gebied?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij ziet ook altijd wat he?
WAnneer maak je nou eens ergens werk van?
quote:
der liep wel een kind naastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, standaard comedy verhaal.
Misschien heeft ze wel helemaal geen vriend, en houdt ze, net als Katie Melua, van een "Shy boy"..
Whehequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ernstig he, maar bij zo'n vrouw durf ik het nietdie heeft vast een beer van een vent
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehehe.
In elke vrouw zit wel iets goeds. Je moet het er alleen zelf instoppen...
Uitstekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw "werk" op dat gebied?![]()
Hmm, tja, dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
der liep wel een kind naast
Pfff, dat suckt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:14 schreef Houniet het volgende:
ik heb geen pics eer, had ik wel bijna voor mekaar gekregen alleen der ging een oud wijf voor me staan
pomper op oog geven danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:14 schreef Houniet het volgende:
ik heb geen pics eer, had ik wel bijna voor mekaar gekregen alleen der ging een oud wijf voor me staan
quote:
Ja, zo'n gastje van "De Pers" gaat hem opvolgenquote:
Dat zou wat zijn zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, zo'n gastje van "De Pers" gaat hem opvolgen![]()
iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, zo'n gastje van "De Pers" gaat hem opvolgen![]()
Wat moet jij nou met een milf als MM in de buurt woontquote:
vrouwen van rond de 30 schijnen rond hun sexuele hoogtepunt te zittenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een milf als MM in de buurt woont![]()
Ga haar daten![]()
Doe wat je niet laten kan...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrouwen van rond de 30 schijnen rond hun sexuele hoogtepunt te zitten
Beter dus
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een milf als MM in de buurt woont![]()
Ga haar daten![]()
.quote:
VOlgens mij leest ze indd echt altijd mee...quote:
Post dan eens een keertje meer mee johquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik lurk inderdaad meer dan ik post
Werkzequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb weinig te melden vaak maar nu ben ik afwezig, want werk
iddquote:
Zeikerdquote:
Owja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |