Hier ook niet, eBuddy gelukkig welquote:
ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, klein...
Ouders, breek me de bek niet open![]()
Gewoon boren en kabel trekken!
het scheelt dat ik een utptang kan lenen en zelf utp kan knippenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ook geen ramp toch??
Of gewoon dikke diamantboor erin en doorstampen
waaroverquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist een mooi artikel gekregen om door te lezen, eindelijk wat biologie in mijn opdracht
gewoon zwaaienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ah daar, weet waar ie zit, maar kan het vanaf hier niet zien
Host
Kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mondeling tentamen Zweeds als ik het goed onthouden heb
vastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
* Deansensitized zwaait!
Zou ie het gezien hebben??![]()
ik wou gewoon vragen of hij nog iemand had zien zwaaien, maar ik wil het ook wel zo doen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Hey uh, chef, ook gezien dat er één of andere mongole hardrockende Fries naar u heet zitten zwaaien??
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Proton NMR Chemical shifts and coupling constants for brain metabolites
Spannend
ik snap er geen ruk vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Proton NMR Chemical shifts and coupling constants for brain metabolites
Spannend
Een stekkertje eraan zetten is niet zo'n probleem hoor? Of heb je geen UTP-kabel-knijper?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef Etcetera het volgende:
mijn ouders zijn zeurders
ik heb eindelijk een pc![]()
![]()
op m'n kamer. helemaal van mezelf. en wil uiteraard een utptje trekken. maar nu moet ik eerst een stuk eraf knippen, dan door het plafond heen jagen, en dan weer stekkertje eraan zetten
'ja het past niet hoor' hoe groot is zo'n stekkertje nou
![]()
had ik het toch redelijk goed begrepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
Ja uiteindelijk wel, maar dat is dan niet het doel van mijn opdracht, ik moet kijken hoe ik die modellen in een database krijg en welke chemische eigenschappen belangrijk zijn om op te slaan. Zodat deze eigenschappen gesimuleerd kunnen worden in de virtuele NMR die we aan het ontwikkelen zijn.
ik kan een utptang lenen, kan zelfs zelf utpstekkers zetten dus dat is het probleem ook niet. ik vind het alleen ontzettend gezeik, en onnodig werk. er zitten namelijk al stekkertjes aan, dus er moet er 1 af, door het plafond, en dan er weer aanzetten. en dat is in mijn ogen nogal onlogischquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Een stekkertje eraan zetten is niet zo'n probleem hoor? Of heb je geen UTP-kabel-knijper?
Heb jouw probleem wel vaker gehad... Maar gewoon doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had ik het toch redelijk goed begrepen
[..]
ik kan een utptang lenen, kan zelfs zelf utpstekkers zetten dus dat is het probleem ook niet. ik vind het alleen ontzettend gezeik, en onnodig werk. er zitten namelijk al stekkertjes aan, dus er moet er 1 af, door het plafond, en dan er weer aanzetten. en dat is in mijn ogen nogal onlogisch
dat doe ik ook welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heb jouw probleem wel vaker gehad... Maar gewoon doen
Foto's uploaden enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doe ik ook welheb er wel wat voor over om eindelijk vanaf een snelle pc WoW of GuildWars te kunnen spelen. of eigenlijk om uberhaupt fatsoenlijk te kunnen gamen. of films te kijken
WoW? DUDE.... kap ermee....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doe ik ook welheb er wel wat voor over om eindelijk vanaf een snelle pc WoW of GuildWars te kunnen spelen. of eigenlijk om uberhaupt fatsoenlijk te kunnen gamen. of films te kijken
en hoe sommige mensen er verslaafd aan zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
WoW? DUDE.... kap ermee....
Ik heb nog ergens een level 70 mage liggen... met heeul veel geld..
Maar ben echt blij dat ik dat spel niet meer speel, levensverpester...
Moet je is nagaan wat een tijd en geld erin gaat...
Vorige stage.. vorig jaar dus, was ik eraan verslaafd.. ofja.. niet echt verslaafd anders was ik niet zomaar gekapt..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en hoe sommige mensen er verslaafd aan zijn.
a) meisjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
WoW? DUDE.... kap ermee....
Ik heb nog ergens een level 70 mage liggen... met heeul veel geld..
Maar ben echt blij dat ik dat spel niet meer speel, levensverpester...
Moet je is nagaan wat een tijd en geld erin gaat...
geen last vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en hoe sommige mensen er verslaafd aan zijn.
Jaja dat weten we, muziekverkrachterquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, ook niks voor mij hoor. Besteed ik die tijd liever aan gitaarspelen
Mijn band
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jaja dat weten we, muziekverkrachter
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
Geen last van misschien, maar is wel zo, 3 keer 'beginnen', GM zijn, private server....
En dat gametalk de hele dag. Ken er ook twee die alleen maar commnucieren in leetspeak zowat... kansloosquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
pff.. WoW als er toch iets is waar ik een grafhekel aan heb...
Mijn huisgenoot heeft zijn stage vorig jaar erdoor verpest, en verder spelen allebei mijn huisgenoten het waardor gesprekken onmogelijk zijn. Elke avond raiden en allemaal die kutzooi. Heel gezellig iig.
oh dat is wel erg triest jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
pff.. WoW als er toch iets is waar ik een grafhekel aan heb...
Mijn huisgenoot heeft zijn stage vorig jaar erdoor verpest, en verder spelen allebei mijn huisgenoten het waardor gesprekken onmogelijk zijn. Elke avond raiden en allemaal die kutzooi. Heel gezellig iig.
leetspeakquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dat gametalk de hele dag. Ken er ook twee die alleen maar commnucieren in leetspeak zowat... kansloos
Jep... its echt gay.. Ik heb er lang over nagedacht..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ja inderdaad, net of je daar uberhaupt behoefte aan hebt.
huisgenoot1: "Yo die arcane orbs kun je echt voor 4G verkopen bij het oebidoebiemarketplace "
huisgenoot2: "Nee man heb de hele dag lopen minen en shit ik verkoop ze bij jadajadamarket dan krijg ik gouden veren voor mijn vliegbees"
ik:![]()
whahahaha oh wat triestquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ja inderdaad, net of je daar uberhaupt behoefte aan hebt.
huisgenoot1: "Yo die arcane orbs kun je echt voor 4G verkopen bij het oebidoebiemarketplace "
huisgenoot2: "Nee man heb de hele dag lopen minen en shit ik verkoop ze bij jadajadamarket dan krijg ik gouden veren voor mijn vliegbees"
ik:![]()
Ja mijn huisgenoten zijn serieus echt goede gasten, ik mag ze ook graag en dom zijn ze ook niet, maar ja dat geWoW... Niet mijn ding, vreet gewoon teveel tijd. Maar ik ben dan denk ik ook niet echt een gamer, dus tja... Misschien gewoon niet mijn ding ofzo..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jep... its echt gay.. Ik heb er lang over nagedacht..
Maar ik moet concluderen dat ik ook ooit zo geweest ben..
Toch echt blij dat ik een beetje verstand in men harses heb..![]()
Ja maar dat is dan ook een wezelijk verschil, boeken die vergen echt alles van je fantasie en je hersenen. Bij een game is het gewoon een beeldprikkeling en reactie impuls.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
als ik WoW speel, dan kan ik nog steeds een gesprek voeren. als ik een boek lees echter, en het is een goed boek, dan moet je me soms even wakker schudden want dan krijg ik niks meer mee
Nou ja, ik kan het dan wel begrijpen.. Ik heb het zelf ook gedaan..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja mijn huisgenoten zijn serieus echt goede gasten, ik mag ze ook graag en dom zijn ze ook niet, maar ja dat geWoW... Niet mijn ding, vreet gewoon teveel tijd. Maar ik ben dan denk ik ook niet echt een gamer, dus tja... Misschien gewoon niet mijn ding ofzo..
Maar het is gewoon raar hoe iemand zich ineens zo kan afsluiten voor een sociale omgeving (lees onze huiskamer) en dan helemaal op te gaan in een vaag spel.
dat laatste zal wel meevallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook een wezelijk verschil, boeken die vergen echt alles van je fantasie en je hersenen. Bij een game is het gewoon een beeldprikkeling en reactie impuls.
Maarja misschien heb ik gewoon een aandachtsprobleem dat ik me niet zo kan inleven in een game.
CD is niet nodig.. ze komen er toch wel op de één of andere manier opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon hun CD'tje even ontvoeren en af laten kicken
op onze server was er ook een speelster die, nadat de chars waren weggegooid en iedereen weer overnieuw kon beginnen, zei dat ze vond dat wij meer rekening moesten houden met de thuissituatie van spelersquote:
Jajaja.. die "niet bestaande band" waarvan je denkt dat ie bestaat..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Weet je wat het is Trig, wat jij nou zegt over dat beter worden en met 40 man een baas pakken, is precies wat hun nog trekt. Dat zeiden ze laatst nog toen ik weer eens tegen hun begon te zeuren waarom het nou zo leuk was.
Maar ja, zij zitten ook in een Guild en volgens mij een best leuke en relaxe guild, zover ik weet zijn er geen verplichtingen dus dat scheelt ook wel weer. Maar zo was een van mijn huisgenoten zomaar bij een van die mensen van die guild gaan eten, terwijl hij hun alleen maar kent van een computerspelletje, die "niet bestaande band" bestaat dus blijkbaar wel bij hun.
Maarja ik denk dat het wel allemaal goed komt, een van mijn huisgenoten is iig de laatste tijd volgens mij aan het minderen terwijl die andere nog steeds fanatiek doorgaat.
Loopt wel los denk ik, maar ik heb nog nooit anderhalf jaar ofzo lang zó intensief aan een spel besteed.
Zo hoorde ik ooit van iemand dat een afspraak die hij online had gemaakt voor hem minstens zo belangrijk was dan een afspraak om samen een biertje te pakken in de kroeg. Niet een van mijn huisgenoten trouwens maar, ik snapte dat destijds niet en nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat je pas echt een probleem hebt als je dat belangrijker gaat vinden dan je dagelijkse leven. 'ik kan niet naar de kroeg, ik moet WoWen'. dat idee
Nja het was niet echt "moeten" het was meer van.. ik vind het leuker dan...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ach, ik heb nu 2x met iemand van FOK! afgesproken. de eerste keer was dat niks, de tweede keer was het erg gezellig. en ik denk dat je dat wel kunt vergelijken, want in bv een SC topicreeks ontstaat ook een soort 'band' onderling
ik denk dat je pas echt een probleem hebt als je dat belangrijker gaat vinden dan je dagelijkse leven. 'ik kan niet naar de kroeg, ik moet WoWen'. dat idee
Ik zou dus echt gek worden als iemand dat zo zeggen.. Bij mij is het meestal. Nee, ik ga niet mee naar de kroeg, ik heb morgenochtend een wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ach, ik heb nu 2x met iemand van FOK! afgesproken. de eerste keer was dat niks, de tweede keer was het erg gezellig. en ik denk dat je dat wel kunt vergelijken, want in bv een SC topicreeks ontstaat ook een soort 'band' onderling
wat hostimeister zegtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja het was niet echt "moeten" het was meer van.. ik vind het leuker dan...
Dit was dan niet het geval bij mij, maar bij mensen in die guild..
Één gast, de guildleader woonde samen met zijn vriendin..
Hij deed iedere dag niets anders dan WoW... en zijn vriendin zat maar alleen op de bank..
dat is toch te gek voor woorden..![]()
Ze zullen het niet zeggen, maar er omheen gaan draaien en het over school of wat dan ook hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou dus echt gek worden als iemand dat zo zeggen.. Bij mij is het meestal. Nee, ik ga niet mee naar de kroeg, ik heb morgenochtend een wedstrijd.
Gitaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
Nou wat spelen jullie verder nog naast WoW, gaan we het daar lekker over hebben in plaats van een eenzijdige discussie te houden over mensen die zich hier toch niet kunnen verdedigen![]()
Ik verwacht als ik terugkom van mijn lunch/artikel bestudeer uurtje een levendige discussie!
NFS heb ik wel best veel gedaan inderdaad. Race spelletjes zijn tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:23 schreef Etcetera het volgende:
mijn lijstje van wat ik speel/gespeeld heb:
- WoW
- Guildwars
- BF2
- UT04
- COD United Offence ofzo
- NFS Most Wanted
- NFS Underground 2
Klassieker!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef PieterBas het volgende:
Ik speel vooral shooters en racespelletjes.. NFS3: Hot Pursuit
etc voldoetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:39 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dan niet
Die dingen zijn lekker man vrouw [meisje? chick? zeekoe?]
Geylll!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef Etcetera het volgende:
nou, hier een linkje. niet verder vertellen helinkje
Eten danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:51 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig Trig!
Post dan eens een foto Etc
Nu krijg ik ook honger, dammit![]()
Blink 182 op 3FM![]()
Hallo Hounietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
hallo
spanned Pietertjjeee wachten tot vrijdag
trouwens, als je de OP mooier willen hebben, moeten jullie dat lief aan eer-ik vragen, die kan dat zo goed![]()
was maar een tip :p
Kon niet, brood was opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:17 schreef Trigalti het volgende:
Eten danBah strax weer vakken vullen.. vandaag echt geen zin in.. zucht
![]()
Mooi is dat altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een relaxte stagebegeleider
'jan, kan ik donderdag met jort mee flmpje maken?'
'ja hoor, geen probleem'
bij ons loopt er van de router op zolder een stekkertje via een balk, langs de trap, onder de deur van de douche, dan door de muur van mijn kamer en dan nog achter mijn bureau langs, naar mijn laptopquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef Etcetera het volgende:
mijn ouders zijn zeurders
ik heb eindelijk een pc![]()
![]()
op m'n kamer. helemaal van mezelf. en wil uiteraard een utptje trekken. maar nu moet ik eerst een stuk eraf knippen, dan door het plafond heen jagen, en dan weer stekkertje eraan zetten
'ja het past niet hoor' hoe groot is zo'n stekkertje nou
![]()
de mijne moet via de meterkast bij de voordeur, door het plafond, naar de kamer van m'n zus, achter de kast langs, door het kozijn van de deur, langs het trapgat van de zoldertrap, door het kozijn van mijn deur. oh en dan nog langs m'n bureau naar de pckastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons loopt er van de router op zolder een stekkertje via een balk, langs de trap, onder de deur van de douche, dan door de muur van mijn kamer en dan nog achter mijn bureau langs, naar mijn laptop![]()
ik zal het een keer metenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de mijne moet via de meterkast bij de voordeur, door het plafond, naar de kamer van m'n zus, achter de kast langs, door het kozijn van de deur, langs het trapgat van de zoldertrap, door het kozijn van mijn deur. oh en dan nog langs m'n bureau naar de pckast
hoeveel meter zit je? ik een meter of 15en da's vrij ruim geschat hoor
ik ben wel voor OP restyling
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Deansensitized het volgende:
Meer mensen voor een OP re-styling??
knock yourself out!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Deansensitized het volgende:
Zou het dan kunnen dat ik je vorig jaar heb gezien tijdens mijn vakantie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef Etcetera het volgende:
nou, hier een linkje. niet verder vertellen helinkje
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, eer-ik kon dat wel zei Hou zonet![]()
Wordt bij jou de tekst voorgelezen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
Ik hoor mijn naam?
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt bij jou de tekst voorgelezen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Speciale moderatorsversie van Fok! FOK!heb ik
Ik kan dat wel even een keer doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:25 schreef Deansensitized het volgende:
Lieve eer-ik, zou je eens onze OP willen re-stylen?? [ afbeelding ]
Is tering nog steeds een ziekte?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mensen bepaalde ziektes wensen
![]()
quote:
Je bent een schat Erik!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan dat wel even een keer doen
Ik zal van het weekend even naar de huidige OP kijken, nu geen zin in.
Zit nu te hard te chillen
Denk dat ik van het weekend wel even tijd heb voor een OP restyle
operatie utp is gister misluktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal het een keer metenmaar ik gok toch wel een dikke 10/12 meter...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou het dan kunnen dat ik je vorig jaar heb gezien tijdens mijn vakantie?![]()
![]()
![]()
Wat voor type groothandel? bijvoorbeeld een groente- en fruitgroothandel?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:47 schreef MosPos het volgende:
Stage!
Goedemorgen
Meteen een vraag:
Ik moet 3 punten zoeken, waar een groothandel op moet letten, met betrekking tot kwaliteitszorg.
Maar ik snap da nie
MIsschien certificering?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:47 schreef MosPos het volgende:
Stage!
Goedemorgen
Meteen een vraag:
Ik moet 3 punten zoeken, waar een groothandel op moet letten, met betrekking tot kwaliteitszorg.
Maar ik snap da nie
Nouja, we doen hier aan motoren enzo, onderdeeltjes, olie ect. Motoren voor grasmaaiers en andere tuinapparaten. Maar zou je es 1 voorbeeld kunnen noemen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat voor type groothandel? bijvoorbeeld een groente- en fruitgroothandel?
Mn verste is 105 ft.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:24 schreef Etcetera het volgende:
oh, tijdverdrijf voor je diertjuh: http://www.jaggle.nl/spelletje/hamsters.htm
Ik ben trouwens bezig voor de deelkwalificatie KAM. En ik doe trouwens Internationale Handel/Groot Handel (MBO) 2de jaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:02 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nouja, we doen hier aan motoren enzo, onderdeeltjes, olie ect. Motoren voor grasmaaiers en andere tuinapparaten. Maar zou je es 1 voorbeeld kunnen noemen?![]()
Mag ik dan uit de OP?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mensen bepaalde ziektes wensen
![]()
Noodslachting, druk druk druk. Nu even pauzequote:
Jij blijft er in!quote:
Mooi dat je het leuk gehad hebtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij blijft er in!![]()
Manu Chao gister was FANTASTISCH!!! Wat een optreden! Dik 2 uur lang springen schreeuwen dansen feesten!Ik heb me uitgeleefd!
En die Zweden zijn to stipt...! Op het kaartje stond 19:30 begon het, het was nog geen 19:30 en het vooroptreden begon en precies een uurtje later stond Manu Chao daar!En tot kwart voor 11 aan 1 stuk door genoten!
Ik ben naar de tering! Ik lag om 4 uur in mn bed...!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mooi dat je het leuk gehad hebt
Nu zeker moe ?
Nou om 10 uur liepen ze weg, licht uit enzoquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi toch!Beter dan al die uitloperij wat je normaal hebt in Nederland
![]()
Maar ja, als de hoofdact wat uitloopt is dat niet zo'n ramp![]()
Zweden is supertof! Alleen superduur...!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:15 schreef MosPos het volgende:
Zweden![]()
Wil ik volgende zomer heen op vakantie
Dan moet je met Dean praten!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:19 schreef Etcetera het volgende:
wij willen nog een keer naar Denemarken op vakantie
maar ik wil niet naar Denenmarken. ik wil naar Denemarkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan moet je met Dean praten!Hij is de Denenmarken specialist
???quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik wil niet naar Denenmarken. ik wil naar Denemarken
het is wel een meerjarenplan hoorduur grapje ws, en we willen het wel goed doen
Zucht... ik ben een aap..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
DeneNmarkenExtra n. Goed lezen Trig
pssst.... meerjarenplan. we gaan. hoe dan ook. maar of dat volgend jaar is, of over 5 jaar, weten we zelf nog nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:26 schreef Deansensitized het volgende:
Hoelang ga je?? Minstens een maand gaan, alles daaronder is veel te kort
ja had er denenmarken neergezetquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
???
Ik wil niet naar denemarken ik wil naar denemarken??
Naar zweden bedoel je?
het is bedoeld als vakantiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja snap ik, maar voor hoe lang ga je dan, als je gaat??
Ik kan je aanraden meerdere maanden te gaan
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
Back to work, check jullie later
Is echt alles duur?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zweden is supertof! Alleen superduur...!
Kan me niet voorstellen dat echt alles superduur is..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:49 schreef MosPos het volgende:
[..]
Is echt alles duur?![]()
Maar lijkt me zo tof, de natuur, die kleine dorpjes, en de chicks![]()
Bijna alles is zo duur ja...!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:49 schreef MosPos het volgende:
[..]
Is echt alles duur?![]()
Maar lijkt me zo tof, de natuur, die kleine dorpjes, en de chicks![]()
Serieus bjna alles is duur, of het nou in de grote stad koopt of in een klein dorpje... het is gewoon belachelijk. Voor een halve liter blik bier in de zweedse sluiter betaal je zo een euro...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat echt alles superduur is..
In de grote steden denk ik wel.. maar achteraf kan bijna nie..![]()
Toch sluiten ze niet hoor.. geld genoeg daar..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
Zweedse sluiter
Twee weken is wel haalbaar hoor, kwa geld in ieder geval wel, is niet veel duurder dan in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------
Ik ben het niet helemaal eens met veel duurder dan Nederland... veel dingen zijn wel echt opmerkelijk duurderquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
Zweedse sluiter
Twee weken is wel haalbaar hoor, kwa geld in ieder geval wel, is niet veel duurder dan in Nederland
een liter pak (bij in ieder geval weet niet bij jou PB) kost dacht ik 7 kr wat gelijk staat aan 80-85 centquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
melk? 57 cent ofzo voor een liter dacht
Ik drink nooit melk.. dus zo erg is dat nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
het is gewoon zo erg met me gesteld dat ik niet eens meer de prijs van melk weet in Nederland...
9,40kr bij de ICA. (Onderdeel van de AHOLD holding.. dus hier ook de Euroshopper producten)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een liter pak (bij in ieder geval weet niet bij jou PB) kost dacht ik 7 kr wat gelijk staat aan 80-85 cent
Ehm.... laat me ff diep nadekenkendekenken...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:27 schreef crossover het volgende:
Jullie hebben echt geen zak te doen op stage he
Niet bij de mijnequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:27 schreef Deansensitized het volgende:
In DK ook altijd naar de Netto geweest
Goeie winkellekker voordelig
leuk personeel
waarschijnlijk welquote:
op het moment vrij weinigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:27 schreef crossover het volgende:
Heb je nog een idee? Ik heb het nog neit gevondenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat voor type groothandel? bijvoorbeeld een groente- en fruitgroothandel?
Crossie...! Ik dacht dat het idee van dit topic onderhand wel doorhad...!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:27 schreef crossover het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
DAARVOOR is dus deze SC...!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:45 schreef Sanderrrr het volgende:
Tot nu toe heb ik de héle week nog helemaal niks gedaan, alleen voor mezelf een beetje zitten FOK!en en aan m'n website gesleuteld.Zo dodelijk saai.
Dat terwijl mijn collega's het zo druk hebben, en als ik dan aanbied ze te helpen hoeft het niet want ze willen het liever zelf doen.
Gelukkig volgende week vakantie.
dat vind ik wel belachelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:45 schreef Sanderrrr het volgende:
Tot nu toe heb ik de héle week nog helemaal niks gedaan, alleen voor mezelf een beetje zitten FOK!en en aan m'n website gesleuteld.Zo dodelijk saai.
Dat terwijl mijn collega's het zo druk hebben, en als ik dan aanbied ze te helpen hoeft het niet want ze willen het liever zelf doen.
Gelukkig volgende week vakantie.
had ik ook niet, echt ernstig! maar wel veel geleerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:27 schreef crossover het volgende:
Halloquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
Middag!Ben ff anderhalve dag thuis geweest, omdat ik toch niet helemaal van mn griepje hersteld was, en vandaag begonnen en nog steeds bezig met het vertalen van de brochure.
Hij is er al de hele week niet en ik weet niet waarom niet. In december gaat ie trouwens weg dus mag ik het de 2 laatste maanden helemaal zelf uitzoeken voor zover ik dat nog niet moet denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vind ik wel belachelijkmss eens bij je begeleider aankaarten? zo leer je nog geen fuck natuurlijk
gewoon aankaarten als hij er weer isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:24 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hij is er al de hele week niet en ik weet niet waarom niet. In december gaat ie trouwens weg dus mag ik het de 2 laatste maanden helemaal zelf uitzoeken voor zover ik dat nog niet moet denk ik.
Maar als ik zo m'n klasgenoten hoor hebben hun het ook niet veel beter.. En ik krijg tenminste nog ¤250 per maand betaald.
Klopt idee.. altijd een goed idee om het te vragenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon aankaarten als hij er weer isook stagaires hebben recht op zekerheid toch
Hoi ReMquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik heb het ook weer overleefdde week is weer doormidden...
quote:
Hejquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Eerste drie dagen zijn snel gegaan
Zaagmans is alweer langsgeweest.
Zaterdag waarschijnlijk eindelijk naar The Bourne Ultimatum![]()
goeie filmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk eindelijk naar The Bourne Ultimatum![]()
kameraad had deel 1 en 2 ook niet gezien, maar vond het ook een mooie filmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:27 schreef PieterBas het volgende:
Daar wil ook nog heen, maar de rest heeft de vorige 2 delen niet gezien...
Hoi Missquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:23 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiiii
Ben ik ook weer
Ben nu heeeeel erg druk, maar gelukkig bijna herfstvakantie!!! Ik ben er zo aan toe...en de kids trouwens ook
Hey PB!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoi Miss
Ik heb helemaal geen herfstvakantie.. Zondag komen 2 vrienden even een paar dagjes langs.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
Miss!![]()
Ben druk PB aan het kijken, goed hé
Ben al aan S01E03 toe[ afbeelding ][ afbeelding ]
Schriftelijk en mondeling Zweedsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hey PB!
Heeft het succes gewenst geholpen? (Wat was er)
Dat is nog leuker tochEn voor die jongens ook...ik vond het super om een vriendinnetje op te zoeken in Spanje!!
Lastig.... is het gelukt??quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Schriftelijk en mondeling Zweeds![]()
Precies, ik klik met opzet al nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:59 schreef miss-scofield het volgende:
Oh, en nog NIET kijken....anders weet je alles al!!!
Schriftelijk ging goed, volgens mijn mening dan. Van de mondeling ben ik nog niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Lastig.... is het gelukt??
Ik ga er zo vandoor...nog even leren!! Morgen m'n allereerste Engelse presentatie...ben best zenuwachtig!!
Pabostudente, eerstejaars.quote:
Ja ikke.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:02 schreef jslavenburg het volgende:
Moguh
Iemand verstand van database ontwikkeling?
Kan je uitleggen over die normaalvormen? Leraar doet zijn kop niet open, en ik snap er niets vanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ikke.
Mogguh allemaal trouwens
Lekker danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Pabostudente, eerstejaars.'t Duurde even voordat ik een plek had... 't Is echt een ramp dit jaar! De school hoort het te regelen, maar ik heb zelf ook gezocht. Geen grapje: ik heb honderd scholen gebeld. De één had een convenant met HS Leiden, díe met Den Haag, díe met Marnix (Utrecht), díe met Theo Thijssen(Utrecht) en sommige scholen wilden alleen SPW'ers hebben. En dan heb je ook nog het feit dat eerstejaars niet altijd even populair zijn omdat ze we nog veel begeleiding nodig hebben. 'Nee, we hebben alleen nog plek voor een derdejaars of lio-student.'
een ieniemienietiniewieniebitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:02 schreef jslavenburg het volgende:
Moguh
Iemand verstand van database ontwikkeling?
damn wat een bagger...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Pabostudente, eerstejaars.'t Duurde even voordat ik een plek had... 't Is echt een ramp dit jaar! De school hoort het te regelen, maar ik heb zelf ook gezocht. Geen grapje: ik heb honderd scholen gebeld. De één had een convenant met HS Leiden, díe met Den Haag, díe met Marnix (Utrecht), díe met Theo Thijssen(Utrecht) en sommige scholen wilden alleen SPW'ers hebben. En dan heb je ook nog het feit dat eerstejaars niet altijd even populair zijn omdat ze we nog veel begeleiding nodig hebben. 'Nee, we hebben alleen nog plek voor een derdejaars of lio-student.'
ohw, dat nulde, eerste, tweede en derde?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan je uitleggen over die normaalvormen? Leraar doet zijn kop niet open, en ik snap er niets van
damn, dat is inderdaad een tijd geleden.. tot welk normaalvormquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan je uitleggen over die normaalvormen? Leraar doet zijn kop niet open, en ik snap er niets van
Er zijn er 7.. maar van ik gelukkig maar 3 of 4 moest leren. Ik heb wel een powerpoint presentatie voor je, waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het moet doenquote:
7 Joh?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn er 7.. maar van ik gelukkig maar 3 of 4 moest leren. Ik heb wel een powerpoint presentatie voor je, waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het moet doen
Hoeveel dagen moet je inhalen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zal dagen moeten inhalen. Geweldig toch? Ik doe deeltijd en ze hebben heel laat een stageplek voor me en dan moet ik stagedagen inhalen... waarom zou ik nou deeltijd doen? Nja... het is maar even aanpassen, maar de volgende stage regel ik mooi zelf en wel op tijd!
Stuk of 5/6. Sowieso omdat de stageperiode al niet helemaal klopte: van week 42 ( dus eigenlijk deze week gestart) tot en met week 5. We moeten 36 dagdelen(18 hele dagen) stagelopen. Maar als je de schoolvakanties meetelt komen we daar niet aan. Er moeten er ook nog 6 dagdelen in één week plaatsvinden, maar dan nog kom je niet aan die 36 dagdelen in die weken. Iedereen rekende namelijk op 1 dag stage per week...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet je inhalen?
Ik had normaliseren in blok 1 van het eerste leerjaar, en in blok 2 meteen alles vergetenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad, hier schiet je ook niks mee op...
Man, die normaalvormen komen mij nu al de strot uit
Zou niet weten wiequote:
Ach zoals ik al zei, dat is leuk en aardig als je huge ass databases gaat ontwikkelen, maar voor de rest kun je het na je tentamen meteen vergeten als je maar onthoud dat redundantie slecht isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb het nooit gehad volgens mij... gelukkig maar ook, zo te lezen
en dat levert tegenstrijdigheden op in de dbquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
euhm, redundantie is het dubbel / overbodig opslaan van gegevens in deze context.
nou....quote:
N E E !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt het wel op Kuno
Kan hier niet hè![]()
Hier niet...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
ja bijna, maar aangezien ik hier niet meer interessant mag doen...![]()
Staat de volgende al klaar?
Omdat fietsen in de stad ftw.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |