Ik drink nooit melk.. dus zo erg is dat nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
het is gewoon zo erg met me gesteld dat ik niet eens meer de prijs van melk weet in Nederland...
9,40kr bij de ICA. (Onderdeel van de AHOLD holding.. dus hier ook de Euroshopper producten)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een liter pak (bij in ieder geval weet niet bij jou PB) kost dacht ik 7 kr wat gelijk staat aan 80-85 cent
Ehm.... laat me ff diep nadekenkendekenken...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:27 schreef crossover het volgende:
Jullie hebben echt geen zak te doen op stage he
Niet bij de mijnequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:27 schreef Deansensitized het volgende:
In DK ook altijd naar de Netto geweest
Goeie winkellekker voordelig
leuk personeel
waarschijnlijk welquote:
op het moment vrij weinigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:27 schreef crossover het volgende:
Heb je nog een idee? Ik heb het nog neit gevondenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat voor type groothandel? bijvoorbeeld een groente- en fruitgroothandel?
Crossie...! Ik dacht dat het idee van dit topic onderhand wel doorhad...!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:27 schreef crossover het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
DAARVOOR is dus deze SC...!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:45 schreef Sanderrrr het volgende:
Tot nu toe heb ik de héle week nog helemaal niks gedaan, alleen voor mezelf een beetje zitten FOK!en en aan m'n website gesleuteld.Zo dodelijk saai.
Dat terwijl mijn collega's het zo druk hebben, en als ik dan aanbied ze te helpen hoeft het niet want ze willen het liever zelf doen.
Gelukkig volgende week vakantie.
dat vind ik wel belachelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:45 schreef Sanderrrr het volgende:
Tot nu toe heb ik de héle week nog helemaal niks gedaan, alleen voor mezelf een beetje zitten FOK!en en aan m'n website gesleuteld.Zo dodelijk saai.
Dat terwijl mijn collega's het zo druk hebben, en als ik dan aanbied ze te helpen hoeft het niet want ze willen het liever zelf doen.
Gelukkig volgende week vakantie.
had ik ook niet, echt ernstig! maar wel veel geleerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:27 schreef crossover het volgende:
Halloquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
Middag!Ben ff anderhalve dag thuis geweest, omdat ik toch niet helemaal van mn griepje hersteld was, en vandaag begonnen en nog steeds bezig met het vertalen van de brochure.
Hij is er al de hele week niet en ik weet niet waarom niet. In december gaat ie trouwens weg dus mag ik het de 2 laatste maanden helemaal zelf uitzoeken voor zover ik dat nog niet moet denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vind ik wel belachelijkmss eens bij je begeleider aankaarten? zo leer je nog geen fuck natuurlijk
gewoon aankaarten als hij er weer isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:24 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hij is er al de hele week niet en ik weet niet waarom niet. In december gaat ie trouwens weg dus mag ik het de 2 laatste maanden helemaal zelf uitzoeken voor zover ik dat nog niet moet denk ik.
Maar als ik zo m'n klasgenoten hoor hebben hun het ook niet veel beter.. En ik krijg tenminste nog ¤250 per maand betaald.
Klopt idee.. altijd een goed idee om het te vragenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon aankaarten als hij er weer isook stagaires hebben recht op zekerheid toch
Hoi ReMquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik heb het ook weer overleefdde week is weer doormidden...
quote:
Hejquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Eerste drie dagen zijn snel gegaan
Zaagmans is alweer langsgeweest.
Zaterdag waarschijnlijk eindelijk naar The Bourne Ultimatum![]()
goeie filmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk eindelijk naar The Bourne Ultimatum![]()
kameraad had deel 1 en 2 ook niet gezien, maar vond het ook een mooie filmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:27 schreef PieterBas het volgende:
Daar wil ook nog heen, maar de rest heeft de vorige 2 delen niet gezien...
Hoi Missquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:23 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiiii
Ben ik ook weer
Ben nu heeeeel erg druk, maar gelukkig bijna herfstvakantie!!! Ik ben er zo aan toe...en de kids trouwens ook
Hey PB!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoi Miss
Ik heb helemaal geen herfstvakantie.. Zondag komen 2 vrienden even een paar dagjes langs.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
Miss!![]()
Ben druk PB aan het kijken, goed hé
Ben al aan S01E03 toe[ afbeelding ][ afbeelding ]
Schriftelijk en mondeling Zweedsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hey PB!
Heeft het succes gewenst geholpen? (Wat was er)
Dat is nog leuker tochEn voor die jongens ook...ik vond het super om een vriendinnetje op te zoeken in Spanje!!
Lastig.... is het gelukt??quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Schriftelijk en mondeling Zweeds![]()
Precies, ik klik met opzet al nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:59 schreef miss-scofield het volgende:
Oh, en nog NIET kijken....anders weet je alles al!!!
Schriftelijk ging goed, volgens mijn mening dan. Van de mondeling ben ik nog niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Lastig.... is het gelukt??
Ik ga er zo vandoor...nog even leren!! Morgen m'n allereerste Engelse presentatie...ben best zenuwachtig!!
Pabostudente, eerstejaars.quote:
Ja ikke.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:02 schreef jslavenburg het volgende:
Moguh
Iemand verstand van database ontwikkeling?
Kan je uitleggen over die normaalvormen? Leraar doet zijn kop niet open, en ik snap er niets vanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ikke.
Mogguh allemaal trouwens
Lekker danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Pabostudente, eerstejaars.'t Duurde even voordat ik een plek had... 't Is echt een ramp dit jaar! De school hoort het te regelen, maar ik heb zelf ook gezocht. Geen grapje: ik heb honderd scholen gebeld. De één had een convenant met HS Leiden, díe met Den Haag, díe met Marnix (Utrecht), díe met Theo Thijssen(Utrecht) en sommige scholen wilden alleen SPW'ers hebben. En dan heb je ook nog het feit dat eerstejaars niet altijd even populair zijn omdat ze we nog veel begeleiding nodig hebben. 'Nee, we hebben alleen nog plek voor een derdejaars of lio-student.'
een ieniemienietiniewieniebitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:02 schreef jslavenburg het volgende:
Moguh
Iemand verstand van database ontwikkeling?
damn wat een bagger...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Pabostudente, eerstejaars.'t Duurde even voordat ik een plek had... 't Is echt een ramp dit jaar! De school hoort het te regelen, maar ik heb zelf ook gezocht. Geen grapje: ik heb honderd scholen gebeld. De één had een convenant met HS Leiden, díe met Den Haag, díe met Marnix (Utrecht), díe met Theo Thijssen(Utrecht) en sommige scholen wilden alleen SPW'ers hebben. En dan heb je ook nog het feit dat eerstejaars niet altijd even populair zijn omdat ze we nog veel begeleiding nodig hebben. 'Nee, we hebben alleen nog plek voor een derdejaars of lio-student.'
ohw, dat nulde, eerste, tweede en derde?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan je uitleggen over die normaalvormen? Leraar doet zijn kop niet open, en ik snap er niets van
damn, dat is inderdaad een tijd geleden.. tot welk normaalvormquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan je uitleggen over die normaalvormen? Leraar doet zijn kop niet open, en ik snap er niets van
Er zijn er 7.. maar van ik gelukkig maar 3 of 4 moest leren. Ik heb wel een powerpoint presentatie voor je, waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het moet doenquote:
7 Joh?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn er 7.. maar van ik gelukkig maar 3 of 4 moest leren. Ik heb wel een powerpoint presentatie voor je, waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het moet doen
Hoeveel dagen moet je inhalen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zal dagen moeten inhalen. Geweldig toch? Ik doe deeltijd en ze hebben heel laat een stageplek voor me en dan moet ik stagedagen inhalen... waarom zou ik nou deeltijd doen? Nja... het is maar even aanpassen, maar de volgende stage regel ik mooi zelf en wel op tijd!
Stuk of 5/6. Sowieso omdat de stageperiode al niet helemaal klopte: van week 42 ( dus eigenlijk deze week gestart) tot en met week 5. We moeten 36 dagdelen(18 hele dagen) stagelopen. Maar als je de schoolvakanties meetelt komen we daar niet aan. Er moeten er ook nog 6 dagdelen in één week plaatsvinden, maar dan nog kom je niet aan die 36 dagdelen in die weken. Iedereen rekende namelijk op 1 dag stage per week...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet je inhalen?
Ik had normaliseren in blok 1 van het eerste leerjaar, en in blok 2 meteen alles vergetenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad, hier schiet je ook niks mee op...
Man, die normaalvormen komen mij nu al de strot uit
Zou niet weten wiequote:
Ach zoals ik al zei, dat is leuk en aardig als je huge ass databases gaat ontwikkelen, maar voor de rest kun je het na je tentamen meteen vergeten als je maar onthoud dat redundantie slecht isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb het nooit gehad volgens mij... gelukkig maar ook, zo te lezen
en dat levert tegenstrijdigheden op in de dbquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
euhm, redundantie is het dubbel / overbodig opslaan van gegevens in deze context.
nou....quote:
N E E !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt het wel op Kuno
Kan hier niet hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |