abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53966006
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.

Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!

Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!
pi_53966031
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.

Geen vaste trainer.
Geen vast bestuur.
Fans ontevreden.
Geen Europees voetbal.

Zet die leuke voetballers maar uit je hoofd, we moeten aan de lange termijn denken om daar weer te komen.
Hm ik weet niet waarom een speler als Defour daar echte problemen in moet zien.

Er zal een nieuwe trainer komen die ook een spelmaker nodig heeft, hij zou zijn nieuwe aankopen ook op die spelmaker kunnen afstemmen.

Het zal een voetballer weinig uitmaken hoe het bestuur eruit ziet als hij maar een poging ziet om over een paar jaar naar het buitenland te kunnen zonder veel gezeik.

Als de fans ontevreden zijn kan hij het alleen maar goed doen want op dit moment zit er gewoon totaal geen spelopbouw of enige creativiteit in.

De club waar hij nu speelt speelt toch ook geen europees voetbal, als hij zou komen zou het ten vroegst zijn in de winterstop en hij zou het dan praktisch een half jaar zonder europees voetbal moeten doen. En dat is geen ramp voor een 19 jarige jongen die zal moeten wennen aan een nieuwe club.
pi_53966071
en toen werd je wakker uit je natte droom @pizza.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:14:18 #79
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_53966110
He pietje heb jij geen scc?
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_53966142
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
en toen werd je wakker uit je natte droom @pizza.
pi_53966170
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:14 schreef snarfbreda het volgende:
He pietje heb jij geen scc?
Nee, ben een teleteksthooligan.
Morgenavond wel naar Einhoven .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53966173
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.

Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!

Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!
Keep on Dreaming
pi_53966222
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:17 schreef andre347 het volgende:

[..]

Keep on Dreaming
Durf te dromen. Al was dat weer een andere A.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:19:47 #84
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_53966239
Ik bied 30 euro als iemand een kaartje voor me koopt van 12,50.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:19:48 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53966241
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef S-Two het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat dit dus Silenus' nieuws was?
Ja, klopt. Gewoon een dagje later pas uitgebracht dus. En nu ben ik toch vergeten mn foto te maken gisteren , maargoed. Lekker boeiend.
Het zou al, wat ik zei, geen nieuws zijn waarbij we elkaar juichend in de armen vallen maar gewoon opmerkelijk en toch wel belangrijk nieuws.

Dat Fontein er in deze tijd toch nog 5 miljoen extra weet uit te slepen pleit wel voor 'm, of ie verder nou functioneert of niet.
Nu hopen dat de ledenvergadering vandaag ons ander goed nieuws kan brengen.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:20:22 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53966256
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
Deal!
pi_53966261
quote:
150.

edit: ah kut
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:21:13 #88
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53966278
Inter krijgt trouwens wel een heel groot Ajax gehalte als VDV daar ook naartoe gaat. Dalijk halen ze van der Meyde ook nog terug
Jawel, je keek.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:21:31 #89
52871 Blight
Supersized.
pi_53966288
quote:
Dat kan geregeld worden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:21:49 #90
52871 Blight
Supersized.
pi_53966293
Kut. Silenus.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53966294
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, klopt. Gewoon een dagje later pas uitgebracht dus. En nu ben ik toch vergeten mn foto te maken gisteren , maargoed. Lekker boeiend.
Het zou al, wat ik zei, geen nieuws zijn waarbij we elkaar juichend in de armen vallen maar gewoon opmerkelijk en toch wel belangrijk nieuws.

Dat Fontein er in deze tijd toch nog 5 miljoen extra weet uit te slepen pleit wel voor 'm, of ie verder nou functioneert of niet.
Nu hopen dat de ledenvergadering vandaag ons ander goed nieuws kan brengen.
. Hoe laat is die ledenvergadering?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:22:44 #92
131729 jna
pi_53966309
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Deal!
Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakken

Jawel, je keek.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:22:57 #93
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_53966315
Ik wil een kaartje voor sparta-nac voor de beker, ben geen hooligan ofzo maar we hadden 2000 kaarten voor die bekerwedstrijd en die zijn gewoon binnen 1 dag weg.

Dus geen ruzie maken maar wie wil dat doen voor me?

Liefst wel een modje dan, heb ik meer vertrouwen in dat het daadwerkelijk ook aankomt.
pi_53966340
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:25:27 #95
131729 jna
pi_53966369
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.
Precies, Urzaiz stopt niet met voetbal. Voetbal stopt als Urzaiz er niet meer is
Jawel, je keek.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:25:47 #96
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53966375
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef jna het volgende:

[..]

Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakken

Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.
pi_53966383
Even tussendoor:

Ronald de Boer in Qatar

Blame me if old
pi_53966414
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.
maar dat is je eigen schuld vriend
pi_53966444
Maar verdient ie daar veel geld dan? Zou je niet zeggen als je de omstandigheden (Geen kleedkamers e.d.) daar ziet
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:30:50 #100
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53966489
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil een kaartje voor sparta-nac voor de beker, ben geen hooligan ofzo maar we hadden 2000 kaarten voor die bekerwedstrijd en die zijn gewoon binnen 1 dag weg.

Dus geen ruzie maken maar wie wil dat doen voor me?

Liefst wel een modje dan, heb ik meer vertrouwen in dat het daadwerkelijk ook aankomt.
Ik kan er vanmiddag 2 halen als je wilt. Kun je dan ophalen in Utrecht of ik stuur ze na betaling op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')