abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:43:12 #126
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55974537
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik stel voor dat we ophouden met erover te mopperen.
En dat dus .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_55974629
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:05 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

ik weet dat we FA's nodig hebben , maar dan nog

In het betreffende topic in FB staat het -tussen alle vriendelijke woorden over de bewoners van FOT- op zichzelf vrij duidelijk beschreven. Inclusief de kwalificatie dat je te ambtelijk bent voor de overheid in mijn geval aantoonbaar onjuist als je wel van centrale topics houdt. Dat we het 2 jaar geleden al geprobeerd hebben, maar dat het toen niet werkte, doet er kennelijk niet toe. FOT mag niet afwijken van de norm en de norm is 'geen centrale topics', of althans niet exclusief.
Mwjah...ik wilde alleen wel eens weten of die centrale topics nou het enige was waar de FA's over vielen of dat er nog meer was dat gaat veranderen en het mooiste zou zijn als dat eens duidelijk omschreven werd op een niet-rellerige, danwel iets subtielere, wijze dan waarop nu een en ander is gegaan
quote:
Ik stel voor dat we ophouden met erover te mopperen. Wij gaan er niet over, maar desondanks bevolken wij nog steeds dit subforum. Het is aan ons om het hier leuk te houden, gegeven de randvoorwaarden. Jammer dat die niet optimaal zijn, maar zo is het nu eenmaal. Op DPChallenge werkt het forum helemaal zonder centrale topics en zelfs vrijwel zonder moderatie. Het werkt daar, dus het kan heus wel, zij het dat de voorkennis van de vragenstellers daar ms iets groter is. Maar laten we het gewoon maar aankijken, en ons richten op de leuke dingen, namelijk dingen die met fotografie te maken hebben.
Aangezien je nu mij aan het quoten bent: waaruit blijkt dat ik aan het mopperen ben? Maar goed...je hebt gelijk. We zullen eens zien dit op uit gaat lopen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:35:15 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55975487
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Waar ik een beetje mee bots,

Is als "NJ de user" morgen besluit 2 foto's zonder commentaar in het mooiste foto van de dag topic te plaatsen, hij dat dus vrolijk kan doen?
dat hele topic is namelijk wel ongeveer hoe FOT gezien wordt ... het moet precies zo en zo, je moet reageren op de vorige foto, je moet dat en dat en als er dan een onverlaat zich niet aan de regels hied stond er gelijk een rits FOTters klaar om met het wijzende vingertje de desbetreffende user af te schieten....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:56:39 #129
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_55981542
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Re het volgende:

[..]

dat hele topic is namelijk wel ongeveer hoe FOT gezien wordt ... het moet precies zo en zo, je moet reageren op de vorige foto, je moet dat en dat en als er dan een onverlaat zich niet aan de regels hied stond er gelijk een rits FOTters klaar om met het wijzende vingertje de desbetreffende user af te schieten....
Inderdaad, een PMtje (van iedereen ) met uitleg is minder verstorend .
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:11:58 #130
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_55982009
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:36 schreef Xilantof het volgende:
Nog een post minder... Volgens mij is ondertussen genoeg duidelijk over het beleid. Gewoon Ontopic dus!
Een sticky topic in FOT over wat het nieuwe beleid en inhoud zou wel een hoop gedoe kunnen verkomen lijkt mij?
pi_55985647
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Aangezien je nu mij aan het quoten bent: waaruit blijkt dat ik aan het mopperen ben?
Oeps, was niet op de man bedoeld hoor.
quote:
Maar goed...je hebt gelijk.
What else is new.
quote:
We zullen eens zien dit op uit gaat lopen
Feest

Toch?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_55985761
quote:

[..]

mja, wordt een hoop lelijks over 'ons' gezegd, maar daarnaast zit er ms ook een kerntje van waarheid in dat lelijks. Ms is FOT idd wel een beetje te veel een forum met een handleiding en moeten 'we' de boel wat meer de boel laten. En dan gaan er vast ook wel weer andere dingen fout. Soit.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_55986954
quote:

[..]

dat is volgens mij het enige topic ..waar je idd verplicht bent om iets over en foto te zeggen...
het wijzende vingertje mag idd wel verdwijnen.
Maar ik vind het nou juist wel goed om commentaar te geven.. (ok dat plus en min moet weg)
als je een topic maakt waar je je beste foto van de dag kan posten ..en je krijgt er geen commentaar op dan word je er niet wijzer van. Dit topic is voor de beginnende fotograaf wel ideaal ..want je hebt niet meteen een showcase.... maar je wil wel wat advies/verbeterpunten
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_55988187
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Feest

Toch?
Check. Wanneer is de eerstvolgende jaarlijkse traditionele kroegmeet?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 13 januari 2008 @ 10:03:32 #135
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_55992303
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check. Wanneer is de eerstvolgende jaarlijkse traditionele kroegmeet?
9 februari toch? Met flink knalvuurwerk ingeluid!
  zondag 13 januari 2008 @ 13:03:33 #136
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55995238
Zeg, 3 musketiers... Je zou zeggen dat er nu toch altijd wel iemand is die uit zijn neus zit te vreten en als een razende Roeland vlug de wedstrijdinzendingen in de betreffende topics zou kunnen plaatsen... Of hebben jullie ook weekend?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Hoofdredactie Fotografie zondag 13 januari 2008 @ 13:09:56 #137
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55995407
Ik denk dat de nieuwe mods nog geen mail binnen krijgen van het wedstrijd adres. Dat duurt meestal eventjes.
  zondag 13 januari 2008 @ 13:12:36 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55995491
Klopt.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!fotograaf zondag 13 januari 2008 @ 14:29:49 #139
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55997539
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:03 schreef Sugar het volgende:
Zeg, 3 musketiers... Je zou zeggen dat er nu toch altijd wel iemand is die uit zijn neus zit te vreten en als een razende Roeland vlug de wedstrijdinzendingen in de betreffende topics zou kunnen plaatsen... Of hebben jullie ook weekend?
Ik ga alles straks uploaden.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 13 januari 2008 @ 14:57:35 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55998406
misschien een heel stomme vraag, maar waarom worden ineens zoveel ouder topics ophoog gestampt
in van de week die over dat tramkerkhof van 3 jaar oud
gister een
vandaag deze weer Waar binnen banieren bedrukken?

kweet niet maar echt nuttig bezig zijn is t in mijn ogen niet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf zondag 13 januari 2008 @ 15:26:12 #141
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_55999307
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:57 schreef Ynske het volgende:
misschien een heel stomme vraag, maar waarom worden ineens zoveel ouder topics ophoog gestampt
in van de week die over dat tramkerkhof van 3 jaar oud
gister een
vandaag deze weer Waar binnen banieren bedrukken?

kweet niet maar echt nuttig bezig zijn is t in mijn ogen niet
Dat zijn vooral rel-users of spammerts. Geen aandacht aan bevestigen of je moet gewoon nog ontopic willen reageren in dat topic. Dat mag wel.

Nuttig is het dus vaak niet. Bij de tramkerkhof kwamen er toch ook weer leuke reacties. Dus dat is niet erg. We kunnen er niets tegen doen. Zo simpel is het ook. Ja een topic sluiten, maar das soms ook gewoon zonde.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 13 januari 2008 @ 15:27:38 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55999349
Oh ik dacht niet dat dat topic zonde was om te sluiten zeg maar .
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 13 januari 2008 @ 15:32:14 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55999479
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht niet dat dat topic zonde was om te sluiten zeg maar .
dat laatste jah

ook nog thx Xil
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf zondag 13 januari 2008 @ 15:56:32 #144
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_56000266
Dat topic had idd opzich ook gewoon gesloten mogen zijn ja
Maar soms zijn geschopte topic nog best leuk (weer) te zien.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 13 januari 2008 @ 15:58:40 #145
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56000350
Bij dat tramtopic had ik er weinig moeite mee (ik had de foto's nog nooit gezien ). En het is inderdaad een kwestie van het soort kicken en wat er op volgt. Als er een tweede leven in een topic wordt geblazen kan dat best goed zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56004393
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

FOT dat kapot gaat . Ik denk niet dat dat aan de hand is. Het veplichte karakter van de ventrale topics is gewoon wat afgezwakt tot een mogelijkheid die je MAG je bruiken. Om daar nu heel de ondergang van FOT aan te koppelen...
Dus wat je dan krijgt is dan een niet nader te noemen FA binnenkort weer een BS topic opent, en dat heel FOT er niets mee doet, omdat het niet in het centrale topic staat. Maar voor hem, de user, was het de meest makkelijke manier
pi_56004890
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dus wat je dan krijgt is dan een niet nader te noemen FA binnenkort weer een BS topic opent, en dat heel FOT er niets mee doet, omdat het niet in het centrale topic staat.
Als ik er antwoord op kan geven, doe ik dat, centraal of decentraal, maakt me echt niet uit. Als het echt BS is, reageer ik idd niet.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_56004991
quote:

[..]

Het hele idee van dat topic is toch dat iedereen graag een reactie wilt. Als dat niet op de huidige manier gebeurt, dan krijg je daar een hele rits foto's zonder kritiek.
  zondag 13 januari 2008 @ 19:34:35 #149
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56005675
Ga je de foto's van de wedstrijd Geur ook uploaden, Xilantof?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_56005869
kan deze niet dicht?

[Testcase] Swarovski

er staan geen fotos meer in en is omhoog geschopt door ene spammert
Thank Drunk I'm a Goddess!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')