Hm ik weet niet waarom een speler als Defour daar echte problemen in moet zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.
Geen vaste trainer.
Geen vast bestuur.
Fans ontevreden.
Geen Europees voetbal.
Zet die leuke voetballers maar uit je hoofd, we moeten aan de lange termijn denken om daar weer te komen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
en toen werd je wakker uit je natte droom@pizza.
Nee, ben een teleteksthooligan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:14 schreef snarfbreda het volgende:
He pietje heb jij geen scc?
Keep on Dreamingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.
Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!
Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!
Durf te dromen. Al was dat weer een andere A.quote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Maar ik neem aan dat dit dus Silenus' nieuws was?
Deal!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
Ik bied 30 euro als iemand een kaartje voor me koopt van 12,50.![]()
150.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, klopt.Gewoon een dagje later pas uitgebracht dus. En nu ben ik toch vergeten mn foto te maken gisteren
, maargoed. Lekker boeiend.
Het zou al, wat ik zei, geen nieuws zijn waarbij we elkaar juichend in de armen vallen maar gewoon opmerkelijk en toch wel belangrijk nieuws.
Dat Fontein er in deze tijd toch nog 5 miljoen extra weet uit te slepen pleit wel voor 'm, of ie verder nou functioneert of niet.
Nu hopen dat de ledenvergadering vandaag ons ander goed nieuws kan brengen.
Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakkenquote:
Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.
Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!
Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!
Precies, Urzaiz stopt niet met voetbal. Voetbal stopt als Urzaiz er niet meer isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.
Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef jna het volgende:
[..]
Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakken![]()
![]()
maar dat is je eigen schuld vriendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.![]()
Ik kan er vanmiddag 2 halen als je wilt. Kun je dan ophalen in Utrecht of ik stuur ze na betaling op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil een kaartje voor sparta-nac voor de beker, ben geen hooligan ofzo maar we hadden 2000 kaarten voor die bekerwedstrijd en die zijn gewoon binnen 1 dag weg.![]()
Dus geen ruzie maken maar wie wil dat doen voor me?
Liefst wel een modje dan, heb ik meer vertrouwen in dat het daadwerkelijk ook aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |