Ik wil met Deissy best een drankje drinken hoor. Kom jij ook dan ? En dan praten wequote:Op maandag 15 oktober 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dgk-fan neem even een drankje.
met Deisyy![]()
Gezellig dgk-fan, misschien ook een goed idee als DrsH dan ook van de partij is, kan hij je alvast vertellen hoe je Dennis het best kan opvangen als hij de kooi uit strompelt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wil met Deissy best een drankje drinken hoor. Kom jij ook dan ? En dan praten we
wel alleen over Dennis he ?? Over zijn kleding en over de rotte periode die hij nu even heeft
op weg naar zijn grote overwinning volgend jaar. En we kunnen dan ook nog even samen
fantaseren wat er nog meer in zo'n jongen zijn toekomst ligt: een zangcarriere zowiezo....
Dat dus...
Met open billen armen natuurlijk !!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:10 schreef Deisyy het volgende:
kan hij je alvast vertellen hoe je Dennis het best kan opvangen als hij de kooi uit strompelt.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Met open billen armen natuurlijk !!!
VVquote:We’re a happy family we’re a happy family we’re a happy family me mom and daddy
Siting here in queens eating refried beans we’re in all the magazines
Gulpin’ down thorazines we ain’t got no friends our troubles never end
No christmas cards to send daddy likes men daddy’s telling lies baby’s eating flies
Mommy’s on pills baby’s got the chills I’m friends with the president
I’m friends with the pope we’re all making a fortune selling daddy’s dope
Ja, Nix nog op de streams .......quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
nog nix op de streams.
Maar even uitzendinng kijken, dan...
Over zijn glorieuze toekomst heb ik toch echt mijn twijfels, de mogelijkheden worden door zijn inzet in mijn ogen beperkt tot het minimalequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wil met Deissy best een drankje drinken hoor. Kom jij ook dan ? En dan praten we
wel alleen over Dennis he ?? Over zijn kleding en over de rotte periode die hij nu even heeft
op weg naar zijn grote overwinning volgend jaar. En we kunnen dan ook nog even samen
fantaseren wat er nog meer in zo'n jongen zijn toekomst ligt: een zangcarriere zowiezo....
Dat dus...
Vandaar dat ze altijd als eerste schreeuwt om een film.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:16 schreef farscapevr6 het volgende:
a ik zie dat lieke blij is dat de film opgezet is?
ken ze weer lekker een uurtje maffen
Ik ook, auto en film, ben ik echt zo vertrokken!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:23 schreef riri het volgende:
ik val ook altijd in slaap bij een film....net als in de trein...tis het geluid of zo waardoor ik m'n ogen niet kan openhouden![]()
ze ging toch bij Amanda slapen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
nix wil gelijk naar bed met nada, pussy..
Ik ook, het is soms gewoon genant, maar dan zeg ik altijd dat ik niet sliep maar alleen mijn ogen dicht hadquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook, auto en film, ben ik echt zo vertrokken!
Film is afgelopen!
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
(Heb net mijn vriend betrapt, hij keek de uitzending van DGK boven)![]()
Andersom zou serieuzer zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Dennix zit maar te trekken aan Nadia.
De stiekemerdquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
(Heb net mijn vriend betrapt, hij keek de uitzending van DGK boven)![]()
Ze ligt al in bed...... naast Dennisquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:38 schreef blomst het volgende:
Gaat Nadia nog een gesprekje met Luc doen?
Of gaat iedereen naar bed?
Moge ze tot diep in de nacht gebasht wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze ligt al in bed...... naast Dennis
Dat voorspelde ik vanmiddag alquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze ligt al in bed...... naast Dennis
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:43 schreef Lobasca het volgende:
haha HLJ maken nada af nu!!!!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's nieuw: stemrondes tegen streamers![]()
was maar spielereiquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's nieuw: stemrondes tegen streamers![]()
Als het aan mij ligt niet hoor.quote:
frequentieloze hoer!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
Praten zonder zender is de kracht van Naad![]()
OMG, wat een prachtige omschrijving van Naad.quote:
ach wat een onzin toch, als we al die keren optellen dat Huub en Lieke in bed aan het praten waren zonder zenders en er niets van te verstaan was dan mogen Nadia en Dennis nog weken praten onder de dekens!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
huub had het weer over de coaching van nada en dat ze aan de redactie had gevraagd of ze onder de dekens mochten praten.. Dit alles zonder SL. Hulde redactie!
Ik heb de verfpotten al klaar staanquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ik vond beige nooit zo'n geweldige kleur maar er zijn mensen die mij die kleur laten aanbidden![]()
Weer zo'n actietje van Huub, waarin hij ijzersterk blijft..........en Brian alleen maar toekijkt en zwijgt..quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
Brian stuurt Amanda weg zodat hij kan luisteren om het hoekje.
Huub "OF NIET BRIAN???"
Brian komt maar wat dichter bij zitten
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef BarryK het volgende:
Brian: "Goeienavond ik wil graag een ontslagronde aanvragen... denise... uuh dennis is de naam"
what´s new honey?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Brian zet zichzelf weer voor paal, tegen zichzelf pratend voor een tv momentje.
Terwijl hij op zijn vingers bijtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Dennis' oogkleppen zijn geopend...
Wat is nieuw honing ( ik doe even Brian na, die geeft meestal ook meteen een vertaling in het Nederlandsquote:
honing, skattiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is nieuw honing ( ik doe even Brian na, die geeft meestal ook meteen een vertaling in het Nederlands)
Morgenavond worden z'n oogkleppen keihard weggerukt,....in Amersfoortquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Dennis' oogkleppen zijn geopend...
De honing van BQ is het lekkerst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is nieuw honing ( ik doe even Brian na, die geeft meestal ook meteen een vertaling in het Nederlands)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Sorry Ruud, dat was mijn Amanda Imi.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Kimberleyy het volgende:
Dennis heeft gelijk. Lieke heeft veel moeten pikken van Huub!
Truste knul! Veel terugleesplezier morgen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spelfouten even daargelaten, ik vind dat het vanavond behoorlijk knalt.. Dennis en Naad knallen zich zo goed als de poort uit.
![]()
En ik vind het jammer dat ik mijn nestje in moet knallen anders lukt het me niet om er om vijf uuur weer uit te komen.
On-T ze hebben het nu over slikken. Gaat het over dat TV-programma van BNN, Hoe heet dat ook alweer...![]()
Spuiten en slikken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spelfouten even daargelaten, ik vind dat het vanavond behoorlijk knalt.. Dennis en Naad knallen zich zo goed als de poort uit.
![]()
En ik vind het jammer dat ik mijn nestje in moet knallen anders lukt het me niet om er om vijf uuur weer uit te komen.
On-T ze hebben het nu over slikken. Gaat het over dat TV-programma van BNN, Hoe heet dat ook alweer...![]()
OMG Huub is weer Quizmaster.quote:
Huub vroeg zelf om een voorbeeld wanneer hij in zo'n situatie terecht is gekomen. Hij begon toen over Lieke ja..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja maar wat heeft dat met Dennis en Nadia's relatie te maken?
Hij haalt zo de aandacht van zijn eigen probleem weg (alleen het lukt niet helemaal)![]()
Trusten skattie en tot morgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ik hoop dat nix die hint heeft opgepikt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
Naad: ik blijf hier niet ten koste van mijn eigen geluk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Nix gaat morgen alles uitleggen.
Hij is inderdaad net poep onder je schoen....quote:
Ik kan niet wachten, dus nok ik nu.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Nix gaat morgen alles uitleggen.
Boem Boem![]()
Night, bedbugs etcquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, dus nok ik nu.
Welterusten en succes voor de nachtploeg, tot morgen.![]()
begrijp in dit geval Brian wel, de toon waarop van Lieke was niet juist. Sowieso vind ik de toon van Lieke in dit soort discussies niet erg sterk....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
Gatver wat is Brian toch een opgefokte debiel, 1 lastig vraagje en hij doet al wazig!
x2quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef Nomrc2 het volgende:
weer ff een nekschot voor lieke
En op Dennix! Jaap had zijn beroemde one-liner beter aan Naadje kunnen geven:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef diedirk het volgende:
Waarom slaapt Nadia niet bij luc als het over is met Dennis?
Tot die tijd geloof ik haar nooit meer, gisteren was ze nog verliefd op luc
DDENS van FLENSquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
Ze kunnen beter de naam DGK naar DDENS noemen (De Dennis En Nadia Show)
Of
He said, she said show...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
goeie vraag. Waarom gingen HJ&L naar Dennis en Nadia toe?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe kwam dit gesprek eigenlijk tot stand dan? Ik stopte tijdens de film met streamen en kom terug en H L en J weten dat het uit is?
Broek aan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:35 schreef BarryK het volgende:
Telefoon voor dennix audiolock
Mooie cap, de sterkere tov de zwakkere..quote:
Niemand??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
goeie vraag. Waarom gingen HJ&L naar Dennis en Nadia toe?
Na de film zaten ze aan de eettafel en vroegen aan Amanda of het over was tussen Nadia en Nix. Maar Amanda kon er niks over zeggen zei ze. Toen vroegen ze zich af of er gisteren nog gepraat was na het feest en/of gesext was. Ze kregen daarop het idee om het te gaan vragen en ze gingen naar Nadia toe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Confrontatie over Dennis zijn Boemboem en zijn 100% aanvallen.quote:
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:40 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Na de film zaten ze aan de eettafel en vroegen aan Amanda of het over was tussen Nadia en Nix. Maar Amanda kon er niks over zeggen zei ze. Toen vroegen ze zich af of er gisteren nog gepraat was na het feest en/of gesext was. Ze kregen daarop het idee om het te gaan vragen en ze gingen naar Nadia toe.
Luc, Brian, Jaap, Lieke en Huub zaten boven ergens over te praten en toen kwamen ze naar beneden.quote:
Ze begonnen het gesprek boven en Dennix vluchtte naar de slaapkamer. Vrij snel daarna zei Huub ineens : "Weet je wat, als hij naar beneden rent, dan gaan we toch gewoon daar verder"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Lekker met een glaasje melk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:35 schreef Sonique het volgende:
OW ja, ik heb vandaag wel chips. Iemand ook zin in pindakaas knabbels?
Al die vrienden die zich helemaal sufSMSen als er weer een popoll isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
Oproep Huub: Nou vrienden van nix.... allemaal ff een kaartje naar nix dat ie maar naar huis moet komen dat het niks meer word....
Welke vrienden? Die lellie's?
Bwian heeft een probleem bij de tandarts, al zijn verstand zit in één van zijn kiezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Zo te zien heeft Brian weer kiespijn, trek de rest van zijn gebit er dan ook maar uit, zijn hersens incluis.........is toch niks aan verloren...![]()
Oorspronkelijk was afgesproken dat Lieke de beeldverwerking zou doen. Later hoorde Huub dat daarvoor wellicht een laptop zou komen en een cursus video-editing, veranderde hij van gedachte. Pas toen wilde Huub (als artiest) ineens z'n eigen programma editten !quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:48 schreef Maria44 het volgende:
Lieke wil een ding voor zichzelf en Huub mag niet naar die cursus, hij wil graag monteren leren. Maar ze wil zelf iets kunnen zodat Huub er niet telkens tussenkomt omdat hij het beter weet want daar irriteert ze zich aan.
tja, ze kan niet overal de beste in zijn en dat is haar eigen probleem, niet dat van Huub.
Dat doet Amanda altijd met zo een vochtig baby's billen doekjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef Sonique het volgende:
En hoppa, weer niet het gezicht wassen..
vieze amamda
Ja en dat verstand schopt nu omzich heen omdat ie teveel ruimte heeft in die holle kies.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Bwian heeft een probleem bij de tandarts, al zijn verstand zit in één van zijn kiezen.
staat in de bijbel van Victoriaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat doet Amanda altijd met zo een vochtig baby's billen doekje
oh ik dacht dat de cursus waar Lieke het over had iets anders was omdat zij het filmcusus noemt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was afgesproken dat Lieke de beeldverwerking zou doen. Later hoorde Huub dat daarvoor wellicht een laptop zou komen en een cursus video-editing, veranderde hij van gedachte. Pas toen wilde Huub (als artiest) ineens z'n eigen programma editten !
Eigenlijk is het heel ernstig met Bwian, hij heeft dus een soort van hersenontstekingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja en dat verstand schopt nu omzich heen omdat ie teveel ruimte heeft in die holle kies.
Vandaar dusquote:
Ja, Lieke had oorspronkelijk een filmcursus gevraagd. Een deel van die cursus krijgt ze nu, het onderdeel beeldbewerking. (De hele cursus omvat veel meer)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat de cursus waar Lieke het over had iets anders was omdat zij het filmcusus noemt.
Thanks, dat verklaart weer een hoopquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Lieke had oorspronkelijk een filmcursus gevraagd. Een deel van die cursus krijgt ze nu, het onderdeel beeldbewerking. (De hele cursus omvat veel meer)
Ooh wat vreselijk. En ik maar denken dat hij leeg was onder zijn schedel dakje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel ernstig met Bwian, hij heeft dus een soort van hersenontsteking![]()
Is Brian hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:16 schreef Prospera het volgende:
Nix ligt Nada te neuken, hij is de man![]()
Als ze maar niet teruggefloten worden....echt leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:18 schreef riri het volgende:
hahahaha....dat wordt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |