Foeiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tis geen msn, tis ebuddy... werkt zelfde, maar minder opzichtelijk
ik vind het echt cool om die topics van jou te lezen manquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, een verse bak
idemquote:
speaking of wich, ik zet de senseo even aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, een verse bak
Zorg je dat er voor mij ook nog een bak is vanmiddag?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
speaking of wich, ik zet de senseo even aan
zekarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zorg je dat er voor mij ook nog een bak is vanmiddag?
Heb jij een wagen dan? Hoe komen we er anders? Met een bus naar Hessingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zekar
Als je nou nu weggaat, kunnen we effe naar hessing.
ik heb nog helemaal geen koffie op vandaagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
speaking of wich, ik zet de senseo even aan
welke topics?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ik vind het echt cool om die topics van jou te lezen man
Zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja ja ja ja
Lekker aan het genieten?
owh... die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De 'bruine doos' om mee te beginnen. Echt gaaf dat 'ie gewoon is aangekomen
Met de bus jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb jij een wagen dan? Hoe komen we er anders? Met een bus naar Hessing
Waaroom heb je ineens geld dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met de bus ja
Ik heb geen wagen nee, wel geld.
Maar niet genoeg om een wagen te kopen op dit moment
We kunnen beter een keer gaan als we veel tijd hebben, dan hebben we er meer aan. Je weet hoe lang een proefrit duurt natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met de bus ja
Ik heb geen wagen nee, wel geld.
Maar niet genoeg om een wagen te kopen op dit moment
Da's waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We kunnen beter een keer gaan als we veel tijd hebben, dan hebben we er meer aan. Je weet hoe lang een proefrit duurt natuurlijk
ik van kwart voor 9 tot 5quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Frits heeft pas laat college
Ik had eigenlijk stiekem wel geld kwam ik achter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waaroom heb je ineens geld dan?
Gaan ik ff over nadenkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's waar.
En als je nou volgende week dinsdag met de wagen naar utreg komt?
Spiltten we de benzinekosten, kan je 'm evt hier laten staan, toch gratis parkeren, effe naar de stad met de bus voor school, kan je daarna hier eten
ik van kwart voor 9 tot kwart over 3 ofzoquote:
haiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
ik van kwart voor 9 tot kwart over 3 ofzo
heejquote:
lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
heej![]()
Morgen sta ik op, maak en drink koffie, eet een boterhammetje, kleed me aan, scheer me, etc, stap in de wagen, ga tanken, en daarna zie ik het wel
Geen ingeroosterde uren iig en wat half afgesproken zelfstudie
ehm, de tijd die jij me zegt plus of min een kwartiertjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker
ik euh, sta om half 7 op, zorg dat ik er niet al te beroerd uit zie, sjees naar het station en heb van kwart voor 9 tot 4 school
dus eh, hoe laat ben je er denk je?
bijna frust, bijna.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef eer-ik het volgende:
Before y'accuse me, take a look at yourself.
goed nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |